Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 30-06-2007 @ 14:21 :
Een nieuwe hij of je groteliefde-hij?
een nieuwe. en hij heeft de leukste krullen die ik ooit heb gezien.
nou ja, ik ben nu bijna 1,5 maand vrijgezel, dus dat is altijd nog beter dan 7 dagen hmhm.
Advertentie
Oud 30-06-2007, 17:53
Jones
Citaat:
ChocLot schreef op 30-06-2007 @ 18:42 :
nou ja, ik ben nu bijna 1,5 maand vrijgezel, dus dat is altijd nog beter dan 7 dagen hmhm.
Vraag jij je wel eens af of jij wel zonder mannelijke aandacht kan?
Oud 30-06-2007, 18:00
Verwijderd
Elke dag. En ja dat kan ik wel.
Oud 30-06-2007, 18:06
Estar
Estar is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 30-06-2007 @ 19:00 :
Elke dag. En ja dat kan ik wel.
Alleen als je slaapt zeker.
Oud 30-06-2007, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 30-06-2007 @ 19:06 :
Alleen als je slaapt zeker.

whoehoehoe. :')
Oud 30-06-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 30-06-2007 @ 18:42 :
evengoed dat doe je kensersnel beseffende dat je je ex eerst omschreef als je grote liefde. maar wat boeit het mij eigenlijk
Oud 30-06-2007, 18:42
Nuck
Nuck is offline
Hopelijk hebben we deze vakantie eens een keer wél veel tijd voor elkaar, want daarna gaat het lastiger worden dan nu ...

Verder gaat het geweldig
Oud 30-06-2007, 18:46
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Niet zo goed
Oud 30-06-2007, 19:10
Verwijderd
Heel heel heeeeel goed! <3
Oud 30-06-2007, 20:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik wil geen contact. Waarom maakt hij het dan zo moeilijk door lange en lieve smsjes te gaan sturen Als hij nou eens gvd zijn keuze maakt. Alles of niets!
Oud 30-06-2007, 20:58
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-06-2007 @ 21:48 :
Ik wil geen contact. Waarom maakt hij het dan zo moeilijk door lange en lieve smsjes te gaan sturen Als hij nou eens gvd zijn keuze maakt. Alles of niets!
Dat zuigt echt zwaar ja en is ook alles behalve handig van hem Het wordt zo niet veel makkelijker nee... Sterkte meis!

En ik ben emo door een heel mooi en zielig boek dat ik vandaag (voor de 2de keer) in één ruk uit heb gelezen en nu wil ik alleen nog maar heel veel met hem knuffelen en bankhangen, wat goed uitkomt aangezien we allebei aardig brak zijn. Jeetje, soms houd ik gewoon echt veel te veel van die jongen.
Oud 30-06-2007, 21:14
Luna
Luna is offline
heerlijk relaxed. lekker los en vrolijk is het met hem.
Oud 30-06-2007, 22:01
faithbe
faithbe is offline
Ik voel me gewoon.... k*t haha. Heerlijk die vlinders in je buik, alleen weet ik er geen blijf mee, daar hij een vriendin heeft. En toch maakt hij men kop zot met allemaal weetjes, raadsels, hints en vanalles en nog wat.

Mannen, begrijpen wie begrijpe kan hoor haha!
Oud 01-07-2007, 09:31
Nyawa
Gisteravond was alles weer als vanouds, gelukkig. En toch voel ik me anders, is er iets veranderd. Het laatste van de roze wolk trekt weg, en dat is soms best even lastig.
Oud 01-07-2007, 10:42
Qimm
Qimm is offline
Ken je die statische electrische spanning tussen twee mensen dat wanneer je op een bepaalde afstand van elkaar bent de vonken eraf knetteren?
Oud 01-07-2007, 10:51
Verwijderd
het is niet best
Oud 01-07-2007, 11:26
I C U
I C U is offline
Ik val in de herhaling. Waarom doe ik dat toch elke keer? Echt te hopeloos.

Wat exlief betreft... Ach ja, I'm workin' on it. 't Komt goed. Misschien had hij wel gelijk door niet te reageren, misschien ook niet, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik geen contact ga zoeken, zeker de komende tijd niet. Ik weet ook dat ik elke keer als hij online is hartkloppingen krijg, maar dat ik hem echt níet ga aanspreken. Komende week wordt relaxed en leuk en... Ik heb er veel zin in!
Oud 01-07-2007, 11:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@ICU
Misschien is het slim om hem uit je msn lijst te verwijderen Ik ken het gevoel namelijk. Ik moest echt heel erg moeite doen om dan niet te reageren (of te mailen). Ik neem aan dat het bij jullie ook echt definitief uit is
Oud 01-07-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 01-07-2007 @ 11:42 :
Ken je die statische electrische spanning tussen twee mensen dat wanneer je op een bepaalde afstand van elkaar bent de vonken eraf knetteren?

Ik heb vrijdag uit moeheid vervelend gedaan dus ik heb misschien een beetje goed te maken vanavond Hij was niet boos zei hij maar ik weet dat hij het wel heel vervelend vind als ik zo negatief doe. Nou ja, vanavond maar lief doen dus.

Verder was het vriendinnen'weekend' een succes (haha de arretjescake werd met smaak opgegeten door het vriendje en z'n zusje, in de trein al ), echt heel gezellig Was te verwachten natuurlijk.

En nu maar eens eh... niks doen. Douchen enzo.
Oud 01-07-2007, 11:40
I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-07-2007 @ 12:32 :
@ICU
Misschien is het slim om hem uit je msn lijst te verwijderen Ik ken het gevoel namelijk. Ik moest echt heel erg moeite doen om dan niet te reageren (of te mailen). Ik neem aan dat het bij jullie ook echt definitief uit is
Ik ga er wel vanuit ja Maar het is moeilijk... Niet dat ik dat jou hoef te vertellen
Oud 01-07-2007, 11:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-07-2007 @ 11:40 :

Nou ... nee, niet echt
Oud 01-07-2007, 11:52
Verwijderd
Het is goed dat hij nu heeft gestuurd dat ik maar wat moet laten horen als ik 'terug' ben (ik ben niet eens weg, maar dat weet hij niet), dan weet ik in ieder geval dat ik niets hoef te verwachten. Mijn plannen voor dit weekend zijn in duigen gevallen omdat ik me niet zo goed voelde als gepland en ik ben nu jarig, had verwacht dat het een dramatische verjaardag zou worden maar gelukkig heb ik nog lastminuteplans met vrienden die ik niet altijd weg moet cijferen. En ik kreeg vannacht een verjaardagsmailtje van die andere jongen, die ik een week ken ofzo. Ik vond het verwarrend.
Oud 01-07-2007, 12:38
Nebel
Nebel is offline
Hmmm gemengd.
E. , eenhele goede vriendin, ligt nu in coma, wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat mijn 'relationele gebied' een dieptepunt heeft bereikt.
De steun en liefde die ik krijg van vrienden en kennissen had ik niet verwachten, zeker omdat ik ze nooit iets erover verteld heb. Het is allemaal eenrichtingsverkeer naar mij toe, en ik ben ze onbeschrijvelijk dankbaar.

En dan mijn superlieve vriendje. <3333333.
Oud 01-07-2007, 12:45
woezel
woezel is offline
raar, ik merk dat ik mannelijke aandacht krijg maar ik kan er niet op ingaan op een of andere manier terwijl ik mn hele leven me nog nooit zo weinig heb moeten verantwoorden als nu..ik sna phet niet?
Oud 01-07-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-06-2007 @ 21:48 :
zo gaat dat jammer genoeg niet altijd. -_-
Oud 01-07-2007, 13:15
snoopy
snoopy is offline
Ik mis hem zo!
Ik weet niet wanneer ik hem weer zie, maar ik ben bang dat het nog tot vrijdag duurt.
Oud 01-07-2007, 14:06
Anon18
Anon18 is offline
Citaat:
woezel schreef op 01-07-2007 @ 13:45 :
raar, ik merk dat ik mannelijke aandacht krijg maar ik kan er niet op ingaan op een of andere manier terwijl ik mn hele leven me nog nooit zo weinig heb moeten verantwoorden als nu..ik sna phet niet?
Ik heb het zelfde... tenminste, ik weet dat ik het wel krijg (in mijn geval vrouwelijk aandacht) alleen ik weet niet wat ik er mee aan moet, . Ik ben ook op dat gebied erg verlegen... Ik heb dan ook meestal een verwarring van wat ik moet zeggen en er vliegt van alles door mn kop heen.

Anon18

EDIT: Ik bedoel dus op momenten wanneer ik het idee heb dat iemand mij leuk vind of als ik iemand leuk vind.

Laatst gewijzigd op 01-07-2007 om 14:08.
Oud 01-07-2007, 14:28
vixen
vixen is offline
Momenteel gaat het ronduit kut, want hij zegt dat ik afstandelijk ben en heel vijandig. En dat klopt ook wel, maar ik heb het gewoon zo druk en als hij dan opeens de 'gevoelige vent' uit gaat hangen dan raak ik helemaal in de war. En dan wil ie nu ook opeens niet meer langskomen. Dan laaaat ook maar.
Oud 01-07-2007, 15:03
Li
Li is offline
Allebei nog een weekje knallen voor de studie en dan maximaal genieten. Zie hem echt zooo weinig op t moment, maar als we bij elkaar zijn is het wel echt te leuk
Oud 01-07-2007, 15:04
luchtballon
luchtballon is offline
Goed! We hebben het zo gezellig, zonder altijd veel te zeggen.
Ik was bij hem blijven slapen en dat was erg leuk. Vannacht (4 uur oid) zaten we in de auto omdat we (bijna ) naar huis gingen, en toen zijn we in slaap gevallen tot half 9 Dat was ook heel leuk, beetje stijve nek van slapen in de auto, maar heel lief.
Oud 01-07-2007, 17:53
ST*R
ST*R is offline
Hij is echt super lief, en ik vind hem echt heel leuk, en ga m missen als hij straks op vakantie gaat..
Maar heel soms heb ik weer een beetje dat benauwende gevoel.. en we hebben nog niet eens wat! (waarom heb ik dat altijd vlak na de sex, bij mn ex ook al )
Oud 01-07-2007, 18:46
Dzjun
Dzjun is offline
Ik zie hem morgen weer ..
Heb hem echt gemist, dus ben blij om hem straks weer in mn armen te sluiten
Oud 01-07-2007, 19:17
Verwijderd
Hij is voor twee maanden weg en afscheid heb ik niet echt kunnen nemen behalve een telefoontje, suf
Verder weet ik niet wat ik ervan moet vinden dat hij met haar gezoend heeft, maar het doet me vrijwel niets meer, geloof ik, dus dat is positief. En het gaat steeds beter met m'n vrienden, maar ik maak me zorgen om een vriendinnetje, lastig.
Oud 01-07-2007, 19:21
Nuck
Nuck is offline
Morgen allebei laatste tentamen, daarna lekker samen zijn en leuke dingen doen
Oud 01-07-2007, 19:49
Verwijderd
werk - nog meer werk - verjaardagen - vergaderingen, en volgende week opvakantie. Conclusie: ik zie m deze week hopelijk nog een paar luttele uurtjes, maar pas eind augustus als ik geen her heb en onze vrienden ook niet, gaan we pas quality time maken samen.
Oud 01-07-2007, 20:13
Neko*
Neko* is offline
beetje dubbel. opzich heel goed. maar zit zelf wat slecht in mn vel..
en hij is zo allergies voor mijn caaf dat ik hem weg moet doen.

achja, komt allemaal goed.
Oud 01-07-2007, 21:16
Verwijderd
Het gaat stukken beter tussen m'n ouders en dat merk je duidelijk Verder heb ik voor de verandering eens niet het hele weekend lopen piekeren over de hele rotsituatie. Ik voel me dus eindelijk weer eens een klein beetje goed Maar na morgen kun je me denk ik weer opvegen...
Oud 01-07-2007, 22:28
Meadow
Meadow is offline
Mijn vriend en ik hebben na bijna 4,5 jaar samen zijn besloten uit elkaar te gaan gisteravond. En hoewel ik denk dat dat een goed besluit was, het grootste gedeelte van de tijd, mis ik hem vreselijk en heb ik geen idee hoe ik nou verder moet. Ik heb een relatie met hem gehad sinds ik 14 was, en heb gewoon weg nog geen idee wie ik zonder hem ben. Ik voel me een geest, ik ben er wel, maar net niet helemaal. Of alsof ik mijn eigen arm eraf gezaagd heb, omdat hij rotte. Ik kan erover praten met mensen wat ik wil, maar het blijft gisten, een lege holle pijn. Ik voel me voornamelijk heel erg alleen en onbestemd. Ik moet mezelf herontdekken, maar hoe ik dat moet doen is me voorlopig duister.
Oud 01-07-2007, 23:51
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Meadow schreef op 01-07-2007 @ 23:28 :
Mijn vriend en ik hebben na bijna 4,5 jaar samen zijn besloten uit elkaar te gaan gisteravond. En hoewel ik denk dat dat een goed besluit was, het grootste gedeelte van de tijd, mis ik hem vreselijk en heb ik geen idee hoe ik nou verder moet. Ik heb een relatie met hem gehad sinds ik 14 was, en heb gewoon weg nog geen idee wie ik zonder hem ben. Ik voel me een geest, ik ben er wel, maar net niet helemaal. Of alsof ik mijn eigen arm eraf gezaagd heb, omdat hij rotte. Ik kan erover praten met mensen wat ik wil, maar het blijft gisten, een lege holle pijn. Ik voel me voornamelijk heel erg alleen en onbestemd. Ik moet mezelf herontdekken, maar hoe ik dat moet doen is me voorlopig duister.
ow, sterkte meid! Doe wat je altijd wel al hebt willen doen maar nog nooit gedaan heb, misschien kan je jezelf zo vinden...

Mijn relatie, uhm, 'k heb hem niet meer gezien sinds zaterdagochtend. Hij zat er heel mee in dat we betrapt gingen worden, hehe.
Misschien wordt het toch wel eens tijd om het publiek te maken, bijna vertelde ik het mijn moeder, maar ik wil het niet vertellen zonder dat hij ook overtuigd ervan is. hehe

En daarnaast heb ik de laatste tijd weer zo een levendige dromen. Sinds ik hem komt hij in 6 op 7 dromen voor, maar de laatste tijd heb ik altijd eventjes moeite om te weten of iets nu wel of niet gebeurd is als ik wakker kom.
Vaak kom ik jammergenoeg tot de conclusie dat het een droom was
Oud 02-07-2007, 06:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mijn vriend en ik hebben na bijna 4,5 jaar samen zijn besloten uit elkaar te gaan gisteravond. En hoewel ik denk dat dat een goed besluit was, het grootste gedeelte van de tijd, mis ik hem vreselijk en heb ik geen idee hoe ik nou verder moet.
*knuffel*
Ik herken me erg in jouw verhaal. Ook bij mij stond ik achter de beslissing om het uit te maken (het werkte gewoon niet meer), maar de gevoelens waren er van beide kanten nog wel.
Het kost tijd (cliché, maar zo waar). Zorg dat je genoeg afleiding hebt en ga dingen doen die je altijd al hebt willen doen. En veel uithuilen bij vriendinnen heeft bij mij ook geholpen
Oud 02-07-2007, 06:58
Dott
Dott is offline
Niet zo goed op het moment helaas, na een eerste week die zo geweldig was, kwamen de twjfels opzetten.
Ben ik wel echt gek op hem, wil ik hem echt we meeslepen hierdoorheen (heb nogal wat problemen) dat soort dingen.
2 keer is het al bijna uitgegaan, en dat is pas na 2 weken..
pff.. ik weet het ff niet meer
Oud 02-07-2007, 08:29
Miek
Miek is offline
Zaterdag eerste nacht bij hem geslapen, feestje bij zijn vrienden was wel gezellig Zijn ouders waren op vakantie maar kwamen blijkbaar toch zaterdag terug dus ik was wel een beetje zenuwachtig.. De volgende dag moest hij vroeg opstaan voor werk en daarna bleef ik nog lekker lang liggen Toch nog een beetje op tijd opgestaan en gezellig met zijn ouders gekletst. Na een paar uurtjes kwam hij weer terug in de eerste mega regenbui van de dag hij vond dat natuurlijk niet zo leuk maar ik vrolijkte hem alweer op ^^
Oud 02-07-2007, 08:30
I C U
I C U is offline
Citaat:
Sterkte ermee! *knuv* 't Zal niet makkelijk zijn, de komende tijd, maar gun jezelf de tijd om lekker uit te huilen. Afleiding en vriendinnen, ideaal op dit moment.

OT: Jeej! Vandaag naar Texel! Superbe! Alleen nogal stom, nu ineens gaan we een uur later weg omdat een vriendinnetje vandaag nog een afspraak op d'r werk heeft ()*&#$)(*#@$^ Ook weer echt wat voor haar. Stom mens.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik ben blij dat ik hier ff weg ben. Andere omgeving enzo Jeej!
Oud 02-07-2007, 08:31
ST*R
ST*R is offline
Owjeej ik mis m nu al, hopelijk gaan de 3 weken dat hij weg is snel voorbij..
Oud 02-07-2007, 08:32
Dott
Dott is offline
Citaat:
Miek schreef op 02-07-2007 @ 09:29 :
Zaterdag eerste nacht bij hem geslapen, feestje bij zijn vrienden was wel gezellig Zijn ouders waren op vakantie maar kwamen blijkbaar toch zaterdag terug dus ik was wel een beetje zenuwachtig.. De volgende dag moest hij vroeg opstaan voor werk en daarna bleef ik nog lekker lang liggen Toch nog een beetje op tijd opgestaan en gezellig met zijn ouders gekletst. Na een paar uurtjes kwam hij weer terug in de eerste mega regenbui van de dag hij vond dat natuurlijk niet zo leuk maar ik vrolijkte hem alweer op ^^
is ook gezellig
Oud 02-07-2007, 08:33
Dott
Dott is offline
Citaat:
I C U schreef op 02-07-2007 @ 09:30 :
Sterkte ermee! *knuv* 't Zal niet makkelijk zijn, de komende tijd, maar gun jezelf de tijd om lekker uit te huilen. Afleiding en vriendinnen, ideaal op dit moment.

OT: Jeej! Vandaag naar Texel! Superbe! Alleen nogal stom, nu ineens gaan we een uur later weg omdat een vriendinnetje vandaag nog een afspraak op d'r werk heeft ()*&#$)(*#@$^ Ook weer echt wat voor haar. Stom mens.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik ben blij dat ik hier ff weg ben. Andere omgeving enzo Jeej!
heel veel plezier
Oud 02-07-2007, 08:43
Miek
Miek is offline
Citaat:
Dott schreef op 02-07-2007 @ 09:32 :
is ook gezellig
zeker weten
ik kreeg ook nog een fles wijn van zijn moeder omdat ik geslaagd was
en nu mis ik hem gewoon alweer en het is niet leuk om weer alleen te gaan slapen ;(
Oud 02-07-2007, 09:05
Verwijderd
Nog iets minder dan een week en dan zie ik hem weer na drie weken. Ik vind het spannend, de afgelopen week verliep nou niet super relaxed tussen ons. De dingen die ik van hem verwacht kan hij gewoon niet waarmaken en dat frustreerd mij. Op afstand kan ik er moeilijk mee omgaan dus ik ben benieuwd hoe het zaterdag zal zijn, als ik weer bij hem ben.
Oud 02-07-2007, 09:54
ST*R
ST*R is offline
Zie ik hem toch nog vanavond
Oud 02-07-2007, 09:57
Verwijderd
Samen slapen is zo fijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten