Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2007, 21:09
Trass
Trass is offline
Citaat:
Skilly schreef op 28-03-2007 @ 22:06 :
2 wolven? Me andere kameraad is opgehangen door jullie don't forget
Goede manier om terwijl je zegt dat je wolf bent te suggeren dat je het helemaal niet bent
Advertentie
Oud 28-03-2007, 21:11
Skilly
Skilly is offline
Wie zegt dat ik een wolf ben wie zegt dat ik het niet ben. Ik zei alleen dat ik moest overleggen me tme kameraad had al vanochtend gestemd.

Maar ik strop met blaten anders is dit topic zo vol
Oud 28-03-2007, 21:14
Spelleider
Spelleider is offline
Na het vertrek van Severus en Hanneke was het een tijdje rustig op school. Iedereen was geschokt door het gebeuren en de mensen die het gezien hadden waren bang. Ze wisten wat hen kon overkomen als ze in de weg van Leekah kwamen. Toen de ergste schok voorbij was kwam het normale schoolleven weer op gang.

"Attentie, attentie", klonk de stem van Eye of Sauron door de luidsprekers, "Zoals jullie allemaal zullen weten is het bijna herfstvakantie." In de klassen steeg een luid gejoel op. Na een ruime minuut hervatte Eye of Sauron, die ondertussen wel zoveel wist van leerlingen dat hij na zo'n mededeling even stil moest zijn, zijn verhaal.
"Om de herfstvakantie goed in te luiden zal er de vrijdag voor de vakantie een speciale activiteit komen. Jullie zijn allemaal welkom op het eerste schoolfeest van dit jaar." Weer was Eye of Sauron even stil. Hij schraapte zijn keel en wachtte lang genoeg tot het moment waarop hij wist dat iedereen weer stil was.
"Zoals jullie allemaal weten zullen de leraren aanwezig zijn om een oogje in het zeil te houden. Het schoolfeest begint om negen uur 's avonds in de kantine en zal duren tot twaalf uur. Er worden auto's geregeld om jullie na afloop naar huis te brengen. Om je in te schrijven kun je deze week een briefje halen en ondertekend door je ouders inleveren bij je mentor. Veel plezier!"
Een schoolfeest was altijd goed nieuws. Van nerd tot stoner, van sporter tot pester, iedereen vond het leuk en iedereen had er zin in.

Flyaway was gelijk ontzettend enthousiast. Ze riep haar twee vriendinnen, Skilly en P-apple bij zich om de nodige voorbereidingen te treffen. Skilly en P-apple waren de volgelingen van flyaway. Skilly was een meisje met blond krullend haar. Op de basisschool was ze heel erg gepest en toen ze naar de middelbare school ging besloot ze dat dat haar niet meer zou gebeuren. Ze papte direct aan met flyaway om zo een hogere status te krijgen. Eigenlijk mocht ze Flyaway niet zo, maar ze had er veel voor over om populair te zijn.
P-apple daarentegen was van zichzelf altijd al populair geweest. Ze had stinkend rijke ouders en kreeg alles wat haar hartje begeerde. Zo had ze op haar veertiende al een borstvergroting achter de rug en werd ze elke dag in een limousine naar school gebracht. Ze ging alleen maar om met populaire mensen en vooral met Flyaway.
De belangrijkste voorbereiding was shoppen. Ze hadden kleren nodig, veel kleren, mooie kleren maar vooral dure kleren. P-apple had van haar vader een creditcard gekregen waarmee ze kon kopen wat ze wilde.
"Ik trakteer vandaag", riep ze vrolijk uit. De meiden gingen op weg naar het winkelcentrum.

Ondertussen waren ook de nerds bezig met hun nodige voorbereidingen. TopDrop wilde er buitengewoon charmant uitzien. Misschien zou hij dan eindelijk opvallen bij Flyaway. Hij had thuis nog een pak liggen, die hij aankon toen hij nog 40 kilo lichter was en hij propte zichzelf erin.
"H-hoe zie ik eruit?" piepte hij met een benauwd stemmetje. Twinkebel rolde even met zijn ogen en las weer verder in zijn boek. Hij was op dit moment bezig met een encyclopedie samen te stellen over de boeken van Tolkien. Hij was helemaal gek van elven, hij had er zelfs een soort fetish voor en vond dat TopDrop zich maar aanstelde met zijn obsessie voor Flyaway.

De enige die niet naar het schoolfeest wilde was Linda. Linda voelde zich ongemakkelijk en wilde eigenlijk lekker thuis blijven. Daar voelde ze zich het prettigst. Elk schoolfeest weer had ze hele discussies met haar ouders. Die vonden namelijk dat zo'n schoolfeest goed voor haar was. Dan kon ze socializen en vrienden krijgen. Zo moest ze elke keer toch maar weer gaan. En elke keer eindigde het in tranen.

Toen het eindelijk zo ver was begaf iedereen zich richting de school. De muziek stond al aan en langzaam kwam het schoolfeest op gang. Al gauw stonden Flyaway en Maxwell uitgebreid te zoenen op de dansvloer. Dit vlak voor de ogen van zowel Linda als TopDrop die beiden gefrustreerd weg probeerden te kijken.
Toen Linda het niet meer kon houden rende ze met tranen in haar ogen naar buiten. Daar ging ze rustig op het schoolplein zitten huilen.
Ondertussen was op het schoolfeest iedereen nog flink aan het genieten. Er werd flink gedronken en gedanst. Niemand leek op te merken dat Mr Soija ook opeens verdwenen was.

Achter zich hoorde Linda opeens voetstappen. Ze keek om en zag dat Mr Soija op haar afkwam. Hij keek even met een verlekkerd gezicht naar haar borsten en vroeg aan haar of ze zich wel goed voelde. Ze keek naar hem op en de manier waarop hij naar haar keek boezemde haar angst in. Hij was iets van plan, ze kon het aanvoelen.

Mr Soija was inderdaad iets van plan. Hij had besloten dat hij zich ondertussen lang genoeg had ingehouden en hij had wel weer eens zin om te vozen met een jong meisje. Linda, of sterrenmeisje zoals ze ook wel genoemd werd, was hier het ideale slachtoffer voor vond hij. Hij stond op het punt om zijn arm om Linda heen te leggen toen opeens Elpida en Leekah achter hem stonden.

Elpida en Leekah hadden al jaren een relatie en waren intens gelukkig met elkaar. Veel mensen waren jaloers op Leekah, ondanks haar mannelijkheid en haar tuinbroeken had ze een onwijs mooie vrouw aan de haak geslagen. Elpida was de droom van iedere man. Het zou ook altijd bij dromen blijven want van mannen moest Elpida niks hebben. Ze was zeer gelukkig met Leekah.
De dames besloten om tijdens het schoolfeest naar buiten te gaan, even samen met z'n tweeën zijn, toen ze Mr Soija en Linda zagen zitten.

Leekah schraapte haar keel en Mr Soija schrok zich rot. Hij voelde zich betrapt, wat in zekere zin ook zo was.
"Ik heb hier wat foto's...", zei Elpida tegen Mr Soija. "En sinds gisteravond heeft Eye of Sauron deze foto's ook. Ik zou dus maar oppassen als ik jou was."
Elpida en Leekah liepen weg. Leekah was niet zo blij met wat Elpida had gedaan. Ze wilde bekend blijven als iemand die de school terroriseerde, niet als iemand die onschuldige meisjes als Linda redde. Elpida had haar toch overgehaald. Ze wilde dat Mr Soija stopte met zijn daden. Op haar vorige school werkte Mr Soija ook en doordat hij zijn handen niet van haar af kon houden werd hij ontslagen. Ze had besloten dat hij voor eens en voor altijd moest stoppen.

Eye of Sauron was het, na het zien van de foto's, helemaal eens met de mening van Elpida. Hij schreef een kort briefje naar Mr Soija. Mr Soija hoefde niet meer terug te komen.

Deelnemers:
01. Sagana
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel
17. Flowtje
18. Dark Phoenix
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje

blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 28-03-2007, 21:19
Verwijderd
nu weten we wel meteen wie de cupido was mij een beetje aanranden ik vraag me nu wel af wie er dan nog meer op hem hebben gestemd
Oud 28-03-2007, 21:24
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zit er dus toch een goede kant aan je Leekah, ook al moet je effe overgehaald worden.
Maar toch denk ik dat je morgen weer ouderwets mensen gaat terroriseren
Oud 28-03-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-03-2007 @ 22:24 :
Zit er dus toch een goede kant aan je Leekah, ook al moet je effe overgehaald worden.
Maar toch denk ik dat je morgen weer ouderwets mensen gaat terroriseren
Ik mag toch hopen van wel. Anders kom ik wel heel erg onder de plak te zitten
Oud 28-03-2007, 21:37
P-apple
P-apple is offline
Hahaha, leuk verhaal, vooral het creditcard gedeelte!! (Dat van die borstvergroting gaat wel erg ver hoor...die had ik pas voor mijn 21e gepland)

Cupido heeft verder geen belangrijke functie toch? Want ik had dus nog wel op Soija gestemd...
Oud 28-03-2007, 21:44
twinkebel
twinkebel is offline
Lijkt erop dat er tussen de maxwell stemmers een weerwolf zit. aan de hand van het lijstje gepost, door wie weet ik zo even niet meer.
Oud 28-03-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 28-03-2007 @ 22:44 :
Lijkt erop dat er tussen de maxwell stemmers een weerwolf zit. aan de hand van het lijstje gepost, door wie weet ik zo even niet meer.
dat dacht ik ook al idd (ik en Mr Soija niet natuurlijk ), maar niet iedereen heeft gezegd op wie ze gingen stemmen... het kan ook nog dat er tussen de Mr Soija stemmers een wolf zit, om te pushen dat meer mensen gingen meelopen
Oud 28-03-2007, 22:00
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 22:56 :
dat dacht ik ook al idd (ik en Mr Soija niet natuurlijk ), maar niet iedereen heeft gezegd op wie ze gingen stemmen... het kan ook nog dat er tussen de Mr Soija stemmers een wolf zit, om te pushen dat meer mensen gingen meelopen
ik vertrouw jou gans niet

Ik kon vandaag wederom mn lach niet inhouden bij de gedachte dat de cupido met zn geliefen mee is.
Oud 28-03-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 21:43 :
Ik vind het trouwens verdacht dat mr soija zo geniet van het feit dat ik verdacht ben

@leekah: ben benieuwd.
hier verzin jij alweer iets

zoals ik zei, gij zijt verdachte nummer 1

nja sterrenmeisje verdachter off course
Oud 28-03-2007, 22:06
Verwijderd
hahahaha volgens mij vind je bijna iedereen verdacht (daar heb ik ook last van trouwens)

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 22:08.
Oud 28-03-2007, 22:06
Spelleider
Spelleider is offline
Zoals al eerder terecht werd opgemerkt. We zitten op dit moment al over de helft van het 1e topic terwijl we pas bij de 4e dag zitten. Graag wel een beetje opletten, ik wil het spel graag af kunnen maken en jullie ook denk ik

@ Mr Soija

Doden praten niet, gelieve geen verdachtmakingen meer te posten
Oud 28-03-2007, 22:09
Verwijderd
Ging per ongeluk.

Ben ik de enige die niet een slotje verwacht zolang het spel niet klaar is?

*mn laatste post is*
Oud 28-03-2007, 22:13
Daboman
Daboman is offline
Mij een beetje verdachter maken dan ik al ben, nadat je bent opgehangen... Kijk nog maar eens goed naar die lijst...
EDIT: oh hier zei spelleider al wat van

Flyaway vind ik ook verdachter. Hij staat in de lijst van de maxwell stemmers en hij was al eerder verdacht. Tweede verdachte actie die compleet los staat van de eerste.

En ik had bovendien een goede reden om eigenlijk niet op je te willen stemmen, lieve mr soija, maar die laatste opmerking van mij was omdat ik je een beetje zat begon te worden.

En nu wacht ik m'n I told you so moment af Wie het laatst lacht, lacht het best

Oh en btw, Elpida noemde me als eerste verdacht, zonder daar een gegronde reden voor te geven. Hele tactische manier om zo de aandacht op me te vestigen.

Zo en nu heb ik weer voldoende gepost om tot nadenken te zetten.

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 22:28.
Oud 28-03-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 28-03-2007 @ 23:13 :
Oh en btw, Elpida noemde me als eerste verdacht, zonder daar een gegronde reden voor te geven. Hele tactische manier om zo de aandacht op me te vestigen.
Ik volg mijn gevoel altijd. (Behalve de eerste keer, toen stemde ik gewoon op een nummer). Het vorige spel had ik het te druk met mezelf verdedigen, maar deze keer stem ik gewoon op wie ik wil stemmen, zonder daar inderdaad een "goede" reden voor te hebben.

PS: Leuk verhaal
Oud 28-03-2007, 22:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline

Ach, wat zal ik zeggen. Zonde dat het cupido was. Nu snap ik ook zijn reactie toen Severus en Hanneke dood gingen.
Ach. Hopelijk pakken de wolven nu de verrader ofzo.

En geweldig verhaal is het toch
Oud 28-03-2007, 23:04
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 28-03-2007 @ 23:56 :
[..] Nu snap ik ook zijn reactie toen Severus en Hanneke dood gingen. [..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht!
Oud 29-03-2007, 10:07
Sagana
Sagana is offline
Citaat:

Ach, wat zal ik zeggen. Zonde dat het cupido was. Nu snap ik ook zijn reactie toen Severus en Hanneke dood gingen.
Hmm ja inderdaad. Ik vond het een verdachte reactie, maar nu is ze wel enisgzins begrijpelijk.

Citaat:
Flyaway vind ik ook verdachter. Hij staat in de lijst van de maxwell stemmers en hij was al eerder verdacht. Tweede verdachte actie die compleet los staat van de eerste.
Flyaway is toch een zij?

Trouwens, wat Mr Soija al zegt: zolang het spel bezig is komt er toch geen slotje op?
Komaan zeg, we moeten toch een beetje een actief spel kunnen hebben en gewoon normaal kunnen posten? Als ik bij elke post moet denken "hmm, zou ik het wel posten, dan wordt het topic zo vol" en als er elke halve pagina een 'waarschuwing' komt van iemand, vind ik eerlijk gezegd dat de lol eraf gaat... (no offence, ik begrijp best wat jullie bedoelen, maar als het topic echt op slot zou gaan voor het spel afgemaakt is, zou ik dat écht enorm belachelijk vinden).
Oud 29-03-2007, 10:30
Verwijderd
we kunnen wel kijken of eventueel alles voor de aanvang van het spel gewist kan worden, maar ik vind ook dat mensen wel een beetje aan het spammen zijn. bijvoorbeeld Mr Soija en Daboman posten soms 2 of 3 posts direct achter elkaar. dan kun je natuurlijk net zo goed de eerste editen...
Oud 29-03-2007, 10:45
Verwijderd
Jammer dat de geliefdes niet hebben gewonnen, maar ik spreek natuurlijk uit ervaring als ik zeg dat het niet gemakkelijk is om als geliefdes te winnen
Oud 29-03-2007, 12:50
Daboman
Daboman is offline
Ik dacht trouwens dat die pauze-na-1000-posts-regel is ingevoerd om een leuk spel te bevorderen. Dat er weer interesse in groeit. In dit spel wordt er erg fanatiek gespeeld en werken de regels juist TEGEN een goed spelverloop om de redenen die al zijn aangegeven. Daarom ben ik het ook eens met de rest. Verder zijn opmerkingen als "goed verhaal" ook wel leuk, maar ze voegen weinig toe aan het spel zelf. Daarom kan je zulk soort dingen beter posten als je ook gelijk post over nieuwe ideeën over wie er verdacht is.

Verder zal ik kijken of ik die ene dubbelpost van mij nog kan weghalen, komt er toch weer 1 post bij

Editen ligt trouwens niet zo simpel in dit spel. Ik heb een gevoel dat je jezelf verdacht maakt als je dat doet.
Oud 29-03-2007, 13:03
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Daboman schreef op 29-03-2007 @ 13:50 :
Ik dacht trouwens dat die pauze-na-1000-posts-regel is ingevoerd om een leuk spel te bevorderen. Dat er weer interesse in groeit. In dit spel wordt er erg fanatiek gespeeld en werken de regels juist TEGEN een goed spelverloop om de redenen die al zijn aangegeven. Daarom ben ik het ook eens met de rest.
Ja, ik vind het op deze manier echt niet leuk. Ik ben nu zelfs een beetje "bang" om dit te posten, omdat het niet zo "nuttig" is .
Even een belangrijke vraag (aan Spelleider of een FB of weet ik veel wie): wordt het weerwolfspel na twee topics gesloten, ZELFS als het spel nog aan de gang is?

En ik vertrek zo dadelijk en dan kan ik voor morgenmiddag of morgennamiddag ofzo niet meer online komen, 't is maar dat jullie het weten.
Oud 29-03-2007, 14:30
drukknoopje
drukknoopje is offline
goed verhaal.
En ik geloof dat het inderdaad de bedoeling was dat het spel na 1000 posts wordt gestopt, ongeacht of we klaar zijn of niet. Dus het is niet echt leuk maar ik denk dat we wel op moeten passen met ons aantal posts (schrijf je dat wel zo?). Of we moeten weer ff gaan smeken op M&M...

En wat betreft het verdacht worden als je je posts edit: je moet gewoon duidelijk aangeven wat er precies ge-edit wordt, dan is er niks aan de hand, lijkt mij.
Oud 29-03-2007, 14:34
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Daboman schreef op 29-03-2007 @ 13:50 :
Ik dacht trouwens dat die pauze-na-1000-posts-regel is ingevoerd om een leuk spel te bevorderen. Dat er weer interesse in groeit. In dit spel wordt er erg fanatiek gespeeld en werken de regels juist TEGEN een goed spelverloop om de redenen die al zijn aangegeven. Daarom ben ik het ook eens met de rest. Verder zijn opmerkingen als "goed verhaal" ook wel leuk, maar ze voegen weinig toe aan het spel zelf. Daarom kan je zulk soort dingen beter posten als je ook gelijk post over nieuwe ideeën over wie er verdacht is.
Daar heb je volgens mij volkomen gelijk in. Een regel moet niet aan zichzelf voorbij gaan, dus wat mij betreft trek ik mijn 'minder spammen'-post in. Ik zit ook steeds geremd van 'kan ik dit posten of is dat 'zonde' '...

En zoemzoem of sterrenmeisje heeft dan niet gestemd op Maxwell, aangezien Soija en ik dat dus wel gedaan hebben. Of iemand is vergeten te stemmen, maar dat lijkt me raar als je aangekondigd hebt op wie je gaat stemmen.
Oud 29-03-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 29-03-2007 @ 15:34 :
En zoemzoem of sterrenmeisje heeft dan niet gestemd op Maxwell, aangezien Soija en ik dat dus wel gedaan hebben. Of iemand is vergeten te stemmen, maar dat lijkt me raar als je aangekondigd hebt op wie je gaat stemmen.
ik heb wel gestemd en zoemzoem twijfelde nog dacht ik, en heeft niet meer gepost wat de uiteindelijke keuze was geworden. maar dan nog kunnen er natuurlijk meer mensen op Mr Soija hebben gestemd dan er in het lijstje stonden. dat jij dat zo snel even "vergeet te vermelden" vind ik wel raar eigenlijk

[edit] owww. okeej flyaway.. dan heb ik het gewoon verkeerd geinterpreteerd. ik ben geen pietlut *snik* ik dacht gewoon dat je probeerde de aandacht van jezelf af te halen (wat je ws ook deed, maar dat wilde ik natuurlijk ook hihi)

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 15:17.
Oud 29-03-2007, 14:55
flyaway
flyaway is offline
Pietlut, dat is natuurlijk waar je sowieso van uit kan gaan. Ik hoef toch niet alle duisent mogelijkheden op te schrijven? Het ging me even daar om, en het was een reactie op iemand die puur op dat lijstje afging vandaar dat ik ook alleen daar op reageerde. Maar als jij daaruit concludeert dat ik een hele enge wolf zou zijn vind ik jou ook weer verdacht
Oud 29-03-2007, 15:02
zoemzoem
zoemzoem is offline
Hoi, ik heb ook gewoon op Maxwell gestemd (in mijn lijstje stond ik niet meer schuin). Dus iemand van jullie 2'en heeft toch niet op Maxwell gestemd, of 1 van de ± 10 overige mensen heeft ook op Soija gestemd.
Ik vind Daboman een beetje verdacht/irritant doen, moeten we nu gaan geloven dat ie de ziener is ofzo?

@Leekah/EoS: leuke verhalen!
Oud 29-03-2007, 17:12
maxwell
maxwell is offline
dus soija was degene die hanneke en severus koppelde

Jammer dat hij eruit is maar niets aan te doen natuurlijk

Ik denk idd ook dat er tussen mijn stemmers een wolf zit.

Maar voordat we door speculeren laten we eerst maar eens wachten wie de wolven gaan opeten.
Oud 29-03-2007, 21:19
Spelleider
Spelleider is offline
Mr Soija werd nog dezelfde avond opgepakt. Terwijl hij in het arrestantenbusje werd gezet zei één van de agenten: ‘We hebben nog wel een mooie cel voor pedofielen zoals jij. Daar mag je fijn iedere dag de zeep oprapen!’
De volgende dag zat iedereen weer gewoon in de les. De leerlingen hadden uiteraard geruchten gehoord over meneer Soija en iedereen vroeg zich af of zijn les nu zou uitvallen of niet. Flyaway zat te roddelen met haar vriendinnen: ‘Ik heb gehoord dat sterrenmeisje geprobeerd heeft om meneer Soija te verleiden!’ Skilly zette grote ogen op. ‘Nee echt? Dan heeft ze wel heel slechte smaak’ ‘Ze kan niks beters krijgen’ voegde P-apple eraan toe. Uiteraard zeiden ze dit hard genoeg zodat iedereen het kon horen. ‘Niks van aantrekken’ zei Twinkebel tegen Linda, die alweer was begonnen met huilen. ‘Kom je vanavond bij mij langs dan kunnen we een potje Dungeons and Dragons doen. Dan denk je even aan iets anders. Jij bent ook uitgenodigd Topdrop’ ‘Dungeons and Dragons?’ zei Linda ‘Wow, dat heb ik al lang niet gespeeld.’ Ze dacht even na en zei toen: ‘Ok, is goed. Maar dan wel bij mij. Die kamer van jou is me te ranzig.’ Twinkebels kamer lag standaard helemaal vol met vuile was (soms al drie weken oud), elektronische rommel, rondslingerende stripboeken en uiteraard vieze boekjes. Een typische vrijgezellenkamer dus. Bovendien had Twinkebel ook een papegaai die alles onderscheet en Linda standaard ten huwelijk vroeg als ze de kamer binnen kwam. Het was dus niet zo gek dat ze liever bij haar afsprak. ‘OK dan spreken we bij jou af. Kom je ook Topdrop?’ vroeg Twinkebel. ‘Natuurlijk!’ zei Topdrop. ‘We moeten immers de heuvels van Skylar nog verkennen. Zeg Twink, even wat anders: weet jij waarom Tink* helemaal vooraan is gaan zitten? Die zit toch altijd achterin de klas?’ Twinkebel schudde zijn hoofd. ‘Geen idee.’ Op dat moment kwam meneer Daboman binnen. ‘Goeiemorgen’ zei hij. ‘Zoals jullie misschien al weten werkt meneer Soija hier niet meer. Totdat meneer Eye of Sauron een vervanger heeft aangetrokken neem ik zijn lessen over. Pak allemaal maar je boek op bladzijde 34 erbij’
Die avond belde Twinkebel en Topdrop aan bij Linda. Toen ze op haar kamer waren zei ze: ‘Zet het spel maar vast neer, ik haal even wat te drinken voor ons’ Twinkebel begon de doos uit te pakken toen er een piepje klonk. Hij haalde een zakcomputertje uit zijn zak en begon wat in te typen. Toen topdrop zag wat ie aan het doen was keek hij over zijn schouder mee. Hij las: ‘Twinkebel ik wil je’ Topdrop zette grote ogen op. ‘Wie is dat??’ zei hij verbaasd. ‘Oh niks’ zei Twinkebel. ‘Da’s Flowtje.’ Topdrop keek nog verbaasder. ‘Wie is Flowtje?’ ‘Da’s mijn virtuele vriendin’ antwoordde Twinkebel. ‘Ik heb haar zelf bedacht en geprogrammeerd’ ‘Cool’ zei Topdrop. ‘Hoe lang heb je haar al?’ ‘Ik werk er al een half jaar aan’ zei Twinkebel. ‘Sinds vorige week is ze online.’ Hij drukte een paar knopjes in en de tekst verdween. In plaats daarvan verscheen er een virtueel poppetje: een knap, blond en slank meisje in bikini. ‘Flowtje, zeg hallo tegen Topdrop’ typte Twinkebel in. Het poppetje begon te zwaaien en maakte een kushandje. ‘Je moet haar eens zien op mijn flatscreen computer thuis, dan kun je al haar rondingen pas écht goed zien. En daar kan ik haar aansluiten op de luidspreker, zodat ik rechtstreeks met haar kan praten. En zij met mij. Ze klinkt trouwens als Monica Belluci, zo heb ik haar stem geprogrammeerd.’ ‘Kan ze eigenlijk nog meer dan kushandjes geven?’ vroeg Topdrop. ‘Nog niet zo heel veel’ antwoordde Twinkebel, maar ze leert elke dag bij. ‘Ze kan nu een aardig potje schaken en ze kent de gehele kamasutra uit haar hoofd. En ze gedraagt zich als een echte vrouw, op wat minder prettige eigenschappen na, die ik natuurlijk expres weggelaten heb’ zei Twinkebel trots. Toen keek Topdrop eens goed naar haar gezicht en zei toen: ‘Waarom heeft ze eigenlijk van die puntige oren?’ ‘Oh, Flowtje is een elf’ zei Twinkebel toen. Topdrop keek ongelovig. ‘Jouw droomvrouw is een elf in een bikini?’ ‘Is dat zo raar?’ vroeg Twinkebel. ‘Nee, dat is gewoon…fout. Elfen dragen volgens mij helemaal geen bikini’s. Hoe weet je überhaupt dat elfenvrouwen een navel hebben en zo? Het is niet dat je ze regelmatig topless ziet namelijk.’ ‘Oh nee?’ zei Twinkebel. Hij typte in: ‘Flowtje, zou je alsjeblieft je bovenstukje uit willen doen?’ en ja hoor: het virtuele meisje deed braaf wat haar gevraagd werd. ‘Zie?’ zei Twinkebel. ‘Een navel, tepels. Wil je dat ze haar slipje ook nog uittrekt?’ Topdrop rolde met zijn ogen. ‘Ik geloof je zo wel. Hij liep naar het raam en begon een beetje te spelen met Linda’s telescoop.
‘Linda heeft je al een keer gewaarschuwd dat je daar vanaf moet blijven’ waarschuwde Twinkebel. ‘Dat ding is breekbaar en heel duur!’ ‘Zeur niet zo’ zei Topdrop. Hij keek door de telescoop heen en probeerde bij iemand in de flat tegenover hem naar binnen te kijken. ‘Gadverdamme, die vent zit in zijn neus te peuteren’ zei hij toen. Hij ging naar een ander raam. ‘WOW!!’ riep hij toen opgewonden. ‘Daar staat een meid op het punt om onder de douche te gaan!!!’ ‘Je lult’ zei Twinkebel. ‘Dan geloof je het toch niet’ zei Topdrop likkebaardend. Toen liep Twinkebel naar de kijker toe en duwde Topdrop weg. ‘Verrek het is echt waar! Ze doet nu haar BH uit!’. Toen pas zag Twinkebel wie het was. ‘He tering zeg, dat is Flyaway! Ik wist helemaal niet dat zij hier in de buurt woonde!!’ ‘Flyaway?!’ riep Topdrop opgewonden. Hij beukte Twinkebel aan de kant. ‘Laat zien laat zien’ riep hij hijgend. Toen hoorde ze een stem achter hun. ‘Wat zijn jullie in godsnaam aan het doen???’
Geschrokken draaide Topdrop en Twinkebel zich om. ‘euhmm niks Linda. Helemaal niks’ beiden werden vuurrood. ‘O nee?’ zei ze ongelovig. ‘Laat mij eens kijken’ ‘Emm ok’ zei Twinkebel. Maar voordat hij aan de kant ging gaf het nog wel een duwtje tegen de kijker, zodat het ding op een andere raam gericht stond. Linda keek door de telescoop heen en slaakte een kreet: ‘Wat verschrikkelijk!!! We moeten wat doen!!’ ‘Wat? Wat zie je?’ vroeg Topdrop. Linda keek op, helemaal in paniek. ‘Er staat daar iemand op de vensterbank! Hij wil zelfmoord gaan plegen!!’
Ze rende alledrie naar buiten maar toen ze buiten kwamen zagen ze de ongelukkige al vallen. Met een smak sloeg hij te pletter op de stoep. Alledrie waren geschokt toen ze zagen dat het een bekende was: hun klasgenoot Dark Phoenix. Toen kwam Sagana ook naar buiten. Ze was totaal in paniek. ‘En ik had hem nog zo gezegd om geen paddo’s te gebruiken!!!’ zei ze huilend.

Deelnemers:
01. Sagana
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje

blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

Zo zie je maar dat een verhaal ook best wel een beetje kan inspelen op de actuele gebeurtenissen...
De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Stemmen kan tot morgenavond 20:30.

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 21:21.
Oud 29-03-2007, 21:26
Skilly
Skilly is offline
Zo mijn complimenten ik vind dit verhaallijn veel leuker dan de eerste
Ik heb nog geen iedee op wie ik ga stemmen of heb ik al gegeten vandaag....
Oud 29-03-2007, 21:34
drukknoopje
drukknoopje is offline
Goed verhaal.

Ik denk dat de wolven DP eruit hebben gegooit omdat hij vaak goede theoriën post, en snel ziet wat er aan de hand is. Hij is dus al snel een gevaar.
Oud 29-03-2007, 21:39
maxwell
maxwell is offline
leuk verhaal

Ik denk ook dat de weerwolven DP daarom hebben eruit gestemt.. of misschien moeten wij dat wel denken..

ik vind flyaway nog wel verdacht maar ik weet echt nog niet wie ik ga stemmen. ik wacht gewoon nog ff.
Oud 29-03-2007, 21:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline

Dankje Drukknoopje

Overigens was die actuele gebeurtenis een meisje. ;(

Maar leuk verhaal. Ik beloof dat ik dit keer m'n mond zal houden.
Oud 29-03-2007, 21:48
Trass
Trass is offline
Mooi verhaal

Ik vraag me ook af waarom ze DP gepakt hebben, vanwege zijn theorieën of om ons te laten denken dat zijn theorieën kloppen terwijl dat niet zo is. Mede omdat hij ook actief meedeed en vaak tegen de stroom inging waardoor het voor de wolven moeilijker werd.
Ik weet nog niet zo goed op wie ik ga stemmen, als er geen goede theorie komt waarschijnlijk weer flyaway. Niet dat ik haar zo verdacht vind, maar op dit punt vind ik nog niemand echt verdacht overkomen.
Oud 29-03-2007, 22:03
Daboman
Daboman is offline
Wow, ik geloof dat er voor het eerst iemand uit gaat zonder speciale functie. Toch jammer

Op het moment staan er voor mij bij flyaway de meeste notities. Ik wilde eigenlijk stemmen op Elpida, omdat ik mede door haar in de problemen kwam, maar ik ben van gedachten veranderd. Ik zie wel hoe de situatie morgen is.
Oud 29-03-2007, 22:06
Verwijderd
Beste EoS, met dit verhaal heb je mij voor het eerst echt aan het lezen. Mijn hartelijke complimenten voor je inbreng.
Oud 29-03-2007, 22:29
Verwijderd
ach... mijn arme schattige stonertje dood heb ik je toch niet goed genoeg beschermd geen functie, okeej, maar wel iemand die idd vorig spel de beste theorien postte, terwijl ik maar bleef leven en er nog steeds geen zak van begreep... *snik*
Oud 30-03-2007, 00:09
Severus
Severus is offline
*komt sinds haar sterven pas vandaag weer in dit topic kijken*

Citaat:
Mr Soija schreef op 28-03-2007 @ 23:00 :
Ik kon vandaag wederom mn lach niet inhouden bij de gedachte dat de cupido met zn geliefen mee is.
Ik had al een vaag vermoeden dat jij de Cupido was, want het koppel bestond uit doorgewinterde spelers en dus vermoedde ik dat de Cupido ook zeker een doorgewinterde speler moest zijn. En natuurlijk zou je Hanneke (die over het algemeen toch wel je maatje is ) koppelen... en jou kennende zou je het zeker grappig vinden om haar aan mij te koppelen. Dus ja, dit verraste me eigenlijk niet.

Wel net goed dat Soija d'r uit is gegaan. Mij en Hanneke een beetje uitlachen. Serves you right.

Citaat:
maxwell schreef op 29-03-2007 @ 18:12 :
Wat is er zo grappig aan Hanneke en mij als koppel?

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 00:15.
Oud 30-03-2007, 00:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 29-03-2007 @ 23:29 :
ach... mijn arme schattige stonertje dood heb ik je toch niet goed genoeg beschermd geen functie, okeej, maar wel iemand die idd vorig spel de beste theorien postte, terwijl ik maar bleef leven en er nog steeds geen zak van begreep... *snik*
Je hebt je best gedaan. Bedankt voor je goede zorg.

Ik vond het ook best leuk dat Mr soija eruit was

En mensjes, bedankt dat jullie zo positief over me zijn.
Oud 30-03-2007, 01:43
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-03-2007 @ 01:09 :

Wat is er zo grappig aan Hanneke en mij als koppel?
Niets
Oud 30-03-2007, 06:40
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 29-03-2007 @ 22:40 :

Overigens was die actuele gebeurtenis een meisje. ;(
I know that, maar de wolven besliste dat er dit keer een jongen moest sterven. Was wel extreem toepasselijk dat het de drugsgebruiker was, ik had het zelf niet beter kunnen plannen.
Oud 30-03-2007, 12:05
Sagana
Sagana is offline
Leuk verhaal, alleen niet zo leuk dat Dark Phoenix dood is, mijn drugsmaatje.
Eens kijken of ik mss nog "tips" kan halen uit zijn posts.
*edit* hmm nee, ik kan niet echt iets nuttigs vinden in zijn posts.

*edit 2* Ik heb het topic over het weerwolfspel op BZ doorgelezen, en ik kan daar niets vinden dat het na 2 topics dicht moet, alleen dat er een kortere "koelkastperiode" komt (nl 3 weken). Maar misschien heb ik er ook gewoon overheen gelezen?

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 12:14.
Oud 30-03-2007, 12:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik weet wel enige functies, maar daar mag ik uiteraard niks over los laten. Overigens heb ik ook bijna niks zinvols gepost, aangezien ik dit keer juist probeerde wat minder te spammen.

Citaat:
Het Weerwolfspel.

Vanwege het grote en aanhoudende succes van het weerwolfspel is er besloten het beleid hierop aan te passen.

Eén spel mag uit maximaal 2 topics bestaan.

Het laatste topic wordt gesloten zodra het spel is afgelopen.

Na het eerste spel mag er een tweede spel worden gestart, ook deze mag uit 2 topics bestaan en wordt gesloten als het spel is afgelopen.

Als het spel 2x is gespeeld gaat het voor 1 maand de koelkast in. Het nieuwe spel mag dus 1 maand na de sluitingsdatum van het vorige spel weer worden gespeeld.
Oud 30-03-2007, 12:48
P-apple
P-apple is offline
Leuk verhaal, het wordt steeds beter

Ik weet ook nog niet precies op wie ik ga stemmen. Ik denk op Flyaway, massagedrag, of Drukknoopje door die ene opmerking waar ze door liet schemeren dat ze een goede functie had. Het kan waar zijn, bij het vorige spel dat ik mee deed had ik precies hetzelfde nml. maar ik weet het allemaal nog niet...
Oud 30-03-2007, 14:35
twinkebel
twinkebel is offline
ik ga mee met p-apple. als Drukknoopje zo nadrukkelijk zegt dat ze een goede functie heeft dan is dat in mijn ogen meer bluf, dus mijn stem gaat naar drukknoopje.
Oud 30-03-2007, 14:40
Verwijderd
Ik stem gewoon weer op Daboman.
Oud 30-03-2007, 14:41
Verwijderd
Citaat:

Zonde dat het cupido was. Nu snap ik ook zijn reactie toen Severus en Hanneke dood gingen.
Ach.
Had daar niets mee te maken.
Citaat:
maxwell schreef op 29-03-2007 @ 18:12 :

Citaat:
Severus schreef op 30-03-2007 @ 01:09 :
Ik had al een vaag vermoeden dat jij de Cupido was, want het koppel bestond uit doorgewinterde spelers en dus vermoedde ik dat de Cupido ook zeker een doorgewinterde speler moest zijn. En natuurlijk zou je Hanneke (die over het algemeen toch wel je maatje is ) koppelen... en jou kennende zou je het zeker grappig vinden om haar aan mij te koppelen. Dus ja, dit verraste me eigenlijk niet.
IK wilde idd 2 vaste, goede spelers koppelen. En jullie twee verdenk ik altijd, dus het zou sowieso goed uitkomen als jullie beiden gelijktijdig kunnnen sterven.
Ook dit keer vond ik jullie verdacht, dus kwam goed uit.

En Jezus, wat ene gezeur om de posts. Net ouwe wijven met te strakke panty's.

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 14:52.
Oud 30-03-2007, 14:50
Verwijderd
ik vind het echt moeilijk iemand te kiezen om op te stemmen.
Daboman wisselt wel erg veel van mening over flyaway
verdacht niet verdacht en dan weer wel verdacht
maar dat geeft misschien wel aan dat hij geen wolf is, die stoken bewust denk ik...

ergens maakten drukknoopje en flyaway elkaar verdacht dacht ik me te herinneren (heb even geen zin die post ook nog terug te zoeken sorry, misschien later) dus ze kunnen dan toch niet allebei slecht zijn?

en ik denk dat één van de weerwolven in ieder geval een speler uit het vorige spel is, aangezien ze Dark Phoenix dumpten. en misschien is een andere weerwolf een meer ervaren speler, aangezien Severus werd afgeslacht.
als twinkebel een wolf is (wat ik nl van EoS verwacht áls de functies niet echt random verdeeld worden ) betekent dat dat drukknoopje onschuldig is... P-apple noemt namelijk flyaway én drukknoopje en twinkebel haakt enkel in op de laatste.
Tink*, Elpida, Maxwell, light fighter (maar hoe groot is de kans dat die weer wolf is), Skilly (was vorige keer al verrader), TopDrop, Neiu, flyaway en drukknoopje deden allemaal mee.
lange lijst

ik denk dat ik maar gewoon weer voor Maxwell ga... gewoon omdat ik het raar blijf vinden dat er 3 keer is gevraagd naar hoeveel wolven er nou zijn

iemand betere ideeen?
Oud 30-03-2007, 15:39
flyaway
flyaway is offline
Die laatste theorie vind ik wel erg aannemelijk. Dus ik ga ook voor Maxwell.

Waarom ben ik zo verdacht? Omdat ik chin0geval verdedigde?
De grootste reden waarom ik dat deed was om wat vaart te zetten in het begin, te kijken wie er tegen me in gingen en op die manier snel tot theorien te kunnen komen. Dit met mijn ervaring met andere spellen, om het begin niet zo vreselijk 'gokwerk' te laten zijn.
Als ik écht een wolf zou zijn had ik haar natuurlijk niet verdedigd op een punt waarop het al duidelijk is dat iedereen op haar gaat stemmen, want dan breng ik mezelf teveel naar voren.
Het kwam alleen 'slecht' uit dat ze dus een wolf bleek te zijn.
Maar ik vrees dat er niet veel hoop meer is voor me Ik ben dorpeling, dus stem niet op mij. Meer nuttigs kan ik denk ik niet over mijn verdachtheid zeggen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten