Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.pczone.nl/howto/article/?articleid=296
die heb ik tijd geleden geshreven en die kan je volgens mij nog gewoon gebruiken met 3.0 ![]()
|
Yo weet al hoe de basic werken. Heb gisteren er een tijdje achter gezeten en heb al een paar kamers met een trap en een loop burg. En verlichting natuurlijk.
||
Citaat:
ik zou ook ff Maya leren ![]() zit ook op je cd3 daar gaat het eigenlijk om nu jou zou voor 90% je maps daarmee kunnen maken denk ik ![]() lijkt me het beste om je maps eerst helemaal uit te tekenen op papier, teken wat je wilt en denk verder nergens aan (dus denk niet aan beperkingen) als dat klaar is maak je alle complexe figuren (op terrain na, dat kan beter in ued) met je MayaPLE importen in ued en dan verder af werken tenminste, dat moet je doen als je beetje serieuze plannen hebt met een map want zonder static meshes tel je niet mee ![]() (helaas voor mij ![]()
|
Ja maya werkt niet op mijn pc. Zegt de hele tijd dat hij niet genoeg geheugen heeft voor maya.dll. Werkt maya eigenlijk wel op win 98 ??
||
Citaat:
die tweede screenshot die map heb ik niet in het spel gezien waarom dat niet |
![]() |
||
Citaat:
Zelf betwijfel ik koen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, ik heb een klein probleempje met het spel, wanneer ik over I-net speel, gebeurd er soms het volgende:
Ik wandel bijvoorbeeld recht naar voren en na een paar seconden beland ik weer vrij plotseling enkele stappen terug. Hij hakkelt dus, terwijl mijn systeem eisen absoluut goed moeten zijn en mijn i-net verbinding al helemaal... Snapt iemand het? |
![]() |
||
Citaat:
Succes. |
![]() |
|
voor degene die ut nog vet vinden heb ik een tip namelijk een goede map
www.nalicity.com dm-fragginsteincastle ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() killing fields is eenofandere saaie film electricfields BR heeft Mark Rein nog ingespeeld in ik d8 de giga.de movies ![]() was een ubermap maar er klopte iets niet of er waren teveel BSP errors weetiknietmeer verbeteren had geen zin want dan mocht ie opnieuw beginnen, maybe dat ie m opnieuw gaat maken voor eerstvolgende bonuspack laten we het hopen want hij ziet er stoer uit ![]()
||
Citaat:
![]() http://www.ut2003hq.com/pafiledb/paf...on=file&id=204 Dát is wel Killing Field. (Ok, zonder die 's' dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar w8 maar op CTF-Hardcore (ik denk dat dat een werktitel is maar goed) magoe zal wel weer ruk worden, altijd als ik ga mappen begin lekker maar op een gegeven moment knapt er iets in mn kop en dan vind ik m nep en delete ik m weer
|
![]() |
GODVER!!
![]() ![]() Greetz... Purgatori |
![]() |
||
Citaat:
euh... ligt er aan als het de legale versie is anders ligt het gewoon aan de copy
|
Ik denk dat het toch aan die cd ligt want. De legale versie bij mij doet het gewoon. Helaas Ligt toch aan de copy. Zal jou cd rom driver de cd wel niet kunnen lezen
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
M8.. Ik vind et beetje flauwe zooi hier.. Kunne ze niet instelle van.. Tot dat limiet kwa illegale spelle? Want da suckt toch behoorlijk zo... Als je wel iets over illegale laat zegge enzo.. Dan kome der zeker nog veeeeeeeel meer mense hier.. Das toch ook beter voor jullie? Maarja.. Kwil em graag spele.. En niet kope.. Maar wat et is.. Et kan denk ik niet aan mijn cd-rom dinges ligge.. Want ik doe dat volop.. Alles wak heb kwa da spul doet et gewoon.. Erg vaag.. En euhmz.. Doom III die gelekt is.. Is toch ook illegaal ast ware? Die staat al heel lang gewoon zonder slotje opt forum...? Tege over dat... Is wat mijn probleem is wel HEEEEEEEL klein.. Of niet? Nouja.. Kkijk straks wel of je nog wat hebt gezegd.. Mzzls Dark Greetz... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
kwil je wel helpen maar ik wil het risco niet lopen om gebant te worden sorry
*tip: koop legale versie als ie wat goedkoper is*
||
![]() |
Citaat:
Ik wil ook niet gebanned worde hier.. Duh.. Niemand.. Maarja.. Tip voor jou: Gebruik proxy server... Dan kun je der toch weer op als je gebanned bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. In die Doom III thread worden geen links gegeven 3. Het mag hier niet omdat het illegaal is, en scholieren.com dus aangeklaagd kan worden wegens het verspreiden van illegale spellen.... dat willen ze niet, dus verbieden ze het. Niet omdat ze zelf nou zo heilig zijn.
||
![]() |
Citaat:
1. Ze worden echt niet zomaar aangeklaagt! 2. In die Doom III Topic staan geen links maar wel tips! 3. Als je niks nuttigs te melde hebt, zeg dan niks! 4. SHUT THE FUCK UP!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ontzichbaar----> rechts x2 en links x2 *(deze volgorde)*
Booster------> achteren x4 Speed-----> voren x4 Beserker------> voren x2 achteren x2 *(of andersom weet ik niet meer precies)*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb net de nieuws van gamers gelezen en schijnt een patch aan tekomen. De gameplay, HUD/Menus, AI, Netwerkcode, Mod support, Engine, D3D/OpenGL en audio (alles dus ) zijn allemaal aangepast, gefixt of toegevoegd.
Zo dus: GamePlay: - friendly fire kills affect team scores - fixed strafe toggle - support longer playernames on scoreboard/HUD - show FPH in scoreboard - fixed flags sitting on ground in CTF-Citadel - made team section of HUD scaleable - more minigun ammo - really fixed 4 rocket bug - Fixed DM-TokaraForest flags showing up - fixed CTF-LostFaith KillZ Ik hoop dat Epic aan hun beloftes houd. ![]() - Bron - waslijst met fixes en aanpassingen. Nog veel Succes: - Courage
||
Citaat:
![]() Dank u - Courage
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel3 ocmer4321 | 12 | 19-03-2003 22:07 | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2 /\/ightmareZ | 2 | 17-03-2003 17:16 |