| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar het was eergisteren echt 'system overload' in mijn hoofd zegmaar. Zit er een beetje doorheen. Maar het voelt goed dat ik nu eindelijk hulp ga krijgen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet niet waarvoor en dat hoeft ook niet... als het maar helpt
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Vervelend iig :/ |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ontopic: Kutzooi, maar er komt vast een tijd dat dingen weer beter gaan. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Mja OT: Alles loopt eigenlijk wel vrij goed. kweet eindelijk welke studie ik ga doen enzo, en kheb ook al een meeloopdag geregeld op 27 februari Echt zin in.....
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bijna vakantie! Nu alleen nog een goed cijfer terug morgen :] |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik loop stage in Naturalis en doe onderzoek aan fossiele muizenkiesjes (ja, lach maar, je mag hihihi, maar t is écht leuk!) van de Nederlandse Antillen en onderzoek hoe bepaalde soorten knaagdieren op die eilanden anders zijn geevolueerd dan op het land. mijn stagegenootje bleef elke keer maar leuke nieuwe soorten ontdekken (die we waarschijnlijk een naam mogen geven, echt supervet!) en ik had alleen maar 1 soort. best wel een beetje saai eigenlijk.. was jaloers.... maar nu zit er dus toch iets raars in mijn data. mn kiezen van één bepaalde vindplaats hebben andere kenmerken dan die van de andere vindplaatsen, dus het is óf een onbekende soort die nauw verwant is of een ontwikkeling richting een nieuwe soort die waarschijnlijk daar is ontstaan.... jeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!en de zon schijnt en het is lekker weer en ik heb mn salaris.... lalalalalalala *zingt liedje en doet nog een raar dansje* |
|
|
|
||
|
Citaat:
Het klonk even of er iets aan de hand was met je huisdieren, dus het kwam wat vreemd over.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zo kan je het ook lezen idd hihihihi... damn wat ben ik walgelijk vrolijk heb zin om op terrasje te zitten!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(voorlopig)Uiteindelijk wil ik ook nog een laptop, mooie stoelen, een handige afvalbaksoorteerder en een koelkast met diepvries. Maar ik moet ook nodig kleren en schoenen. Gelukkig heb ik bijna vakantie, nog maar 1,5 uur training en dan vakantie! ![]() Maar goed, voor jouw komen er ook nog genoeg lentes en zomers en vakanties.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |