![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ennuh.. als je dit soort dingen niet weet.. BEGIN DAN GEWOON NIET AAN SEX ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ik zie net een grote foto op je site... aahhhhhh wat een snoepie! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik stop naar het weekend, en dan maar afwachten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, die cyclus is voor iedereen verschillend, dus hoe groot de kans bij jou is valt niet zomaar te zeggen. Als er een kans bestaat dat je zwanger bent kun je beter niet met de pil beginnen en even afwachten of je ongesteld wordt. Als je inderdaad ongesteld wordt kun je direct beginnen en ben je ook meteen beschermd tegen zwangerschap. En tot die tijd niet meer onveilig vrijen natuurlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus even langs de dokter met een potje plas en antobiotica in 3 dagen ofz er vanaf, ( wel de kuur afmaken ) succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, je baarmoeder is niet afgesloten met vliezen. Om het embryo/de foetus zit een vlies, en als de foetus groot is en de hele baarmoeder vult raakt dit vlies natuurlijk wel aan alle kanten de baarmoeder, maar dit vlies hoort bij het kind en niet bij de moeder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou in jou geval denk ik voor abortus gaan, omdat je geen steun hebt van je omgeving en omdat je zelf niet voor het kind kan zorgen. Hoe je het ook wendt of keert je hebt je ouders nodig. Aangezien de zwangerschap nog niet ver gevorderd is zou ik het weg laten halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
beetje googelen leed mij onder andere naar deze site: http://www.debocht.nl/index.asp neem zeker ook eens een kijkje op www.tienermoeders.nl, misschien vind je daar nog bruikbare informatie! succes meisje... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Objectief zou een abortus vast het verstandigst zijn, maar jij zit er midden in en voor jou is er dus niets 'objectief' aan. Probeer eens, zonder ruzie te gaan maken, eens echt goed aan je ouders uit te leggen waarom jij het kindje wil houden, want je kunt op jouw leeftijd écht niet zonder de steun van een volwassene een kind opvoeden, en de beste volwassenen om je daarbij te helpen zijn je ouders. Als zij je willen helpen kun jij de derde klas afmaken, een certificaat van je school krijgen dat je de basisvorming hebt gehaald, dan een paar jaar thuis blijven, voor het kindje zorgen en misschien een dag per week werken (bv. om kostgeld te kunnen betalen aan je ouders), en als het kindje naar de basisschool gaat een deeltijd mbo opleiding doen. Dan kun je het kindje uiteindelijk gewoon een goed leven bieden. Maar daar zijn dus wel je ouders voor nodig, zeker nu je vriend er niets mee te maken wil hebben. En bedenk ook dat je dan veel inlevert: even spontaan uitgaan met vriendinnen is er bijvoorbeeld niet meer bij. Misschien verlies je zelfs vriendinnen omdat jullie dan heel andere levens leiden. Een andere mogelijkheid is dat je het kind laat adopteren. Dan is het geen abortus en hou je het ook niet. Wat je ook besluit, in elk geval veel sterkte ermee ![]() Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 14:34. |
![]() |
||
Citaat:
Die vriend vind ik trouwens wel een onverantwoordelijk type! Een meisje van 14 neuken en vervolgens weigeren voor de gevolgen in te staan. Hoe is het eigenlijk gekomen dat je zwanger bent geraakt? (ben stiekem wel erg benieuwd ![]() Ik hoop dat je dr nog uit komt, tis wel lastig hoor
||
![]() |
Citaat:
Het is een ander verhaal (maar dan nog niet fantastisch overigens) als haar ouders haar steunen. Maar zonder hun steun, is het al helemaal onverantwoord. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
[B]Voor Zwangeren meisjes/vrouwen (om te praten)[/B] bosa | 9 | 24-06-2008 16:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? hahahaha159 | 8 | 16-07-2007 14:21 | |
Seksualiteit |
vraagje Romie | 13 | 05-03-2006 16:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger??? kosamlover | 6 | 11-01-2005 18:07 |