Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 19:10
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Koen schreef:
Dat valt je tegen

Probeer maar eens een watertje te maken. De special brush met 'water' preset bestaat niet meer.

In UnrealEd 2.0 zag 't er zo uit:

[img]http://www.planetunreal.com/squacky/tutorials/UnrealEd-Tutorial2_files/image016.gif[img]

Maar die hele preset bestaat niet meer, in UnrealEd 3.0

Tevens is de actor-class 'waterzone' verdwenen:

[img]http://www.planetunreal.com/squacky/tutorials/UnrealEd-Tutorial2_files/image019.gif[img]

Hier staat ie dus nog wel, maar hij is er niet meer in UnrealEd 3.0.

--

Nu zullen die dingen vast nog wel ergens te vinden zijn, maar dus niet op de plaats waar de in de UnrealEd 2.0 stonden. Wel even iets lastiger dus, als je oude tutorials gebruikt.
dat zal dan van mij een foute interpretatie van "basic" zijn

basic is het begin (joh)
dus hoe je een kamer kan maken met een gang ertussen ed
texturen en lighten
playerstart erin (ok dat moet anders in 2.0 maar als je dat niet zelf kan uitvogelen ben je gewoon stupide en kan je beter stoppen)
builden
testen

das basic vind ik

zones komen later wel
Oud 12-10-2002, 19:15
BendeBen
BendeBen is offline
http://www.pczone.nl/howto/article/?articleid=296

die heb ik tijd geleden geshreven
en die kan je volgens mij nog gewoon gebruiken met 3.0

Oud 12-10-2002, 23:43
Koen
Koen is offline
Citaat:
BendeBen schreef:
dat zal dan van mij een foute interpretatie van "basic" zijn
Ik vind een stukje water toch wel onder basic vallen eigenlijk, maar dat is misschien persoonlijk
Oud 12-10-2002, 23:46
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ik vind een stukje water toch wel onder basic vallen eigenlijk, maar dat is misschien persoonlijk
ja basic stap2 ofzo
Oud 13-10-2002, 04:40
GRRR
GRRR is offline
asdfdsdfsfsdgasgasd
Oud 13-10-2002, 11:39
Hellracer
Hellracer is offline
Yo weet al hoe de basic werken. Heb gisteren er een tijdje achter gezeten en heb al een paar kamers met een trap en een loop burg. En verlichting natuurlijk.
Oud 13-10-2002, 17:06
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
Yo weet al hoe de basic werken. Heb gisteren er een tijdje achter gezeten en heb al een paar kamers met een trap en een loop burg. En verlichting natuurlijk.
oja
ik zou ook ff Maya leren

zit ook op je cd3

daar gaat het eigenlijk om nu
jou zou voor 90% je maps daarmee kunnen maken denk ik

lijkt me het beste om je maps eerst helemaal uit te tekenen op papier, teken wat je wilt en denk verder nergens aan (dus denk niet aan beperkingen)
als dat klaar is maak je alle complexe figuren (op terrain na, dat kan beter in ued) met je MayaPLE

importen in ued en dan verder af werken

tenminste, dat moet je doen als je beetje serieuze plannen hebt met een map want zonder static meshes tel je niet mee

(helaas voor mij ik haat uit tekenen kan het voor geen reet, ook kan ik geen maya op uiterst basic na)
Oud 13-10-2002, 17:14
Hellracer
Hellracer is offline
Ja maya werkt niet op mijn pc. Zegt de hele tijd dat hij niet genoeg geheugen heeft voor maya.dll. Werkt maya eigenlijk wel op win 98 ??
Oud 15-10-2002, 09:28
king112
king112 is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:

Post hier al je vragen, opmerkingen, screenshots, tips en UT2003 releated stuff.

En wat links naar UT2003 sites:
Official UT 2003 site
Official UT 2003 Forum
UT2.net
Bombardiers.org

Even voor de duidelijkheid:
Het is verboden om in dit topic warez te requesten, ook dingen als... ik download hem nu met 400kb/s! enzo worden niet op prijs gesteld. Het requesten van warez heeft TOTAAL geen zin en je krijgt er alleen maar problemen mee

Leak?
Er zijn twee UT2003 builds geleakt,
Build 906: Test versie uit 2001, 3dm maps en veel bugs
Build 927: Beta versie, volgens mensen op UT forums geleakt op de E3, super veel maps, bombing run, karma, 15 dagen trail enz

Demo?
Officiele Unreal Tournament 2003 website

FAQ over de game zelf:
Waar kan ik de beta downloaden? En de crack, en de Multiplayer fix?

Helaas, dat kunnen we je hier niet vertellenZoek gewoon goed op het internet, KaZaA en dergelijke, nieuwsgroepen, dan vind je hem vanzelf wel .Als je het toch vraagt (ook al is het om via IRC, e-mail, ICQ te ontvangen), zal je beloond worden met een Officiële Waarschuwing!

[IMG]Hoe neem ik een screenshot?[/IMG]
Druk op F12 op het moment dat je een screenshot wilt. De screenshots worden bewaard in je UT2003\System map.
Ze worden standaard bewaard als .BMP bestanden. Deze zijn erg groot, zéér modem onvriendelijk dus. Gebruik Paint of een ander programma om ze als een JPG/JPEG te bewaren, en ze daarna te uploaden.

[IMG]Ik heb onzettende 1337 screens, maar geen webspace![/IMG]
Er is hier gratis webspace te verkrijgen:
The Forum Is Down
Netfirms
Je kan natuurlijk ook de webspace die je van je provider heb gekregen gebruiken.
Ga A.U.B niet op Tripod, Angelfire of GeoCities hosten, want die staan het downloaden van plaatjes van andere sites (GoT dus) NIET toe.

Als ik een game start, kan ik alleen maar in Spectator Mode rondvliegen!
Je moet in het UT2003 naar Settings gaan, Controls, Weapons, General aan daar Fire aan een knop binden (Linker muisknop). Druk dan op Fire om de game te joinen.
Als je een MultiPlayer game speelt, ga dan in het UT2003 hoofdmenu naar de Player instellingen en zet daar Spectator mode uit

Hoe kan ik mijn FPS (Frames Per Second) zien?
Druk op TAB, een klein console regeltje opent zich links-onderin het scherm, tik daar stat fps in en druk op ENTER

Screenshots:

Succes

die tweede screenshot die map heb ik niet in het spel gezien waarom dat niet
Oud 15-10-2002, 09:41
Koen
Koen is offline
Dat is Killing Fields volgens mij. Die stond nog wel in de Beta, maar is er in de Final uitgelaten.
Oud 15-10-2002, 09:50
Dextopia
Dextopia is offline
Citaat:
king112 schreef:
die tweede screenshot die map heb ik niet in het spel gezien waarom dat niet
Hmm, ja vroeg ik me eingelijk ook af. Ik zelf heb UT2003 niet en denk dat tijdens dhet spelen van de filmp ( in UT2003 ) er een screenshots is geschoten. dus die screenshot die je bedoelt is mogelijk een intro van UT2003

Zelf betwijfel ik koen
Oud 15-10-2002, 10:48
king112
king112 is offline
Citaat:
Dextopia schreef:
Hmm, ja vroeg ik me eingelijk ook af. Ik zelf heb UT2003 niet en denk dat tijdens dhet spelen van de filmp ( in UT2003 ) er een screenshots is geschoten. dus die screenshot die je bedoelt is mogelijk een intro van UT2003

Zelf betwijfel ik koen
nee das ggne intro hoor
Oud 15-10-2002, 10:49
king112
king112 is offline
Citaat:
Koen schreef:
Dat is Killing Fields volgens mij. Die stond nog wel in de Beta, maar is er in de Final uitgelaten.
wat gaan ze die map maken en halen ze he mdan nog eruit
Oud 15-10-2002, 11:53
Verwijderd
Mja, ik heb een klein probleempje met het spel, wanneer ik over I-net speel, gebeurd er soms het volgende:

Ik wandel bijvoorbeeld recht naar voren en na een paar seconden beland ik weer vrij plotseling enkele stappen terug. Hij hakkelt dus, terwijl mijn systeem eisen absoluut goed moeten zijn en mijn i-net verbinding al helemaal... Snapt iemand het?
Oud 15-10-2002, 12:05
Dextopia
Dextopia is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Mja, ik heb een klein probleempje met het spel, wanneer ik over I-net speel, gebeurd er soms het volgende:

Ik wandel bijvoorbeeld recht naar voren en na een paar seconden beland ik weer vrij plotseling enkele stappen terug. Hij hakkelt dus, terwijl mijn systeem eisen absoluut goed moeten zijn en mijn i-net verbinding al helemaal... Snapt iemand het?
Hmm, waarschijnlijk een hoge ping. Zet je Inet verbinding dan op cable of modem die staan bij de Internet settings ofzo in UT2003

Succes.
Oud 15-10-2002, 12:24
Koen
Koen is offline
Citaat:
king112 schreef:
wat gaan ze die map maken en halen ze he mdan nog eruit
Tja. Misschien voldeet ie niet aan de verwachtingen, was ie buggy, te zwaar voor gemiddelde Pc's, er kunnen zoveel redenen zijn.
Oud 15-10-2002, 21:36
king112
king112 is offline
voor degene die ut nog vet vinden heb ik een tip namelijk een goede map
www.nalicity.com
dm-fragginsteincastle
Oud 15-10-2002, 21:52
Koen
Koen is offline
WTF nalicity, dat is verdomd oud.. Daar trok ik m'n Unreal maps nog vandaan, járen geleden
Oud 16-10-2002, 00:08
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Koen schreef:

killing fields is eenofandere saaie film

electricfields

BR

heeft Mark Rein nog ingespeeld in ik d8 de giga.de movies

was een ubermap
maar er klopte iets niet of er waren teveel BSP errors weetiknietmeer
verbeteren had geen zin want dan mocht ie opnieuw beginnen, maybe dat ie m opnieuw gaat maken voor eerstvolgende bonuspack

laten we het hopen want hij ziet er stoer uit
Oud 18-10-2002, 17:15
Dextopia
Dextopia is offline
Wat is max. aantal frags/limit die je heb in UT2003 ??
kan he thoger dan 99 ?
Oud 18-10-2002, 21:33
Koen
Koen is offline
Citaat:
BendeBen schreef:

killing fields is eenofandere saaie film

electricfields

BR

heeft Mark Rein nog ingespeeld in ik d8 de giga.de movies
Ik was in de war met een andere map.

http://www.ut2003hq.com/pafiledb/paf...on=file&id=204

Dát is wel Killing Field. (Ok, zonder die 's' dan )
Oud 18-10-2002, 21:38
KazzZ
KazzZ is offline
Ik 0wn jullie stuk voor stuk!
Oud 18-10-2002, 22:11
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
Ik 0wn jullie stuk voor stuk!
Met afwassen zeker
Oud 18-10-2002, 23:17
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ik was in de war met een andere map.

http://www.ut2003hq.com/pafiledb/paf...on=file&id=204

Dát is wel Killing Field. (Ok, zonder die 's' dan )
hm ziet er aardig uit

maar w8 maar op CTF-Hardcore (ik denk dat dat een werktitel is maar goed)

magoe zal wel weer ruk worden, altijd als ik ga mappen
begin lekker maar op een gegeven moment knapt er iets in mn kop en dan vind ik m nep en delete ik m weer
Oud 23-10-2002, 07:29
king112
king112 is offline
Citaat:
Koen schreef:
WTF nalicity, dat is verdomd oud.. Daar trok ik m'n Unreal maps no

g vandaan, járen geleden
maar dit is een top map
Oud 25-10-2002, 23:36
king112
king112 is offline
ben benieuwd wanneer er nieuwe mappacks uitkomen
Oud 26-10-2002, 10:06
S
S is offline
Jaja, ik krijg vandaag UT2003 .
Oud 28-10-2002, 21:12
Vejito
Vejito is offline
Citaat:
Dextopia schreef:
Wat is max. aantal frags/limit die je heb in UT2003 ??
kan he thoger dan 99 ?

download gewoon demo en check
Oud 03-11-2002, 10:46
Purgatori
Purgatori is offline
GODVER!! Khad UT2K3 geinstalleert... Deed et goed.. Was er op gegeve moment iets.. Deed niej meer... Gaak em overnieuw installere!! KAN IK IK EM VERDOMME NIET MEER INSTALLERE!!! Hij blijft bij et eerste blokje hange... Op de file: 't.gif' Kan iemand me alsjeblieft helpe.. THANKS!!!

Greetz...

Purgatori
Oud 03-11-2002, 12:48
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
GODVER!! Khad UT2K3 geinstalleert... Deed et goed.. Was er op gegeve moment iets.. Deed niej meer... Gaak em overnieuw installere!! KAN IK IK EM VERDOMME NIET MEER INSTALLERE!!! Hij blijft bij et eerste blokje hange... Op de file: 't.gif' Kan iemand me alsjeblieft helpe.. THANKS!!!

Greetz...

Purgatori

euh... ligt er aan als het de legale versie is anders ligt het gewoon aan de copy
Oud 03-11-2002, 13:57
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
euh... ligt er aan als het de legale versie is anders ligt het gewoon aan de copy
Nou.. Tis een gedownloade versie.. Maar hij doet et bij iedereen die die zelfde cd heb gehad... Dus... Dan ligt et toch aan mij? Of ziek da verkeerd?
Oud 03-11-2002, 14:03
Hellracer
Hellracer is offline
Ik denk dat het toch aan die cd ligt want. De legale versie bij mij doet het gewoon. Helaas Ligt toch aan de copy. Zal jou cd rom driver de cd wel niet kunnen lezen
Oud 03-11-2002, 17:35
Koen
Koen is offline
We gaan je hier niet helpen met een gedownloade versie van een spel. Ook voor UT2k3 worden geen uitzonderingen gemaakt. Als je 'm dan graag wilt spelen, koop je 'm maar.
Oud 03-11-2002, 18:07
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Koen schreef:
We gaan je hier niet helpen met een gedownloade versie van een spel. Ook voor UT2k3 worden geen uitzonderingen gemaakt. Als je 'm dan graag wilt spelen, koop je 'm maar.
Oke sorry zal nie meer gebeuren foutje.
Oud 07-11-2002, 15:36
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Koen schreef:

M8.. Ik vind et beetje flauwe zooi hier.. Kunne ze niet instelle van.. Tot dat limiet kwa illegale spelle? Want da suckt toch behoorlijk zo... Als je wel iets over illegale laat zegge enzo.. Dan kome der zeker nog veeeeeeeel meer mense hier.. Das toch ook beter voor jullie? Maarja.. Kwil em graag spele.. En niet kope.. Maar wat et is.. Et kan denk ik niet aan mijn cd-rom dinges ligge.. Want ik doe dat volop.. Alles wak heb kwa da spul doet et gewoon.. Erg vaag.. En euhmz.. Doom III die gelekt is.. Is toch ook illegaal ast ware? Die staat al heel lang gewoon zonder slotje opt forum...? Tege over dat... Is wat mijn probleem is wel HEEEEEEEL klein.. Of niet? Nouja.. Kkijk straks wel of je nog wat hebt gezegd.. Mzzls

Dark Greetz...

Purgatori
Oud 07-11-2002, 16:19
Hellracer
Hellracer is offline
kwil je wel helpen maar ik wil het risco niet lopen om gebant te worden sorry

*tip: koop legale versie als ie wat goedkoper is*
Oud 07-11-2002, 16:23
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
kwil je wel helpen maar ik wil het risco niet lopen om gebant te worden sorry

*tip: koop legale versie als ie wat goedkoper is*

Ik wil ook niet gebanned worde hier.. Duh.. Niemand.. Maarja..

Tip voor jou: Gebruik proxy server... Dan kun je der toch weer op als je gebanned bent Maarja.. Ik hoop niet dattie me nu banned om me vorige reactie...
Oud 07-11-2002, 16:59
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
M8.. Ik vind et beetje flauwe zooi hier.. Kunne ze niet instelle van.. Tot dat limiet kwa illegale spelle? Want da suckt toch behoorlijk zo... Als je wel iets over illegale laat zegge enzo.. Dan kome der zeker nog veeeeeeeel meer mense hier.. Das toch ook beter voor jullie? Maarja.. Kwil em graag spele.. En niet kope.. Maar wat et is.. Et kan denk ik niet aan mijn cd-rom dinges ligge.. Want ik doe dat volop.. Alles wak heb kwa da spul doet et gewoon.. Erg vaag.. En euhmz.. Doom III die gelekt is.. Is toch ook illegaal ast ware? Die staat al heel lang gewoon zonder slotje opt forum...? Tege over dat... Is wat mijn probleem is wel HEEEEEEEL klein.. Of niet? Nouja.. Kkijk straks wel of je nog wat hebt gezegd.. Mzzls
[/IMG]
1. spreek Nederlands
2. In die Doom III thread worden geen links gegeven
3. Het mag hier niet omdat het illegaal is, en scholieren.com dus aangeklaagd kan worden wegens het verspreiden van illegale spellen.... dat willen ze niet, dus verbieden ze het. Niet omdat ze zelf nou zo heilig zijn.
Oud 07-11-2002, 17:10
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
1. spreek Nederlands
2. In die Doom III thread worden geen links gegeven
3. Het mag hier niet omdat het illegaal is, en scholieren.com dus aangeklaagd kan worden wegens het verspreiden van illegale spellen.... dat willen ze niet, dus verbieden ze het. Niet omdat ze zelf nou zo heilig zijn.

1. Ze worden echt niet zomaar aangeklaagt!
2. In die Doom III Topic staan geen links maar wel tips!
3. Als je niks nuttigs te melde hebt, zeg dan niks!
4. SHUT THE FUCK UP!!

Purgatori
Oud 07-11-2002, 17:15
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
1. Ze worden echt niet zomaar aangeklaagt!
2. In die Doom III Topic staan geen links maar wel tips!
3. Als je niks nuttigs te melde hebt, zeg dan niks!
4. SHUT THE FUCK UP!!

Purgatori
Da moet opluchten
Oud 07-11-2002, 17:23
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
Da moet opluchten

Doet et zekerz
Oud 07-11-2002, 20:46
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Oud 22-11-2002, 15:43
Verwijderd
Wel combinatie is het nou om onzichtbaar te worden als je adrinaline hebt

kweet alleen nog maar speed, maar er is ook onzichbaarheid en nog eentje Of willen jullie dta niet vertellen?
Oud 23-11-2002, 20:08
Hellracer
Hellracer is offline
ontzichbaar----> rechts x2 en links x2 *(deze volgorde)*
Booster------> achteren x4
Speed-----> voren x4
Beserker------> voren x2 achteren x2 *(of andersom weet ik niet meer precies)*
Oud 24-11-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Hellracer schreef:
ontzichbaar----> rechts x2 en links x2 *(deze volgorde)*
Booster------> achteren x4
Speed-----> voren x4
Beserker------> voren x2 achteren x2 *(of andersom weet ik niet meer precies)*
thanx Had een keer wel onzichtbaar maar wist niet meer hoe ik dat deed
Oud 25-11-2002, 20:16
Phreak
Phreak is offline
Ik heb net de nieuws van gamers gelezen en schijnt een patch aan tekomen. De gameplay, HUD/Menus, AI, Netwerkcode, Mod support, Engine, D3D/OpenGL en audio (alles dus ) zijn allemaal aangepast, gefixt of toegevoegd.
Zo dus:

GamePlay:
- friendly fire kills affect team scores
- fixed strafe toggle
- support longer playernames on scoreboard/HUD
- show FPH in scoreboard
- fixed flags sitting on ground in CTF-Citadel
- made team section of HUD scaleable
- more minigun ammo
- really fixed 4 rocket bug
- Fixed DM-TokaraForest flags showing up
- fixed CTF-LostFaith KillZ

Ik hoop dat Epic aan hun beloftes houd.

- Bron
- waslijst met fixes en aanpassingen.

Nog veel Succes:

- Courage
Oud 27-11-2002, 15:05
Thunder Child
Thunder Child is offline
welke site
Oud 27-11-2002, 16:19
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
Voor alle ut 2003 fans moet even deze site in de gaten houden. Zijn al veel leuke mods zoals deathball enz. Leuke maps (heb der al een paar gedownt) enz. Zkers de moeite waard om te bezoeken.
Tis ook handig als je ff de site erbij zet.
Dank u

- Courage
Oud 27-11-2002, 16:23
Thunder Child
Thunder Child is offline
*even offtopic... courage dude jouw signature heerscht!*
Oud 27-11-2002, 16:31
Phreak
Phreak is offline
Citaat:
Parasiet schreef:
*even offtopic... courage dude jouw signature heerscht!*