![]() |
|
Voor mij pil en condoom.....heb het nog niet gedaan maar zonder zou ik een te groot risico vinden. Een vriendin van mij zit vanaf der 17e al met een kind, dat gaat mij echt niet gebeuren! En het ergste was dat ze wel een condoom hadden gebruikt, zij aan de pil was en ze niet wist dat ze zwanger was doordat ze wel ongesteld werd.....zat dus zomaar ineens met een kind. Ze heeft er niet eens over na kunnen denken of ze het kind wel of niet wilde houden.
Dit is teneerste een grote waarschuwing voor mij om het met dubbele bescherming te doen en daarbij komt ook nog eens dat ik geen zin in een ziekte heb. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
sterilisatie bij man = zaadleiders worden 'afgesloten' (doorgeknipt en afgebonden)... het kan worden teruggedraaid met een operatie castratie = ballen eraf (kan niet worden teruggedraaid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 08:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan heb je flink pech gehad toen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
T kan altijd gebeuren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik ben aan de pil, vroeger alleen met condoom met mn vriend, maar ja, de pil vind ik toch echt wel leuk en hij is voor iets van 98% betrouwbaar? Vind ik toch heel wat. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête: Jeugdcriminaliteit Erbenda | 35 | 11-02-2013 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Werk, Geld & Recht |
enquête over de Arbo -> Even invullen! ~Golvend Badeendje~ | 27 | 05-10-2003 11:04 |