Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2007, 18:06
Verwijderd
Maar het is wel zo dat dat meisje (carmen) waarschijnlijk dichterbij woont dan Punkstar. Dus ik zou het dan niet leuk vinden dat mijn vriend met andere meisjes dingen zou gaan doen, terwijl ik dat vanaf 100km verderop maar moet accepteren, en dat hij er dan ook nog zo laks en stom over doet. Ik heb al besloten wat ik in jou situatie zou doen. Uitmaken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2007, 18:33
Verwijderd
jij zou het uitmaken met je vriend, (waar je gek op bent) omdat hij, via het internet, tegen een ander meisje heeft gezegd dat ze er goed uitziet in bikini?

afstand doet sowieso niet ter zake.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 18:48
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
.KV schreef op 17-08-2007 @ 19:06 :
Maar het is wel zo dat dat meisje (carmen) waarschijnlijk dichterbij woont dan Punkstar. Dus ik zou het dan niet leuk vinden dat mijn vriend met andere meisjes dingen zou gaan doen, terwijl ik dat vanaf 100km verderop maar moet accepteren, en dat hij er dan ook nog zo laks en stom over doet. Ik heb al besloten wat ik in jou situatie zou doen. Uitmaken.
Heb je het over dat 'plezieren'? Tenzij ik ergens helemaal overheen lees bedoelt die kerel daarmee gewoon: Ja, het is inderdaad al een tijdje geleden dat ik nog online ben geweest op msn, want ik heb het erg druk gehad. Maar om je een plezier te doen zal ik na het eten en afwassen (dus rond 6u) nog wel eens online komen. Met de beste wil van de wereld kan ik hier niks anders of niks meer uit opmaken.

Als ik in deze situatie zou zitten en mijn vriendin zou dat gaan roepen "blablabla, dan kan ik misschien beter eens gaan nadenken of we nog wel samen iets kunnen hebben" dan zou ik vinden dat ze een punt heeft. Niet omdat ik iets verkeerd zou gedaan hebben (wat wel? iemand die ik al lang zelfs niet online heb gesproken vind ik een aantrekkelijk meisje. Big deal...) maar als dat onze relatie al zou kunnen doen wankelen, dan schort er iets hééééél erg.
Oud 17-08-2007, 18:55
vedetje
vedetje is offline
ik vind het maar raar dat hij nu opeens zijn paswoord zal veranderen en dat de topicstarter geen toegang meer zal hebben tot zijn mail...

Persoonlijk zou ik zowiezo al niet mijn paswoord geven aan mijn vriendje, maar als dat wel het geval was, dan vind ik het toch maar raar dat dit opeens nu niet meer mag.

Als het allemaal onschuldig was, waarom dan zo een maatregel nemen: vroeger mocht ze gerust zijn mails lezen en nu niet meer... waarom?

Ik zou eigenlijk ook niet echt gediend zijn met de situatie: iemand anders aantrekkelijk vinden, ok, maar dit gaan zeggen tegen die persoon als je in een relatie bent? Ik weet het niet, dat vind ik zo een beetje in de aard van 'als ik geen relatie had dan...'
Ook dat het via e-mail is vind ik al wat zwaarder dan bv. eens luchtig flirten een avondje uit: je doet al een 'inspanning' als je een mail gaat versturen om te flirten, het is niet zo dat de situatie zich gewoon voordoet.
Verder vind ik dat als je iemand aantrekkelijk bent je dit niet gaat delen met die persoon als je in een relatie zit. Dan lok je als het ware een reactie uit...

Nu het is ook moeilijk om hier echt een mening over te geven: iedere persoon is anders, jij kent je vriend, wij niet... is dit gedrag iets normaals voor hem of niet...
Oud 17-08-2007, 21:44
punkstar
punkstar is offline
Iedereen dank voor de antwoorden.

Hij zei inderdaad dat hij zijn wachtwoord ging veranderen (of hij dit al gedaan heeft weet ik niet) en dit wekt bij mij ook zoiets op van 'hey, waarom was eerst alles okee en na deze mailing niet meer' ... ik word er juist achterdochtig van..
En hij is normaal helemaal niet zo, ook niet tegen mij!!
Kijk als we samen in de stad lopen en hij zegt dat hij iemand lekker vind ofzo, geen probleem, geef ik mn mening ook over die persoon, gewoon lol.
En als hij uitgaat met vrienden weet ik heus ook wel dat de nodige meiden gecheckt worden.
Maar ik vind dit idd ook iets anders omdat hij echt de moeite neemt om tijdens zijn werk haar te gaan mailen.
Tegen mij zegt hij altijd dat hij het druk heeft op zijn werk enzo. En dan ook echt van die 'spannende' antwoorden erop verzinnen.
Ik weet echt nog steeds niet wat ik ermee moet
Oud 17-08-2007, 22:02
Estar
Estar is offline
Mjah zo'n houding had ik dan weer niet van hem gepikt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 22:45
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-08-2007 @ 13:46 :
Topicstarter vraagt naar de mening van anderen. Ze vraagt letterlijk of ze zich aanstelt. Ik zeg dat ik vind dat ze zich inderdaad aanstelt en ik vind haar opstelling bezitterig. Blijkbaar heb jij een andere mening. Prima. Dan mag je die hier verkondigen, maar accepteer mijn mening ipv die 'mutsen' te noemen.
Jij mag wel een dergelijke, behoorlijk negatieve mening geven maar ik mag niet mijn mening geven over jouw gemuts? Curieus. Voel je je bedreigd in je 'status'?
Oud 17-08-2007, 23:14
punkstar
punkstar is offline
overigens woont Carmen verder weg dan ik, ze woont iets van 180 km bij hem vandaan.
ze hebben elkaar nog nooit 'irl' ontmoet.
Oud 17-08-2007, 23:48
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
punkstar schreef op 18-08-2007 @ 00:14 :
overigens woont Carmen verder weg dan ik, ze woont iets van 180 km bij hem vandaan.
waarom maak je je dan druk of hij bij haar langs gaat? dan weet je toch bijna zeker dat hij met 'ik kom dan en dan' op msn komen bedoelt?

het enige wat je hem feitelijk kwalijk kunt nemen is dat hij zegt dat ze er leuk uit ziet in bikini...het is niet overduidelijk dat ie vreemd gaat ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 23:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 17-08-2007 @ 16:39 :
ja maar ben ik nou zo raar of zie ik het 'grappige' 'dollige' van dat gesprek echt niet
Zij vraagt hoe laat hij langs komt en hij maakt allemaal seksuele toespelingen ? Waarom zou hij haar niet serieus gaan plezieren/neuken ? Maargoed ik kan me ook niet echt voorstellen dat mijn vriendje zo zou msnen/mailen met een meisje (uit zijn clan muhaha)
je wil niet weten wat voor msn gesprekken ik heb met sommige mensen, en dan staat mijn vriend de helft van de tijd gewoon mee te lezen. Allemaal flauw gelul wat niks betekent.

maar ik kan me voorstellen dat je zoiets wel bedreigend kan vinden.
Oud 18-08-2007, 00:12
Verwijderd
Halloooo, als het een meisje in een online clan is, dan is het zonder twijfel een kankerlelijke chick. Dus ik zou me geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 10:58
Verwijderd
Altijd grappig hoe snel mensen hier roepen dat TS het maar uit moet maken. Ik zie er ook maar een beetje gedol in, kom op, wat zegt hij nou.. dat ze een lekker ding is en hij haar wel eens in een rokje wil zien. Nou, poeh poeh. En dan blijkt ze nu ook nog eens verder weg te wonen dan TS én hebben ze elkaar nog nooit irl gezien.

Dat hij zijn wachtwoord veranderd vind ik dan wel weer apart, maar dat zal misschien ook zijn omdat TS hier zo opgefokt van raakt. En ik kan me heel goed voorstellen dat hij even twijfelt als je hem laat kiezen tussen jou of mailtjes sturen naar andere meisjes. Ik krijg ook altijd spontaan de kriebels als iemand zoiets zegt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 11:21
flanke
flanke is offline
OKé,
Toen ik dat msngesprek het eerst las, had ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Ik dacht dat ie ging afspreken bij die carmen thuis (terwijl het afspreken op msn was).
En toen dacht ik, amai die reacties zijn allemaal wel mild.

Ik vind dit gesprek niet zo erg. Het enigste waar ik mij aan stoor is 'lekkerder dan... ' daar mocht uw vriend wel enige reactie op geven.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 11:24
Verwijderd
Ik dacht zelfs afspreken in dat spel. Leek mij het meest logisch..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 11:26
Verwijderd
Citaat:
flanke schreef op 18-08-2007 @ 12:21 :

Ik vind dit gesprek niet zo erg. Het enigste waar ik mij aan stoor is 'lekkerder dan... ' daar mocht uw vriend wel enige reactie op geven.
Dat staat er niet, er staat 'wie zegt dat ik lekker ben dan '.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 12:30
Estar
Estar is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-08-2007 @ 12:24 :
Ik dacht zelfs afspreken in dat spel. Leek mij het meest logisch..
klopt heel dat gesprek gaat nergens over en is alleen maar flauwekul.

Hoewel ik het vreemd vind dat hij zegt dat hij zijn password gaat veranderen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 12:32
Verwijderd
Ik vind dat password veranderen ook niet heel vreemd . Mijn vriend heeft het wachtwoord van mijn email ook wel, zodat hij dingen die in mijn mail staan voor me op kan zoeken als ik ze snel nodig heb en even geen beschikking over internet heb. Maar als hij dat wachtwoord zou gebruiken om achter mijn rug mijn persoonlijke mailtjes uit te gaan zitten pluizen dan zou ik toch wel pissig worden, eigenlijk. Alleen had hij dan wel beter kunnen reageren door te zeggen 'maar dat was niet de bedoeling!' dan door het meteen te veranderen.

Laatst gewijzigd op 18-08-2007 om 12:36.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 13:58
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
punkstar schreef op 18-08-2007 @ 00:14 :
Wat loop je dan te mauwen. En komop.. een meisje in een internetclan die lekker is? Get a grip. Maar ik heb een vraag: is je vriend een knappe jongen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 14:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2007 @ 01:12 :
Halloooo, als het een meisje in een online clan is, dan is het zonder twijfel een kankerlelijke chick.
Citaat:
Smokin' schreef op 18-08-2007 @ 14:58 :
En komop.. een meisje in een internetclan die lekker is? Get a grip.
.. wat een hoogintelligente gedachtegang weer. Komen jullie ook is naar 2007 toe?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:20
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Marcade schreef op 18-08-2007 @ 15:15 :
.. wat een hoogintelligente gedachtegang weer. Komen jullie ook is naar 2007 toe?
In dat jaar namen veel mooie meisjes deel aan een internetclan?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:49
Verwijderd
Niet al het vrouwelijke in een internetclan is lelijk, toen ik nog fanatiek aan het gamen was waren dr behoorlijk wat mooie meisjes in mn clan. Enniewee, tsja. Ik snap de lol er ook niet van. Maar dreigen met uitmaken is wel erg extreem hoor
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:53
Verwijderd
Citaat:
adon1s schreef op 17-08-2007 @ 13:10 :
Ach ja zo zijn mannen nou eenmaal he. 9 van de 10 keer heeft het geen moer te betekenen... Het is niet zo dat hij zegt dat hij met haar af wou spreken ofzo hij vond haar alleen lekker. So what?
Oh en dit vind ik al helemaaaaal een rotexcuus. "Zo zijn mannen nou eenmaal"
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:54
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 17-08-2007 @ 23:45 :
Jij mag wel een dergelijke, behoorlijk negatieve mening geven maar ik mag niet mijn mening geven over jouw gemuts? Curieus. Voel je je bedreigd in je 'status'?
Ff serieus wat loop je allemaal te brabbelen? Zij geeft haar mening naar Punkstar, Punkstar vroeg daar notabene om, wat is daar negatief aan?

Dat jij haar mening dan toevallig negatief vind is jou probleem, maar daar gaat het helemaal niet om in dit topic. Zij reageerd ontopic jij offtopic door haar een standje te maken, dus doe vooral niet alsof je in je recht staat .
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:13
Lilything
Lilything is offline
Ik denk dat het (nog) niet ernstig is

Maar inderdaad hij praat wel met iemand op een manier die je liever niet zou willen lezen. Beetje onrespectvol naar jou toe. Daarnaast vind ik mail "erger" dan als dit een msngesprek zou zijn (mail denk je langer over na). Waarschijnlijk voert hij "foute" gesprekken met dat meisje op msn, waardoor hij ook meer positieve energie heeft gekregen in de relatie met jou.

Je moet je alleen afvragen of hij als hij de kans krijgt om met haar te gaan, of hij jou dan laat zitten?

Als iemand ver weg en inderdaad op zo'n vrije manier met anderen praat, zou ik er nog even over nadenken of ik wel bij hem zou blijven.
Oud 18-08-2007, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 18-08-2007 @ 17:13 :

Je moet je alleen afvragen of hij als hij de kans krijgt om met haar te gaan, of hij jou dan laat zitten?
Kom op zeg, hij vindt haar alleen maar een lekker ding en heeft haar nog nooit irl gezien. Er is hier helemaal geen sprake van een kans/intentie om met haar te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 17-08-2007 @ 23:45 :
Ja, dat zal het zijn!

@Topicstarter: je komt nogal wantrouwig over ten op zichte van je vriend. Is dat sinds dit verhaal of was dat al langer zo? Je schrijft wel over een dip, maar had die dip ook te maken met vertrouwen/wantrouwen?
Oud 18-08-2007, 16:26
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Poggy schreef op 18-08-2007 @ 17:20 :
Kom op zeg, hij vindt haar alleen maar een lekker ding en heeft haar nog nooit irl gezien. Er is hier helemaal geen sprake van een kans/intentie om met haar te gaan.
Psies het gaat echt nergens over. Gedol via msn met een "clan-chick" --> lol die 180 km verder woont en die hij bovendien nooit heeft ontmoet, hoe onschuldig.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 00:58
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 18-08-2007 @ 16:53 :
Oh en dit vind ik al helemaaaaal een rotexcuus. "Zo zijn mannen nou eenmaal"
idd, slaat echt nergens op.
bovendien niet alle gamechicks zijn lelijk en zo ja dan voel ik me nu beledigd

maar die carmen is iig wel een doos, dat staat als een paal boven water
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Halloooo, als het een meisje in een online clan is, dan is het zonder twijfel een kankerlelijke chick. Dus ik zou me geen zorgen maken.

Lena is ProGamer, zit in een clan en is aantrekkelijk.

Maar goed smaken verschillen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:23
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 20-08-2007 @ 14:21 :
[afbeelding]
Lena is ProGamer, zit in een clan en is aantrekkelijk.

Maar goed smaken verschillen.
Iets over uitzonderingen..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:27
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 14:40
Orpheo
Orpheo is offline
ik vind de topicstarter weerzinwekkend. Wat voor gemeen, laag onderkruipsel ben je als je privemails van je vriend gaat zitten lezen, en dan daarover miepen op 't internet. Nog kanslozer en achterbakser vind ik het, dat je de bewuste mail, die ik overigens helemaal niet zo pikant vind, op het internet zet.

Als jij mijn vriendin zou zijn geweest, had ik je direct gedumpt. Immers, ik zou, als jouw vriend zijnde, weten wat je emailadres is, en ook weten wat je internetverkeer en gedrag is (ik weet dat van mijn vriendin wel).

Ik snap dat je over de rooie bent/was na het lezen van die email (of er meerdere mails zijn heb ik niet gelezen, maar ja, ik heb ook niet alles gelezen van dit topic). maar om er zo'n heisa van te maken...
Oud 20-08-2007, 15:18
Crimson
Crimson is offline
haha dude ze mogen elkaars email lezen dus wtf
en achteraf valt t ook wel mee, maar als je net in een gat zit wat je relatie betreft, wil je zulke dingen niet lezen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 20-08-2007 @ 16:18 :
haha dude wtf

ik dacht dat orpheo nooit meer op dit forum zou komen trouwens?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 15:41
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-08-2007 @ 15:40 :
ik vind de topicstarter weerzinwekkend. Wat voor gemeen, laag onderkruipsel ben je als je privemails van je vriend gaat zitten lezen, en dan daarover miepen op 't internet. Nog kanslozer en achterbakser vind ik het, dat je de bewuste mail, die ik overigens helemaal niet zo pikant vind, op het internet zet.

Als jij mijn vriendin zou zijn geweest, had ik je direct gedumpt. Immers, ik zou, als jouw vriend zijnde, weten wat je emailadres is, en ook weten wat je internetverkeer en gedrag is (ik weet dat van mijn vriendin wel).

Ik snap dat je over de rooie bent/was na het lezen van die email (of er meerdere mails zijn heb ik niet gelezen, maar ja, ik heb ook niet alles gelezen van dit topic). maar om er zo'n heisa van te maken...
Wat een topreactie! Als je verder had gelezen, had je gezien dat de reacties nogal uiteenlopen. Zoals jezelf al aangeeft; terecht dat ze over de rooie was. Het hangt er vanaf hoe hij dit zelf bedoelt, maar zoals ze al aangaf; de dingen lopen al iets anders dan normaal, en dan kun je zoiets er he-le-maal niet bij hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 15:50
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 20-08-2007 @ 14:27 :
[afbeelding]
*klunk* Who's the babe?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 15:50
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-08-2007 @ 15:40 :

qft
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 16:55
Verwijderd
Iemand moet hem bevredigen in zijn counterstrike needs.

Citaat:

whine more.

Citaat:
Toevallig zitten er 3 echt fucking lekkere chicks in mijn guild xD
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 17:25
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Crimson schreef op 20-08-2007 @ 16:18 :
haha dude ze mogen elkaars email lezen dus wtf
en achteraf valt t ook wel mee, maar als je net in een gat zit wat je relatie betreft, wil je zulke dingen niet lezen

oh mijn god, ben je zo stom, of doe je maar alsof? Ik zeg alleen maar dat het een naaistreek is om privemails te lezen, maar dat het vooral achterbaks is om over te posten.

Knalroze, zie het zo: stel, die geweldige holmaat van je snuffelt je emails door, en ziet dat jij met mij (ha ha ha) zit te emailen, en dat je dus het bovenstaande (wat de t.s. postte) tegen mij zit te kwelen, en ik terug zit te slijmen. Hij post al die shit op het internet, en gaat daarover tegen zijn internetbuddies zitten miepen 'oh oh oh ik ben zo zielig; mijn eega flirt met een of andere dude op het internet'.

Beetje kansloos he?

@die andere meid die zat te blaten 'hij zou toch niet meer terug komen':
het is gewoon te leuk om terug te komen, en te lezen wat voor kansloos gedoe er online staat. Daarnaast, ik zag dit topic via een vriendin van me, en ik ben immers nog steeds 'lid' op dit forum.
Oud 20-08-2007, 17:34
Verwijderd
Wheheh, mensen gaan echt serieus reageren op Orpheo. Die is die moeite niet waard, jeweettoch.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 18:01
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-08-2007 @ 18:34 :
Wheheh, mensen gaan echt serieus reageren op Orpheo. Die is die moeite niet waard, jeweettoch.
dat blijkt maar weer

@punkstar: hoest nu?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 18:15
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-08-2007 @ 18:34 :
Hij heeft wel een punt, veel chicks doen deze shit. Vertellen alles aan hun vriendinnetjes en dan heb je altijd zo een "lastige vriendin" die de boel gaat lopen stoken.

Net zoals sommige chicks van jullie hier doen, dit is zo onschuldig als maar kan en dan kom jullie met walchelijk overgeemancipeerde reacties: "laat hem voelen", "zie je hij geeft toe dat hij fout zat" en meer van dat soort nananana....kattegejank, fuck die shit.

Dus liever maken jij en je keuken een ommetje, wij van het penisvolk pikken het niet meer!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 20:19
Orpheo
Orpheo is offline
alsof Sapphire Blue en Morgan zo de moeite waard zijn.
Oud 20-08-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 20-08-2007 @ 21:19 :
well, like, duh.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:32
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
he wat?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:59
Estar
Estar is offline
Citaat:
Alsof jij er iets over kunt zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:05
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 09:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan is hot
Oud 21-08-2007, 12:17
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-08-2007 @ 10:44 :
Morgan is hot
in het land der blinden
Oud 21-08-2007, 12:22
Verwijderd
Orpheo heeft geen fotoboek
Met citaat reageren