![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik kon vandaag wederom mn lach niet inhouden bij de gedachte dat de cupido met zn geliefen mee is. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zoals ik zei, gij zijt verdachte nummer 1 nja sterrenmeisje verdachter off course ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
PS: Leuk verhaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Trouwens, wat Mr Soija al zegt: zolang het spel bezig is komt er toch geen slotje op? Komaan zeg, we moeten toch een beetje een actief spel kunnen hebben en gewoon normaal kunnen posten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Even een belangrijke vraag (aan Spelleider of een FB of weet ik veel wie): wordt het weerwolfspel na twee topics gesloten, ZELFS als het spel nog aan de gang is? En ik vertrek zo dadelijk en dan kan ik voor morgenmiddag of morgennamiddag ofzo niet meer online komen, 't is maar dat jullie het weten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En zoemzoem of sterrenmeisje heeft dan niet gestemd op Maxwell, aangezien Soija en ik dat dus wel gedaan hebben. Of iemand is vergeten te stemmen, maar dat lijkt me raar als je aangekondigd hebt op wie je gaat stemmen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] owww. okeej flyaway.. dan heb ik het gewoon verkeerd geinterpreteerd. ik ben geen pietlut ![]() Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 15:17. |
![]() |
|||
*komt sinds haar sterven pas vandaag weer in dit topic kijken*
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wel net goed dat Soija d'r uit is gegaan. Mij en Hanneke een beetje uitlachen. ![]() ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 00:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het ook best leuk dat Mr soija eruit was ![]() ![]() En mensjes, bedankt dat jullie zo positief over me zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Leuk verhaal, het wordt steeds beter
![]() ![]() Ik weet ook nog niet precies op wie ik ga stemmen. Ik denk op Flyaway, massagedrag, of Drukknoopje door die ene opmerking waar ze door liet schemeren dat ze een goede functie had. Het kan waar zijn, bij het vorige spel dat ik mee deed had ik precies hetzelfde nml. maar ik weet het allemaal nog niet... ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ook dit keer vond ik jullie verdacht, dus kwam goed uit. ![]() ![]() En Jezus, wat ene gezeur om de posts. Net ouwe wijven met te strakke panty's. ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 14:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het echt moeilijk iemand te kiezen om op te stemmen.
Daboman wisselt wel erg veel van mening over flyaway verdacht niet verdacht en dan weer wel verdacht maar dat geeft misschien wel aan dat hij geen wolf is, die stoken bewust denk ik... ergens maakten drukknoopje en flyaway elkaar verdacht dacht ik me te herinneren (heb even geen zin die post ook nog terug te zoeken sorry, misschien later) dus ze kunnen dan toch niet allebei slecht zijn? en ik denk dat één van de weerwolven in ieder geval een speler uit het vorige spel is, aangezien ze Dark Phoenix dumpten. en misschien is een andere weerwolf een meer ervaren speler, aangezien Severus werd afgeslacht. als twinkebel een wolf is (wat ik nl van EoS verwacht áls de functies niet echt random verdeeld worden ![]() Tink*, Elpida, Maxwell, light fighter (maar hoe groot is de kans dat die weer wolf is), Skilly (was vorige keer al verrader), TopDrop, Neiu, flyaway en drukknoopje deden allemaal mee. lange lijst ![]() ik denk dat ik maar gewoon weer voor Maxwell ga... gewoon omdat ik het raar blijf vinden dat er 3 keer is gevraagd naar hoeveel wolven er nou zijn ![]() iemand betere ideeen? |
![]() |
|
Die laatste theorie vind ik wel erg aannemelijk. Dus ik ga ook voor Maxwell.
Waarom ben ik zo verdacht? Omdat ik chin0geval verdedigde? De grootste reden waarom ik dat deed was om wat vaart te zetten in het begin, te kijken wie er tegen me in gingen en op die manier snel tot theorien te kunnen komen. Dit met mijn ervaring met andere spellen, om het begin niet zo vreselijk 'gokwerk' te laten zijn. Als ik écht een wolf zou zijn had ik haar natuurlijk niet verdedigd op een punt waarop het al duidelijk is dat iedereen op haar gaat stemmen, want dan breng ik mezelf teveel naar voren. Het kwam alleen 'slecht' uit dat ze dus een wolf bleek te zijn. Maar ik vrees dat er niet veel hoop meer is voor me ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |