Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Endomychus schreef op 13-06-2005 @ 20:16 :
op de site van carnivale staan alle afleveringen van dit seizoen en het volgende... dus als je benieuwd bent
Oh, geweldig Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2005, 19:05
Daangerous
Daangerous is offline
zijn er nog mensen die het wel tot het einde hebben volgehouden? en wat is hun mening svp?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 10:17
Rosalien
Rosalien is offline
ik heb zonder te weten de laatste aflevering gezine..in de veronderstelling dat er nog een moest komen..
Vond t eind raar, niet echt verklarend..wat vond jij er van?
Oud 31-08-2005, 10:50
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 31-08-2005 @ 11:17 :
ik heb zonder te weten de laatste aflevering gezine..in de veronderstelling dat er nog een moest komen..
Vond t eind raar, niet echt verklarend..wat vond jij er van?
Ach Knauf had een erg lange serie in gedachte en op deze manier blijven er nog genoeg vragen over voor seizoen twee. Het is natuurlijk niet de werkelijke ontknoping, maar is wel van essentieel belang. Hoewel ik van de gestage karakterontwikkeling hou in Carnivale denk ik dat het slot qua vaart best iets eerder had mogen komen. Zelf vind ik de vaart van de serie prima, maar veel mensen vinden het te suggestief. Misschien had Knauf door een dergelijke concessie meer kijkers kunnen trekken en had HBO nog een derde seizoen laten draaien.

Maar helaas deze serie is niet voor iedereen en zeker niet voor het Amerikaanse publiek. Jammer genoeg kan alleen Hollywood een serie met een dergelijk budget produceren anders had best een Europese productiemaatschappij er mee verder kunnen gaan.

Het blijft toch eeuwig zonde dat de serie zo open zonder slot eindigt. Ik kan niet wachten tot de tweede serie op dvd verschijnt hoewel ik heb horen zeggen dat ze daarin aan kwaliteit verliest.
Oud 31-08-2005, 19:33
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
De tweede serie wordt trouwens pas ergens in het voorjaar uitgezonden op Nederland 3.
Oud 31-08-2005, 19:59
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 31-08-2005 @ 20:33 :
De tweede serie wordt trouwens pas ergens in het voorjaar uitgezonden op Nederland 3.
heb m op mn pc staan
hoezee

ben nu bij aflevering 6, hehe... seizoen 2 is echt te bruut, seizoen 1 is niets dan proloog
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 12:24
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 31-08-2005 @ 20:59 :
ben nu bij aflevering 6, hehe... seizoen 2 is echt te bruut, seizoen 1 is niets dan proloog
En seizoen 1 bleef mij al boeien.

Maar ik wacht nog wel even tot komend voorjaar...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 12:42
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 31-08-2005 @ 11:50 :
Ach Knauf had een erg lange serie in gedachte en op deze manier blijven er nog genoeg vragen over voor seizoen twee. Hoewel ik van de gestage karakterontwikkeling hou in Carnivale denk ik dat het slot qua vaart best iets eerder had mogen komen.
ah mooi zo...
ik wist niet niet dat er ook nog een 2e reeks zou komen..
Ik vond t temo nog al laag..t duurde heel lang voordat er wat duidelijkheid in kwam..
Oud 02-01-2006, 21:24
Nebula
Nebula is offline
Komende zaterdag begint Canvas met seizoen 2 van Carnivāle. Het komt om ca. 23:10.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Nebula schreef op 02-01-2006 @ 22:24 :
Komende zaterdag begint Canvas met seizoen 2 van Carnivāle. Het komt om ca. 23:10.
Super
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 11:58
Jon
Jon is offline
Citaat:
Nebula schreef op 02-01-2006 @ 22:24 :
Piemels, waarom weet ik dat nu pas. Gewoon 2 afleveringen gemist
Oud 23-01-2006, 17:12
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Jon schreef op 23-01-2006 @ 12:58 :
Piemels, waarom weet ik dat nu pas. Gewoon 2 afleveringen gemist
Och...

Komend voorjaar schijnt seizoen 2 op Ned. 3 te komen, merkte iemand eerder op:
Citaat:
Hero_Zero schreef op 31-08-2005 @ 20:33 :
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 17:49
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Nebula schreef op 23-01-2006 @ 18:12 :
Och...

Komend voorjaar schijnt seizoen 2 op Ned. 3 te komen, merkte iemand eerder op:
Maar het is wel lekker om het nu te volgen. Ik had me al lang genoeg ingehouden om ze niet te dl. Op tv of op dvd is het toch leuker. TV heeft nog eens het voordeel dat je er eens extra voor gaat zitten.

Kijk alweer uit naar de volgende aflevering.
Oud 04-07-2006, 13:13
Jon
Jon is offline
Nederland 3 is inmiddels ook aan serie 2 begonnen.

De DVD van serie 2 komt overigens 7 augustus uit (18 juli in de VS/Canada).
Oud 04-07-2006, 15:07
reine claude
reine claude is offline
De dvdbox van seizoen 1 ligt bij de '3halen-1betalen actie' bij de Bijenkorf voor de liefhebbers.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 16:15
Dmnq
Dmnq is offline
O vet, 3 halen 1 betalen??? Hoe duur is dat dan?

Heb de laatste aflevering van seizoen 1 gemist, wilde daarom niet meer t nieuwe seizoen kijken. Gisteren stiekem toch weer gekeken, zo'n gave serie.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 17:38
reine claude
reine claude is offline
Die dvdbox was 50, maar ze hadden nog een aantal andere dvdboxen liggen waarvoor die actie ook gold. Je betaalt de duurste. Dus zegmaar 3 dvdboxen voor 50 euro.

Ik zie dat je in Eindhoven woont, daar was ik vorige week en hadden ze er nog een aantal. Ze liggen in een hoek achter de boekenafdeling.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 17:52
Dmnq
Dmnq is offline
Tering he dat is nog steeds een duur grapje. Maar ik ga wel even checken, misschien hebben ze nog meer geweldige series.

voor de info.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 18:32
reine claude
reine claude is offline
Nah, het lijkt veel geld, 50 euro. Maar in principe betaal je dan dus maar 17 euro per dvdbox. Dat is geen geld. Maar 50 euro ineens uitgeven lijkt veel ja.

Ik had daarbij nog een Francois Ozon dvdbox met 3 dvds, en een Saturday Night Live dvdbox met 5 dvds
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 18:02
Dmnq
Dmnq is offline
Vandaag even langsgeweest, maar er lagen vooral gewone dvd's en dan wordt die 50 euro wél weer duur. Zag nog een dubbeldvd van Romeo + Juliet van 32 euro, dus misschien dat ik toch nog een keertje terug ga

Ik zag de dvdbox van Carnivale daarna ook liggen bij de mediamarkt, voor 60 euro, zonder 3 voor 1 actie.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 19:40
reine claude
reine claude is offline
Hmja, helaas... dan zal er wel veel op zijn geweest. Was druk daar ook, toen ik er was.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Dmnq schreef op 05-07-2006 @ 19:02 :
Vandaag even langsgeweest, maar er lagen vooral gewone dvd's en dan wordt die 50 euro wél weer duur. Zag nog een dubbeldvd van Romeo + Juliet van 32 euro, dus misschien dat ik toch nog een keertje terug ga

Ik zag de dvdbox van Carnivale daarna ook liggen bij de mediamarkt, voor 60 euro, zonder 3 voor 1 actie.
Bol.com

hier is ie maar 50.

seizoen 2 komt daar voor 60 en de import kun je voor 110 bestellen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2007, 17:55
mandark
mandark is offline
ik ben een beetje laat met apprecieren maar tering wat is dit een gave serie! seizoen 1 vandaag afgekeken, op naar seizoen 2...

alhoewel ik het ten zwaarste betreur dat ik nog met heel veel vragen ga zitten na seizoen 2....

KUTTT

hoop niet dat hetzelfde gaat gebeuren met heroes..
Oud 16-06-2007, 01:55
Verwijderd
Ik vond het al zo gek om een topic te zien van mijn geliefde broertje die hier al tijden niet meer post.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 15:33
Verwijderd
Dit is een van de weinig boeiende series die ik ken.
Super!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-05-2005 @ 18:07 :
Wat is die Hawkins toch irritant koppig. Verder ga ik het steeds gaver vinden..
Dat is niet gek als je zijn verleden ziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten