Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2006, 18:43
Verwijderd
Herkenbaar, morango.... en ja, het is vreselijk kut, weet precies hoe je je voelt...

Verder weet ik het op dit moment even niet. Hij komt morgen spullen halen die nog op mijn kamer liggen, en daar belde hij net over. Heb hem twee weken niet gezien ong... En nu zit er een raar gevoel in mijn buik, maar ik weet niet wat het precies is, of ik nu boos ben of verdrietig of allebei juist niet... Argh. Ik geloof dat ik even heel hard moet gillen, ofzo.
Advertentie
Oud 18-04-2006, 19:05
Verwijderd
Zelfs de post ophalen zorgt ervoor dat ik helemaal in een deuk lig met hem
Oud 18-04-2006, 19:20
Toet0r
Toet0r is offline
ik moet eens niet z'n schijterd zijn, dan kom ik nooit een stap verder! Wat heb ik nou te verliezen, helemaal niks!
Oud 18-04-2006, 19:45
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Het is toch wel even raar, na 4 dagen bij hem geweest te zijn weer thuis en gewoon naar school. En nu zie ik hem volgende week vrijdag pas weer.. Ik mis 'm nu al
Oud 18-04-2006, 19:46
Flip!
Flip! is offline
Een dag en nacht Paaspop achter de rug. Nooit gedacht dat hem zou lukken om me binnen te loodsen. Heb op dat hele festival geen cent uitgegeven, geen oog dicht gedaan, maar toch zoveel lol gehad, en gewoon gegeten en gedronken etc.

En maandagmiddag kroop hij na het douchen (en na mijn bad) bij mij in bed en hebben we tot 6 uur geslapen. Daarna hebben we even een paasdiner gegeten en zijn we weer terug in bed gekropen. Zalig is dat gewoon.. Om tegen zijn warme lichaam aan te kruipen en dan in slaap vallen, wetend dat het veilig is en dat alles goedkomt

Hij slaapt nu nog steeds volgens mij. Maarja dat mag ook wel 78 uur wakker bent waarvan 50 uur gewerkt
Hij neemt af en toe echt te veel hooi op zijn vork. Maar op de een of andere manier krijgt ie het voor elkaar om zich daar door heen te slaan
Oud 18-04-2006, 20:04
Metal
Metal is offline
78 uur wakker zijn kan niet, behalve als je op de speed zit.
Oud 18-04-2006, 20:16
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Goed! Het was leuk en het is leuk en ik hou van het strand en de zee en muziek en sigaretten. En van hem.
Oud 18-04-2006, 20:48
I C U
I C U is offline
Dreams...
Oud 18-04-2006, 21:12
♪
♪ is offline
Hmm...
Oud 18-04-2006, 22:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-04-2006 @ 14:28 :
Oh... dat komt me zo bekend voor!
Ik snap er helemaal niks van. Het gaat supergoed tussen ons, maar toch weet ik altijd wel iets te vinden om me rot over te voelen. Hij snapt t niet, en terecht! Ik snap het zelf niet eens...
Maar ik heb nu dus even zo'n dag waarop ik me echt down voel, maar ik kan niet eens aangeven wat dat dan precies is... geen wonder dat ie daar geen zin in heeft...
(oh ja, ik voel me stiekem ook een beetje afgewezen omdat ie echt nog laaaang niet me me wil samenwonen... )
*schudt hand* Maar gelukkig gaat het weer wat beter
Oud 18-04-2006, 23:24
LostInTime
LostInTime is offline
oehoehoeh wat ben ik verliefd!!!!!!
Oud 18-04-2006, 23:58
Methuselah
Methuselah is offline
Sucky sucky!
Oud 19-04-2006, 08:39
Verwijderd
Nog steeds dat kloterige gevoel in mijn buik Zal blij zijn als hij langs is gekomen. Ik weet niet eens of ik hem nu wel of niet wil zien, of ik nu blij moet zijn of boos. Argh.
Oud 19-04-2006, 08:55
morango
morango is offline
ahh, bedankt voor die lieve reacties!

ik heb bedacht dat ik morgen naar hem toe ga. waarom precies weet ik eigenlijk ook niet, maar toch ga ik, erger kan het allemaal toch niet worden.
en eigenlijk wil ik hem nog wel wat dingen vragen, en lijkt het me ook vervelend als ik hem straks 'voor het eerst' weer met allemaal andere mensen erbij zie.
vandaag ga ik met 'n vriendin winkelen en daarna met m'n broer uit eten en naar de kroeg, beetje afleiding zal wel goed zijn.
Oud 19-04-2006, 09:10
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 16-04-2006 @ 09:43 :
waarom doet afscheid nemen telkens zo'n pijn?
Geen idee, maar na 10 maanden verbaas ik me er nog steeds over dat ik echt niet bij hem weg wil, al is het maar voor 8 uurtjes
Mja, school en werk gaan nu gewoon even voor, en we hebben genoeg tijd voor elkaar, gelukkig.

Heb een geweldig lang weekend met hem gehad, heerlijk van elkaar genoten en gewoon van alles. Zondag was hij naar de voetbal en was 'alleen' met zn ouders, zn broer en zn vrouw, en zn andere broer. Was gezellig Maar liever wil ik dat hij er ook bij is, gewoon, omdat hij het compleet maakt.
Hij maakt mij compleet
Oud 19-04-2006, 09:35
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Tjaa, en toen had hij nu al een nieuwe vriendin. Hij kent het meisje pas sinds afgelopen donderdag dus hoe diep kan de liefde gaan..?

Ik snap gewoon niet dat je nu al met een ander kunt beginnen wat bij ons net 2 weken over is. Hij is verliefd vertelde hij mij. Dit meisje liet hem alle zorgen vergeten. Ik ben erg blij dat hij mij zelf opbelde om dit te vertellen. Dat ik het niet via via te horen kreeg.

Dat hij mij belde was omdat hij onze vriendschap niet kwijt wil. En dat wil ik ook niet. Maar damn hij doet mij wel pijn nu.

Ik voel me momenteel zo leeg, alleen. Zie ook absoluut geen toekomst voor mij met een jongen. Hoe kan ik nog in de liefde vertrouwen als mijn 'echte liefde' in nog geen 3 weken tijd zo geknapt is..?

En uiteraard blijf ik de sterke Inge spelen. Want dat is wat iedereen van mij verwacht. In mij bewonderd dat ik zo sterk ben. Ik wil ook niet bij de pakken neer zitten, maar het moet er toch eens uit..
Oud 19-04-2006, 09:45
Orpheo
Orpheo is offline
ik baal er als een gek van dat ze zo tegenstrijdig doet. t ene moment doet ze alsof ze me t einde vindt, en t andere moment lacht ze me uit alsof ik niks ben. 'a stain on the carpet'. soms heb ik zo'n zin om d'r gewoon in de perscontainer te gooien! en dat ik haar nog steeds te leuk vind, snap ik niet....

tuesday's gone with the wind huh....
Oud 19-04-2006, 10:04
Garibaldi
Garibaldi is offline
Leeg maar tevreden.
Oud 19-04-2006, 10:08
Toet0r
Toet0r is offline
ik geloof dat k wel over t exvriendje heen ben!

vanmiddag met beste vriendje naar de boulevard en vanavond met hem zn team meetrainen. Zin in, wordt gezellig
Oud 19-04-2006, 10:20
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 19-04-2006 @ 11:08 :
ik geloof dat k wel over t exvriendje heen ben!

vanmiddag met beste vriendje naar de boulevard en vanavond met hem zn team meetrainen. Zin in, wordt gezellig
en hoe lang heeft dat geduurd.. ik zit namelijk ook op de dag te wachten dat ik dit kan roepen
Oud 19-04-2006, 10:39
Verwijderd
Hmm, wel goed eigenlijk. Nothing new.
Oud 19-04-2006, 11:28
luchtballon
luchtballon is offline
Ja, goed eigenlijk Eindelijk.

Tegen hem blijkt ook gezegd te zijn dat hij beter af is met iemand anders, net zoals tegen mij is gezegd dat ik hem moet dumpen.. lekker is dat. Maargoed, zolang wij ons er maar niet teveel van aantrekken is het goed.
Oud 19-04-2006, 11:33
zeep007
zeep007 is offline
gaat goed, hij heeft lekker veel begrip voor al mijn panische, neurotische, irrationele uitspattingen en dat vind ik fijn, voel ik me weer rustig, houd elkaar in balans.
Oud 19-04-2006, 12:06
Verwijderd
Ja schiet nou maar gewoon op en kom hierheen, anders zit ik me toch maar op te vreten
Oud 19-04-2006, 12:30
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-04-2006 @ 13:06 :
Ja schiet nou maar gewoon op en kom hierheen, anders zit ik me toch maar op te vreten
Ik snap je helemaal... succes

Ik ben uhmm volgens mij een soort van scharrel aan het opbouwen.. welliswaar meer voor 'de grap' maar ik lig dus nog in de markt na 4 jaar
Oud 19-04-2006, 13:08
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-04-2006 @ 21:04 :
78 uur wakker zijn kan niet, behalve als je op de speed zit.
Dat dacht ik eerst ook ja, maar hij slaapt al jaren niet fatsoenlijk. Hij ligt elke nacht super lang wakker en slaapt hooguit 4 uurtjes die nacht. En dan mag ie nog van geluk spreken. Dus ja, 78 uur wakker blijven is voor hem haalbaar. t Zal niet moeiteloos gaan. Maar zijn bioritme is gewoon totaal verstoord.
Oud 19-04-2006, 13:44
Verwijderd
Huh?! Dit lijkt wel onverwacht heel erg goed allemaal
Oud 19-04-2006, 13:48
Verwijderd
Ja, mensen, anderhalve maand is dus niet lang genoeg om op te houden van iemand te houden

Jezus.
Oud 19-04-2006, 14:08
Silvie
Silvie is offline
Goed... Maar nu even 2 dagen hem niet zien. Maarja, wel weer komend weekend bij elkaar
Oud 19-04-2006, 14:09
catootje
catootje is offline
Oud 19-04-2006, 14:15
Nienna*
Nienna* is offline
Ha! Het gaat eindelijk weer goed. Ik merk dat het goed gaat als ík goed in mijn vel zit. Mijn vermoeden is dus bevestigd. Eindelijk een paar daagjes zonder irritatie, haha. Net leuk cadeautje voor hem gekocht, maar ik ga niet zeggen wat, want misschien gaat hij stiekem hier kijken omdat hij nieuwsgierig is.
Oud 19-04-2006, 15:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 19-04-2006 @ 13:30 :
Ik ben uhmm volgens mij een soort van scharrel aan het opbouwen.. welliswaar meer voor 'de grap' maar ik lig dus nog in de markt na 4 jaar
Leuk is dat he?
Oud 19-04-2006, 15:13
I C U
I C U is offline
Tijd zal het leren...

Wel grappig dat zij echt precies wist waar het over ging, zonder dat ik haar iets verteld had. Nou ja, wel iets, maar niet de laatste ontwikkelingen of wat. Gewoon enkel door een armgebaar van mij, wist zij genoeg. Grappig.

Niet dat ik er veel mee opschiet, maar het is fijn het ff kwijt te kunnen.
Oud 19-04-2006, 15:30
__
__ is offline
Citaat:
Flip! schreef op 18-04-2006 @ 20:46 :
Een dag en nacht Paaspop achter de rug. Nooit gedacht dat hem zou lukken om me binnen te loodsen. Heb op dat hele festival geen cent uitgegeven, geen oog dicht gedaan, maar toch zoveel lol gehad, en gewoon gegeten en gedronken etc.

En maandagmiddag kroop hij na het douchen (en na mijn bad) bij mij in bed en hebben we tot 6 uur geslapen. Daarna hebben we even een paasdiner gegeten en zijn we weer terug in bed gekropen. Zalig is dat gewoon.. Om tegen zijn warme lichaam aan te kruipen en dan in slaap vallen, wetend dat het veilig is en dat alles goedkomt

Hij slaapt nu nog steeds volgens mij. Maarja dat mag ook wel 78 uur wakker bent waarvan 50 uur gewerkt
Hij neemt af en toe echt te veel hooi op zijn vork. Maar op de een of andere manier krijgt ie het voor elkaar om zich daar door heen te slaan
paaspop de gekste! ik zat lekker op m'n vriendjes nek bij anouk en daarna nog een keerrrr, vet romantisch, doh.
Oud 19-04-2006, 16:04
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-04-2006 @ 16:11 :
Leuk is dat he?
Oud 19-04-2006, 16:16
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-04-2006 @ 14:48 :
Ja, mensen, anderhalve maand is dus niet lang genoeg om op te houden van iemand te houden

Jezus.
dat had ik je ook kunnen vertellen
omg en het is al 2 maanden uit nu en vanavond zie ik hem weer na een maand en ik ben gewoon fucked up zenuwachtig
Ik zoek het helemaal niet met hem naar de schouwburg te gaan en hij belde vanmorgen en hij kwam niet uit zn woorden klonk keiverlegen en volgens mij heeft hij er ook helemaal geen zin in. Of hij mag eigenlijk niet van zn vriendin en dat gaat hij me vertellen als hij een half uur vantevoren afbelt
Oud 19-04-2006, 16:44
Soezen
Soezen is offline
Oeh, zaterdag samen op vakantie (wel met zijn ouders, maar dat gedeelte laat ik even weg) Lekker van elkaar en de zon genieten. Kan niet beter, lijkt me!
Oud 19-04-2006, 16:47
Verwijderd
Goed, het is gewoon allemaal goed zo. We spreken niet echt af, zien elkaar als het zo uit komt en dat is dan gewoon heel leuk. We leven heel erg van dag tot dag en dat bevalt me zo goed. .

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 16:49.
Oud 19-04-2006, 17:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 19-04-2006 @ 17:04 :

De laatste tijd wordt er dus ook met mij geflirt, en dat ben ik dus helemaal niet gewend Maar het voelt goed
Oud 19-04-2006, 17:16
Zebra
Zebra is offline
Nu..? Goed, geloof ik.
Oud 19-04-2006, 17:18
Nuck
Nuck is offline
Goed, het is altijd super als we bij elkaar zijn <3
Oud 19-04-2006, 17:45
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-04-2006 @ 18:15 :

De laatste tijd wordt er dus ook met mij geflirt, en dat ben ik dus helemaal niet gewend Maar het voelt goed
klopt!

alleen een beetje jammer dat ik nog steeds mijn dipjes heb rondom mijn ex. Kan er geloof ik maar niet aan wennen dat het nu echt voorbij is. Zit nu in een tijd met hele hoge pieken, maar nog dieper dalen..
Oud 19-04-2006, 18:07
ST*R
ST*R is offline
Ik wil gewoon helemaal voor hem gaan, en niet nieuwsgierig zijn naar hoe het met anderen zou zijn!!
Maar die nieuwsgierigheid is er wél, ik droom er zelfs over
Oud 19-04-2006, 18:17
Verwijderd
Ik heb zinnn in zaterdag en ik vraag me af of hij hetzelfde voelt en als ik er tegen dan nog steeds geen idee van heb wordt het wel een beetje raar. achja ik zie wel. Het begint in elk geval de positieve richting uit te gaan, ook al kan het nog steeds volledig fout aflopen.

Hm
Oud 19-04-2006, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 19-04-2006 @ 10:35 :
Tjaa, en toen had hij nu al een nieuwe vriendin.

...

Ik snap gewoon niet dat je nu al met een ander kunt beginnen wat bij ons net 2 weken over is.
Ach ja, herkenning. Had mijn laatste ex ook al na 2 weken en daar ze is ook nog niet eens eerlijk tegen mij over geweest in het begin. Niet dat ik alles hoef te weten, maar als ik ernaar vraag verwacht ik een eerlijk antwoord. Maar goed, jij had een veel langere relatie, dan doet het veel meer pijn.
Ik snap het ook niet dat bepaalde mensen het normaal vinden dat ze zo snel weer iets met iemand anders kunnen hebben, en zeker als het misschien verstandiger is wat langer te wachten na een lange relatie. Net alsof ze niet zonder een vriend(in) kunnen, terwijl het vrijgezellenleven zo mooi kan zijn. Ach ja...
Oud 19-04-2006, 18:48
woezel
woezel is offline
ik vraag me af of ik stiekem toch niet verliefd op hem ben, terwijl ik weet dat ik niks met hem kan aanvangen ( iig niet tot hi jover zn ex is en stopt met drinken) en wss ook niet op mij verliefd is).
maar ik vond het toch heel leuk om de hele avond en nacht bij hem te zijn en gewoon met mn hoofd tegen zn schouder te liggen en een kusje op mn hoofd te krijgen. en stiekem slapen in zn trui.
Oud 19-04-2006, 18:52
&#9834;
&#9834; is offline
I feel, hear, see and it confuses me.

Godverdomme, wat gaat de tijd langzaam.
Oud 19-04-2006, 18:53
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ga morgen een week naar Rome en dat wordt echt supergaaf denk ik.
Moet mn vriendje wel missen, aan de ene kant vind ik het stom, maar misschien is een korte break van elkaar wel goed voor ons.
Oud 19-04-2006, 19:07
oto
oto is offline
Ik ben erg tevreden .
Oud 19-04-2006, 19:07
oto
oto is offline
Ik ben erg tevreden .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten