Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij een xtc-pil is dat 1 jaar.
||
![]() |
Citaat:
nou das nieuw voor me, maar weet je ook of dat daardoor schadelijker is? (is btw gewoon een vraag en geen kutopmerking mocht dat zo overkomen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Proberen, ok. Maar hou het daar ook bij. Das mijn advies. Ga die dingen niet als m&m's slikken. Niet echt verstandig...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ervaring mee. Ikzelf doe het niet meer
behalve als ik naar een party ga als bijv: Impulz. Ik raad het je echt af om het gewoon in een discotheek te doen waar allemaal bekenden rondlopen die mensen denken dan echt dat je zwaar mongool bent (ben je eigenlijk ook wel). Het is zwaar gaaf en zoals Rein al zegt is het geestelijk verslavend dus doe het gewoon niet!! Doe het gewoon als je naar een party gaat is veel leuker, gezonder en je komt allemaal mensen tegen die je niet kent en dan kun je zo gek doen als je wilt. Want je wil helemaal uit je dak en al sta je dan in een discotheek dan houd je je eigen niet rustig dan heb je daar schijt aan. En dan moet je al die mensen zien kijken. Dit is mijn advies DeeJAY
|
XTC is leuk voor een keer, maar het is, zoals al gezegd was, inderdaad geestelijk verslavend. Ik heb het 1x gebruikt, en kreeg meteen zin om het vaker te doen. Kijk daar dus voor uit. Drink veel water of zoete frisdrank of sap. GEEN ALCOHOL! En zorg dat er iemand bij is die niet slikt, maar je wel in de gaten kan houden.
|
En dan weer die domme reacties van sommigen....stoer hoor? Waar slaat dat nou op? Als je het nou een keer wilt proberen? Dat heeft niks van doen met stoer zijn, dat heet NIEUWSGIERIG. Die jongen vraagt tenminste van tevoren wat je wel en niet moet doen als je XTC slikt. Over drugs wordt vaak zo sneu gedaan. Weet je wat 100% veilig is (zeggen ze) en wat ik dus noooooit meer doe? Cannabis. Daar word ik dus zo raar van, dat ik gekke dingen ga doen. Dat is dus gevaarlijk!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
------------------ Oproep aan alle hackers hier: verwijder deze site, www.bonsaikitten.com/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb een hele goede vriend van me erdoor verloren, dus ik weet waar ik het over heb.
|
![]() |
XTC is de wreedste ervaring die ik heb meegemaakt. Het is absoluut beter dan drank, als je het onder controle kan houden. dwz maximaal 1 keer in de 2 of 3 maanden. Als je het doet raad ik je aan: doe het met meer tegelijk en ga NIET de disco in. Blijf gewoon de hele nacht ergens zitten en ga lullen. Als je XTC op hebt is alles geweldig en mooi. Neem er ook niet meer dan 2, en als je er 2 doet, doe het per 1. Als 1 is uitgewerkt neem je 2. Nog een tip: ga niet bij iemand zitten voor wie je iets geheim houdt, dat komt er dus zeker uit. Tenslotte blijf vochtig van binnen, veel fris drinken.
Ik roep mensen op het ook eens te proberen, dan weet je wat je loopt af te kraken met informatie die je ergens hebt gelezen. Ik heb het zelf 2 keer gedaan en ik heb nergens problemen mee, ook niet op school. Alleen als je van jezelf weet dat je zwak van geest bent, moet je het niet doen. XTC is zo'n wrede ervaring dat je het eigenlijk direct weer wil doen. Zo onstaat ook de XTC-verslaving, met geestelijke verslaving, pas later wordt je er lichamelijk afhankelijk van, maar dat is ook psychosomatisch(<--- dit woord toont wel aan dat ik geen hersenbeschadiging heb opgelopen van XTC) een laatste punt: ga nou niet reageren dat ik probeer 'stoer' te zijn, ik wil alleen wat fabeltjes uit de wereld helpen.
||
Citaat:
![]() 2.Wat is psychosomatisch? |
![]() |
|
![]() |
Psychosomatisch betekend dat je denkt dat je iets hebt. Dat kan zo sterk zijn dat je er lichamelijk op gaat reageren. Zo ook met XTC je verlangt er zo naar en raakt er dus geestelijk aan verslaafd, zodat je uiteindelijk ook fysieke verschijnselen krijgt.
||
![]() |
Citaat:
Leg eens uit? ![]() Wil ik wel meer van horen. En paashaas, Goed stuk , alleen niet de disco in met xtc?? Ik kan het niet minder met je eens zijn, als je de echte xtc ervaring meewilt maken hoort je voor mijn gevoel toch daar thuis.
|
![]() |
als je het voor de 1e x doet neem dan een halve, anders ga je over je nek... (tenminste je hebt er kans op). als je niks voelt neem dan de andere helft. neem kauwgom mee want anders bijt je je hele smoel kapot. gevoel is echt een topper. doe het niet te vaak.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben inderdaad ook wel eens mensen tegen gekomen die 16 pillen ophadden. Ik kan alleen zeggen: don't go there, die gast die dat deed was serieus over zelfmoord aan het denken.
||
![]() |
Citaat:
wil je van je hersenen af????? ja dan moet je het natuurlijk vooral doen joh, self-destruction!!!!!! ik ben weg, ajuus
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Niet dat het schadelijk is ofzo, maar er gebeurt zeker wel iets langdurigs met de hersenen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Spacey, serotonine is juist de stof
die je GELUKKIG doet voelen. MDMA, de werkzame stof in xtc, lijkt al bij enkele malen gebruik tot 70% van alle serotonine cellen te beschadigen. Toch hersteld men geestelijk redelijk snel van een pilletje. Ik heb tot nu toe 4x xtc gebruikt (4x een half pilletje) en ga het waarschijnlijk komend weekend weer es doen, en ik moet zeggen dat ik er wel erg naar uitkijk ;-) Effe een tip, pak na een avond intens xtc gebruik een "AFTER E" setje, daar zitten vitamines in die je helpen sneller te herstellen van je gebruik. [Dit bericht is aangepast door The_DJ (04-03-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En dat als je dus opgewonden van iemand raakt, je eigenlijk over-geil wordt van diegene? (vandaar ook de lovedrug-term). Dacht ik tenminste...
|
![]() |
he, ik heb wel vaker xtc gebruikt en het is gewoon iets waar je heel erg mee op moet passen. 1 tip heb ik voor je slik het inderdaad alleen op een feest, anders heb je kans dat het niet goed gaat. Vergeet ook geen kaugum mee te nemen als je heel erg met ja tanden gaat knarsen, dan kun je je tanden kapot knarsen. Vergeet niet genoeg te drinken, je beweegt veel, dus je verliest ook veel vocht.Zorg dat je snoepjes met druivensuiker bij je hebt, dat is altijd goed. Mocht je fout gaan, ga gelijk naar de dichtsbijzijnde EHBO post, zij zijn dit gewend en weten ermee om te gaan. Slik de 1e keer een halfje of een hele en zeker niet meer. Je weet nooit of je lichaam er in 1 keer tegen kan en hoeveel speed erin zit.Hou er zeker rekening mee , dat als er in een pil veel speed zit, dat je de rest van de dag niet kan slapen en dat je de volgende dagen helemaal gebroken en vaak ook spierpijn hebt. Je kan er de volgende dagen ook depressief van worden. Als je de volgende dag niet kaneten, probeer jezelf dan te dwingen, want vaak val je 1 kilo af.Als je het van plan bent nog een keer te doen, doe het zeker niet vlak achter elkaar, je zal zien dat de verleiding groot is, maar trap er niet in. Ik wens je heel veel succes en plezier, mocht je nog meer willen weten, stuur me effe een mailtje naar sensation4ever@hotmail.com
doeg! |
![]() |
||
Citaat:
Spacey schreef: XTC is eigelijk een lovedrug hè..... Is het niet gewoon zo, dat al je gevoelens gigantisch worden versterkt? Als jij dus een lichtje ziet, dat je normaal wel grappig vindt, dat je er nu opeens helemaal van uit je dak kan gaan? (door die pil dus) En dat als je dus opgewonden van iemand raakt, je eigenlijk over-geil wordt van diegene? (vandaar ook de lovedrug-term). Dacht ik tenminste... [/B] [/QUOTE] het word een lovedrug genoemd doordat je er iedereen aardig van gaat vinden, niet ommdat je er geil van wordt. |
![]() |
|
![]() |
Klopt wel, je gevoelens worden zeker sterker.
Op TE maakte ik veel makkelijker contact met mensen en ik vond zelfs de buizen aan het plafond mooi om te zien(ok, is best wel maf). Verder adviseer ik net zoals zovelen om het heel af een toe te doen. 1 goed pilletje is echt genoeg want anders wen je er ook aan en dan is het ook niet leuk meer.
|
![]() |
Pillen is kankerzooi! als ik jullie was zou ik maar gewoon aan de red bull gaan ofzo en zorgen dat je goed uitgerust bent als je naar zo'n feest gaat, dan kom je ook een heel eind. Bij een vriendin van mij is het ook bestwel verkeerd gegaan, dus ik raad jullie aan om die zooi niet te gebruiken!
Als je het wel doet, moet je het zelf weten, MOTHERFUCKAZzZ |
![]() |
|
Ik weet niet of je het ondertussen al gedaan hebt ofzo maarre ik raad het je aan om te proberen. Je zei trouwens dat je ze wilde laten onderzoeken, door wie dan? Ik ben het wel met je eens dat je zeker moet weten dat het goede zijn. De eerste keer dat ik het deed wist ik dat en alles ging goed. De tweede keer wist ik het niet zeker en ik ben daarna een halve week depressief geweest. Sindsdien heb ik het nooit meer gedaan. Dus zorg dat je zeker weet dat het goede zijn en enjoy.....
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Mijn ouders weten van gebruik Florian1994 | 11 | 18-06-2012 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
XTC date Aletta Jacobs | 51 | 08-05-2011 03:20 | |
Drugs & Alcohol |
blowen Zowieso | 73 | 26-07-2009 13:32 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |