Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2007, 17:30
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 28-03-2007 @ 17:49 :
  1. Mr Soija
  2. Dark Phoenix
  3. Daboman
  4. Sagana

Drukknoopje
  5. Mr Soija
  6. Neiu
  7. twinkebel

Maxwell
  8. Zoemzoem
  9. Sterrenmeisje

Daboman
  10. Elpida
  11. Tink
Dus nog best grote kans op gelijkspel...
/ik heb nog niet gestemd, ik ga toch voor Flyaway, eerst was heel actief en met dit spel niet..
Oud 28-03-2007, 17:40
Daboman
Daboman is offline
Laten we ze gewoon een voor een ophangen omdat ze stil zijn

Je kunt iemand nog zo verdacht vinden, de kans dat hij/zij bij de dorpelingen hoort is gewoon groot. Dus ik ga gewoon uit vanuit wie ik vertrouw en niet wie ik verdacht vindt. Dan is de kans dat ik het bij het rechte eind heb veel groter. Bovendien komen we vanzelf wel een stille weerwolf tegen En als de stillen eruit zijn, dan gaan we pas echt beginnen.

En jah, of beide partijen er zo over denken, dat is even afwachten Maar op deze manier dwing je mensen ook om te praten en dat maakt het spel ook weer leuker.

@sterrenmeisje: bekijk de lijst met het aantal posts per deelnemer aan het topic maar eens. Je zult zien dat er veel mensen zijn met 5 of minder posts, veel meer dan het aantal mensen dat niet mee doet
Oud 28-03-2007, 18:01
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 18:40 :
Laten we ze gewoon een voor een ophangen omdat ze stil zijn

Je kunt iemand nog zo verdacht vinden, de kans dat hij/zij bij de dorpelingen hoort is gewoon groot. Dus ik ga gewoon uit vanuit wie ik vertrouw en niet wie ik verdacht vindt. Dan is de kans dat ik het bij het rechte eind heb veel groter. Bovendien komen we vanzelf wel een stille weerwolf tegen En als de stillen eruit zijn, dan gaan we pas echt beginnen.

En jah, of beide partijen er zo over denken, dat is even afwachten Maar op deze manier dwing je mensen ook om te praten en dat maakt het spel ook weer leuker.

@sterrenmeisje: bekijk de lijst met het aantal posts per deelnemer aan het topic maar eens. Je zult zien dat er veel mensen zijn met 5 of minder posts, veel meer dan het aantal mensen dat niet mee doet
Wie reken jij dan allemaal onder stil?
Oud 28-03-2007, 18:08
Roos
Roos is offline
Sorry ik speel niet mee, maar ik vind het een dom plan van aanpak, want dan gaan alle weerwolven gewoon heeel veel posten en dan blijven die juist over
Oud 28-03-2007, 18:10
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-03-2007 @ 23:58 :
ik vind het raar dat iedereen opeens drukknoopje noemt eigenlijk (of heb ik iets gemist?)
Ik ook . Vorig spel deed ik precies hetzelfde en toen was ik helemaal niet verdacht en gewoon een dorpeling. En nu vindt iedereen dat ik dood moet .
Ik ga wel op iemand anders stemmen met veel stemmen om mn eigen hachje te redden. Ff tellen nog en dan stemmen. (Edit: Mr Soija dus.)

Verder kan ik natuurlijk zeggen dat je niet op mij moet stemmen omdat ik een goeie functie heb die nog bijzonder goed van pas komt maar dat zeg ik niet.
Oud 28-03-2007, 18:17
light fighter
light fighter is offline
keb echt werkelijk geen idee op wie ik moet stemmen denk dat ik met de massa mee ga... Helaas.
Oud 28-03-2007, 18:22
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
maxwell schreef op 28-03-2007 @ 18:30 :
/ik heb nog niet gestemd, ik ga toch voor Flyaway, eerst was heel actief en met dit spel niet..
Waarom denk je dat ik minder actief ben nu?! Gezien mijn eerste actie! En dan gelijk mij gaan verdenken?

En voor ik deze post zag van Maxwell, las ik de post op de vorige pagina van sterrenmeisje waarin ze een zeer verdachte post van Maxwell toont.
Dus ik ga ook voor Maxwell denk ik. En niet omdat je op mij stemt, maar vanwege de opmerking van sterrenmeisje.

(hoewel... misschien ben jij toch geen wolf want ik heb tot nu toe door mijn 'actie' de wolven geholpen, dus zou jij me in principe erin willen laten. Of je vindt me te gevaarlijk maar ik denk dat ik dan toch maar voor Maxwell ga. Als het maar geen gelijkspel wordt)
Oud 28-03-2007, 18:27
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Tink* schreef op 28-03-2007 @ 19:01 :
Wie reken jij dan allemaal onder stil?
Alle mensen met minder dan 5 posts en die ook meedoen:

Totaal aantal posts: 258
Gebruiker Posts
Dark Phoenix 29
Mr Soija 27
sterrenmeisje 24
Daboman 17
Hanneke 15
drukknoopje 14
Severus 12
twinkebel 11
flyaway 10
TopDrop 10
Trass 9
Eye of Sauron 8
Tink* 8
zoemzoem 7
Elpida 7
maxwell 6
light fighter 6
P-apple 5
Neiu 5
Spelleider 4
leekah 4
Sagana 3
Flowtje 3
Skilly 2
Femic 2
gaming champion 2
Lisaaah 2
ChIn0_gUrL 1
Biertank 52 1
Spectrum 1
Roos 1
Dukko 1
ecnelis 1
Oud 28-03-2007, 18:32
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-03-2007 @ 19:08 :
Sorry ik speel niet mee, maar ik vind het een dom plan van aanpak, want dan gaan alle weerwolven gewoon heeel veel posten en dan blijven die juist over
Ergens heb je wel gelijk, maar anderzijds is het spel veel leuker als iedereen actiever meepost. Aan de écht stille mensen heb je sowieso bijna niets. Als ze dorpeling zijn, tja pech dan, maar ze zouden toch niet veel geholpen hebben. Als ze weerwolf/verrader/heks zijn, zoveel te beter dan.
Maar dan is er nog het "probleem" dat mensen mss gaan spammen omdat ze anders eruitgestemd worden, dat zou ook niet goed zijn.

En misschien is mijn hele uitleg een beetje hypocriet omdat ik zelf ook nog niet veel posts heb, maar ik heb gisteren opnieuw een 'ongelukje' met m'n knie gehad en heb de hele verdere dag op de zetel gelegen, dus ik heb wel een "excuus"
Oud 28-03-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:
light fighter schreef op 28-03-2007 @ 19:17 :
keb echt werkelijk geen idee op wie ik moet stemmen denk dat ik met de massa mee ga... Helaas.
dat is?
Oud 28-03-2007, 18:36
P-apple
P-apple is offline
Ik ben het eigenlijk niet zo mee eens om nu al de "stille" mensen te gaan ophangen.....je kan toch niets posten als je nog niet echt theoriën hebt. Kijk, als het spel nou echt al een tijd aan de gang was en je poste nog niks, dan wel, maar het spel is nou nog maar 3 dagen bezig en veel stemmen zijn gewoon puur willekeurig of ze gaan gewoon met de massa mee.
Oud 28-03-2007, 18:39
Verwijderd
  1. Mr Soija
  2. Dark Phoenix
  3. Sagana
  4. Daboman
  5. Drukknoopje

Drukknoopje
  6. Twinkebel
  7. Neiu

Maxwell
  8. Zoemzoem
  9. Sterrenmeisje
  10. Flyaway
  11. Mr Soija

Daboman
  12. Elpida
  13. Tink

Flyaway
  14. TopDrop
  15. Maxwell

Ik vind nu Daboman, twinkebel, Sagana meest verdacht. En ik denk dat flyaway of maxwell een wolf is. Ik stem toch maar maxwell, grotere kans voor mij dan om te overleven.
Edit: Ik ga ervanuit dat drukknoopje een tovenaar of ziener is. En zal dus niet op dr stemmen.

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 18:41.
Oud 28-03-2007, 18:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
P-apple schreef op 28-03-2007 @ 19:36 :
Ik ben het eigenlijk niet zo mee eens om nu al de "stille" mensen te gaan ophangen.....je kan toch niets posten als je nog niet echt theoriën hebt. Kijk, als het spel nou echt al een tijd aan de gang was en je poste nog niks, dan wel, maar het spel is nou nog maar 3 dagen bezig en veel stemmen zijn gewoon puur willekeurig of ze gaan gewoon met de massa mee.
P-apple 6
Oud 28-03-2007, 18:43
P-apple
P-apple is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 28-03-2007 @ 19:39 :
P-apple 6
Ehh, die snap ik niet helemaal denk ik...

Edit: Oh jawel, ik snap 'm wel...post bedoel je toch?
Oud 28-03-2007, 18:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
P-apple schreef op 28-03-2007 @ 19:43 :
Ehh, die snap ik niet helemaal denk ik...

Edit: Oh jawel, ik snap 'm wel...post bedoel je toch?
Jep.
Oud 28-03-2007, 18:46
P-apple
P-apple is offline
Haha, het gaat er mij nou niet om om posts te scoren hoor
Het gaat gewoon een beetje ver om mensen op te gaan hangen die maar 3 posts hebben terwijl het spel nog maar net begonnen is...
Oud 28-03-2007, 18:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
P-apple schreef op 28-03-2007 @ 19:46 :
Haha, het gaat er mij nou niet om om posts te scoren hoor
Het gaat gewoon een beetje ver om mensen op te gaan hangen die maar 3 posts hebben terwijl het spel nog maar net begonnen is...
Ik bedoel er dus mee dat je met die post tegelijkertijd jezelf ook verdedigde.
Oud 28-03-2007, 18:49
P-apple
P-apple is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 28-03-2007 @ 19:47 :
Ik bedoel er dus mee dat je met die post tegelijkertijd jezelf ook verdedigde.
Ja, op zich wel. Ik zou nu bv. niet weten wat ik over het spel zou moeten posten omdat ik niet vind dat er nog een beetje een theorie tussen zit waarvan ik denk dat die wel eens goed zou kunnen zijn, maar ik ben dus wel met het spel bezig, om zo maar te zeggen.
Oud 28-03-2007, 18:50
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
P-apple schreef op 28-03-2007 @ 19:49 :
Ja, op zich wel. Ik zou nu bv. niet weten wat ik over het spel zou moeten posten omdat ik niet vind dat er nog een beetje een theorie tussen zit waarvan ik denk dat die wel eens goed zou kunnen zijn, maar ik ben dus wel met het spel bezig, om zo maar te zeggen.
Je zou kunnen posten op wie je gaat stemmen? Is ook handig ivm gelijkspel.
Oud 28-03-2007, 18:57
P-apple
P-apple is offline
Ik denk Mr. Soija of Maxwell dus. Ik ben alleen zo bang om gelijkspel te veroorzaken...en ik twijfel een beetje, want ik vind ze alletwee best verdacht...
Oud 28-03-2007, 18:57
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 28-03-2007 @ 19:39 :
  1. Mr Soija
  2. Dark Phoenix
  3. Sagana
  4. Daboman
  5. Drukknoopje

Drukknoopje
  6. Twinkebel
  7. Neiu

Maxwell
  8. Zoemzoem
  9. Sterrenmeisje
  10. Flyaway
  11. Mr Soija

Daboman
  12. Elpida
  13. Tink

Flyaway
  14. TopDrop
  15. Maxwell

Ik vind nu Daboman, twinkebel, Sagana meest verdacht. En ik denk dat flyaway of maxwell een wolf is. Ik stem toch maar maxwell, grotere kans voor mij dan om te overleven.
Edit: Ik ga ervanuit dat drukknoopje een tovenaar of ziener is. En zal dus niet op dr stemmen.
Ik heb ook een belangrijke functie. Zo makkelijk om te zeggen Als je je daar door laat overtuigen wil ik wel eens weten waarom je me verdacht vindt. Is ze nu opeens niet meer verdacht?

Vind het trouwens jammer dat iemand waar ik neutraal tegenover sta, me op zijn verdachtenlijstje heeft staan.

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 19:00.
Oud 28-03-2007, 19:00
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
P-apple schreef op 28-03-2007 @ 19:36 :
Da's ook wel waar, ja.

Ik vrees trouwens wel voor een gelijkspel deze ronde, aangezien er zoveel verschillende stemmen zijn...
Oud 28-03-2007, 19:03
Verwijderd
ik heb Maxwell gestemd, en ik ben nu nog niet voor stille mensen ophangen idd. dat zei ik vorig spel en iedereen weet hoe dat is afgelopen
Oud 28-03-2007, 19:10
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 28-03-2007 @ 19:35 :
dat is?
dat ben jij. srry. Kan het niet goed onderbouwen.
Oud 28-03-2007, 19:13
Daboman
Daboman is offline
Ik kan trouwens op zich van de meesten nog wel volgen waarom ze verdacht zijn. Maar drukknoopje en ik? ik snap er niets van Zeker van drukknoopje niet. Kan iemand het uitleggen?

Zit er soms een of andere verrader of weerwolf te stoken?
Oud 28-03-2007, 19:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mr Soija maakt zichzelf imo steeds verdachter.

Goed, ik ben benieuwd naar de uitslag..
Oud 28-03-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 19:57 :
Ik heb ook een belangrijke functie. Zo makkelijk om te zeggen Als je je daar door laat overtuigen wil ik wel eens weten waarom je me verdacht vindt. Is ze nu opeens niet meer verdacht?

Vind het trouwens jammer dat iemand waar ik neutraal tegenover sta, me op zijn verdachtenlijstje heeft staan.
erg leuk voor je lieverd
Oud 28-03-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 28-03-2007 @ 20:14 :
Mr Soija maakt zichzelf imo steeds verdachter.

Goed, ik ben benieuwd naar de uitslag..
Oud 28-03-2007, 19:21
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 20:13 :
Maar drukknoopje en ik? ik snap er niets van Zeker van drukknoopje niet. Kan iemand het uitleggen?

Ik vind jullie tot nu toe ook niet verdacht.
Hoewel je jezelf wel erg hard verdedigt , maar goed, ik denk dat ik ook zo zou reageren, dus écht verdacht vind ik het niet.
Oud 28-03-2007, 19:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sagana schreef op 28-03-2007 @ 20:21 :
Ik vind jullie tot nu toe ook niet verdacht.
Hoewel je jezelf wel erg hard verdedigt , maar goed, ik denk dat ik ook zo zou reageren, dus écht verdacht vind ik het niet.
Ik vind het vooral grappig dat mensen nu al schijnen te kunnen weten wie welke functie heeft. Best verdacht.
Oud 28-03-2007, 19:32
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 28-03-2007 @ 20:22 :
Ik vind het vooral grappig dat mensen nu al schijnen te kunnen weten wie welke functie heeft. Best verdacht.
Ik denk dat het vertrouwen is. Of de ziener schoot in de roos. En ik verdedig mezelf hard omdat ik al een paar keer aan de kantlijn heb gestaan en ook eens een keer mee wilde doen. Dan wil ik er niet gelijk uit liggen Bovendien hoeft iemand die zich hard verdedigt niet slecht te zijn. Ik denk dat de tovenaar en de ziener zich ook hard verdedigen in het belang van alle dorpelingen. Of zeg ik iets geks?

Citaat:
Mr Soija schreef op 28-03-2007 @ 20:18 :
erg leuk voor je lieverd
Jij gaat nog zo'n ontzettende spijt krijgen En dat bedoel ik niet als dreigement

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 12:52.
Oud 28-03-2007, 19:34
Verwijderd
de heks, verrader en de weerwolven willen er ook niet uit en zullen zichzelf ook hard verdedigen, dus dat slaat echt op stront
Oud 28-03-2007, 19:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Ik vind dit wel een beetje verdachte post.. Het feit dat jij neutraal staat tegenover iemand wil toch nog niet zeggen dat die persoon ook neutraal staat tegenover jou?
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 20:34 :
de heks, verrader en de weerwolven willen er ook niet uit en zullen zichzelf ook hard verdedigen, dus dat slaat echt op stront
Niemand wil er graag uit. Dus dorpelingen of wie dan ook proberen zichzelf te verdedigen..
Oud 28-03-2007, 19:36
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-03-2007 @ 20:34 :
Ik vind dit wel een beetje verdachte post.. Het feit dat jij neutraal staat tegenover iemand wil toch nog niet zeggen dat die persoon ook neutraal staat tegenover jou?
Je hebt gelijk. Maar waar heb ik gezegd dat hij neutraal moet zijn tegenover mij? Ik zeg alleen dat ik het jammer vindt.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 20:32 :
Ik denk dat het vertrouwen is. Of de ziener schoot in de roos. En ik verdedig mezelf hard omdat ik al een paar keer aan de kantlijn heb gestaan en ook eens een keer mee wilde doen. Dan wil ik er niet gelijk uit liggen Bovendien hoeft iemand die zich hard verdedigt niet slecht te zijn. Ik denk dat de tovenaar en de ziener zich ook hard verdedigen in het belang van alle dorpelingen. Of zeg ik iets geks?
Vertrouwen in het feit dat iemand tovenaar of ziener is? In ronde 2? Lijkt me verdomde sterk.
Trass
Trass is offline
Ik twijfelde, maar ik heb uiteindelijk op Flyaway gestemd.

En ik snap ook niet waarom sommigen zo verdacht zijn, vooral van drukknoopje niet. 't zal wel weer kuddegedrag zijn...

Edit:
Veel posts in een keer

Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 20:34 :
Nee, niemand wil eruit, of ze nou goed of slecht zijn.

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 19:38.
Oud 28-03-2007, 19:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb ook een belangrijke functie. Zo makkelijk om te zeggen
Hier ben ik het btw wel mee eens. Roepen dat je een belangrijke functie hebt zodat mensen niet op je stemmen is een beetje jammer.
Oud 28-03-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 20:34 :
Jij gaat nog zo'n ontzettende spijt krijgen En dat bedoel ik niet als dreigement
nog leuker voor je, lieverd
Oud 28-03-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 28-03-2007 @ 20:40 :
Hier ben ik het btw wel mee eens. Roepen dat je een belangrijke functie hebt zodat mensen niet op je stemmen is een beetje jammer.
ja en niemand gelooft dat dan ook altijd
Oud 28-03-2007, 20:05
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 20:32 :
Daarom zeg ik ook dat ik zelf waarschijnlijk ook zo zou reageren. Ik vind het dus niet echt verdacht, maar misschien vinden anderen dat wel ofzo, weet ik veel, ik probeer maar iets te bedenken.
Oud 28-03-2007, 20:08
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Sagana schreef op 28-03-2007 @ 21:05 :
Daarom zeg ik ook dat ik zelf waarschijnlijk ook zo zou reageren. Ik vind het dus niet echt verdacht, maar misschien vinden anderen dat wel ofzo, weet ik veel, ik probeer maar iets te bedenken.
Ja, iedereen gaat zich verdedigen als duidelijk wordt dat mensen op hun gaan stemmen (behalve Chino_GurL) omdat iedereen het leuk vind om mee te doen, of je nu dorpeling bent of een fuctie hebt. Daarom is het ook zo moeilijk wie je moet geloven als iemand zich gaat verdedigen
Oud 28-03-2007, 20:10
Skilly
Skilly is offline
Agh ik stem morgen wel vandaag hoef ik gelukkig niet te stemmen Moet overleggen met me andere kameraad.
Oud 28-03-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 28-03-2007 @ 21:10 :
Agh ik stem morgen wel vandaag hoef ik gelukkig niet te stemmen Moet overleggen met me andere kameraad.
pssst... andere kameraden, er zijn behalve jou nog 2 wolven en je vergeet naar de maan te huilen en achter je oor te krabben met je achterpoot

[edit] flyaway hieronder heeft gelijk probeer ook even je oude posts bij elkaar te proppen anders (o.a. Mr Soija en Daboman)

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 20:15.
Oud 28-03-2007, 20:12
flyaway
flyaway is offline
Minder spammen!!!!

We zitten al op pagina 8 en we mogen maar twee topics. Vind het een kutregel want juist dit soort dingen maken het topic leuk, maar ik zou toch liever geen pauze hebben van 4 weken
Oud 28-03-2007, 20:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Skilly schreef op 28-03-2007 @ 21:10 :
ik vind dat we drukknoopje moeten pakken morgen. Ik heb trek in vrouwelijk vlees
Oud 28-03-2007, 20:14
drukknoopje
drukknoopje is offline
ik zit pas op pagina 6??

Edit @DP: zo lekker ben ik niet hoor haha
Oud 28-03-2007, 20:21
Verwijderd
Lieve mensen, ik ben net thuis van m'n werk, moet even m'n eten opzetten en begin daarna met m'n verhaal. Het staat er waarschijnlijk rond 10 uur op
Dan weten jullie dat vast!
Oud 28-03-2007, 20:43
Daboman
Daboman is offline
Ik vind het trouwens verdacht dat mr soija zo geniet van het feit dat ik verdacht ben

@leekah: ben benieuwd.
Oud 28-03-2007, 21:06
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 21:11 :
pssst... andere kameraden, er zijn behalve jou nog 2 wolven en je vergeet naar de maan te huilen en achter je oor te krabben met je achterpoot

[edit] flyaway hieronder heeft gelijk probeer ook even je oude posts bij elkaar te proppen anders (o.a. Mr Soija en Daboman)
2 wolven? Me andere kameraad is opgehangen door jullie don't forget
Oud 28-03-2007, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 28-03-2007 @ 22:06 :
2 wolven? Me andere kameraad is opgehangen door jullie don't forget
er waren bij aanvang van het spel 4 wolven
nu vind ik je verdacht
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten