Advertentie | |
|
![]() |
|
in het begin van onze verkering deed ik wel vaak mijn haren los, omdat hij dat leuker vond, en droeg ik vaak die ene broek die hij mij zo leuk vond staan. Maar na een paar maanden was ik daar ook wel weer vanaf, en gedroeg ik me weer zoals vroeger. Het was minder nodig om alleen maar bij hem in de smaak te vallen, omdat het niet meer zo 'onzeker' was als in het begin. Tuurlijk doe ik nu nog wel dingen aan mijn uiterlijk om hem een plezier te doen, dingen die ik misschien anders niet had laten doen. Maar ik verander niet heel mijn levensstijl ofzo voor hem, ik blijf wel mezelf, en zal dus ook nooit iets doen voor hem wat ik zelf niet zou willen...
|
een beetje veranderen, ok daar kank nog mee leven. Maar zoveel veranderen als dat jij verteld, nee, dan zou ik toch eens heel hard na gaan denken of je echt een relatie wilt met iemand die van jou een perfect persoon voor hem wil maken.
Als hij echt van je houd, accepteerd hij je om wie je bent. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou weker wel veranderen... tot het punt waar ik wil. Je moet zelf onder controle houden tot waar je "jezelf kan zijn". En je kan best jezelf zijn EN veranderen. Misschien ben je wel zo dat je verandert.
![]() Veranderingen zijn voor mij geen enkel probleem. ![]()
|
![]() |
Wel,...
als ik verander(en dan niet in de positieve manier van het woord) door m'n vriend dan is het voor mij FINITO! Gedaan! Eerst een ernstig woordje praten en zeggen wat er me dwars zit aan hem, en dat ik het niet leuk vind dat hij op sommige dingen irritante opmerkingen maak... gewoon omdat het hem niet aanstaat! Is hij daar niet mee content of houd hij geen rekening met mij.. Wel dan zeg ik BYE BYE!! Hoe graag ik hem ook zie! Maar ik vind dat, hoe graag je iemand ook ziet.. je nog steeds jezelf moet zijn! So WHATEVER HAPPENS --> BE YOURSELF!!!! ![]() ![]()
|
hmm, als hij echt om je geeft, neemt ie je zolas je bent, en is hij gelukkig met de persoon die jij zelf wil zijn!
Aanpassen in een relatie is mijns inziens niet goed, omdat je dan een erg geforceerde verhouding krijgt, waar één persoon op den duur aan kapot zal gaan : degene die zich aanpast..
|
heej!
ik ken jouw 'probleem'... zelf ook meegemaakt dat iemand om wie ik zo heel erg veel gaf me een beetje perfect wou hebben, is nu nog zo... Nu zit ik er niet zo mee.. Ik vind de veranderingen wel positief en krijg geen negatief commentaar... maar als je er wel mee zit moet het stoppen. Als hij weer een opmerking maakt moet je gewoon duidelijk zeggen dat JIJ dat wel leuk vind en het zo wilt hebben. En dat hij je maar eventjes zo moet nemen. Hoef je heus niet boos te zeggen, kan ook lief of grappig. Als het maar duidelijk is. Geeft hij een grote bek (kans lijkt me klein maar je hebt van die mensen) moet je gewoon vragen waarom hij je niet accepteerd zoals je bent en dat jij je niet altijd prettig voelt bij de manier waarop hij jou het liefst wil zien. Dit moet hij hopelijk begrijpen. Houd iig je poot stijf en zwicht niet en zorg dat ie eventjes te horen krijgt wat jij er nou presies van vind! Ga daarna vaker doen zoals je ZELF gewoon het liefst doe (laat m wel even wennen.. is misschien wel ERG vreemd voor m als jij plots helemaal vreemd bent...) en als hij kut reageerd... ja dan kan je denken aan uitmaken denk ik... Succes!!
|
Wees jezelf. En laat hem merken dat als hij het er niet mee eens is hij een ander kan zoeken. Want zo simpel is het. Het is duidelijk dat jij de veranderingen die er nu zijn niet aankunt en niet wilt. Blijf er dan niet mee lopen en kom voor jezelf op. Jijzelf gaat nog altijd voor je vriendje. En als je vriendje van je houd. Dan is de uitkomst duidelijk.
|
Verwijderd
|
Oo
__ 'k zou hem eens goed duidelijk maken, dat het zo niet verder kan. gewoon eens goed je gedacht zeggen: dat je er niet meer tegen kan dat hij van je verwacht dat je je aanpast aan zijn wensen. dat je je haar wil doen zoals jij het wil, dat jij wil dragen wat jij wil, dat jij wil doen wat jij wil, en voeg dan maar gelijk de daad bij het woord: steek je haar lekker wild op, draag de gekste kleren die in je kast hangen en ga eens lekker uit de bol met je vriendinnen. shockeer hem gewoon. laat hem zien wie je bent. (voor zover dat shockerend is ![]() laat hem merken, hoe hij je de voorbije tijd heeft getiranniseerd, en hoe je wérkelijk bent. als hij met de nieuwe (of oude ![]() ofwel accepteert hij hoe je bent, ofwel kan ie z'n koffers pakken. succes meid! xxx Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 16:06. |
![]() |
|
hey allemaal bedankt voor jullie reactie's!
ik ga vanavond maar eensheel ernstig met ham praten. eigenlijk ben ik daar niet zo goed ik maar vanavond gaat het gewoon lukken! ik voel em nu zo klote dat zelfs mijn gezondheid eronder lijdt en dat is dus te erg voor mij! zover wil ik niet gaan! dat ga ik hem vertellen en ik verwacht ook niet dat hij direct helemaal gek op me is, me het einde vind en nooit meer kritiek op me heeft. want ik snap dat het voor hem ook helemaal niet makkelijk is! maar het is ik met mijn eigenen ideeen of geen ik! helaas is dat heel hard voor hem. maar het blijkt dat hij het op de zachtere manier niet snapt! nog maals bedankt! x misschien vertel ik binnenkort hoe 't is gegaan!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Je verleden accepteren en doorgaan Verwijderd | 14 | 04-06-2012 23:03 | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Liefde & Relatie |
Je vriend/vriendin op de eerste plaats? Verwijderd | 66 | 16-06-2005 13:25 | |
Liefde & Relatie |
veranderen voor je vriend(in) jet | 16 | 11-12-2003 17:45 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |