Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben al heel m,n leven vrijgezel en waarom weet ik niet eigenlijk ..ik ben niet lelijk ben . Ben denk niet boeiend genoeg.
m,n enigste hobby,s zijn Moshing/Hardcore show/gitaar spelen en dat vinden meiden denk niet intressant genoeg. Ik zal heus nog wel is een vriendin krijgen ( hoop ik ) But Till Then ...FUCKING MOSH! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gewoonweg een blijvend gevoel dat het altijd fout loopt. Ik kŕn me niet binden en dat is erg. Ik voel me er niet bepaald slecht bij, het is geen dipje waarin ik zit, het is enerzijds een keuze maar anderzijds ook een onzekerheid. Ik begrijp gewoon mezelf niet, dat ik wil maar niet kan liefhebben.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alles wat je doet in het leven is een keuze. bewust of onbewust. |
![]() |
|
tsja, ik kan me niet voorstellen dat iemand zo bewust wil leven, ik weet niet of je daar echt bewust voor kiest... Maar als het je gebeurt, dat je straks oud bent en dat je nog steeds alleen blijkt te zijn.. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat echt zouden willen en er bewust voor kiezen zo te leven.. maar dat gebeurt je denk ik.. hoewel je dan wel een enigzins gekozen hebt om je niet aan iemand te binden..
Maar iig ik zou zo niet kunnen leven, zoals ik er nu tegen aan kijk, ik zou me dan zooooo eenzaam voelen, natuurlijk heb je wel vrienden en familie, maar dat is toch anders dan iemand met wie je de rest van je leven doorbrengt samen.. IK denk dat ik dat later wel nodig heb, want ik hou er niet van om alleen te zijn, heb het liefste gewoon een paar mensen om me heen..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het niet kunnen binden met iemand ervaar ik als het niet willen binden omdat ik dan bang ben gekwetst te worden. Maarja leven betekent vallen en opstaan. En als de liefde vals schijnt te zijn, is de persoon waarmee je bent wel de juiste? In relaties hoor je eerlijk te zijn, tegen je partner en vooral tegen jezelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() oke, ik ben dan wel nog maar 17, en er kan nog van alles gebeuren, maar ik hoef ECHT geen vaste relatie waarmee ik over de 'toekomst' zou denken.. lijkt me echt heeeelemaal niks. ik heb liever een aantal mensen waarmee ik goed op kan schieten of gek mee ben dan dat ik aan iemand vast zou zitten.. zie mezelf ook nog geen 40-jarige moeder zijn ofzo ![]() ![]() ![]() je hoeft niet oppervlakkig met elkaar om te gaan om nooit een relatie met iemand te hebben. en al wordt ik verliefd. na een jaar is dat toch zeker wel weer over en wil ik weer verder..
|
![]() |
|
ik heb ook die angst om me te binden aan iemand. Niet dat ik op niemand durf afte stappen dat wel. ook heb ik al een paar vriendjes gehad. Maar sinds het uit is gegaan met een hele lieve jongen (vorig jaar) durf ik vriendjes niet meer te vertrouwen ik ben altijd bang dat ze het uitmaken. de eerste weken gaat het goed maar daarna voel ik me opeens neit meer op me gemak. Ik ben ook bang om een hele goede band met iemand op te bouwen want ik heb de afgelopen jaren aardig wat dierbare mensen uit m'n omgeving verloren. Maar het gaat nu steeds beter met me en ik kom er wel over heen ..hoop ik.~xxx~
|
Anst heb ik niet om me te binden maar wel geen drang ernaar. Vrienden is wat je moet hebben (geven meer liefde dan je wel beseft). Voor een antwoord op je vraag: Ik denk dus wel dat zoiest moet lukken. Probeer is te antwoorden op de vraag, waarom niet? Groeten
|
Het is leuk om jullie reacties te lezen, bedankt allemaal. Ik merk dat er nog mensen zijn die denken als ik. Mennuz, het is net als jou, ik snap er ook niks van. En utopian me, ik heb ook liever mensen om me heen met wie ik af en toe eens weg ga dan me met 1 bepaald iemand te binden. Liefde is voor de een meer weggelegd dan voor de ander. Maar ik vroeg me gewoon af of dat zo kan blijven duren, ik voel me er nu wel goed bij maar later? Ik heb graag verandering, ik denk dat dit de hoofdreden is van mij niet te willen binden. Twee jaar geleden had ik gemakkelijk een vriendje en liet ik me vrij vlug meeslepen in kalverliefdes, nu denk ik er helemaal anders over.
Hoh ja ik maak me er veel te druk om, waarom zou ik klagen eigenlijk ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 12:26. |
![]() |
|
![]() |
je heb wel gelijk over dat je je niet echt slecht voelt ofzow, maar toch alleen als je eraan denkt mis je iets. . . maar het lijkt verre van bereik
dit komt me namelijk wel erg bekent voor ![]() ben nogal gevoelig als het om liefde gaat , slechte relaties achter de rug hebben laten nogal een litteken achter ![]() heb ook geen gevoel meer dat ik me nog kan binden tot iemand , de bekende zin 'nooit meer van iemand kunnen houden' kan welleens werkelijk zijn gvd ![]() ![]() jij ook ladyx misschien te weinig vertrouwen door vroegererelaties ?
Laatst gewijzigd op 28-09-2002 om 02:29. |
![]() |
|
ik begin me af te vragen of ik ooit wel iemand zal vinden waar ik mee kan trouwen en samen wonen!
ik heb nu bijna een jaar een vriend, en ik ben dus niet bang om me te binden. maar samen wonen?? trouwen?? voor altijd bij elkaar?? en nooit meer andere jongens zoenen?? het begin is juist zo leuk en zo spannend! dat is het allerleukste van een relatie. ik ben iemand die mega veel liefde, aandacht maar vooral spanning nodig heeft( en dan bedoel ik niet de spanning van de ruzie) zou er iemand bestaan die me dat kan bieden en dan wel voor mijn hele leven??? mijn vriendje van nu weet het niet, maar ik zie het echt niet zitten om ooit met ham samen te wonen... Lastig maar volgens mij kan het best dat je altijd als vrijgezel door het leven gaat, voor altijd. maar bedenk wel dat we nu een beetje in de leeftijd zitten van het uitgaan, partners zoeken, zoenen nou ja j snapt 't wel en dat gaat ooit over volgens mij kijkt mijn moeder dus echt niet meer naar mooie mannen en al helemaal niet met hte idee van zoenen erbij................. eigenlijk wel saai!!! daar kan ik dus niet tegen.... IEMAND DIE VOLDOET AAN MIJN EISEN????
|
Verwijderd
|
Ik zal wel me hele leven vrijgezel wezen en ook weinig vrienden hebben. Ik sluit me af voor anderen, ik zorg ervoor dat ze me emotioneel niet kunnen bereiken. Zijn maar enkele mensen die t toch lukt. En via inet is t heel gemakkelijk om een muur te bouwen, je hebt t dan allemaal zelf in de hand. Zodra iemand te close word zet ik me dan af, zoek iets uit aan die persoon waarop ik me er op afzet. Niemand is perfect dus dat werkt altijd.
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen is het bij mij misschien toch iets anders. Ik word juist best snel verliefd... alleen ga ik, als ik iets met iemand heb, heel snel twijfelen. Ik word ook bijna panisch van stelletjes die 24 uur per dag bij elkaar zijn. Ik wil mn eigen dingen blijven doen, uitgaan met mn vriendinnen enzo. Na een tijdje vraag ik me dan af of ik wel 'normaal' ben. Als ik om me heen kijk, zie ik namelijk allemaal verliefde mensen die constant bij elkaar willen zijn. Dat wil ik juist niet. Ik vind het natuurlijk superleuk om hem te zien, maar ik hecht veel waarde aan mn vrijheid. Maargoed, vaak komt het er dan op neer dat ik vind dat ik het maar beter uit kan maken. Ik kan me niet aan iemand binden...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gezond en normaal om angst te bezitten. Dom is het echter dingen te laten uit angst. Je hebt een keuze. Je kunt jezelf laten beperken door je eigen angst of je kunt elke stap die je onderneemt als een uitdaging zien jezelf te beteren, je grenzen te verleggen. Het hoort bij het leven om gekwetst te worden. Sterker nog: je moet nare ervaringen opdoen om ermee te leren omgaan. Het is allemaal een onderdeel van een proces dat een ieder ondergaat, namelijk zelfontplooiing. |
![]() |
|
Ik denk wel, dat het zou kunnen... maar dan moet je wel een erge vorm van een angst hebben. Dat die angst om mensen dichtbij te laten, je leven overheerst.
Ik ben nu, naar wat vage relaties ook redelijk bang om weer een nieuwe relatie aan te gaan, gewoon te bang dat alles weer fout gaat en ik weer helemaal messed up ben.
|
Och, ik ben al 3 jaar vrijgezel en ben van plan dat nog een lange tijd te blijven ook. Natuurlijk verken ik de markt wel zo nu en dan, maar met mijn hoge standaarden kan je ook niet anders dan vrijgezel zijn: géén breezerchicks, huppelkutjes, hoertjes, sletjes, kakkers, extremisten een of andere kant op, of streng opgevoedde allochtonen (hoor áltijd verhalen dat het bij streng opgevoedde allochtonen erg moeilijk is een relatie te behouden).. EN dan blijven alleen de meiden over die al een relatie hebben of gewoonweg érg lelijk zijn.
Maarja, ik vind 't wel best zo. Scheelt me geld, tijd én moeite. Best wel een economische oplossing ook ![]() edit: Oeps, topic was al helemaal offtopic gegaan. Nouja.
Laatst gewijzigd op 29-09-2002 om 00:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waarom zijn de meeste mannen zo bang om zich te binden? danielle84 | 16 | 18-08-2004 21:37 | |
Psychologie |
Ik voel me leeg zonder vriend... sweet dreams | 16 | 08-05-2003 18:37 |