Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik studeer Office Management (HBO)
Bij mij mochten ze zelf kiezen of ze wat gaven of niet. Mijn eerste jaar kreeg ik 1250 gulden voor 6 weken+reiskostenvergoeding++3 vrije dagen+bedrijfsuitje+cadeaubon van 50€ toen ik weg ging en vlaai. Dit jaar kreeg ik €4,50 per uur+reiskostenvergoeding. Ik heb heel erg geluk gehad, dit is best veel voor een stage, maar als ze blij met je zijn mogen ze ook best wat geven vind ik. Er waren ook mensen uit mijn klas die helemaal niks kregen voor hun stage. p.s. als je bij een overheidsinstelling stage gaat lopen krijg je ZEKER stagevergoeding, die hebben daar een speciale regeling voor. Laatst gewijzigd op 19-12-2002 om 19:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een stage zoekt via het uitzendbureau krijg je ook gewoon betaald want ook hier kennen ze geen stages. Dit is zo bij een of ander uitzendbureau in DenHaag, misschien niet bij elke. Maar goed, toch doe ik dat niet. Ik wil een ebetje de keuze hebben in bij welk bedrijf ik stage loop, of het me nteresseerd ed, bij een uitzendbureau heb je die keuze toch al minder. |
![]() |
|
Ik doe MBO ICT opleiding in Sittard en krijg bijna 1 euro per uur betaald. We werken 8 uur per dag, nu 3 dagen in de week na de grote vakantie 4 dagen.
We moeten in totaal 1600 uur stage lopen reken maar uit hoeveel geld je dan hebt. Beter als niets zou ik zeggen!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die OV heb ik niet, meer nodig. Aangezien ik het geld ook niet echt nodig heb, heb ik mijn studiefinanciering opgezegd en ov ingeleverd. Nou worden de reiskosten vergoed, anders krijg ik er neits voor. Als ik hierna naar Wageningen ga dan krijg ik nog wat langer studiefinanciering, die veel hoger zal liggen omdat ik dan op kamers ga. ![]() En mijn ov heb ik dan ook nog ![]() ![]() anders zou ik het een jaar zonder moeten stellen... |
![]() |
|
ik loop dit jaar voor de tweede keer stage.
vorig jaar in een verpleeghuis -> heb ik intern gewoond anders zou ik rijskoste terug krijgen maar voor de stage zelf niets, een bon van de DA :-) en nu in een psychiatrisch ziekenhuis waar ik waarschijnlijk wel betaald word. ik doe dus de opleiding tot verpleegkundige (voor zover het niet duidelijk was) en de cao (geloof ik) heeft verplicht dat de ziekenhuizen geld moeten geven aan stagere's
|
![]() |
wat zeuren jullie nou allemaal!
![]() ooooooeeeeeewwww mijn school heeft toch ff een probleem nu heej verder ben ik me er 1000 procent voor aan het inzetten dat er een soort vaste vergoeding voor komt, sowieso ff duidelijkheid erover...ik vind het zo belachelijk dat we net zo hard, of harder dan die mensen werken en niets krijgen. |
![]() |
|
ik doe lerarenopleiding engels duaal, wat betekend dat je 1 dag in de week op een school stage loopt (deze blijft het hele jaar hetzelfde) ik krijg gewoon via randstad uitbetaalt, als onderwijsassistent
|
![]() |
Mijn vader is stagebegeleider en bij zijn werk krijgen ze geen stagevergoeding, daar staat wel tegenover dat er de hele dag iemand met ze mee loopt en ze dus ook echt nieuwe dingen leren, terwijl collega's van mn vader stage lopen bij een bedrijf, daar wel stagevergoeding krijgen, maar alleen maar dom werk mogen doen. De persoon die geen stagevergoeding krijgt is dus uiteindelijk beter af. Dus kijk verder dan alleen stagevergoeding!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als school dat zegt, en de afgevaardigde van Kc handel die dat voor ons regelt ook zegt, wat moet ik dan geloven? Maar ik heb toch allemaal jongerenoganisaties gebeld enzow. en kwam er dus toch achter damn you don't even know me |
![]() |
||
Citaat:
Het is volgens mij gewoon een kwestie van geluk hebben of niet
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik doe ook onderwijsassistent. Dit jaar (2e jaar) heb ik een half jaar stage gelopen. Geen vergoeding gekregen, wel een hoop cadeautjes
![]() Verder was er eigenlijk ook niemand die echt geld heeft gekregen. De meesten zijn ook vertroeteld met cadeautjes enzo. Volgend jaar (3e/laatste jaar) krijg ik nog een half jaar stage. Daar krijg ik waarschijnlijk ook geen vergoeding voor. Heb wel goede contacten met die adjunct-directeur op school dus ik denk wel dat ik een klein feestje kan verwachten..ook leuk natuurlijk. Mij gaat het meer om het gebaar en de leuke tijd die ik op een stage beleef, en de dankbaarheid voor je werk. Geld interesseert me niet echt. Leuk om te krijgen..maar, voor mij is het niet perse nodig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
stagevergoeding jesperbekkers | 7 | 23-05-2012 21:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Stagevergoeding Student2009 | 12 | 13-07-2010 23:29 | |
Werk, Geld & Recht |
stagevergoeding terugvragen amiie | 1 | 10-10-2009 14:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Stagevergoeding Kingofthemall | 8 | 22-02-2008 08:01 | |
Werk, Geld & Recht |
Wanneer is een stagevergoeding niet belastbaar? <*)_>< | 1 | 10-12-2007 20:30 | |
Werk, Geld & Recht |
stagevergoeding michelle_flo | 2 | 05-08-2003 17:25 |