Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sterkte meid
||
Citaat:
![]() ![]() ot: ik mis hem ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar weet je, die iedereen heeft wel gelijk... Je kan hem ook maar beter met rust laten, omdat contact houden schoppen tegen de zere plek is. Probeer het wat af te bouwen. Eerlijk gezegd heb je wat dat betreft weinig te willen, als je over hem heen wil komen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weer wel dat contact houden schoppen tegen de zere plek is, maar smsjes zijn wel erg fijne tijdelijke pleisters.. ![]() echt, wie bedenkt zoiets.. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk is het fijn, maar je schiet er geen moer mee op als je verder wil met je leven ![]() Maar ik ben het met je eens dat degene die dit bedacht heeft echt een hufter is. Dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet ook wel dat, ook als er geen hoop zou zijn, ik nog hoop zou houden, maar nu al helemaal. ik kan in mn hoofd al horen hoe hij zegt dat hij het niet kan, hoe hij er bij kijkt, hoe hij me toch wil troosten. maar een ander filmpje in mn hoofd laat juist het tegenovergestelde zien. waarom is hier geen handleiding voor? en dan zo 1 waarbij je ook kunt zien hoe het allemaal verder gaat? |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, het lijkt me dan juist dat je hem even met rust moet laten, je geeft hem niet echt de kans om je te gaan missen, is het wel? Er is geen handleiding, helaasch, alleen maar tijd enzo. Pfff.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar goed, zachtjes aan uit maken..het ís uit. maar ik vind alleen dat het zo ontzettend niet uit hoeft te zijn en hij twijfelt. en ik ben bang dat als ik hem helemaal met rust laat hij zich terugtrekt en denkt 'laat dan maar lekker zitten', zo istie ook wel weer. lastig. ik moet voor hem vechten, dat vond hij ook wel, maar het is niet duidelijk hoe ik dat het beste kan doen. ik ga zo ontzettend lesbisch worden geloof ik.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik wil 'm graag even spreken maar z'n telefoon staat uit. Grm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar, stel dat jij in mijn situatie zat en je wil graag dat het zsm goed komt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar ik ben gewoon bang dat als ik mn best niet doe, als ik hem niet laat weten dat ik er nog ben, dat hij dan niet meer wil. en dat ik het dan nog meer verpest. ik vraag me heel hard af of ik hem zou moeten vragen of hij liever heeft dat ik hem compleet met rust laat of wel af en toe een smsje stuur. maar misschien dat ik dat juist niet moet vragen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het is niet zonder reden uitgegaan dus sowieso is nu niet het moment om weer bij elkaar te komen, want alles is nog veel te vers maw, laat elkaar even met rust, probeer het een beetje af te sluiten en mocht hij zich bedenken (wat dus niet 1 2 3 kan) dan hoor je dat gerust wel van hem ik heb 1,5 jaar geleefd met hoop, hoop helpt je niet verder kan ik je vertellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar serieus: Ik heb zelf in ongeveer dezelfde situatie gezeten. Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendin (maart 2006) en ik heb toen vrij duidelijk gezegd dat ik het liefste had dat ze niks meer van zich liet horen. Daar heeft ze zich niet helemaal aan gehouden omdat zij het er best moeilijk mee had. Die gesprekken of smsjes maken het er echt niet makkelijker op. Na een paar weken van ellendige gesprekken en smsjes heen en weer (ja, want ik kan het dan ook niet over mijn hart verkrijgen om dat dan te gaan negeren) zag zij ook wel in dat je er niks mee op schiet om zo aan iemand te blijven hangen. In ieder geval gaan mannen en vrouwen heel anders met zo'n soort situatie om. Ik zou dus aan hem vragen wat hij graag wil. Ik weet niet helemaal wat er is gebeurd maar hij heeft blijkbaar het initiatief. Als hij zegt dat hij wil kijken of hij je mist, moet je hem daar ook de gelegenheid voor geven. Ik heb de indruk dat jullie nog wel met elkaar kunnen praten dus praat hier dan in ieder geval over. Laat merken dat jij dit allemaal moeilijk vindt en vooral WAAROM je dit moeilijk vindt. Dan kan je misschien samen kijken naar hoe je hier mee omgaat. Blijft staan dat het in mijn ogen het beste is om gewoon een clean break te hebben. Door de situatie die jullie nu hebben gecreeerd ontwikkeld zich er alleen maar heel veel spanning tussen jullie 2. Niet echt een goede basis voor als je ooit een doorstart wil maken. [edit] Je moet je misschien afvragen of je wel wil dat het zo snel mogelijk goed komt. Dit soort dingen zijn vrij heftig, helemaal als je al een tijdje een relatie hebt. Ook al is het weer goed wil dat nog niet zeggen dat je alle gevoelens verwerkt hebt die bij het uitgaan van een relatie horen. In mijn ogen is het dus veel beter om elkaar de tijd en de ruimte te gunnen om daar op je eigen manier mee om te gaan. Helaas botsen die manieren nogal vaak maar dat terzijde. Als je wel meteen door gaat blijf je (meestal) met de problemen/situaties zitten waardoor het in eerste instantie is uitgegaan. [/edit] Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 13:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet ook wel dat het niet automatisch goed komt, en ik heb nu sowieso een deal met een vriendin dat ik hem níet mag smsen o.i.d. vandaag tenzij hij daar om vraagt (ja dat is al iets groots voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-daar kan ik echt niet zoveel mee? -Dat lijkt me vrij duidelijk -Vind ik een beetje wazig maar volgens mij bedoelt hij hiermee dat je hem even een paar dagen/weken met rust moet laten. Het lijkt er inderdaad een beetje op dat hij niet weet wat hij wil. En dat is ook best logisch. Dat je wel weet dat het eigenlijk uit moet wil nog niet zeggen dat je ook precies weet hoe het dan verder moet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zeg niet dat het niet goed kan komen, maar dat het iig NU niet goed gaat komen. natuurlijk wil hij nog met je knuffelen sms'en etc, jullie hebben een relatie gehad, hij stopt dan niet ineens met je leuk vinden + veel van die dingen zijn inmiddels gewenning. neem tijd en ruimte voor jezelf meis, zonder hem, voorlopig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gaan om me heen meerdere relaties uit, raar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gebeld trouwens en het is helemaal goed. Fijn om hem te spreken en ik ben er nog steeds van overtuigd dat het goed is dat het uit is. Ongelooflijk, maar ik ben er héél blij mee. En vriendschap lijkt écht niet onmogelijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68 WolterB | 500 | 24-08-2007 10:55 |