![]() |
||
Citaat:
Je kunt ook eerst wat mousse in je haar doen, als het nog vochtig is. Dan nog een beetje kneden met wat Fudge als het bijna droog is. Sowieso niet fohnen als jouw haar snel pluizig wordt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder kun je er niets permanents aan doen. dooie punten zijn dooie punten. maakt voor de rest van je haar niet uit of je het er uit knipt of niet, het ziet er alleen wat gezonder uit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij ons bij de appie zit een jongen achter de kassa met opgeschoren zijkanten en in het midden een strook lang krullenhaar...NIET DOEN |
![]() |
|
kijk eens op http://kappers-hairextensions.startpagina.nl
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH. ukli |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga zaterdag naar de kapper, maarrr......
Ik heb nu saai halflang haar tot ongeveer aan mn kaaklijn. Ik wil het zaterdag kort laten knippen. Ik heb wat dingen op www.kapperssite.nl gezien, maar misschien hebben jullie nog tips? Lekker irri btw dat je geen plaatjes van de kapperssite hier kan posten. Suckers... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik liet woensdag mijn haar knippen en het is nu zo: ![]() en ik moest er even aan wennen maar nu vind ik t toch wel erg leuk ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Beetje dezelfde vraag als hierboven. Ik heb nu vrij donker geverft haar (zwart/bruin) maar ik wil graag naar een lichtere kleur (lichtbruin). Nu heb ik dit eerder gedaan met uitgroeien etc maar dat duurt zo lang. Zou ontkleuren zin hebben en daarna bruin verven? of zou ik het echt eerst moeten laten uitgroeien?
mijn haar: http://img.photobucket.com/albums/v4.../nieuwwwww.jpg
||
Citaat:
Tenminste dit was mijn reis van meerdere malen bijna zwart geverfd haar naar blond |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Toch nieuwe grenzen voor het WSZ-topic op DK? Verwijderd | 70 | 17-06-2010 11:11 | |
Lifestyle |
Je hairdo-lifestyle. Verwijderd | 96 | 09-12-2005 17:52 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Lifestyle |
het algemene 'wat vind je van het haar van'-topic. Maurice | 49 | 10-06-2003 23:02 | |
Psychologie |
Het Scheiding topic Gothic | 10 | 28-06-2002 15:20 |