![]() |
|
nou dat hangt toch wel van de stemming en tijdstip af hoor.
men neme een voorbeeld; lekker avaondje thuis filmpje kijken: jah dan kan t wel lekker lang duren met voorspel, masseren, alles dr op en eraan zeg maar. maar al ben je smiddags bij dr dan gaat t toch wat sneller, oraal en dan tsjop tsjop. snappie? wat ik lekker vindt ? lekker een rustige avond, filmpje kijken, ondertussen wat sexuele handelingen. maak elkaar n beetje gek. massage ? ![]() als filmpje klaar is gaat de sfeerverlichitng aan en over tot het echte werk ![]() |
![]() |
|
Tja, ik kan alleen voor mezelf spreken:
In willekeurige volgorde: - Gepijpt worden - Neuken - Pannekoeken - Over m'n rug gekriebeld worden - Het geluid van mijn auto als ik stevig doortrek en van 2 naar 3 schakel - Zacht over m'n ballen gekriebeld worden - Water drinken wanneer ik heeel erg dorst heb - lang uitslapen enz enz Beetje nutteloos topic imho. Er zijn er ten eerste al duizend over geweest en ten tweede denk ik dat je dit zelf ook wel kunt verzinnen... een lijst maken van wat jongens in het algemeen lekker vinden kun jij ook wel en je hebt er niets aan. Want elk vriendje dat je gaat krijgen is weer anders.
|
![]() |
Ok, ik ben dan wel een meisje, maar er zijn heel wat dingen die jongens lekker geil maken
maar idd zoals de meeste hier al gezegd hebben is het wel bij iedere jongen anders, maar probeer dit eens: -aan de oorlel knabbelen (de één vindt dit super opwindend, mijn ex kon er zelfs niet tegen dat ik het te lang deed, maar andere vinden het gewoon een leuk gevoel, dus vraag het misschien eerst) -idd pijpen dat vinden de meeste wel heel leuk, maar begin niet zomaar te zuigen, kbedoel dus dat je het wat moet opbouwen, plaag hem een beetje, eerst wat likjes geven aan zijn tepels en navel en dan langzaamaan naar onder verschuiven (en je mag hem best wat pesten hoor, echt grappig om te zien!) en het pijpen zelf ook een beetje opbouwen, daarmee bedoel ik dus: eerst de ballen een beetje masseren/likken, daarna met je tong naar boven likken, terwijl je blijft kietelen aan de ballen en ook aan het plekje net achter de ballen met je andere hand, en als hij dan echt lekker geil is, steeds rapper gaan -ik hou redelijk veel van jongens een beetje te pesten vb boven op hem gaan zitten en dan doen alsof je wil tongzoenen, maar op het laatste moment een kusje geven op zijn kaak/oog/neus -gewoon lekker dominant doen (vind ik toch zaaalig ![]() -massage geven is ook wel plezant, maar dan moet je er toch wel iets van kennen -zoenen in de nek vinden ze meestal ook wel leuk, maar geen zuigplekken beginnen geven hé (beetje te kinderachtig vind ik) voila dat is zowat de raad die ik je kan geven, gewoon blijven experimenteren, je ziet wel, gewoon er zelf ook pret beleven en geen dingen doen waarbij je je ongemakkelijk voelt! see ya! |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik leuk vind? Plagen, af en toe beetje domineren, (dit beiden afgewisseld door beide partners), spanning, aanraking (op mijn gevoelige plekjes, en wat boeit dat jou welke die zijn... Moeten m'n partners maar uitzoeken). Lijkt me juist een van de spannendste delen in een relatie, uitzoeken wat de ander graag heeft. Ff alle regels laten vallen en doen wat je wil. |
![]() |
|
- Snelle auto's
- Opgevoerde scooters - Repareren van technologische producten - Voetbal - Bier - Grote tieten Ik denk dat je zo de gemiddelde man enigszins samenvat wat hem pleziert ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() [edit] hmm moet mijn signature er toch niet onder plakken, die zoek je maar ergens anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lang leven de nieuwe man met vleugje stoerheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en wat is er mis met bier en domme moppen? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() das iig wat mij vriend wil ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind mn vriendin "lkkr" dus
||
![]() |