![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het er niet om laten iig. Maar goed, dan was ik er natuurlijk ook nooit weer aan begonnen. En zelfs als je weet dat de kans groot is dat het weer uitgaat, wil dat niet zeggen dat je niet voor nog een leuke tijd samen kunt kiezen... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat je voor een leuke tijd kan kiezen samen, tuurlijk heb ik ook gedaan, alleen zit er dan constant heel bewust achter in je hoofd iets dat je er van weerhoudt om je volledig te geven ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed.. Gebabbeld ( jaja! en hij had zelfs donots mee genomen) en nu is het wel weer goed. Maar hij zit niet lekker in zijn vel. Hij wil zelfs een weekje alleen op vakantie. We zijn nog een ijsje gaan eten. En verder laat ik hem maar wat met rust. Maar volgens mij gaan we nog wel uit eten deze week.. Nou ja, zie wel. En ik mag graag naar andere jongens en/of mannen kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En hij is zo vreselijk lief! We zijn al ruim 3,5 jaar samen, maar nog steeds schrijft hij lieve briefjes, krijg ik cadeautjes, verwend hij me enzo, en gisteren kreeg ik zo'n ontzettend lief sms'je van hem! Dat hij nog steeds helemaal verliefd is en alles. * zwijmel * Ik heb echt een wereldgozer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is dus niet iets waar ie zelf iets aan kan doen, lijkt me ![]() ![]() En tsjah, derest... Dat is kut. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik besefte wel dat ik enorm veel van hem hield toen en nog steeds doe, maar dat ik wel die enthousiaste lieve leuke jongen terug wil. niet iemand die 'bij gebrek aan beter' bij me is. dat zegt mijn verstand tenminste ![]() was net bij zijn huis mijn id-kaart ophalen, raar zeg. zag onze knuffel op bed liggen, even geknuffeld en toen toch maar direct weg gegaan. hij was er niet en ik had zo graag even op zijn bed gelegen, hem ruiken, maar daar wordt het ook niet anders van. Als hij van me houdt, komt hij wel terug. En anders..anders is het gewoon klote voor mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar verschil zit er dan wel in dat hij niet flirt. Iets wat ik begrijp dat de ex van Dott wel deed. Mijn vriend zou volgens mij niet eens weten hoe dat moet. Hij denkt dat mensen dan 'gewoon aardig' zijn en heeft het waarschijnlijk pas door als hij een tong in zijn mond heeft. Dat mensen verliefd op je worden is één ding, maar als je met die mensen gaat lopen flirten zou ik daar ook niet zo vrolijk van worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er is niks mis mee, je doet niets verkeerd. Je zoent niet met iemand, je gaat niet vreemd, je pleegt geen overspel om 't zo te noemen. En mijn vriend zal ongetwijfeld ook wel eens met andere meisjes flirten, maar ik weet dat hij van niemand anders dan mij houdt. Dus daar heb ik geen problemen mee. En exen van me deden dat ook wel eens. Ik weet dat er niks achter zit en ik ga er ook niks achter zoeken, als ik dat wel zou moeten doen dan hoor ik dat vanzelf wel van mijn partner. Ik heb zelf nooit echt problemen met flirten, mits het bij flirten blijft uiteraard, dus ik snap nooit dat anderen daar veel problemen van maken. Want je weet toch dat je partner van jouzelf houdt, en niet van de persoon waar hij/zij mee flirt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus versieren mag, mits er verder niets ondernomen wordt. |
![]() |