Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, school en werk gaan nu gewoon even voor, en we hebben genoeg tijd voor elkaar, gelukkig. Heb een geweldig lang weekend met hem gehad, heerlijk van elkaar genoten en gewoon van alles. Zondag was hij naar de voetbal en was 'alleen' met zn ouders, zn broer en zn vrouw, en zn andere broer. Was gezellig ![]() Hij maakt mij compleet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben uhmm volgens mij een soort van scharrel aan het opbouwen.. welliswaar meer voor 'de grap' maar ik lig dus nog in de markt na 4 jaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() omg en het is al 2 maanden uit nu en vanavond zie ik hem weer na een maand en ik ben gewoon fucked up zenuwachtig ![]() Ik zoek het helemaal niet met hem naar de schouwburg te gaan en hij belde vanmorgen en hij kwam niet uit zn woorden klonk keiverlegen en volgens mij heeft hij er ook helemaal geen zin in. Of hij mag eigenlijk niet van zn vriendin en dat gaat hij me vertellen als hij een half uur vantevoren afbelt ![]()
||
Citaat:
![]() De laatste tijd wordt er dus ook met mij geflirt, en dat ben ik dus helemaal niet gewend ![]() ![]()
||
Citaat:
alleen een beetje jammer dat ik nog steeds mijn dipjes heb rondom mijn ex. Kan er geloof ik maar niet aan wennen dat het nu echt voorbij is. Zit nu in een tijd met hele hoge pieken, maar nog dieper dalen.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap het ook niet dat bepaalde mensen het normaal vinden dat ze zo snel weer iets met iemand anders kunnen hebben, en zeker als het misschien verstandiger is wat langer te wachten na een lange relatie. Net alsof ze niet zonder een vriend(in) kunnen, terwijl het vrijgezellenleven zo mooi kan zijn. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #33 Ruby | 3 | 01-05-2006 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |