Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. meestal wel 3. om een goeie indruk te maken 4. niet altijd... hahaha... nee, maar ik heb wel een hele geile broek met scheuren er in... en daar passen ook wel handen door heen, ontzettend leuk voor in de bioscoop ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar nee . . . ik heb geen versier outfit . . . trek dus ook niks speciaals aan als ik iemand wil versieren . . . vraag 3 vervalt ook . . . net zoals 4 ook, want er ontbreekt bij mij iets wat lef heet
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb geen bepaalde standaard-versier-outfit. Wel let ik erg op mijn kleding als ik van plan ben te gaan versieren
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik versier niet! ik ben een meisje!
|
Wie heeft er een speciale outfit om te versieren?
neej wel is het zo dat ik als ik ergens uitga oid mezelf optut om me wat zekerder te voelen, maar dat hoeft nie perse om het versieren te zijn.. Wat trek je dan aan als je iemand wil versieren? de dingen die ik mooi vind staan en fijn vind zitten.. of iets wat nieuw is en ik vet vind.. Waarom trek je juist dat aan? omdat ik dat mooi en fijn vind en ik me dus zekerder en mooier voel... En lukt je versier poging dan ook? neej meestal nie, maar ik kan me ook nie zo veel pogingen herinneren ![]() ![]()
|
meestal trek ik dan gewoon een mooie zwarte veloers jurk aan met veters aan de voorkant en de mauwen zijn lang en lopen wijt uit, die jurk bedekt wel alles maar daaronder doe ik dan een zwarte panty met grote gaten en kisten, en dan van die supermoojjjjeee lingerie van een gothicsjop... ik heb van die zwarte laklingerie das nie echt comfertabel maar wel heel opwindent naja je kan het wel begrijpen denk ik of nie?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je beschrijft het wel mooi overigens. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 |