Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 06-08-2007 @ 18:17 :
vervelend meis, heel vervelend, maar ik blijf erbij (ook Morgan der situatie heeft het wederom bewezen) eens kapot, blijft kapot...

probeer er rationeel naar te kijken en hem een tijdje niet te zien, dan heelt het het snelst.. heel veel sterkte!

en miss is het handig om die fotos uit het fototopic te verwijderen...
Gaat vaak kapot, maar het hoeft niet. Mijn oom en tante zijn toen ze van onze leeftijd waren regelmatig uit elkaar geweest en nu zijn ze toch al weer 30 jaar bij elkaar.

Ik zou het er niet om laten iig. Maar goed, dan was ik er natuurlijk ook nooit weer aan begonnen. En zelfs als je weet dat de kans groot is dat het weer uitgaat, wil dat niet zeggen dat je niet voor nog een leuke tijd samen kunt kiezen...
Advertentie
Oud 06-08-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-08-2007 @ 18:38 :
Gaat vaak kapot, maar het hoeft niet. Mijn oom en tante zijn toen ze van onze leeftijd waren regelmatig uit elkaar geweest en nu zijn ze toch al weer 30 jaar bij elkaar.

Ik zou het er niet om laten iig. Maar goed, dan was ik er natuurlijk ook nooit weer aan begonnen. En zelfs als je weet dat de kans groot is dat het weer uitgaat, wil dat niet zeggen dat je niet voor nog een leuke tijd samen kunt kiezen...
tuurlijk zijn er uitzonderingen maar 9 van de 10 keer gaat het mis omdat de redenen waarom het ooit uitgegaan is niet veranderd zijn en je daar ooit weer tegenaan gaat lopen.

en dat je voor een leuke tijd kan kiezen samen, tuurlijk heb ik ook gedaan, alleen zit er dan constant heel bewust achter in je hoofd iets dat je er van weerhoudt om je volledig te geven ofzo
Oud 06-08-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 06-08-2007 @ 18:44 :
alleen zit er dan constant heel bewust achter in je hoofd iets dat je er van weerhoudt om je volledig te geven ofzo
Dat is heel waar, ja. Ik denk dat het bij ons misschien wél had kunnen werken als er 5 jaar overheen was gegaan en niet 3 maanden. Misschien kan dat alsnog wel, wie weet. Maar bij ons was dit eerder de reden dat het niet werkte dan de problemen van de vorige keer.
Oud 06-08-2007, 17:53
Luna
Luna is offline
goeddd, ik was net even bij hem om een tentje op te halen voor mn vakantie en hem dag te zeggen en hij was lief en zei dat ie me ging missen. Maar we blijven lekker vrij met elkaar omgaan en het is goed zo en ik kan chill op vakantie nu.
Oud 06-08-2007, 18:40
George
George is offline
Pfff, ik wil een smaaktransplantatie.
Oud 06-08-2007, 18:41
Neko*
Neko* is offline
Hij verdient zoveel beter.
Oud 06-08-2007, 18:52
I C U
I C U is offline
Ik móet op vakantie, echt waar. Ik móet gewoon even weg en al die stomme situaties achter me laten. Ik heb het zó gehad. Echt waar. 't Houdt je bezig, maar het levert niets op. Ik heb er gewoon het geduld even niet meer voor!
Oud 06-08-2007, 19:07
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb een flirterig vriendje, en ik was altijd al zo jaloers.. het is over de jaren/laatste jaar wel veel minder geworden dat ik het erg vindt, maar dan heb ik nu weer zo'n vriendje.
Terwijl ik het ook gewoon leuk vind om te flirten en er dan geen kwaad in zie Hypocrisie ten top. Maar ik wordt er wel onzeker van ofzo/

Nou iig, behalve dat wat altijd is met mijn relaties , gaat het echt super en ik zie hem veel en het bevalt heel goed! Maar hij moet maar snel op zichzelf gaan, want zn moeder is best aardig, maar ze is niet heel vrolijk?
Oud 06-08-2007, 19:24
Verwijderd
Na een punch onder de gordel is hij nu weer heel lief, gelukkig, hij kwam zelf ook met hangende pootjes z'n excuses aanbieden.

En we werden pas geleden allebei schreeuwend wakker; hij lag half over me heen en schreeuwde, waardoor ik wakker werd en half slaperig ook begon te schreeuwen (ik dacht de het het einde van de wereld was!), zo lagen we even (het leek lang, zal in werkelijkheid maar een seconde of 20 geweest zijn) allebei keihard te schreeuwen, tot hij de lamp aan kreeg. Heel bizar Ook vrij gek dat de onderburen niet aan de deur stonden daarna, want ze moeten het absoluut gehoord hebben...
Ik heb nog nooit zo'n paniek gevoeld
Oud 06-08-2007, 19:27
Halflight
Halflight is offline
Gisteravond de hele tijd met hem gesmst en dat was gezellig. Vandaag moesten we samen werken en we moesten allebei wel even grijnzen. Toen werden we -hoe toevallig- samen ergens neergeplant en gingen we leuk ouwehoeren, samen pauze en dat was ook heel leuk en ik zit de hele tijd verliefdig voor me uit te staren

MAAR ik weet het natuurlijk niet. Ik weet niet of hij me ook wel leuk vind of dat hij alleen maar zo'n te sociale kerel is die tegen iedereen aardig is en blabla. Op zich is het wel positief dat hij z'n nummer geeft en gezellig smst en op het werk veel met me praat en zo. Maar ik weet het niet.

Morgen de laatste keer met hem werken, daarna zie ik hem een maand niet, maar na morgen kan ik ook een keer opperen om af te spreken. Hij maakte al een vage hint dat ik ook naar de keiweek moest komen ofzo maar ehh. Na morgen kan ik risico's nemen en ik ga het denk ik ook mooi doen, hij is te leuk..
Oud 06-08-2007, 20:00
Verwijderd
Vakantie overleefd, nja ik heb echt een geweldige maand gehad, en hij moest eigenlijk de hele tijd dat ik weg was werken. Maar gewoon veel gesmst, gemaild en af en toe gebeld. En ineens bleek de nachttrein van Venetie naar Rome vol te zitten, dus moesten we gelijk door naar Rome vanuit Ljubljana en zijn we een week later teruggekeerd naar Venetie. En daar was hij ook <333 Oftewel afgelopen vrijdag een heerlijk dagje samen gehad na 4 weken zonder elkaar. Morgenavond land ie weer op Hollandse bodem en dan woensdag eindelijk weer samen (L). Zo verliefd, gelukkig, perfect.
Oud 06-08-2007, 20:05
Faerie
Faerie is offline
Ik wil hem eigenlijk zo graag weer spreken of zien.. Hij is een week weg, maar wel een week waar ik hem hélemaal niet heb gesproken en ik totaal niet weet hoe het met hem is en of het daar leuk is. Ik kan heus wel zonder hem, ik vermaak me wel, maar dan nog. Een hele week hélemaal geen contact is gewoon niet leuk. Woensdag komt hij terug en ik hoop dat ik 'm dan ook meteen kan spreken.
Oud 06-08-2007, 20:18
Kryptonite
Kryptonite is offline
Ik weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk voor hem voel, maar als hij me dan weer zoiets liefs stuurt....
Oud 06-08-2007, 21:10
wup
wup is offline
Citaat:
Ireth69 schreef op 06-08-2007 @ 13:02 :
@ Wup: Waar ging dat ruzietje dan over?

En je baalt wel van die ruzie en dat je vriend boos is, maar ondertussen vind je de toetsenist van die rock & roll band wel leuk ?
Ik flap misschien te snel eruit wat ik vind. Dus dan ga ik (onbedoeld) sneren: doe eens normaal, doe niet zo stom enz. En dat trekt hij zich veel harder aan dan dat ik het bedoel. Totaal mijn fout, maar waar ik dan weer kwaad van word, is dat hij niet 'kan' praten en dus maar niets meer zegt... En niet bereikbaar zijn in zo'n situatie is ook niet tof

Maar goed.. Gebabbeld ( jaja! en hij had zelfs donots mee genomen) en nu is het wel weer goed. Maar hij zit niet lekker in zijn vel. Hij wil zelfs een weekje alleen op vakantie. We zijn nog een ijsje gaan eten. En verder laat ik hem maar wat met rust. Maar volgens mij gaan we nog wel uit eten deze week.. Nou ja, zie wel.

En ik mag graag naar andere jongens en/of mannen kijken Ook, of eigelijk juíst, als ik ruzie heb met mijn eigen vriend. Maar het blijft altijd bij kijken en hoi zeggen hoor! haha
Oud 06-08-2007, 21:31
Dott
Dott is offline
ik mis hem zo helemaal nu die niet opneemt en ik een gezicht als een hamster heb
Oud 06-08-2007, 21:32
Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 06-08-2007 @ 19:41 :
Hij verdient zoveel beter.
niet waar meisje, hoezo dit??
Oud 06-08-2007, 21:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ireth69 schreef op 06-08-2007 @ 01:13 :
@ Dott: Hoezo, was je ex zo'n eikel dan?
hij flirtte altijd met alles en iedereen, er werden ontzend snel meiden verliefd op hem, en ik moest atijd vechten om aandacht.. verder zijn er dingen gebeurd waar ik niet over in detail zal treden, maar waardoor ik snel twijfel aan de oprechtheid van vriendjes
Oud 06-08-2007, 21:50
woezel
woezel is offline
ik haat onze haat liefde- relatie. soms willen we elkaar eigenlijk niet zien maar zoeken we elkaar toch op en dan is het absoluut niet gezellig. maar soms ishet gewoon extreem fijn
Oud 06-08-2007, 21:52
Verwijderd
Lang leve vrienden <3

Maar een dezer dagen moet ik hem weer onder ogen komen en daar heb ik absoluut géén zin in
Oud 06-08-2007, 23:06
Verwijderd
ik ben echt een masochist ofzo
Oud 06-08-2007, 23:42
Verwijderd
Wheh, irritant, die ene kennis waarvan ik vermoed dat hij me leuk vond/vindt (helemaal nu hij nog meer contact zoekt nu het uit is) is gewoon ook leuk. Alleen niet leuk-leuk want ik dig zijn stijl niet. Maar nja, erg leuk om zo met 'm te kletsen. Alleen wil ik niet dat ie me echt heel leuk vindt. Nou ja ergens wel want da's gewoon goed voor m'n ego, maar dat verpest de eventuele vriendschap natuurlijk wel. Nouja.
Oud 07-08-2007, 01:23
WolterB
WolterB is offline
Een relatie hebben moet ik voorlopig niet aan denken, heb t op t moment druk genoeg met leuke dingen met vrienden en huisgenoten doen
Oud 07-08-2007, 03:27
Rob
Rob is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-08-2007 @ 02:23 :
Een relatie hebben moet ik voorlopig niet aan denken, heb t op t moment druk genoeg met leuke dingen met vrienden en huisgenoten doen
Jij doet je huisgenoten? Vandaar dat je 't de laatste tijd zo druk hebt.
Oud 07-08-2007, 04:18
Verwijderd
Ik mis haar ongelofelijk . Meer dan de helft van haar vakantie is voorbij (Ja Bartezz, twee weken zijn lang! En geen gerelativeer aan mijn adres ), maar het is nog onduidelijk wanneer ze weer bij me komt slapen of wanneer we elkaar überhaupt weer zien (haar werk en ouders, mijn trip naar Londen, onze intro's enz.)

Veel smsjes komen niet aan omdat de dekking van het gsm-netwerk op haar vakantiebestemming slecht is. Toen ik haar vertelde over iets stoms dat ik had gedaan reageerde ze in eerste instantie boos en teleurgesteld, maar naderhand heel begripvol en lief.

Ze geeft echt om me, en ik natuurlijk ook om haar....... <3
Oud 07-08-2007, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 06-08-2007 @ 22:52 :
Lang leve vrienden <3
Dat Al loopt het deze week wel de spuigaten uit. Laats half 8, vanacht weer half 6, daarvoor ook allemaal laat. Maar men, als we eenmaal bezig zijn... Denk dat ik vanmiddag maar even ga slapen

En hij is zo vreselijk lief! We zijn al ruim 3,5 jaar samen, maar nog steeds schrijft hij lieve briefjes, krijg ik cadeautjes, verwend hij me enzo, en gisteren kreeg ik zo'n ontzettend lief sms'je van hem! Dat hij nog steeds helemaal verliefd is en alles. * zwijmel * Ik heb echt een wereldgozer
Oud 07-08-2007, 09:30
Verwijderd
Nala ik ben echt jaloers op jou op jullie eigenlijk.

Hier kut. ik ga vanavond naar een vriendin om maar niet thuis te zijn zodat ik hem sowieso niet zie..hij wil de kans om me te missen, maar dat gaat niet als we elkaar blijven zien natuurlijk..
Oud 07-08-2007, 10:02
stout!
stout! is offline
Hij belde me vannacht om te zeggen hoe lief hij me vond, en dat hij er vaak in de kroeg aan dacht hoe blij hij met me is etc. Nou ja het gaat helemaal goedkomen, dat vertrouwen groeit met de dag . Over vijf weken kruipen we lekker samen in bed .

Ik weet eigenlijk niet waaraan ik zoveel geluk heb verdiend! Vooral niet als ik andere mensen zie worstelen met ruzies/vreemdgaan etc. Wat wij hebben is zoiets positiefs.
Oud 07-08-2007, 10:08
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ze is zo verschrikkelijk lief
Oud 07-08-2007, 10:53
Verwijderd
ieh, ik heb vanavond afgesproken met een jongen die al vijf jaar een relatie heeft . 'als je me nog steeds zo leuk vindt maak ik het dezelfde avond nog uit' huhhuuhh
eerst maar eens kijken of het leuk wordt brr
Oud 07-08-2007, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Aaron schreef op 07-08-2007 @ 05:18 :
Ik mis haar ongelofelijk . Meer dan de helft van haar vakantie is voorbij
Herkenning, gelukkig komt mijn lief alweer over drie nachtjes terug <3
Oud 07-08-2007, 11:38
Rob
Rob is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 07-08-2007 @ 11:53 :
ieh, ik heb vanavond afgesproken met een jongen die al vijf jaar een relatie heeft . 'als je me nog steeds zo leuk vindt maak ik het dezelfde avond nog uit' huhhuuhh
eerst maar eens kijken of het leuk wordt brr
Niet kwaad bedoeld, maar daar zou ik zelf niet eens aan beginnen als ik jou was. Voor je het weet, doet hij het bij jou.
Oud 07-08-2007, 12:07
Verwijderd
Ik ga gewoon eigenwijs zijn en de volgende keer dat ik hem zie (op MSN) vragen of hij af wil spreken. Misschien kan hij dan volgende week als hij minder druk is.
Verder ben ik eigenlijk nog steeds in de war, ondanks dat hij wel signalen afgeeft dat hij me toch ook wel leuk vind. Ik heb het idee dat ik heel slecht ben in zulke dingen

Op vriendschappelijk gebied: iedereen is aan het werk of op vakantie. Aan de ene kant heb ik dus wel lekker alle tijd voor mezelf, maar af en toe is het toch ook wel wat saai.
Ach, over het algemeen gaat alles dus eigenlijk best lekker
Oud 07-08-2007, 12:20
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
Dott schreef op 06-08-2007 @ 22:36 :
hij flirtte altijd met alles en iedereen, er werden ontzend snel meiden verliefd op hem, en ik moest atijd vechten om aandacht.. verder zijn er dingen gebeurd waar ik niet over in detail zal treden, maar waardoor ik snel twijfel aan de oprechtheid van vriendjes
Hij kan er toch zelf niks aan doen dat meisjes ontzettend snel verliefd op hem worden? Dat had ik ook bij mijn ex, ook onwijs veel meisjes werden verliefd op hem, maar daar kan ie zelf in principe niks aan doen. Was voor mij alleen een teken dat ik blijkbaar een leuk vriendje aan de haak had geslagen.
Dat is dus niet iets waar ie zelf iets aan kan doen, lijkt me . Er worden ook vast wel eens jongens op mij verliefd, daar kan ik zelf ook niks aan doen .

En tsjah, derest... Dat is kut.
Oud 07-08-2007, 13:26
Verwijderd
waarom moet het nou zo'n pijn doen?
ik ben de hele dag al aan het huilen met tussenpozen. paar mailtjes heen en weer gestuurd over praktische zaken zoals de auto terugbrengen en dat hij mijn id-kaart nog heeft, maar verder niet. ik las oude mailtjes terug en kan bijna niet geloven dat die door dezelfde persoon gestuurd zijn..
Oud 07-08-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 07-08-2007 @ 14:26 :
ik ben de hele dag al aan het huilen met tussenpozen. paar mailtjes heen en weer gestuurd over praktische zaken zoals de auto terugbrengen en dat hij mijn id-kaart nog heeft, maar verder niet. ik las oude mailtjes terug en kan bijna niet geloven dat die door dezelfde persoon gestuurd zijn..
Zou mailtjes en foto's maar een tijdje met rust laten. En het is kut, ja. Maar uiteindelijk wordt het beter.
Oud 07-08-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2007 @ 14:35 :
Zou mailtjes en foto's maar een tijdje met rust laten. En het is kut, ja. Maar uiteindelijk wordt het beter.
weet ik wel, maar ja
ik besefte wel dat ik enorm veel van hem hield toen en nog steeds doe, maar dat ik wel die enthousiaste lieve leuke jongen terug wil. niet iemand die 'bij gebrek aan beter' bij me is. dat zegt mijn verstand tenminste
was net bij zijn huis mijn id-kaart ophalen, raar zeg. zag onze knuffel op bed liggen, even geknuffeld en toen toch maar direct weg gegaan. hij was er niet en ik had zo graag even op zijn bed gelegen, hem ruiken, maar daar wordt het ook niet anders van.

Als hij van me houdt, komt hij wel terug. En anders..anders is het gewoon klote voor mij
Oud 07-08-2007, 14:21
Ireth69
Ireth69 is offline
Hij heeft vannacht hier geslapen, was allemaal heel leuk enzo .
Vooral gisteravond, na mijn werk hem opgehaald van 't station, lekker gekookt en gegeten enzo, lekkere dingetjes in huis gehaald ^^.
Hij is net weg, weer terug naar het station - richting de trein, om naar huis te gaan. En vrijdag zie ik 'm weer .

Damn, ik hou zoveel van 'm .
<3
Oud 07-08-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ireth69 schreef op 07-08-2007 @ 13:20 :
Hij kan er toch zelf niks aan doen dat meisjes ontzettend snel verliefd op hem worden?
Nee, dat niet. Ik heb zelf afgelopen weekend ook met bewondering naar een meisje staan kijken die de hele avond bijna wanhopige pogingen deed om mijn man te versieren. Haar doorzettingsvermogen was bewonderingswaardig
Maar verschil zit er dan wel in dat hij niet flirt. Iets wat ik begrijp dat de ex van Dott wel deed. Mijn vriend zou volgens mij niet eens weten hoe dat moet. Hij denkt dat mensen dan 'gewoon aardig' zijn en heeft het waarschijnlijk pas door als hij een tong in zijn mond heeft.
Dat mensen verliefd op je worden is één ding, maar als je met die mensen gaat lopen flirten zou ik daar ook niet zo vrolijk van worden.
Oud 07-08-2007, 15:54
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Hij komt waarschijnlijk vrijdag al hierheen. <3

En ik hoop dat mijn vader 't positieve nog even kan vasthouden.
Oud 07-08-2007, 17:22
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Kut dat de overtuiging in mijn relatie met hem vaak verandert als ik niet bij hem ben. Stomme spoken in mijn hoofd altijd

Gelukkig toch wel zin in nog even samen leuke dingen doen voor ik naar het buitenland vertrek...

Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 17:26.
Oud 07-08-2007, 17:51
Halflight
Halflight is offline
Gisteravond hem om negen uur toch nog maar even gesms't, kon het niet laten. Bijna 10 smsjes later sloot hij af met 'slaap zacht & tot morgen x'. En we hadden een rare discussie en uiteindelijk kwam het er op neer dat ik hem in zijn heilige vakantie wel mocht 'storen', mits ik mezelf onderverdeelde in het rijtje vlees, meisjes en drank. Raar, maar in de context weer positief en ehh ja.

Vandaag op het werk waren we beide moee haha. Verder heel erg geouwehoerd en het was heel gezellig, veel gegrijnsd en hij is echt extreem leuk.

Morgen onverwacht nog een paar uurtjes met hem werken. En nu weet ik dat ik vanavond niks van me moet laten horen, maar ik kan het haast niet weerstaan.

Oh, en mijn eeuwige liefde schreef vandaag vanuit het niets dat hij van me hield en dat ontroerde me ten zeerste, want dat was voor het eerst dat hij dat zei en nou, lief
Oud 07-08-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 07-08-2007 @ 16:48 :
Nee, dat niet. Ik heb zelf afgelopen weekend ook met bewondering naar een meisje staan kijken die de hele avond bijna wanhopige pogingen deed om mijn man te versieren. Haar doorzettingsvermogen was bewonderingswaardig
Maar verschil zit er dan wel in dat hij niet flirt. Iets wat ik begrijp dat de ex van Dott wel deed. Mijn vriend zou volgens mij niet eens weten hoe dat moet. Hij denkt dat mensen dan 'gewoon aardig' zijn en heeft het waarschijnlijk pas door als hij een tong in zijn mond heeft.
Dat mensen verliefd op je worden is één ding, maar als je met die mensen gaat lopen flirten zou ik daar ook niet zo vrolijk van worden.
Zit natuurlijk wel een verschil tussen flirten en versieren. Ik ben ongelooflijk trouw, maar kan best flirten met jongens die mij wel zien zitten. Dat is echter vooral een manier van omgang, beetje aankijken, lachen, maar niets waarmee je echt laat blijken meer te willen.
Oud 07-08-2007, 18:52
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
Nala schreef op 07-08-2007 @ 16:48 :
(tekst)
Ik wilde er toch nog even op reageren. Ook al heb ik een vriend, toch flirt ik nog als iemand met mij flirt. Niet eens omdat er een bedoeling achter zit. "Waarom doe je het dan?", vraag je je dan af. Dan vraag ik me af: "Waarom niet?".
Er is niks mis mee, je doet niets verkeerd. Je zoent niet met iemand, je gaat niet vreemd, je pleegt geen overspel om 't zo te noemen.
En mijn vriend zal ongetwijfeld ook wel eens met andere meisjes flirten, maar ik weet dat hij van niemand anders dan mij houdt. Dus daar heb ik geen problemen mee. En exen van me deden dat ook wel eens. Ik weet dat er niks achter zit en ik ga er ook niks achter zoeken, als ik dat wel zou moeten doen dan hoor ik dat vanzelf wel van mijn partner.

Ik heb zelf nooit echt problemen met flirten, mits het bij flirten blijft uiteraard, dus ik snap nooit dat anderen daar veel problemen van maken. Want je weet toch dat je partner van jouzelf houdt, en niet van de persoon waar hij/zij mee flirt.
Oud 07-08-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ireth69 schreef op 07-08-2007 @ 19:52 :
Ik wilde er toch nog even op reageren. Ook al heb ik een vriend, toch flirt ik nog als iemand met mij flirt. Niet eens omdat er een bedoeling achter zit. "Waarom doe je het dan?", vraag je je dan af. Dan vraag ik me af: "Waarom niet?".
Er is niks mis mee, je doet niets verkeerd. Je zoent niet met iemand, je gaat niet vreemd, je pleegt geen overspel om 't zo te noemen.
En mijn vriend zal ongetwijfeld ook wel eens met andere meisjes flirten, maar ik weet dat hij van niemand anders dan mij houdt. Dus daar heb ik geen problemen mee. En exen van me deden dat ook wel eens. Ik weet dat er niks achter zit en ik ga er ook niks achter zoeken, als ik dat wel zou moeten doen dan hoor ik dat vanzelf wel van mijn partner.

Ik heb zelf nooit echt problemen met flirten, mits het bij flirten blijft uiteraard, dus ik snap nooit dat anderen daar veel problemen van maken. Want je weet toch dat je partner van jouzelf houdt, en niet van de persoon waar hij/zij mee flirt.
*wijst omhoog* Flirten als manier van omgang en flirten om te versieren dus
Oud 07-08-2007, 18:58
I C U
I C U is offline
Blegh, ik denk teveel aan hem. Terwijl ik gewoon weet dat hij de komende tijd zat meiden gaat tegenkomen die hem leuk zullen vinden en ik weet ook dat er absoluut niets is wat hem aan mij bindt op wat voor manier ook. Pfff. Hopeloos.
Tegelijkertijd wil ik ook niet dat we wat voor kant op gaan, omdat ik het eigenlijk niet zo zie zitten om met iemand verder te gaan die up north woont. Tenzij diegene echt heel erg leuk is...

Blaat. Hij zit teveel in m'n hoofd.
Oud 07-08-2007, 18:59
Verwijderd
flirten is gewoon een maniertje, een houding

het zit in je of het zit niet in je, zegt echt totaal niets over hoe trouw je bent
Oud 07-08-2007, 19:05
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2007 @ 19:56 :
*wijst omhoog* Flirten als manier van omgang en flirten om te versieren dus
Oh versieren van mij mag zelfs. Zolang ie maar wel netjes met z'n handen van d'r afblijft en verder geen acties onderneemt. En uiteraard als zij actie onderneemt, hij wel weigert .
Dus versieren mag, mits er verder niets ondernomen wordt.
Oud 07-08-2007, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 07-08-2007 @ 14:26 :
Ik join the club Heb wel al me foto's van ons van me telefoon gegooid. Zonde ja maar ik kon ze niet op de computer zetten en er naar kijken is te pijnlijk, zo kom ik wel over hem heen. Alleen alles om me heen herinnert me aan hem, hoe kut. Ok IK heb het uitgemaakt maar daarom mag IK het toch nog wel kut vinden?
Oud 07-08-2007, 19:27
Ireth69
Ireth69 is offline
Als je het kut vind en hem mist, waarom heb je het dan uitgemaakt als ik vragen mag ?
Oud 07-08-2007, 21:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Weer eens een berichtje van mijn ex gehad met de vraag of we vrienden kunnen zijn. Ik heb 't maar toegelaten en hij lijkt erg dankbaar dat ik tegen 'm wil praten.
Ik heb me er inmiddels wel bij neergelegd dat hij veranderd is in een ontzettend studentikoos ventje. We kletsen nu wat heen en weer, maar meer omdat hij erg graag wil weten wat ik tegenwoordig aan het doen ben, niet omdat ik zo geinteresseerd ben in hem. Hij praat nog steeds over precies dezelfde dingen: "Ik heb deze bands allemaal gezien" en "woah, ik feest echt superveel". Ach ja. Hij was ooit wel m'n beste vriend dus mss moet ik 'm maar een kans geven.
Ookal lijkt het erop dat hij mij heel wat meer mist dan ik hem.

Regels voor berichten