Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2006, 11:40
Hydrogen
Hydrogen is offline
Terreurverdachte vrij door vormfout

Uitgegeven: 11 mei 2006 07:31
Laatst gewijzigd: 11 mei 2006 09:09

AMSTERDAM - Een Spaanse terreurverdachte is door een vormfout vrijgekomen. De man die vastzat in verband met de terreuraanslagen in Madrid van 2004 zat twee jaar in voorarrest. De Spaanse justitie had een termijnverlenging moeten aanvragen, maar vergat dat.

De man kende een aantal daders van de aanslagen op treinen en stations, die aan 191 mensen het leven kostten. Kort voor de aanslagen belde hij met een aantal van hen. Er zitten in Spanje nu nog 28 verdachten vast.

De vrijgelaten man blijft verdachte. Hij heeft zijn paspoort moeten inleveren, mag Madrid niet verlaten en moet zich dagelijks bij de politie melden.
-------------------------------------------------
Uiteindelijk weinig aan de hand......
Oud 11-05-2006, 16:08
Verwijderd
Skinhead schiet allochtonen dood in Antwerpen

Uitgegeven: 11 mei 2006 15:46
Laatst gewijzigd: 11 mei 2006 17:00

ANTWERPEN - Een 18-jarige skinhead met een extreemrechtse achtergrond heeft donderdagmorgen in het centrum van Antwerpen een zwarte vrouw en een kind op straat doodgeschoten. Even daarvoor had hij gevuurd op een Turkse vrouw. Die ligt momenteel in het ziekenhuis. Haar toestand is stabiel.

De politie gaat uit van een racistisch motief. Volgens hoofdcommissaris Jan Hopstaken van de Antwerpse politie was de zwarte vrouw een au pair, die op een blank meisje paste.

Agenten hebben de jongeman neergeschoten in de buik. Hij ligt nu in het ziekenhuis, waar hij bewaakt wordt. De politie zal hem verhoren zodra hij daartoe in staat is.

Een getuige vertelde aan het Belgische persbureau Belga dat het gaat om een in het zwart geklede jongeman, opzij kaalgeschoren maar met lang haar bovenop. Hij droeg een zwaar kaliber karabijn, waarmee hij in Zwartzusterstraat zonder enige aanleiding begon te schieten. Eerst op de vrouw, dan op het kind. Daarna wandelde de schutter rustig verder. De inmiddels toegesnelde politie heeft daarna op hem geschoten.

Racisme

Afgelopen weekend was er in Brugge in West-Vlaanderen ook al een racistisch incident. Een groep van vijf skinheads tuigde een zwarte jongeman zo zwaar af, dat hij in coma raakte. Zijn blanke vriend raakte ook gewond. In verband daarmee is café De Kastelein, van waaruit de daders opereerden, gesloten.

http://www.nu.nl/news/730656/21/Skin...Antwerpen.html

Damn!
Oud 11-05-2006, 16:13
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Afmaken die lui. Jammer van die agenten dat ze hem in zn buik hebben geschoten en niet door zn kop.
Oud 11-05-2006, 17:04
Hydrogen
Hydrogen is offline
Gecondoleerd nabestaanden!!! Het is te hopen dat dit een incident is...... !@##$$% het is nog een kleuter!!

Laatst gewijzigd op 11-05-2006 om 17:10.
Oud 11-05-2006, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 11-05-2006 @ 18:04 :
Gecondoleerd nabestaanden!!! Het is te hopen dat dit een incident is...... !@##$$% het is nog een kleuter!!
[cynische rant]Waarom kom ik nooit dit soort reacties tegen na een zelfmoordaanslag van een geflipte Palestijn?[/cynische rant]
Oud 11-05-2006, 18:24
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Snees schreef op 11-05-2006 @ 19:20 :
[cynische rant]Waarom kom ik nooit dit soort reacties tegen na een zelfmoordaanslag van een geflipte Palestijn?[/cynische rant]
Omdat dat soort acties nog te begrijpen zijn. Ik keur ze niet goed, maar ik heb er begrip voor. Het aantal palestijnen dat dood gaat is meermalen groter dan het aantal israeliers.
Oud 11-05-2006, 19:06
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, de sfeer in België wordt met de dag beter
Oud 11-05-2006, 19:45
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 11-05-2006 @ 19:24 :
Omdat dat soort acties nog te begrijpen zijn. Ik keur ze niet goed, maar ik heb er begrip voor. Het aantal palestijnen dat dood gaat is meermalen groter dan het aantal israeliers.
Oud 11-05-2006, 19:54
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 11-05-2006 @ 20:45 :
Ik snap het probleem niet. Ben niet iemand die blij en juichend de straat oprent omdat er weer israeliers dood zijn. Ik walg ervan, maar je hebt er wel begrip voor.

Grappig dat ik mezelf moet verdedigen. Beetje weldenkend iemand snapt me.
Oud 11-05-2006, 20:09
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 11-05-2006 @ 20:54 :
Er zijn teveel ransapen die het fantastisch vinden als er weer een aantal 'Zionistische vijanden' dood zijn, helaas leven die ook in Nederland, dus een opmerking kan al snel over het randje lijken.

Jij moet niet klagen, kijk eens in Israël-PA threads wat voor ranzigheid ik over me uitgestort krijg als ik liquidaties (van gezochte veroordeelde terroristen met zo weinig mogelijk slachtoffers) goedkeur.
Oud 11-05-2006, 20:11
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-05-2006 @ 21:09 :
Jij moet niet klagen, kijk eens in Israël-PA threads wat voor ranzigheid ik over me uitgestort krijg als ik liquidaties (van gezochte veroordeelde terroristen met zo weinig mogelijk slachtoffers) goedkeur.
Oud 11-05-2006, 20:12
Levitating Nun
Citaat:
Hydrogen schreef op 11-05-2006 @ 20:54 :
Ik snap het probleem niet. Ben niet iemand die blij en juichend de straat oprent omdat er weer israeliers dood zijn. Ik walg ervan, maar je hebt er wel begrip voor.

Ik wil er geen begrip voor opbrengen, misschien is dat het. Net als Israelische agressie, trouwens.
Oud 11-05-2006, 21:52
T_ID
T_ID is offline
Cel voor Britse dierenactivisten

Vier Britse dierenrechtenactivisten zijn veroordeeld tot celstraffen voor hun zes jaar durende terreurcampagne tegen de eigenaars van een fokbedrijf voor proefdieren. Drie mannen kregen 12 jaar en nummer 4,een vrouw, vier jaar.

De vier werden berecht als terroristen. Ze terroriseerden het familiebedrijf in Newchurch in Staffordshire op allerlei manieren. De zaak kreeg pas landelijke aandacht toen ze in 2004 het lichaam van de grootmoeder van het gezin uit haar graf stalen en 'ontvoerden'.

Het stoffelijk overschot werd vorige week pas teruggevonden, nadat de daders hadden verteld waar het verborgen lag.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...55B001B61.html

Oud 11-05-2006, 21:54
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-05-2006 @ 22:52 :
Cel voor Britse dierenactivisten

Vier Britse dierenrechtenactivisten zijn veroordeeld tot celstraffen voor hun zes jaar durende terreurcampagne tegen de eigenaars van een fokbedrijf voor proefdieren. Drie mannen kregen 12 jaar en nummer 4,een vrouw, vier jaar.

De vier werden berecht als terroristen. Ze terroriseerden het familiebedrijf in Newchurch in Staffordshire op allerlei manieren. De zaak kreeg pas landelijke aandacht toen ze in 2004 het lichaam van de grootmoeder van het gezin uit haar graf stalen en 'ontvoerden'.

Het stoffelijk overschot werd vorige week pas teruggevonden, nadat de daders hadden verteld waar het verborgen lag.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...55B001B61.html

die dierenactivisten vind ik toch zo hondsirritant
Oud 11-05-2006, 22:16
Verwijderd
Inderdaad, ik zou er bijna cosmetica door op mijn kat testen.
Oud 11-05-2006, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-05-2006 @ 23:16 :
Inderdaad, ik zou er bijna cosmetica door op mijn kat testen.
Nono, Dr. Phil zei het vanmiddag nog: "Dyeing your cat, that's just not right!"
Oud 12-05-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 11-05-2006 @ 19:20 :
Omg, heb je hem weer hoor. Rot eens op met je one liners, kutkoter.
Oud 12-05-2006, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 12-05-2006 @ 10:56 :
Omg, heb je hem weer hoor. Rot eens op met je one liners, kutkoter.
Wat heb ik jou misdaan? De tags maken duidelijk dat je die post met een korreltje zout moet lezen. Welkom op internet...
Oud 12-05-2006, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 12-05-2006 @ 11:11 :
Wat heb ik jou misdaan? De tags maken duidelijk dat je die post met een korreltje zout moet lezen. Welkom op internet...
Jij bent degene hier die altijd heel sneaky anderen, met name de moslimforummers, ervan beschuldigt antisemitisch te zijn. Ja, dat doe je niet met zoveel woorden, zo slim ben je nog wel.
Zo plaatste ik eens een artikel dat toevallig ging over een Israelische vrouw die met een dolfijn trouwde. Het ging om dat trouwen met een dolfijn, waarna jij me weer eens ervan beschuldigde Israeliërs in diskrediet te willen brengen.

Kom op zeg, leef en geniet ofzo.
Oud 12-05-2006, 10:19
Levitating Nun
Oud 12-05-2006, 10:24
Verwijderd
En wat moet jij nou weer, met je blij-hoofd. ;o
Oud 12-05-2006, 10:25
Levitating Nun
Je doet zo overdreven, dus probeer ik met mijn blij-hoofd spanning te verminderen.

Goed, hè? Ik ben immers Paus én magistraat.
Oud 12-05-2006, 10:27
Verwijderd
Nou, overdreven of niet, er is geen enkele spanning te vinden hier, ik geloof dat je overbodig wordt als magistraat én paus.
Oud 12-05-2006, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 12-05-2006 @ 11:16 :
Jij bent degene hier die altijd heel sneaky anderen, met name de moslimforummers, ervan beschuldigt antisemitisch te zijn. Ja, dat doe je niet met zoveel woorden, zo slim ben je nog wel.
Zo plaatste ik eens een artikel dat toevallig ging over een Israelische vrouw die met een dolfijn trouwde. Het ging om dat trouwen met een dolfijn, waarna jij me weer eens ervan beschuldigde Israeliërs in diskrediet te willen brengen.

Kom op zeg, leef en geniet ofzo.
Ach, daar is dit forum voor. Ik speel advocaat van de duivel. In het echt ben ik geen VVD'er en lach ik hartelijk om Ronnie Naftaniel en zijn CIDI-vriendjes. Op Religie verdedig ik juist gelovigen, terwijl ik daar IRL weinig tot niks mee heb. Ik provoceer alleen om de discussie wat levendig te houden (het is zo saai om nare man te citeren en er +1 onder te typen). Het is nooit mijn bedoeling om mensen persoonlijk te raken en 'de moslim' zwart te maken.
Oud 12-05-2006, 10:38
Verwijderd
Dan heb ik niets gezegd.
Oud 12-05-2006, 10:44
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 12-05-2006 @ 11:38 :
Dan heb ik niets gezegd.
Voordat je iemand beschuldigt, probeer eens wat meer in iemands achtergrond te verdiepen.
Oud 12-05-2006, 10:45
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Snees schreef op 12-05-2006 @ 11:28 :
Ach, daar is dit forum voor. Ik speel advocaat van de duivel. In het echt ben ik geen VVD'er en lach ik hartelijk om Ronnie Naftaniel en zijn CIDI-vriendjes. Op Religie verdedig ik juist gelovigen, terwijl ik daar IRL weinig tot niks mee heb. Ik provoceer alleen om de discussie wat levendig te houden (het is zo saai om nare man te citeren en er +1 onder te typen). Het is nooit mijn bedoeling om mensen persoonlijk te raken en 'de moslim' zwart te maken.
Oud 12-05-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 12-05-2006 @ 11:44 :
Voordat je iemand beschuldigt, probeer eens wat meer in iemands achtergrond te verdiepen.
Neeeee, hij beschuldigde mij eerder, m'n jong! En achtergrond, hello? internet.
Oud 12-05-2006, 10:49
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 12-05-2006 @ 11:46 :
Neeeee, hij beschuldigde mij eerder, m'n jong! En achtergrond, hello? internet.
Niet anderen de schuld geven.
Oud 12-05-2006, 10:53
Verwijderd
Rot eens op naar je eigen forumpje.
Oud 12-05-2006, 10:58
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 12-05-2006 @ 11:53 :
Rot eens op naar je eigen forumpje.
Hoe hypocriet kun je zijn.
Oud 12-05-2006, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 12-05-2006 @ 11:58 :
Hoe hypocriet kun je zijn.
Niet erger dat jij bent.
Oud 12-05-2006, 11:01
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 12-05-2006 @ 12:00 :
Niet erger dat jij bent.
Ik hypocriet? Waar blijkt dat uit?
Oud 12-05-2006, 11:02
T_ID
T_ID is offline
Ik heb die link waar je bloeddrukverlagende medicijnen online kan bestellen nog wel ergens hoor.
Oud 12-05-2006, 11:05
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-05-2006 @ 12:02 :
Ik heb die link waar je bloeddrukverlagende medicijnen online kan bestellen nog wel ergens hoor.
Heb je misschien het telefoonnummer van een psychiatrische inrichting?
Oud 12-05-2006, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 12-05-2006 @ 12:01 :
Ik hypocriet? Waar blijkt dat uit?
Ga eens ontopic, jij.

Citaat:
T_ID schreef op 12-05-2006 @ 12:02 :
Als ze jou niet geholpen hebben, kunnen ze voor anderen ook niets betekenen zeg.

Priester veroordeeld wegens moord op non

Uitgegeven: 12 mei 2006 06:19
Laatst gewijzigd: 12 mei 2006 09:18

TOLEDO - Een 68-jarige priester is donderdag door een jury in de Amerikaanse staat Ohio schuldig bevonden aan de bizarre moord op een non 25 jaar geleden.

De non Margaret Ann Pahl werd in een kapel dood gevonden in april 1980. Ze was bruut om het leven gebracht door wurging en vervolgens bewerkt met 31 messteken in het patroon van een omgekeerd kruis. De moord had volgens de politie en lijkschouwers alles weg van een satanisch rituele moord.

De zaak bleef een kwart eeuw onopgehelderd en de priester Gerald Robinson heeft altijd stellig ontkend iets met de moord te maken te hebben.

Satan

De moordzaak kwam opnieuw aan het rollen toen in 2004 een vrouw het verhaal deed dat ze seksueel was misbruikt door priesters die satanische rituelen uitvoerden en sadomasochistische orgiën hielden. Volgens de aanklagers is er vervolgens een bloedvlek gevonden op een briefopener van de beklaagde waarvan het bloed overkwam met bloed destijds gevonden op het slachtoffer.

De aanklagers geloven evenwel niet dat satanisme daadwerkelijk de drijfveer voor de misdaad was. De priester zou een conflict hebben gehad met de non die zijn meerdere was op zijn werk in een ziekenhuis.

http://www.nu.nl/news/730861/122/Pri...rd_op_non.html

Zwevende non, kijk je uit?
Oud 12-05-2006, 11:09
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 12-05-2006 @ 12:06 :
Ga eens ontopic, jij.
Ontwijk me vragen niet.
Oud 12-05-2006, 11:17
Gatara
Gatara is offline
Zes bomaanslagen in Corsica

AJACCIO - Zes aanslagen met explosieven troffen gisteravond bijna gelijktijdig het Franse eiland Corsica. Drie aanslagen viseerden symbolen van de Franse staat, in het bijzonder die in het centrum van Ajaccio. De aanslagen veroorzaakten alleen lichte materiële schade. Niemand raakte gewond.
Iets voor 22 uur trilde de grond in het hele stadscentrum van Ajaccio toen een bom ontplofte voor de ingang van een gebouw van de Franse schatkist, op enkele meters van een terras van een bar-restaurant dat voor de helft gevuld was.

Andere explosies werden gesignaleerd op ongeveer hetzelfde tijdstip: in Tiuccia, in Olmeto-Plage, in Porto-vecchio en in Monaccia d'Aullène.

De politie vond ook geladen explosieven voor de ingang van het Corsicaanse rectoraat. Volgens een onderzoeker hadden de daders geen tijd om de bom te laten ontploffen.

De verantwoordelijkheid is niet opgeëist, maar Corsicaanse separatisten plegen geregeld dergelijke aanslagen. Procureur José Thorel beweerde dat de vijf aanslagen en de mislukte poging zonder twijfel het werk zijn van dezelfde organisatie.

Eerder deze week stelde een rechter in Parijs een gerechtelijk vooronderzoek in naar twee leden van de afscheidingsbeweging FLNC-Unie van Strijders. Zondag heeft de Franse politie de illegale beweging FLNC-UC, die naar de onafhankelijkheid van Corsica streeft, ontdaan van een belangrijke cel. Agenten hielden drie verdachten aan en vonden in een garagebox in Bastia een wapenarsenaal.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF12052006_003
Oud 12-05-2006, 11:23
Hydrogen
Hydrogen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2006 @ 12:17 :

AJACCIO - Zes aanslagen met explosieven troffen gisteravond bijna gelijktijdig het Franse eiland Corsica. Drie aanslagen viseerden symbolen van de Franse staat, in het bijzonder die in het centrum van Ajaccio. De aanslagen veroorzaakten alleen lichte materiële schade. Niemand raakte gewond.
Iets voor 22 uur trilde de grond in het hele stadscentrum van Ajaccio toen een bom ontplofte voor de ingang van een gebouw van de Franse schatkist, op enkele meters van een terras van een bar-restaurant dat voor de helft gevuld was.

Andere explosies werden gesignaleerd op ongeveer hetzelfde tijdstip: in Tiuccia, in Olmeto-Plage, in Porto-vecchio en in Monaccia d'Aullène.

De politie vond ook geladen explosieven voor de ingang van het Corsicaanse rectoraat. Volgens een onderzoeker hadden de daders geen tijd om de bom te laten ontploffen.

De verantwoordelijkheid is niet opgeëist, maar Corsicaanse separatisten plegen geregeld dergelijke aanslagen. Procureur José Thorel beweerde dat de vijf aanslagen en de mislukte poging zonder twijfel het werk zijn van dezelfde organisatie.

Eerder deze week stelde een rechter in Parijs een gerechtelijk vooronderzoek in naar twee leden van de afscheidingsbeweging FLNC-Unie van Strijders. Zondag heeft de Franse politie de illegale beweging FLNC-UC, die naar de onafhankelijkheid van Corsica streeft, ontdaan van een belangrijke cel. Agenten hielden drie verdachten aan en vonden in een garagebox in Bastia een wapenarsenaal.
Buitenlanders zijn daar ook niet echt veilig.Er worden daar nogal veel buitenlanders (meestal marokkanen) vermoord.
Oud 12-05-2006, 12:02
Levitating Nun
Citaat:
Firdaus schreef op 12-05-2006 @ 12:06 :
Zwevende non, kijk je uit?
(K)
Oud 12-05-2006, 12:16
Gatara
Gatara is offline
w w w . h a a r e t z . c o m
Last update - 10:17 11/05/2006
Fear and loathing in Petah Tikva / Neo-Nazi gangs assaulting ultra-Orthodox Jews
By Moti Katz

A week after the desecration of the Great Synagogue in Petah Tikva, nothing remains of the horror the worshipers encountered there last Thursday when they arrived for morning prayers. The walls, which had been sprayed with swastikas and blasphemy, have been newly painted, the floor polished and the curtain covering the holy ark replaced.

However, the danger is far from over. For the past two years the ultra-Orthodox community there, which includes some 5,000 families and 300 synagogues, has been subjected to incessant attacks by street gangs from the former Soviet Union (FSU). The gangs have been beating ultra-Orthodox men, hurling curses at them and desecrating synagogues.

"These youths feel out of place in the Russian community they belong to, but they are not accepted in Israeli society either," says Bella Alexandrov, the director of the multi-disciplinary youth center in Petah Tikva. She distinguishes between two kinds of immigrants - punks and skinheads.

"The skinheads buy Russian videos about 'white power' that call for cleansing Russia of Jews. They don't get it from home. It comes from not belonging and not finding answers to their distress."

On Sukkot eve last year, a number of teens bearing knives burst into the big Lithuanian yeshiva Or Israel on Rothschild Street in the city center. They started beating pupils, and throwing prayer books and scriptures on the floor.

Yeshiva head Rabbi Yigal Rozen has no doubt that these incidents are anti-Semitic.

"There has always been violence in Israel, but never directed at synagogues. This started only in recent years. A month after the Sukkot incident, two yeshiva students were attacked and beaten up by Russian teens. The police arrested three of the attackers," he says.

Most of the victims were dressed like ultra-Orthodox Jews, Rozen says, and therefore concludes that the assailants could not be Jewish.

"It's time the police realized these are anti-Semitic attacks. These gangs are not after money. The charity boxes were not robbed, nor were the Torah books, which are worth a fortune," he says.

Skinheads in the parks

Many of the incidents occur in the parks in the city center because numerous low-income immigrant families from Russia live there, says Rahamim Arbel, Jewish cultural coordinator for Petah Tikva's community centers.

"On Friday nights Russian teens gather in parks with lots of alcohol and bongs. It's very unpleasant for the residents of the neighborhood," he says.

Arbel himself was attacked two years ago. He was with his small son and two friends, and they were returning from a lesson. On Rothschild street they were accosted by a group of drunk teenage boys and girls, aged 15 to 16.

"They started swearing at us. I whispered to the others to walk away. The girls ran after us spitting and kicking. We fled. I got over it but my son will never forget that day," he recalls.

An elderly man was attacked on Friday night a year ago but did not go to the police.

"I live in the center, near a park where the Russian gangs gather on Friday nights. Returning from a family visit I approached the park," he says. "A few boys demanded money and threatened me with a broken bottle. I told them I had no money because it was the Sabbath and went on walking. They knocked my hat off, kicked my shin and started kicking my hat. I tried to run and they followed me, cursing and throwing empty beer bottles. They were definitely harassing me because of my religious dress, because others passed by undisturbed," he says.

"My parents survived the Holocaust. I come from exile and know what persecution is; and that's what I felt. Their appearance and the chains around their necks reminded me of neo-Nazis," he says.

A security camera on the menorah

Acting Mayor Paltiel Eisental tries to be reassuring. The relations between the city's secular and religious residents are very good, he says. This is a small gang, not a widespread trend, he says.

"You must distinguish between vandalism due to theft and what happened in the Great Synagogue last week, which was brutality and hatred. I don't believe Jews could have done that. Those were acts aimed against a nation, against an idea. It's Nazism," he says.

The city council held an emergency meeting last week after the synagogue's desecration, and decided to safeguard the synagogue and find the vandals and indict them.

Eisental says the city has a vandalism patrol in problem areas, but is having trouble reinforcing it due to a personnel shortage.

"Every Hanukkah we put a nice big menorah at the yeshiva's entrance, right on the street," says Rabbi Rozen. "This year we were forced to put a security camera on it so that it wouldn't be vandalized," he adds sadly.
/hasen/objects/pages/PrintArticleEn.jhtml?itemNo=714569
Oud 12-05-2006, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2006 @ 12:17 :

fucking idioten
Oud 12-05-2006, 12:22
Gatara
Gatara is offline
ik vind de wereld niet echt leuk meer

*strooit bloemen rond*
Oud 12-05-2006, 12:28
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2006 @ 13:22 :
Er zijn opties om deze wereld te verlaten he.
Oud 12-05-2006, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2006 @ 13:22 :

*strooit bloemen rond*
*geeft raket* mag ik dan wel mee ik vind t hier ook niet meer leuk
Oud 12-05-2006, 12:41
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 12-05-2006 @ 13:28 :
Er zijn opties om deze wereld te verlaten he.
(zelf)moord
Oud 12-05-2006, 12:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
koekjes schreef op 12-05-2006 @ 13:28 :
*geeft raket* mag ik dan wel mee ik vind t hier ook niet meer leuk
sure
Oud 12-05-2006, 13:07
MickeyV
MickeyV is offline
Het probleem schuilt in het genoom. We zijn nu eenmaal een geestelijk labiele apensoort. Dus er is geen hoop op verbetering.
Oud 12-05-2006, 16:55
Verwijderd
Citaat:
MickeyV schreef op 12-05-2006 @ 14:07 :
Het probleem schuilt in het genoom. We zijn nu eenmaal een geestelijk labiele apensoort. Dus er is geen hoop op verbetering.
"Maak je dus geen zorgen voor de dag van morgen, want de dag van morgen zorgt wel voor zichzelf. Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen last."
Of, volgens Luther:
"Darum sorgt nicht für morgen, denn der morgige Tag wird für das Seine sorgen. Es ist genug, daß jeder Tag seine eigene Plage hat."
Oud 12-05-2006, 17:06
Hydrogen
Hydrogen is offline
Tja, er zijn zat rustige plekken op aarde. Canada anyone?

Regels voor berichten