Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 06-11-2006 @ 15:50 :
chocolade moet je aux bain marie smelten, dus een pannetje op het vuur, met water er in. water laten koken en dan in dat water een kommetje met daarin de chocolade smelten. Anders gaat je chocolade nl aanbranden enzo
wow dat is heel slim heb ook al een paar keer chocolade gefonduud maar jah bij mij brandde hij dus inderdaad de heletijd aan thanks voor de tip
Advertentie
Oud 11-01-2007, 19:01
Verwijderd
de chocolade rechtstreeks in een pannetje kan ook wel maar dan moet je echt continu roeren, dus met chocoladefondue is dat niet echt praktisch.
Oud 15-01-2007, 10:16
korfballer
korfballer is offline
ik heb op funkado.nl een klok besteld met daarop een foto van ons en de tekst: Als we samen zijn vliegt de tijd voorbij...

Ik vond het zelf een erg leuk ding!
Oud 15-01-2007, 16:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nog een tip (van Elmoo):

Ik ben op zoek naar de website waar je teksten kan laten maken in chocolade, iedere letter is dan een apart stukje chocola. Het wordt thuis bezorgd en het leek mij wel een erg leuk cadeautje voor Valentijn.
Link: http://www.chocotelegram.nl/
Oud 15-01-2007, 19:39
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Sarah schreef op 11-01-2007 @ 20:01 :
de chocolade rechtstreeks in een pannetje kan ook wel maar dan moet je echt continu roeren, dus met chocoladefondue is dat niet echt praktisch.
au bain marie blijft het 100 graden he
Oud 16-01-2007, 22:50
Sveerz
Sveerz is offline
Misschien al gezegd, maar ik heb geen zin om alles te bekijken

Je kan een fotoagenda geven. Op Hema.nl kan je software downloaden, en dan kun je de agenda vullen met je eigen foto’s. Dus bijvoorbeeld allemaal samen-foto's.
Oud 23-01-2007, 13:21
Verwijderd
Citaat:
WhisperingWind schreef op 09-12-2006 @ 23:23 :
Die Flapples zijn toch helemaal niet zo duur? Of kijk ik nu fout op de site?
Beter laat dan nooit, maar 11 euro voor een appel vind ik anders best veel geld.
Oud 23-01-2007, 18:01
Nona
Nona is offline
Citaat:
EggeD schreef op 15-01-2007 @ 20:39 :
au bain marie blijft het 100 graden he
Een stuk minder als je het er niet te dicht op hangt. Chocolade kan het beste rond de 40 graden blijven als ik me niet vergis.
Oud 27-01-2007, 11:41
Verwijderd
Het water bij au bain marie hoeft ook niet te blijven koken (zelfs niet echt verstandig als het op tafel staat, denk ik)...chocolade smelt bij een lagere temperatuur dan water kookt (houd het maar eens in je hand ).
Oud 05-02-2007, 07:16
Missy
Missy is offline
Mijn mama is binnenkort jarig. Nu had ik het idee, om haar slaapkamer een beetje te 'pimpen' (ik weet er even geen ander woord voor). Nu is het alleen maar een kast én bed. Ik wil het dus een beetje met leuke dingen gaan veranderen. Heeft iemand misschien goedkope tips? Wat ik er bijvoorbeeld makkelijk en goedkoop zou mee kunnen doen?
Oud 05-02-2007, 12:34
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Missy schreef op 05-02-2007 @ 08:16 :
Mijn mama is binnenkort jarig. Nu had ik het idee, om haar slaapkamer een beetje te 'pimpen' (ik weet er even geen ander woord voor). Nu is het alleen maar een kast én bed. Ik wil het dus een beetje met leuke dingen gaan veranderen. Heeft iemand misschien goedkope tips? Wat ik er bijvoorbeeld makkelijk en goedkoop zou mee kunnen doen?
gewoon 'veranderen', in een nieuw jasje steken.

plantjes, nieuw dekbedovertrekset, sprei, nieuwe kussens..
je kunt ook zelf (zulke) dingen maken, als je tijd en zin hebt.
Oud 05-02-2007, 16:06
Onbekend
Onbekend is offline
Ik ga mijn vriend een dvdrecorder geven.
En kaarten voor cabaretshow
Oud 08-02-2007, 17:03
~karlyn~
~karlyn~ is offline
mensen,

mijn vriend, waar ik nu 1,5 maand wat mee heb, wordt bijna 18... geen idee dus wat ik moet geven, hij woont op kamers...
omdat een paar dagen voor zijn verjaardag valentijnsdag is. wil ik dus meerdere (of 2) cadeautjes geven..

ideeen??
Oud 08-02-2007, 21:27
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 05-02-2007 @ 13:34 :
plantjes, nieuw dekbedovertrekset, sprei, nieuwe kussens..
je kunt ook zelf (zulke) dingen maken, als je tijd en zin hebt.
^ En als er plek voor is misschien een nachtkastje met een leuke lamp ofzo? Eventueel een leuk leesboek erbij (als ze daar van houdt dan).
Oud 09-02-2007, 11:09
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
muren verven/behangen.
mooi schilderij/ingelijste poster/foto ophangen
vloerkleedje
kaarsjes
bloemen/planten
Oud 10-02-2007, 11:51
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
~karlyn~ schreef op 08-02-2007 @ 18:03 :
mensen,

mijn vriend, waar ik nu 1,5 maand wat mee heb, wordt bijna 18... geen idee dus wat ik moet geven, hij woont op kamers...
omdat een paar dagen voor zijn verjaardag valentijnsdag is. wil ik dus meerdere (of 2) cadeautjes geven..

ideeen??
Wat voor jongen is het ?
anders is het erg moeilijk cadeautjes geven.. als ie net op kamers woont is het misschien leuk om iets voor zn kamer te geven?
Oud 11-02-2007, 17:23
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
een snoeptaart maken
Oud 16-02-2007, 16:08
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Misschien is dit idee al voorbij gekomen. Mijn moeder had laatst met een softwareprogrammaatje van de Hema een boek gemaakt met foto's en tekst over de stedentrip met mijn vader naar Berlijn. Zag er prachtig uit.

Ik wilde zoiets ook maken voor mijn vriendin: herrineringen van elkaar met foto's en tekst. Op de pc in elkaar zetten en door de Hema laten afdrukken als een echt boek. Helaas heeft de relatie een paar grote klappen opgelopen, waardoor ik dit idee heb laten varen.
Oud 22-02-2007, 04:04
Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Mijn vriend wordt in april 21, nu had ik het idee, omdat de leeftijd 21 toch een beetje een grens is dat hij een "echte man" wordt, om een mix-CD te maken met allemaal liedjes met "man" in de titel.
Zelf zou ik met zoiets persoonlijks echt blij zijn, ik vraag me alleen af of het niet te goedkoop is aangezien ik pas nog zomaar (nou ja, met valentijn, maar hij had het niet speciaal daarvoor gekocht, maar gewoon omdat ik hij wist dat ik het cool zou vinden) een Cthulhu-knuffel van hem gehad heb.
Misschien lijkt het dan dat ik me er makkelijk vanaf maak, terwijl ik dat helemaal niet wil, ik houd gewoon van persoonlijke cadeautjes juist omdat ik daar zelf ook tijd en moeite in steek, en ik weiger met zo'n stom door iemand anders bedacht cliche-cadeau aan te komen van de EXPO ofzo.
Wat vinden jullie, zal ik het doen of toch liever wat anders bedenken?

EDIT:

Ik las net op pag. 5 van een kussensloop met een foto van ons beiden die je dan kunt bedrukken bij Blokker enzo, nou heeft hij afgelopen maandag net een foto gemaakt van dat we in mijn bed lagen en mij gestuurd, die is ecth heel leuk gelukt. Misschien leuk om zoiets te doen met die betreffende foto dus.

Oja nog een tip voor een gitaarspelend vriendje: Ik had een keer twee hartjesplectrums voor mijn ex gekocht toen hij jarig was, en we hadden net 2 weken ofzo dus om dan met een heel groot kado aan te komen zetten.. Maar die kun je bij best veel zaken kopen en hij vond het echt leuk toen. Moest ik even aan denken omdat ik net iets anders voor een gitaarspelend vriendje zag.

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 04:13.
Oud 22-02-2007, 16:59
issie88
issie88 is offline
hoi,

De afgelopen tijd is er iemand voor me geweest die me met alles geholpen heeft, en altijd klaar voor me stond als ik iets nodig had of kwijt moest en ik wil haar een soort van bedank cadeautje geven omdat ik vind dat ze dat verdient...
nou zag ik een tijdje geleden een soort van langwerpig glaasje geloof ik.. waarop een stukje tekst stond over vriendschap... maar ik weet niet meer waar ik dit zag... weet iemand hoe dit heet en/of waar ik het kan vinden?
Oud 22-02-2007, 17:20
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
issie88 schreef op 22-02-2007 @ 17:59 :
nou zag ik een tijdje geleden een soort van langwerpig glaasje geloof ik.. waarop een stukje tekst stond over vriendschap... maar ik weet niet meer waar ik dit zag... weet iemand hoe dit heet en/of waar ik het kan vinden?
expo ofzo? jansen jansen? zulk soort winkels denk ik.
Oud 22-02-2007, 21:20
Bart
Bart is offline
dit vind ik ook wel een erg gaaf kado.
Oud 26-02-2007, 18:01
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 16-02-2007 @ 17:08 :
Misschien is dit idee al voorbij gekomen. Mijn moeder had laatst met een softwareprogrammaatje van de Hema een boek gemaakt met foto's en tekst over de stedentrip met mijn vader naar Berlijn. Zag er prachtig uit.
Supercool . Dat ga ik doen. Dankje!!
Oud 27-02-2007, 16:49
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
hai,

Mijn vriend is over 3 weken jarig. Er staan hier genoeg leuke ideeen voor dagjes uit en leuke dingen die je samen kan doen. Maar....mijn vriend zit voor 5 maanden in schotland. Wie weet er nog iets leuks dat op te sturen is? Ik wil er in ieder geval een brief bij doen waarin ik vertel dat ik helemaal gek op hem ben en hoop dat we deze 5 maanden goed doorkomen. En dan gewoon een klein kadeautje erbij.... Wie weet wat orgineels?
Oud 28-02-2007, 12:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Super leuk idee
Oud 28-02-2007, 12:38
Johnny88
Johnny88 is offline
Wat een leuke ideeen allemaal, het is zo leuk om iets te geven wat voor je relatie staat, maar vaak wel moeilijk
Oud 28-02-2007, 12:50
Love,SweetLove
Citaat:
George schreef op 10-01-2007 @ 18:13 :
Ohja ik weet niet hoe dat bij andere dames zit natuurlijk, maar ik heb zelf van m'n vorige vriend een keer iets gekregen wat ik ontzettend gaaf vond. Bij van die chinese toko's hebben ze vaak van die glazen 'beeldjes' met een afbeelding in 3d erin gelaserd, als je iemand wat beter kent en je wil een keer iets kleins geven is zoiets wel leuk, ze hebben ze echt met heel veel verschillende dingen, dieren muziekdingen bla, er zit altijd wel iets bij dat echt bij iemand past zegmaar.

Dit vind ik een super idee! Zou je ook iets kunnen bestellen? Dat je zelf verzint wat er ingelaserd moet worden? Ik wou het nml voor m'n vriend z'n verjaardag willen laten maken. Dan zou ik er een voetbal (daar is hij helemaal weg van), Bord met bestek (hij werkt in de horica) en muzieknootjes (hij speelt zeer goed piano) in willen graveren. Leuk idee??
Oud 01-03-2007, 12:29
Volk
Volk is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 28-02-2007 @ 13:50 :
Dit vind ik een super idee! Zou je ook iets kunnen bestellen? Dat je zelf verzint wat er ingelaserd moet worden? Ik wou het nml voor m'n vriend z'n verjaardag willen laten maken. Dan zou ik er een voetbal (daar is hij helemaal weg van), Bord met bestek (hij werkt in de horica) en muzieknootjes (hij speelt zeer goed piano) in willen graveren. Leuk idee??
Ik denk dat dat wel moet kunnen. Ik weet namelijk dat je er wel je foto erin kunt laten zetten. Heel mooi in 3d. Dus dan neem ik aan dat ze ook wel een voetbal. bord met bestek en muzieknootjes erin kunnen zetten.

Misschien niet origineel, ik heb mijn vriend een ring gegeven. Hij was er dolgelukkig mee.
Oud 01-03-2007, 17:22
Roos
Roos is offline
Abseilen van de Euromast

Nu moet ik nog moed verzamelen om het te doen haha, we gaan natuurlijk wel samen
Oud 01-03-2007, 20:30
Love,SweetLove
Citaat:
Volk schreef op 01-03-2007 @ 12:29 :
Ik denk dat dat wel moet kunnen. Ik weet namelijk dat je er wel je foto erin kunt laten zetten. Heel mooi in 3d. Dus dan neem ik aan dat ze ook wel een voetbal. bord met bestek en muzieknootjes erin kunnen zetten.

Misschien niet origineel, ik heb mijn vriend een ring gegeven. Hij was er dolgelukkig mee.
Een ring is zeker ook leuk maar hij heeft er al 1 van z'n ex die hij nog draagt dus dat vind ik dan niet echt speciaal. Ik zat ook te denken aan zo'n metalenplaatjes ketting die ze altijd in het leger hebben. Maar dan moet ik weer een tekst verzinnen die ik er op kan laten zetten....moeilijk moeilijk moeilijk.
Oud 02-03-2007, 12:29
Verwijderd
Voor zijn verjaardag wil ik mijn vriend geld geven
omdat hij graag een nieuwe pc wil kopen.
Maar geld geven is natuurlijk stom en onorigineel
en daarom wil ik er toch wat leuks 'omheen' bedenken.

Op internet kwam ik niet echt op veel ideën.
Het enige wat ik wel leuk vond is een vissenkom met
op de bodem allemaal muntgeld.

(mijn vriend wil niet meer beesten in huis, maar een
aquarium vinden we allebei wel heel vet, maar dat is
natuurlijk weer te duur voor iets om er 'omheen' te geven,
dus dan maar een vissenkom )

Hebben jullie nog originele geld-geef ideën?
Oud 07-03-2007, 18:37
Crimson
Crimson is offline
Ik wil mijn vriend een armband geven waar ik iets in heb laten graveren (niet iets cheesys, gewoon onze voorletters oid). Deze vond ik mooi:
www.zoppini.nl -> collecties -> zo dark -> edelstaal met rubber -> plaatje linksboven
Wat vinden jullie hiervan? Wil mijn vriendje graag een sieraad geven, en armband vind ik (en hij) het leukst.. Graag meningen van heren of anders andere plaatjes van mooie armbanden?
Eisen:
1. niet te duur
2. moet graveerbaar zijn
3. geen goud
4. beetje stoer
Oud 10-03-2007, 22:30
Denn-Mann
Denn-Mann is offline
Zijn wel mooi!

Die carbonnen uitvoering zou ik alleen al voor mijzelf kopen

wielrenner>>carbongek

Ik heb nu ongeveer een maand met mijn vriendin,, over een maand ben ik jarig en ze weet niet wat ze moet kopen voor mij

Voor haar heb ik al ideeën genoeg voor de eerstkomende jaren denk ik hahaha..

Weten jullie iets?
Oud 11-03-2007, 15:24
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Denn-Mann schreef op 10-03-2007 @ 23:30 :
Ik heb nu ongeveer een maand met mijn vriendin,, over een maand ben ik jarig en ze weet niet wat ze moet kopen voor mij
Jij moet beslissen wat zij aan jou geeft? Hoort dat niet een verrassing te zijn zegmaar???

en:
Citaat:
Denn-Mann schreef op 10-03-2007 @ 23:30 :
wielrenner>>carbongek
goeie tip?
Oud 13-03-2007, 15:38
Ahoewah
Ahoewah is offline
Massage
Oud 16-03-2007, 08:09
snoopy
snoopy is offline
je kunt op www.hunkemoller.nl ondergoed bestellen (voor 10,95 als ik het goed heb) waar je zelf een tekst op kunt laten zetten.

Je kunt dus een mooie hipster (volgens mij) bestellen waar je als verrassing iets op zet ("all yours" ) of een boxer voor hem.
Oud 18-03-2007, 17:10
hans74
hans74 is offline
ik heb laatst een foto mozaiek besteld bij [geenreclame] Heb al mijn foto´s en de foto´s gebruik van het bruidspaar om deze te laten drukken op canvas. Dit overtrof al mijn verwachtingen en is dus een aanrader
hopelijk kun je hier wat mee
hans

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 17:39.
Oud 21-03-2007, 21:20
Verwijderd
Ik heb een meisje van 10 jaar getest voor mijn opleiding. Ze was er de hele dag mee bezig. En nu wil ik haar eigenlijk als dank daarvoor iets geven. Maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat meisjes van 10 leuk vinden, misschien heeft iemand een zusje of nichtje van 10 en kan wat tips geven. Het moet niet te duur zijn, gewoon een kleinigheidje, en het zou ook fijn zijn als ik het op zou kunnen sturen.
Oud 21-03-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 21-03-2007 @ 22:20 :
Ik heb een meisje van 10 jaar getest voor mijn opleiding. Ze was er de hele dag mee bezig. En nu wil ik haar eigenlijk als dank daarvoor iets geven. Maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat meisjes van 10 leuk vinden, misschien heeft iemand een zusje of nichtje van 10 en kan wat tips geven. Het moet niet te duur zijn, gewoon een kleinigheidje, en het zou ook fijn zijn als ik het op zou kunnen sturen.
Als je het op wil sturen is een boekenbon natuurlijk wel heel handig. Dat is vrij onpersoonlijk, maar dat maakt niet zo veel uit want je kent haar toch niet zo goed. En dan weet je zeker dat ze er wel iets voor uit kan zoeken wat zij leuk vindt, of dat nou jeugdliteratuur of een noortje-album is. Je kunt het wat persoonlijker maken door de bon zelf mooi in te pakken.
Oud 22-03-2007, 13:53
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
salieee schreef op 21-03-2007 @ 22:20 :
Als het meisje gaatjes heeft, kan je leuke oorbellen opsturen?
Oud 22-03-2007, 15:06
Nyawa
Citaat:
Bellenblaas schreef op 22-03-2007 @ 14:53 :
Als het meisje gaatjes heeft, kan je leuke oorbellen opsturen?
Inderdaad, of een simpel kettinkje van de Six o.i.d, of als ze daar het type niet echt voor is een Irischeque of Boekenbon.
Oud 03-04-2007, 11:06
Anaïs
Anaïs is offline
Mijn vriend wordt binnen een kleine 2 weken 21 jaar... en ik heb echt geen flauw idee wat te geven of wat te organiseren.

Een feestje wordt moeilijk, want ik verjaar volgende week, en ik geef al een feestje waar ook zijn vrienden op aanwezig zullen zijn.

Een weekendje weg is ook niet echt een optie, want ik heb een vermoeden dat hij zoiets aan het plannen is voor mijn verjaardag, en we gaan ook al naar Dranouter-aan-Zee.

Zijn hobby's zijn poker en duiken.

Het liefst zou ik een dagje uit willen organiseren. Kostprijs? max 75€

Voorlopig idee: dagje Ardennen met een kayaktocht of zo, en 's avonds lekker eten

alle hulp is welkom!

(Oja, ik ben van België )

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 11:18.
Oud 05-04-2007, 17:10
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Een algemeen cadeau-idee:
Heb gister aan mn vriendje een zelfgemaakte (bijv. via site van Kruidvat, Hema, Blokker etc) verjaardagskalender gegeven. Heb per maand foto's geplaatst van dingen die we ooit in die maand samen hebben gedaan.
Oud 07-04-2007, 18:26
Arwyn
Arwyn is offline
M'n vriend wordt over 'n dikke week 23.. En ik heb geeeen idee wat ik voor hem moet kopen! We hebben pas 2 maand wat, dus nog niet echt dingen van 'ons' zeg maar..
Hij heeft nog geen mp3 speler, dus nou had ik het idee om 'n mp3 speler voor hem te kopen en daar dan alvast wat muziek op te zetten..
Is dat 'n beetje leuk idee, of zeg je van laat die muziek maar zitten of nog wat anders...??
Oud 07-04-2007, 19:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 07-04-2007 @ 19:26 :
M'n vriend wordt over 'n dikke week 23.. En ik heb geeeen idee wat ik voor hem moet kopen! We hebben pas 2 maand wat, dus nog niet echt dingen van 'ons' zeg maar..
Hij heeft nog geen mp3 speler, dus nou had ik het idee om 'n mp3 speler voor hem te kopen en daar dan alvast wat muziek op te zetten..
Is dat 'n beetje leuk idee, of zeg je van laat die muziek maar zitten of nog wat anders...??
ik vind het leuk... als je weet wat hij leuk vidt...
Oud 08-04-2007, 15:54
saskiamusic
saskiamusic is offline
Broertje was op Goede Vrijdag jarig , heeft Playstation 2 gekregen, heb ik uitgezocht
Oud 08-04-2007, 16:01
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 03-04-2007 @ 12:06 :
Het liefst zou ik een dagje uit willen organiseren. Kostprijs? max 75€
Mijn vriendin heeft me gisteren een dagje uit naar keuze gegeven + daarna lekker uit eten. Superlief vond ik dat.

Daarnaast heb ik van vrienden een hotelovernachting gekregen in Brussel (voor mij en mijn vriendin), maar dat is dus meer een tip voor anderen dan voor jou (jij wilt geen weekendje-weg zeg je). Origineel en prachtig kado, alleen moet ik er nog zien te komen, maar dat lukt wel.
Oud 17-04-2007, 20:17
timvl1987
timvl1987 is offline
Hoi

Mijn vriend houdt van paarden en heeft er zelf ook een paar, doet aan paardenspringen.
Nu wil ik hem voor z'n verjaardag iets cadeau geven wat daarmee te maken heeft. Ik dacht iets van dat we samen naar een paardenshow gaan.
Wie kent er enkele paardenshows in Nederland.
Heb er helemaal geen verstand van namelijk
Jullie zouden me enorm verder kunnen helpen.

Gr. Tim
Oud 18-04-2007, 05:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 17-04-2007 @ 21:17 :
Hoi

Mijn vriend houdt van paarden en heeft er zelf ook een paar, doet aan paardenspringen.
Nu wil ik hem voor z'n verjaardag iets cadeau geven wat daarmee te maken heeft. Ik dacht iets van dat we samen naar een paardenshow gaan.
Wie kent er enkele paardenshows in Nederland.
Heb er helemaal geen verstand van namelijk
Jullie zouden me enorm verder kunnen helpen.

Gr. Tim
Cavalia dus
Een soort cirque du soleil met paarden, van 3 tot 20 mei in amsterdam. Vanaf 29 euro (al zit ik eerste rang en die kost 59 euro )
Oud 23-04-2007, 16:53
Kleintj
Kleintj is offline
heej,

ik ben marielle en ik ben nieuw op dit forum. was al een tijdje op zoek naar een forum om gezellig te kunnen praten enzo. ik ben 18 jaar en vraag me dan ook af wat de gemiddelde leeftijd is op dit forum.

Mijn vriend is ook next weekend jarig en ik heb geen idee wat ik voor hem moet kopen. ik had een aantal ideen eerst, maar toen ik naar de stad ging hadden ze het allemaal niet.!

er is wel een nieuw geurtje van jean paul gaultier uit, dies wel heel erg lekker maar ik vind dat zo standaard.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten