Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Althans, bij gewone programma's bij File of Edit oid neem ik aan, maar bij een spel? Rechter muisknop en properties, oid? |
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb er eigenlijk geen verstand van dus het is vast geen slecht idee om het te proberen ![]()
||
Citaat:
Rechtsklikken op de snelkoppeling naar het spel en dan properties (of instellingen hangt van de taal van je Windows af). Daar vind je compatibility (bovenin zie plaatje ^^) en die moet je dan ff veranderen en dan kijken of ie het doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hier. Als je opschiet dan haal je 'm gegarandeerd helemaal binnen, want ik ben een van die 3 seeds die 'ie heeft.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is er trouwens nog iemand die 'm nu aan het spelen is? Ik zit vast in dat stukje met die bewegende platformen in die mirror-wereld. Het is het stukje voor de eindbaas, dacht ik zo. Ik heb al walkthroughs gezocht maar die zeggen er niks over, alleen dat je in zo'n gangetje ervoor alle klokken kapot moet maken (wat ik gedaan had) en daarna via die platformen naar zo'n deur bovenin ergens. Nu kom ik wel bij die deur maar daar gebeurt niks, terwijl je volgens de walkthroughs dan naar een bossgame gegooid moet worden. Het zou kut zijn als het een bug is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Alice Madness Returns Geriananas | 0 | 03-07-2011 17:27 | |
De Kantine |
Een beetje four roses, glenfiddich, ballansaains en glen talloch! #1317 Trimm Trabb | 500 | 17-02-2011 19:33 | |
De Kantine |
Genisaaile wratten en blue waffle #1316 Verwijderd | 500 | 16-02-2011 21:55 | |
Games |
*zoekt 3d game in Zelda stijl voor PC* wilco984 | 31 | 17-06-2003 21:05 | |
Games |
probleem met alice red_hot_chilli_pieper | 5 | 29-12-2001 11:20 |