Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik in deze situatie zou zitten en mijn vriendin zou dat gaan roepen "blablabla, dan kan ik misschien beter eens gaan nadenken of we nog wel samen iets kunnen hebben" dan zou ik vinden dat ze een punt heeft. Niet omdat ik iets verkeerd zou gedaan hebben (wat wel? iemand die ik al lang zelfs niet online heb gesproken vind ik een aantrekkelijk meisje. Big deal...) maar als dat onze relatie al zou kunnen doen wankelen, dan schort er iets hééééél erg.
||
Citaat:
||
Citaat:
het enige wat je hem feitelijk kwalijk kunt nemen is dat hij zegt dat ze er leuk uit ziet in bikini...het is niet overduidelijk dat ie vreemd gaat ofzo |
![]() |
||
Citaat:
maar ik kan me voorstellen dat je zoiets wel bedreigend kan vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoewel ik het vreemd vind dat hij zegt dat hij zijn password gaat veranderen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat jij haar mening dan toevallig negatief vind is jou probleem, maar daar gaat het helemaal niet om in dit topic. Zij reageerd ontopic jij offtopic door haar een standje te maken, dus doe vooral niet alsof je in je recht staat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Topicstarter: je komt nogal wantrouwig over ten op zichte van je vriend. Is dat sinds dit verhaal of was dat al langer zo? Je schrijft wel over een dip, maar had die dip ook te maken met vertrouwen/wantrouwen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bovendien niet alle gamechicks zijn lelijk en zo ja dan voel ik me nu beledigd maar die carmen is iig wel een doos, dat staat als een paal boven water ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lena is ProGamer, zit in een clan en is aantrekkelijk. Maar goed smaken verschillen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik dacht dat orpheo nooit meer op dit forum zou komen trouwens? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Iemand moet hem bevredigen in zijn counterstrike needs.
Citaat:
whine more. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oh mijn god, ben je zo stom, of doe je maar alsof? Ik zeg alleen maar dat het een naaistreek is om privemails te lezen, maar dat het vooral achterbaks is om over te posten. Knalroze, zie het zo: stel, die geweldige holmaat van je snuffelt je emails door, en ziet dat jij met mij (ha ha ha) zit te emailen, en dat je dus het bovenstaande (wat de t.s. postte) tegen mij zit te kwelen, en ik terug zit te slijmen. Hij post al die shit op het internet, en gaat daarover tegen zijn internetbuddies zitten miepen 'oh oh oh ik ben zo zielig; mijn eega flirt met een of andere dude op het internet'. Beetje kansloos he? @die andere meid die zat te blaten 'hij zou toch niet meer terug komen': het is gewoon te leuk om terug te komen, en te lezen wat voor kansloos gedoe er online staat. Daarnaast, ik zag dit topic via een vriendin van me, en ik ben immers nog steeds 'lid' op dit forum.
||
![]() |
Citaat:
@punkstar: hoest nu? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Net zoals sommige chicks van jullie hier doen, dit is zo onschuldig als maar kan en dan kom jullie met walchelijk overgeemancipeerde reacties: "laat hem voelen", "zie je hij geeft toe dat hij fout zat" en meer van dat soort nananana....kattegejank, fuck die shit. Dus liever maken jij en je keuken een ommetje, wij van het penisvolk pikken het niet meer! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hopeloos in de liefde... vloertegel | 8 | 09-07-2013 21:39 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
hopeloos verliefd(op een jongen) lune | 9 | 23-06-2003 22:31 | |
Liefde & Relatie |
help ik ben volgens mij in love op een ander! oostijen | 6 | 27-03-2003 21:18 | |
Liefde & Relatie |
ik ben hopeloos wat jongens betreft SHAZZ | 41 | 11-06-2002 17:13 | |
Liefde & Relatie |
ik ben hopeloos wat jongens betreft SHAZZ | 3 | 07-06-2002 20:59 |