![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou ja, ik ben nu bijna 1,5 maand vrijgezel, dus dat is altijd nog beter dan 7 dagen hmhm. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
whoehoehoe. :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ben emo door een heel mooi en zielig boek dat ik vandaag (voor de 2de keer) in één ruk uit heb gelezen en nu wil ik alleen nog maar heel veel met hem knuffelen en bankhangen, wat goed uitkomt aangezien we allebei aardig brak zijn. Jeetje, soms houd ik gewoon echt veel te veel van die jongen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb vrijdag uit moeheid vervelend gedaan dus ik heb misschien een beetje goed te maken vanavond ![]() Verder was het vriendinnen'weekend' een succes (haha de arretjescake werd met smaak opgegeten door het vriendje en z'n zusje, in de trein al ![]() ![]() En nu maar eens eh... niks doen. Douchen enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Anon18 EDIT: Ik bedoel dus op momenten wanneer ik het idee heb dat iemand mij leuk vind of als ik iemand leuk vind. Laatst gewijzigd op 01-07-2007 om 14:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn relatie, uhm, 'k heb hem niet meer gezien sinds zaterdagochtend. Hij zat er heel mee in dat we betrapt gingen worden, hehe. Misschien wordt het toch wel eens tijd om het publiek te maken, bijna vertelde ik het mijn moeder, maar ik wil het niet vertellen zonder dat hij ook overtuigd ervan is. hehe En daarnaast heb ik de laatste tijd weer zo een levendige dromen. Sinds ik hem komt hij in 6 op 7 dromen voor, maar de laatste tijd heb ik altijd eventjes moeite om te weten of iets nu wel of niet gebeurd is als ik wakker kom. Vaak kom ik jammergenoeg tot de conclusie dat het een droom was
||
Citaat:
![]() Ik herken me erg in jouw verhaal. Ook bij mij stond ik achter de beslissing om het uit te maken (het werkte gewoon niet meer), maar de gevoelens waren er van beide kanten nog wel. Het kost tijd (cliché, maar zo waar). Zorg dat je genoeg afleiding hebt en ga dingen doen die je altijd al hebt willen doen. En veel uithuilen bij vriendinnen heeft bij mij ook geholpen ![]()
||
Citaat:
OT: Jeej! Vandaag naar Texel! Superbe! Alleen nogal stom, nu ineens gaan we een uur later weg omdat een vriendinnetje vandaag nog een afspraak op d'r werk heeft ![]() Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik ben blij dat ik hier ff weg ben. Andere omgeving enzo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik kreeg ook nog een fles wijn van zijn moeder omdat ik geslaagd was ![]() en nu mis ik hem gewoon alweer en het is niet leuk om weer alleen te gaan slapen ;(
|
|