![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog een tip (van Elmoo):
Ik ben op zoek naar de website waar je teksten kan laten maken in chocolade, iedere letter is dan een apart stukje chocola. Het wordt thuis bezorgd en het leek mij wel een erg leuk cadeautje voor Valentijn. Link: http://www.chocotelegram.nl/
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
plantjes, nieuw dekbedovertrekset, sprei, nieuwe kussens.. je kunt ook zelf (zulke) dingen maken, als je tijd en zin hebt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mooi schilderij/ingelijste poster/foto ophangen vloerkleedje kaarsjes bloemen/planten
||
Citaat:
![]() anders is het erg moeilijk cadeautjes geven.. als ie net op kamers woont is het misschien leuk om iets voor zn kamer te geven? |
![]() |
||
Citaat:
|
dit vind ik ook wel een erg gaaf kado.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien niet origineel, ik heb mijn vriend een ring gegeven. Hij was er dolgelukkig mee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil mijn vriend een armband geven waar ik iets in heb laten graveren (niet iets cheesys, gewoon onze voorletters oid). Deze vond ik mooi:
www.zoppini.nl -> collecties -> zo dark -> edelstaal met rubber -> plaatje linksboven Wat vinden jullie hiervan? Wil mijn vriendje graag een sieraad geven, en armband vind ik (en hij) het leukst.. Graag meningen van heren of anders andere plaatjes van mooie armbanden? Eisen: 1. niet te duur ![]() 2. moet graveerbaar zijn 3. geen goud 4. beetje stoer ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
en: Citaat:
|
je kunt op www.hunkemoller.nl ondergoed bestellen (voor 10,95 als ik het goed heb) waar je zelf een tekst op kunt laten zetten.
Je kunt dus een mooie hipster (volgens mij) bestellen waar je als verrassing iets op zet ("all yours" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast heb ik van vrienden een hotelovernachting gekregen in Brussel (voor mij en mijn vriendin), maar dat is dus meer een tip voor anderen dan voor jou (jij wilt geen weekendje-weg zeg je). Origineel en prachtig kado, alleen moet ik er nog zien te komen, maar dat lukt wel.
||
Citaat:
![]() Een soort cirque du soleil met paarden, van 3 tot 20 mei in amsterdam. Vanaf 29 euro ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 14:00 | |
Liefde & Relatie |