Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2007, 21:03
Lente
Lente is offline
suf, saai en stil.
Advertentie
Oud 07-08-2007, 21:04
Verwijderd
Oh fuck, oh fuck... ik heb hem nog niet eens gezien en het gaat al fout Het leven zonder hem (lees: de vakantie) was gewoon zoveel makkelijker, dat merk ik nu al
Oud 07-08-2007, 21:30
Verwijderd
nouhou, vet kut. hij gaat donderdag op vakantie en gisteren was de laatste keer dat ik hem voor die tijd kon zien. als hij terug is van zijn vakantie zit ik net op lowlands, wat inhoudt dat we elkaar 2 weken niet zien.
Oud 07-08-2007, 21:40
Qimm
Qimm is offline
Jaaaa goed. Mijn vriendje is de stoere bouwvakker aan het uithangen (onze badkamer wordt verbouwd) I like

Pff, maar ik ben al wee toe aan (echte!) vakantie met hem. We zijn nog niet 1x wezen zwemmen
Oud 07-08-2007, 22:10
Verwijderd
Goed, goed, goed! De vakantie was zooo leuk en ik mis hem nog steeds, maar dat vind ik een goed teken Misschien zie ik hem morgen weer, anders donderdag (L)
Oud 08-08-2007, 07:38
farai
farai is offline
Citaat:
Ave schreef op 07-08-2007 @ 15:18 :
weet ik wel, maar ja
ik besefte wel dat ik enorm veel van hem hield toen en nog steeds doe, maar dat ik wel die enthousiaste lieve leuke jongen terug wil. niet iemand die 'bij gebrek aan beter' bij me is. dat zegt mijn verstand tenminste
was net bij zijn huis mijn id-kaart ophalen, raar zeg. zag onze knuffel op bed liggen, even geknuffeld en toen toch maar direct weg gegaan. hij was er niet en ik had zo graag even op zijn bed gelegen, hem ruiken, maar daar wordt het ook niet anders van.

Als hij van me houdt, komt hij wel terug. En anders..anders is het gewoon klote voor mij
hm herkenbaar. *mist knuffels*

sterkte meid
Oud 08-08-2007, 09:00
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ireth69 schreef op 07-08-2007 @ 13:20 :
Hij kan er toch zelf niks aan doen dat meisjes ontzettend snel verliefd op hem worden? Dat had ik ook bij mijn ex, ook onwijs veel meisjes werden verliefd op hem, maar daar kan ie zelf in principe niks aan doen. Was voor mij alleen een teken dat ik blijkbaar een leuk vriendje aan de haak had geslagen.
Dat is dus niet iets waar ie zelf iets aan kan doen, lijkt me . Er worden ook vast wel eens jongens op mij verliefd, daar kan ik zelf ook niks aan doen .

En tsjah, derest... Dat is kut.
doordat hij ze de indruk gaf dat ze een kans maakten, heeft hij het deels wel gestimuleerd, maar ik geef toe dat hij er niet altijd wat aan kon doen.. ik heb een hele mooie tijd met hem gehad, maar ook veel rotdingen.. ach de huidige situatie is wel goed zo heb op het moment een lieve vriend, en daar ben ik heel blij mee..

ot: ik mis hem waarom kan die niet hier zijn, en me knuffelen en me door mn haar strelen en zeggen dat alles goed zal komen.. het zal de pijn niet verzachten, maar het is in ieder geval troostend..
Oud 08-08-2007, 09:01
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nala schreef op 07-08-2007 @ 16:48 :
Nee, dat niet. Ik heb zelf afgelopen weekend ook met bewondering naar een meisje staan kijken die de hele avond bijna wanhopige pogingen deed om mijn man te versieren. Haar doorzettingsvermogen was bewonderingswaardig
Maar verschil zit er dan wel in dat hij niet flirt. Iets wat ik begrijp dat de ex van Dott wel deed. Mijn vriend zou volgens mij niet eens weten hoe dat moet. Hij denkt dat mensen dan 'gewoon aardig' zijn en heeft het waarschijnlijk pas door als hij een tong in zijn mond heeft.
Dat mensen verliefd op je worden is één ding, maar als je met die mensen gaat lopen flirten zou ik daar ook niet zo vrolijk van worden.
100 punten, u gaat door voor de droger
Oud 08-08-2007, 10:14
I C U
I C U is offline
Gisteravond weer een gesprek op MSN, het kwam erop neer dat hij heus niet zomaar met een meisje zou zoenen. Oké, wat moet ik daar nou weer mee? Is dit van: goh, je bent leuk enzo, maar niet voor meer dan dat, ook al ben je goed genoeg om mee te zoenen of moet ik het zien als: eigenlijk wil ik je beter leren kennen...

Hopeloos. Maar hij is gewoon sexy Ik zou 'm zo nog es doen. Uhu.

Verder heb ik zin in vandaag, er komt een collegaatje hier, wordt gezellig wijn drinken en oeverloos ouwehoeren over vanalles en nog wat! Me like!
Oud 08-08-2007, 10:17
Verwijderd
Ugh. gister bij vriendin geweest, SatC gekeken en gilmore girls. hele avond niet gehuild, tot lorelai I will always love you ging zingen in GG

vandaag alwéér een paar keer gesmst. ik kan hier niet zo goed mee om gaan geloof ik, de onzekerheid. me afvragen of ie alleen smst uit beleefdheid, maar dan zou ie toch niet afsluiten met kuskus? volgens mij ben ik al minstens 10 kilo kwijt ofzo, ik ging al bijna over mn nek bij het zien van mensen die chips aten.
en iedereen zegt dat ik hem los moet laten, hem moet laten gaan, met rust moet laten, maar dat wíl ik niet. ik ben verdomme verliefd en ik hou van hem, van alle kleine dingen, ik mis zelfs zn gesmak, dat slaat toch nergens op? ik kan me zo moeilijk voorstellen dat hij niet meer van mij houdt..
Oud 08-08-2007, 10:20
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 11:17 :
Ugh. gister bij vriendin geweest, SatC gekeken en gilmore girls. hele avond niet gehuild, tot lorelai I will always love you ging zingen in GG

vandaag alwéér een paar keer gesmst. ik kan hier niet zo goed mee om gaan geloof ik, de onzekerheid. me afvragen of ie alleen smst uit beleefdheid, maar dan zou ie toch niet afsluiten met kuskus? volgens mij ben ik al minstens 10 kilo kwijt ofzo, ik ging al bijna over mn nek bij het zien van mensen die chips aten.
en iedereen zegt dat ik hem los moet laten, hem moet laten gaan, met rust moet laten, maar dat wíl ik niet. ik ben verdomme verliefd en ik hou van hem, van alle kleine dingen, ik mis zelfs zn gesmak, dat slaat toch nergens op? ik kan me zo moeilijk voorstellen dat hij niet meer van mij houdt..
Oh damn, tis echt lastig, hé? *knuv*
Maar weet je, die iedereen heeft wel gelijk... Je kan hem ook maar beter met rust laten, omdat contact houden schoppen tegen de zere plek is. Probeer het wat af te bouwen. Eerlijk gezegd heb je wat dat betreft weinig te willen, als je over hem heen wil komen Of je moet pijn fijn vinden. Kan natuurlijk ook... Sterkte iig, meis!
Oud 08-08-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 08-08-2007 @ 11:20 :
Oh damn, tis echt lastig, hé? *knuv*
Maar weet je, die iedereen heeft wel gelijk... Je kan hem ook maar beter met rust laten, omdat contact houden schoppen tegen de zere plek is. Probeer het wat af te bouwen. Eerlijk gezegd heb je wat dat betreft weinig te willen, als je over hem heen wil komen Of je moet pijn fijn vinden. Kan natuurlijk ook... Sterkte iig, meis!
maar ik kan toch niet over hem heen komen zolang er hoop is?... ik kan niet verder gaan zolang er nog een kans is dat ik verder kan mét hem..
ik weer wel dat contact houden schoppen tegen de zere plek is, maar smsjes zijn wel erg fijne tijdelijke pleisters..
echt, wie bedenkt zoiets..
Oud 08-08-2007, 10:46
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 11:24 :
maar ik kan toch niet over hem heen komen zolang er hoop is?... ik kan niet verder gaan zolang er nog een kans is dat ik verder kan mét hem..
ik weer wel dat contact houden schoppen tegen de zere plek is, maar smsjes zijn wel erg fijne tijdelijke pleisters..
echt, wie bedenkt zoiets..
Is er dan nog hoop? Is er dan nog een kans, als je echt heel eerlijk bent?
Natuurlijk is het fijn, maar je schiet er geen moer mee op als je verder wil met je leven

Maar ik ben het met je eens dat degene die dit bedacht heeft echt een hufter is. Dus.
Oud 08-08-2007, 10:49
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 08-08-2007 @ 11:46 :
Is er dan nog hoop? Is er dan nog een kans, als je echt heel eerlijk bent?
Natuurlijk is het fijn, maar je schiet er geen moer mee op als je verder wil met je leven

Maar ik ben het met je eens dat degene die dit bedacht heeft echt een hufter is. Dus.
hij smst me, hij wilde niet direct een beslissing nemen alleen omdat het een paar avonden fijn is geweest en hij wilde kijken of ie me ging missen. dat is toch nog hoop? of hou ik mezelf echt zo enorm voor de gek?

ik weet ook wel dat, ook als er geen hoop zou zijn, ik nog hoop zou houden, maar nu al helemaal. ik kan in mn hoofd al horen hoe hij zegt dat hij het niet kan, hoe hij er bij kijkt, hoe hij me toch wil troosten. maar een ander filmpje in mn hoofd laat juist het tegenovergestelde zien.
waarom is hier geen handleiding voor? en dan zo 1 waarbij je ook kunt zien hoe het allemaal verder gaat?
Oud 08-08-2007, 11:02
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 11:49 :
hij smst me, hij wilde niet direct een beslissing nemen alleen omdat het een paar avonden fijn is geweest en hij wilde kijken of ie me ging missen. dat is toch nog hoop? of hou ik mezelf echt zo enorm voor de gek?

ik weet ook wel dat, ook als er geen hoop zou zijn, ik nog hoop zou houden, maar nu al helemaal. ik kan in mn hoofd al horen hoe hij zegt dat hij het niet kan, hoe hij er bij kijkt, hoe hij me toch wil troosten. maar een ander filmpje in mn hoofd laat juist het tegenovergestelde zien.
waarom is hier geen handleiding voor? en dan zo 1 waarbij je ook kunt zien hoe het allemaal verder gaat?
Ik haat het om te zeggen, maar idd, dan is er nog hoop, hoe miniem ook. Ik ken hem natuurlijk niet, misschien probeert hij het zachtjes aan uit te maken, maar...
Anyway, het lijkt me dan juist dat je hem even met rust moet laten, je geeft hem niet echt de kans om je te gaan missen, is het wel?

Er is geen handleiding, helaasch, alleen maar tijd enzo. Pfff.
Oud 08-08-2007, 11:06
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 08-08-2007 @ 12:02 :
Ik haat het om te zeggen, maar idd, dan is er nog hoop, hoe miniem ook. Ik ken hem natuurlijk niet, misschien probeert hij het zachtjes aan uit te maken, maar...
Anyway, het lijkt me dan juist dat je hem even met rust moet laten, je geeft hem niet echt de kans om je te gaan missen, is het wel?

Er is geen handleiding, helaasch, alleen maar tijd enzo. Pfff.
weet wel dat ik hem rust moet gunnen. het liefst zou ik hem bestoken met smsjes hoe leuk lief lekker ik hem vind maar het feit dat hij reageert op smsjes e.d. en dan niet eens kortaf maakt het zo moeilijk om op te geven. infatuation junkie I guess.

maar goed, zachtjes aan uit maken..het ís uit. maar ik vind alleen dat het zo ontzettend niet uit hoeft te zijn en hij twijfelt. en ik ben bang dat als ik hem helemaal met rust laat hij zich terugtrekt en denkt 'laat dan maar lekker zitten', zo istie ook wel weer. lastig. ik moet voor hem vechten, dat vond hij ook wel, maar het is niet duidelijk hoe ik dat het beste kan doen.
ik ga zo ontzettend lesbisch worden geloof ik..
Oud 08-08-2007, 11:08
Marcade
Marcade is offline
Waarom moet jij voor hem vechten .. en niet ook andersom?
Oud 08-08-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 08-08-2007 @ 12:08 :
Ja inderdaad... niet om negatief te doen, ofzo, maar dat getwijfel van de andere kant maakt het niet bepaald gemakkelijker om er zélf 100% voor te kunnen gaan. Zei ze uit ervaring.

En ik wil 'm graag even spreken maar z'n telefoon staat uit. Grm.
Oud 08-08-2007, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 08-08-2007 @ 12:08 :
omdat ik er een zooitje van heb gemaakt en daar iets te laat achter ben gekomen? ik snap heel goed dat hij twijfelt en niet zomaar vól met alle zekerheid voor me gaan. ik ben op dit moment gewoon niet op de plaats om dingen van hem te eisen of vragen eigenlijk, simpelweg omdat ik een stuk beter met hem om had moeten gaan toen het nog kon..
Oud 08-08-2007, 11:37
Jones
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 12:28 :
omdat ik er een zooitje van heb gemaakt en daar iets te laat achter ben gekomen? ik snap heel goed dat hij twijfelt en niet zomaar vól met alle zekerheid voor me gaan. ik ben op dit moment gewoon niet op de plaats om dingen van hem te eisen of vragen eigenlijk, simpelweg omdat ik een stuk beter met hem om had moeten gaan toen het nog kon..
ik snap de situatie wel volgens mij maar je denkt toch niet werkelijk dat je op dit moment aan een (goede) basis aan het werken bent voor het vervolg van je relatie?
Oud 08-08-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 08-08-2007 @ 12:37 :
ik snap de situatie wel volgens mij maar je denkt toch niet werkelijk dat je op dit moment aan een (goede) basis aan het werken bent voor het vervolg van je relatie?
haha, toen ik zag dat jij had gereageerd verwachtte ik al zo'n reactie..

maar, stel dat jij in mijn situatie zat en je wil graag dat het zsm goed komt , wat zou jíj doen? en dat is een serieuze vraag
Oud 08-08-2007, 11:53
__
__ is offline
@Ave, ik snap goed wat je bedoelt en ook wel grotendeels wat je doormaakt denk ik, maar ook al is er nog wat hoop over.. denk je niet dat t verstandiger en uiteindelijk fijner voor jou is om daar niet bij stil te staan en gewoon uit alle macht over hem heen proberen te komen? ten minste dat leek mij t beste toen t bij mij uitging. niet dat t een pretje was om alles wat me aan hem deed herinneren de deur uit te doen enzo, en om helemaal geen contact met hem te hebben enzo (zeker als je op vakantie bent en je vriendin wel 30x per dag loopt te smsen met dr vriendje -_-) maar ik vond dat ik dat wel moest doen, dat ik er niet vanuit kon gaan dat het weer goed zou komen. dat is het nu uiteindelijk dus wel weer gekomen, maar stel dat dat niet was gebeurd en ik bleef maar hoop houden.. daar doe je jezelf alleen maar meer pijn mee. tuurlijk is t fijn om fijne smsjes enzo van m te ontvangen, maar ik vond t iig belangrijker om mezelf te beschermen en er dus echt helemaal niet vanuit te gaan dat t weer goed zou kunnen komen. nouja hier heb je vast niks aan, maar zo denk ik erover iig heel veel sterkte ermee nog iig.. (en dat van lorelai was ook gewoon erg om te janken hoor, ook voor mij bijv )
Oud 08-08-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 08-08-2007 @ 12:53 :
[B*knip* [/B]
dankje! zulke dingen moet ik soms even lezen om me er van te weerhouden hem te stalken
maar ik ben gewoon bang dat als ik mn best niet doe, als ik hem niet laat weten dat ik er nog ben, dat hij dan niet meer wil. en dat ik het dan nog meer verpest.

ik vraag me heel hard af of ik hem zou moeten vragen of hij liever heeft dat ik hem compleet met rust laat of wel af en toe een smsje stuur. maar misschien dat ik dat juist niet moet vragen?
Oud 08-08-2007, 12:03
__
__ is offline
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 12:56 :
dankje! zulke dingen moet ik soms even lezen om me er van te weerhouden hem te stalken
maar ik ben gewoon bang dat als ik mn best niet doe, als ik hem niet laat weten dat ik er nog ben, dat hij dan niet meer wil. en dat ik het dan nog meer verpest.

ik vraag me heel hard af of ik hem zou moeten vragen of hij liever heeft dat ik hem compleet met rust laat of wel af en toe een smsje stuur. maar misschien dat ik dat juist niet moet vragen?
nou ik denk dat je dat goed kunt vragen hoor, je moet toch weten wat hij t liefste heeft, hoe hij t liefst hiermee omgaat? ik heb toen t uit ging ook aangegeven van, ja sorry maar ik wil je eigenlijk gewoon even helemaal niet spreken en ik wil niks van je horen etc. misschien voelt hij dat ook wel zo, maar mss ook weer helemaal niet. en dat van je best doen enzo.. ja iedereen is natuurlijk anders maar een tweede reden waarom ik geen contact met mijn vriendje wou toen t uit was, was omdat ik t hem allemaal zelf even wou laten uitzoeken. ik wou gewoon dat hij er in zn eentje rustig over ging nadenken en daarbij geen gezeur van mij ofzo aan zn kop had, maar gewoon rustig kon nadenken en de voor- en nadelen van onze relatie enzo kon bekijken. maar again, ik weet niet of je er wel iets aan hebt om te horen hoe t bij ons gegaan is want iedereen is anders en er waren geloof ik maar weinig mensen in mijn omgeving die echt begrepen dat ik echt even alles van hem moest weggooien en niks meer van hem wou horen enzo.. dus dat moeten jullie zelf even bekijken denk ik, wat t beste werkt voor jullie en voor hem dus vooral omdat hij t een en ander uit te zoeken heeft.
Oud 08-08-2007, 12:09
Verwijderd
Zoals een vriendinnetje al stuurde: 'Jezus Plien, wat ben je toch onverbeterlijk!' Toen ik vannacht een smsje kreeg wist ik dat hij het was en ik kon niet wachten tot ik het vanochtend lezen kon. Aaaah, ik mis hem ook.
Oud 08-08-2007, 12:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren stuurde hij me een berichtje met z'n zatte kop:

"I'm glad your my freind you don't realise how much i miss you."

Ja, daar was ik dus al bang voor.
Oud 08-08-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 12:38 :

maar, stel dat jij in mijn situatie zat en je wil graag dat het zsm goed komt , wat zou jíj doen? en dat is een serieuze vraag
dametje, het is uit

en het is niet zonder reden uitgegaan

dus sowieso is nu niet het moment om weer bij elkaar te komen, want alles is nog veel te vers

maw, laat elkaar even met rust, probeer het een beetje af te sluiten en mocht hij zich bedenken (wat dus niet 1 2 3 kan) dan hoor je dat gerust wel van hem

ik heb 1,5 jaar geleefd met hoop, hoop helpt je niet verder kan ik je vertellen.
Oud 08-08-2007, 13:04
Jones
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 12:38 :

Wat __ zegt maar dan wat korter door de bocht en wat lomper

Maar serieus:

Ik heb zelf in ongeveer dezelfde situatie gezeten. Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin (maart 2006) en ik heb toen vrij duidelijk gezegd dat ik het liefste had dat ze niks meer van zich liet horen. Daar heeft ze zich niet helemaal aan gehouden omdat zij het er best moeilijk mee had. Die gesprekken of smsjes maken het er echt niet makkelijker op. Na een paar weken van ellendige gesprekken en smsjes heen en weer (ja, want ik kan het dan ook niet over mijn hart verkrijgen om dat dan te gaan negeren) zag zij ook wel in dat je er niks mee op schiet om zo aan iemand te blijven hangen.

In ieder geval gaan mannen en vrouwen heel anders met zo'n soort situatie om. Ik zou dus aan hem vragen wat hij graag wil. Ik weet niet helemaal wat er is gebeurd maar hij heeft blijkbaar het initiatief. Als hij zegt dat hij wil kijken of hij je mist, moet je hem daar ook de gelegenheid voor geven.

Ik heb de indruk dat jullie nog wel met elkaar kunnen praten dus praat hier dan in ieder geval over. Laat merken dat jij dit allemaal moeilijk vindt en vooral WAAROM je dit moeilijk vindt. Dan kan je misschien samen kijken naar hoe je hier mee omgaat.

Blijft staan dat het in mijn ogen het beste is om gewoon een clean break te hebben. Door de situatie die jullie nu hebben gecreeerd ontwikkeld zich er alleen maar heel veel spanning tussen jullie 2. Niet echt een goede basis voor als je ooit een doorstart wil maken.

[edit] Je moet je misschien afvragen of je wel wil dat het zo snel mogelijk goed komt. Dit soort dingen zijn vrij heftig, helemaal als je al een tijdje een relatie hebt. Ook al is het weer goed wil dat nog niet zeggen dat je alle gevoelens verwerkt hebt die bij het uitgaan van een relatie horen. In mijn ogen is het dus veel beter om elkaar de tijd en de ruimte te gunnen om daar op je eigen manier mee om te gaan. Helaas botsen die manieren nogal vaak maar dat terzijde. Als je wel meteen door gaat blijf je (meestal) met de problemen/situaties zitten waardoor het in eerste instantie is uitgegaan. [/edit]

Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 13:09.
Oud 08-08-2007, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 08-08-2007 @ 14:02 :
dametje, het is uit

en het is niet zonder reden uitgegaan

dus sowieso is nu niet het moment om weer bij elkaar te komen, want alles is nog veel te vers

maw, laat elkaar even met rust, probeer het een beetje af te sluiten en mocht hij zich bedenken (wat dus niet 1 2 3 kan) dan hoor je dat gerust wel van hem

ik heb 1,5 jaar geleefd met hoop, hoop helpt je niet verder kan ik je vertellen.
ugh, waarom blijft iedereen er op hameren dat het niet goed kan komen? ik weet ook wel dat de kans niet groot is, maar hij heeft zelf gezegd dat hij het fijn vond, maar dat de vorige keer hem heel veel pijn heeft gedaan en hij er over na moet denken.
ik weet ook wel dat het niet automatisch goed komt, en ik heb nu sowieso een deal met een vriendin dat ik hem níet mag smsen o.i.d. vandaag tenzij hij daar om vraagt (ja dat is al iets groots voor mij) en dat ik af moet wachten maar, als hij nu al zeker weet dat hij me niet hoeft, zou hij dan vragen om tijd, zou hij met me knuffelen, smsen en al die dingen? dat is toch tegenstrijdig? of zijn mannen zo..?
Oud 08-08-2007, 13:09
Verwijderd
@ jones: het punt is dus dat hij dit heeft gezegd:
- hij vindt het niet erg als ik hem mail of sms, als het maar niet te veel is
- hij zegt dat ik als ik volgende zin heb om wat te doen ik dat gerust mag vragen
- hij zegt dat hij wat afstand wil
- hij zegt dat ik hem de kans moet geven hem te missen

uuuh?

klinkt alsof hij zelf ook niet helemaal weet wat hij wil. iig, wat ik nu ook heb: je wil graag contact, maar met je verstand denk je dat het beter is dat niet te doen? o.i.d.?
Oud 08-08-2007, 13:11
ST*R
ST*R is offline
Oww hij is zoo leuk! Alleen heb ik het wel weer 'uitgemaakt', waarom precies weet ik ook niet, vooral omdat ik straks weg ga en ik me dan vrij wil voelen geloof ik. Niet omdat ik iets met anderen wil doen, daar heb ik totaal geen behoefte aan, maar voor het gevoel van vrijheid. Het slaat niet echt ergens op, en ik kan het hem niet goed uitleggen dus ik hoop niet dat ik hem door zoiets stoms kwijt raak, want ik wil écht een relatie met hem alleen nog niet nu. Hopelijk wil hij op me wachten want hij is zo lekker, lief, stoer, leuk enz.
Oud 08-08-2007, 13:13
Jones
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 14:09 :
@ jones: het punt is dus dat hij dit heeft gezegd:
- hij vindt het niet erg als ik hem mail of sms, als het maar niet te veel is
- hij zegt dat ik als ik volgende zin heb om wat te doen ik dat gerust mag vragen
- hij zegt dat hij wat afstand wil
- hij zegt dat ik hem de kans moet geven hem te missen

uuuh?

klinkt alsof hij zelf ook niet helemaal weet wat hij wil. iig, wat ik nu ook heb: je wil graag contact, maar met je verstand denk je dat het beter is dat niet te doen? o.i.d.?
-Logisch dat hij het niet erg vindt. Jullie hebben lang een relatie gehad en het zou een beetje raar zijn als hij nu ineens zou zeggen "ik vind het heel vervelend om contact met je te hebben" Helemaal omdat jij (volgens mij) duidelijk laat merken dat jij wel behoefte hebt aan dat contact is het voor hem moeilijk om te zeggen dat hij het misschien wel liever niet heeft.

-daar kan ik echt niet zoveel mee?

-Dat lijkt me vrij duidelijk

-Vind ik een beetje wazig maar volgens mij bedoelt hij hiermee dat je hem even een paar dagen/weken met rust moet laten.

Het lijkt er inderdaad een beetje op dat hij niet weet wat hij wil. En dat is ook best logisch. Dat je wel weet dat het eigenlijk uit moet wil nog niet zeggen dat je ook precies weet hoe het dan verder moet.
Oud 08-08-2007, 13:14
Jones
Citaat:
ST*R schreef op 08-08-2007 @ 14:11 :
Oww hij is zoo leuk! Alleen heb ik het wel weer 'uitgemaakt', waarom precies weet ik ook niet, vooral omdat ik straks weg ga en ik me dan vrij wil voelen geloof ik. Niet omdat ik iets met anderen wil doen, daar heb ik totaal geen behoefte aan, maar voor het gevoel van vrijheid. Het slaat niet echt ergens op, en ik kan het hem niet goed uitleggen dus ik hoop niet dat ik hem door zoiets stoms kwijt raak, want ik wil écht een relatie met hem alleen nog niet nu. Hopelijk wil hij op me wachten want hij is zo lekker, lief, stoer, leuk enz.
deze post is echt inwisselbaar met die van een maand geleden alleen gaat het volgens mij weer over een andere gast..
Oud 08-08-2007, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 08-08-2007 @ 14:07 :
ugh, waarom blijft iedereen er op hameren dat het niet goed kan komen? ik weet ook wel dat de kans niet groot is, maar hij heeft zelf gezegd dat hij het fijn vond, maar dat de vorige keer hem heel veel pijn heeft gedaan en hij er over na moet denken.
ik weet ook wel dat het niet automatisch goed komt, en ik heb nu sowieso een deal met een vriendin dat ik hem níet mag smsen o.i.d. vandaag tenzij hij daar om vraagt (ja dat is al iets groots voor mij) en dat ik af moet wachten maar, als hij nu al zeker weet dat hij me niet hoeft, zou hij dan vragen om tijd, zou hij met me knuffelen, smsen en al die dingen? dat is toch tegenstrijdig? of zijn mannen zo..?

ik zeg niet dat het niet goed kan komen, maar dat het iig NU niet goed gaat komen.

natuurlijk wil hij nog met je knuffelen sms'en etc, jullie hebben een relatie gehad, hij stopt dan niet ineens met je leuk vinden + veel van die dingen zijn inmiddels gewenning.

neem tijd en ruimte voor jezelf meis,

zonder hem, voorlopig
Oud 08-08-2007, 13:21
Verwijderd
oowh ik zal ook nog even een sfeerimpressie van mijn eigen liefdesleven posten

- sms'ende ex
- sms'ende ex scharrel, met veel te veel gevoelens voor me
- kansloze missie al voordat ik er echt aan begonnen ben

met in het verschiet

2 weken vakantie
Oud 08-08-2007, 13:26
Verwijderd
de liefdeslevens gaan goed hier...
maar je hebt iig geen gebrek aan aandacht Bartezz

goed, we hadden vanochtend gesmst heel even en ik had o.a. gevraagd of het leuk of vervelend vond dat ik sms.

nu net sms terug: 'nee vind ik leuk hoor' en of ik nog iets leuks ga doen vandaag.
uh. ik kan altijd nog terug smsen. toch.? gr.
Oud 08-08-2007, 13:27
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Jones schreef op 08-08-2007 @ 14:14 :
deze post is echt inwisselbaar met die van een maand geleden alleen gaat het volgens mij weer over een andere gast..
Haha ja klopt, maar het is wel anders. Deze vind ik leuker, en ik weet zeker dat ik een relatie met hem wil (alleen nog even wachten), bij de vorige wist ik zeker dat ik géén relatie wilde.
Oud 08-08-2007, 13:35
Verwijderd
kut en onzeker
Oud 08-08-2007, 15:32
Verwijderd
heel erg goed.
Oud 08-08-2007, 15:36
snoopy
snoopy is offline
Mja, hetzelfde... We zijn al een behoorlijke tijd samen weg en t gaat nog steeds goed, had ik niet verwacht
Oud 08-08-2007, 17:47
Ireth69
Ireth69 is offline
Even ter reactie op Dott: Hij kon er in veel gevallen dus idd niks aan doen. Ik heb 't ook vaak hoor, met dat geflirt. Maar het is ook een kwestie van vertrouwen, je moet elkaar kunnen vertrouwen voor zoiets.
Oud 08-08-2007, 18:15
Verwijderd
@ Ave; wat een klotesituatie hee.. Ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt. Ik heb mezelf echt alle contact moeten verbieden met mijn ex toen het uitging. Ik kon het niet en we gingen gebruik maken van elkaar (als in wel de lusten maar niet de lasten), en daar ben ik niet beter van geworden. Ook hij zei dat het niet erg was als we contact hadden etc etc.
Natuurlijk is elke situatie anders, maar ik heb mezelf aangeleerd dat de bal bij de mannen ligt. Ik ga er geen moeite meer voor doen, hoeveel ik nog van iemand hou of om iemand geef. Laten ze het andersom ook maar eens bewijzen. Succes meis!

OT: Over 36 uur zitten we waarschijnlijk in het vliegtuig. Over 36.5 uur stijgen we op (volgens schema dan) en over 48 uur zitten we lekker te eten, of ons klaar te maken om te gaan eten. Ik ben er zoooo aan toe, even 10 dagen er tussen uit, vrienden op zoeken en lekker eten, drinken, zonnen en relaxen.
Oud 08-08-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ireth69 schreef op 07-08-2007 @ 20:27 :
Als je het kut vind en hem mist, waarom heb je het dan uitgemaakt als ik vragen mag ?
Mag hoor Twijfelde al lang, maar na 3,5 jaar zit het toch wel diep. Vind lullig om te twijfelen en hem dan aan lijntje te houden, dus heb de knoop doorgehakt.
Gaan om me heen meerdere relaties uit, raar.
Oud 08-08-2007, 18:46
Verwijderd
Heeeerlijk dagje gehad<3. En nu weer afscheid nemen voor 2 weken want hij gaat weer met zn vrienden op vakantie en mag ik werken. En dan hebben we 3 daagjes samen en ga ik weer op vakantie. We hebben onze vakanties echt zoooo langs elkaar heen gepland. Eerst leek het wel te doen te zijn, maar het valt me toch wel tegen, ik mis m gigantisch .
Oud 08-08-2007, 19:06
Ireth69
Ireth69 is offline
@ Daydream-ster:
Waar gaan jullie heen ?
Oud 08-08-2007, 19:22
Verwijderd
ha!
er zijn dingen gebeurt die ie niet zomaar van zich af kan zetten, maar hij vindt me wel heel erg leuk. dus het is niet aan. integendeel. maar het is wel een opbouwfase van leuke dingen doen en kijken wat voor gevoel dat creëert.
doet nog steeds pijn allemaal, maar nu iig beetje houvast.
Oud 08-08-2007, 20:39
Nuck
Nuck is offline
Fantastisch! We zijn echt zo goed samen en het is altijd top als we samen zijn

Alleen jammer dat we het allebei zo druk hebben met als gevolg dat we niet zo heel veel samen zijn...
Oud 08-08-2007, 20:43
Drlove
Drlove is offline
Zo bizar,

alles lijkt bijna te kloppen. Als ik een vraag stel aan haar, geeft ze precies het antwoord wat ik vooraf hoopte. Ze is echt knap, lief, slim en onwijs sexy. Die lange benen en slanke taille, zie je niet vaak zo. Zaterdag met r naar de Danceparade en dan gaan we het vonkje maar eens over laten spatten.
Oud 08-08-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 08-08-2007 @ 19:29 :
Mag hoor Twijfelde al lang, maar na 3,5 jaar zit het toch wel diep. Vind lullig om te twijfelen en hem dan aan lijntje te houden, dus heb de knoop doorgehakt.
Gaan om me heen meerdere relaties uit, raar.
Da's vaak zo geloof ik, net of mensen pas beseffen dat uitmaken ook een optie is als anderen het ook doen. Was bij ons de vorige keer ook zo. Nu niet, trouwens. Hoewel we het misschien bij anderen veroorzaakt hebben

Gebeld trouwens en het is helemaal goed. Fijn om hem te spreken en ik ben er nog steeds van overtuigd dat het goed is dat het uit is. Ongelooflijk, maar ik ben er héél blij mee. En vriendschap lijkt écht niet onmogelijk.
Oud 08-08-2007, 21:56
WolterB
WolterB is offline
Ochja, ik voel me best goed, heerlijk eigenlijk zo
Topic gesloten

Regels voor berichten