Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
/me verscheurt 10 telefoonboeken! Die rotservice van de UPC... daar heb ik een trauma aan overgehouden. Merci! Laat me er niet weer aan herinneren! AARGHAARGHAARGH! ![]() Suzan
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit heeft niets met topic te maken ik wil gewoon ff zeiken ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het gaat slecht met UPC, alweer.
Een aantal maanden terug was het net zo, en toen kregen ze weer een nieuwe kapitaalinjectie. Er kwam daarna ook publiciteit door o.a. Kassa (of hoe heet dat consumentenprogramma?), de consumentenvereniging COAX heeft flink wat gedaan en opeens waren alle storingen voorbij (bij internet). Maar of het deze keer ook lukt? ![]() Aan de andere kant, 'de kabel' is gewoon te groot om sowieso op zwart te gaan (voor langere tijd). |
![]() |
|
Verwijderd
|
zoals jullie weten, is UPC gewoon een bedrijf dat alle (kleinere) kabelexploitanten heeft opgeslokt. in hilversum had je bijvoorbeeld A2000. wanneer UPC failliet gaat, hebben de consumenten denk ik niet echt een probleem; die kleinere bedrijven komen weer op de markt en alles wordt weer zoals het was (en hoort te zijn
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en toen kwam upc... maar ik denk niet dat heel nederland strax zonder tv ofzo zit, dat lijkt me wel heel erg lomp als dat zou gebeuren in nederland.. en de kleinere bedrijvne zullen idd wel denk ik terugkomen, gelukkig maar! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De vraag is voor mij of de overheid wel mag ingrijpen uberhaupt. Is dat niet in strijd met de vrije handel?
||
Citaat:
enneh halve banaan over die service, dat klinkt heel bekend, voor klachten moet je perse bellen (je mag niet mailen ofzo) doe je dat krijg je na een kwartier zo'n bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn en hangen ze (en daar gaat weer 1gulden50 per minuut) krijg je ze na maanden proberen op de meest rare tijdstippen een keer aan de lijn zeggen ze dat ze het goed zullen maken, dat gebeurd natuurlijk niet, jij weer bellen, na een maand elke dag proberen kom je er weer een keer door en dan zeggen ze weer dat ze het op zullen lossen, doen ze weer niet en zo zijn ze inmiddels al bijna een jaar bezig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ikw eet niet of het al gezegd is..
Maar als UPC falliet gaat word het overgenomen door de overheid.. de TV-kabel altans omdat de overhied wil dat mensne in Nederland TV kunnen kijken om op de hoogte te blijven van het nieuws ed. In nl is dat volgens mij zelfs een recht in zekere zin dan.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() IK HAAAAAAAAAAAT UPC Ik hoop maar dat ze failliet gaan, dan nemen m'n ouders wel ADSL... (die betalen alles) Dat schijnt even snel te zijn, en hopelijk zónder 1 dag per week geen verbinding (ok, dat is overdreven, maar wel vaak... 1 dag per 2 weken, gemiddeld). Maargoed, ontopic. UPC heeft hier, in Zutphen e.o., de lokale kabelexploitant Tebecai (internetdiensten Tebenet) overgenomen, in december 2000. Toen begonnen ook de storingen. Voor die tijd, tijdens Tebenet (een van de eerste gebieden hier, waar kabel-internet beschikbaar was, in 1995), kon je gewoon de storingsdienst bellen, een gewoon lokaal nummer. Sinds december 2000/UPC moet je daarvoor 0900-1580 bellen, kosten: €0,10 per minuut; gemiddelde wachttijd: 15 minuten. Dan krijg je een medewerker van een call-center te spreken die je vertelt dat er een storing is en dat eraan gewerkt word. Óf ze vertellen je dat er geen storing is en dat het aan jouw computer ligt (wat helemaal niet zo is). K*tbedrijf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het netwerk is overbelast, en dat is al een tijdje zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doe niet zo dom, kijk bv ff op www.rtlz.nl [Dit bericht is aangepast door darkshooter (12-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee, lees mn reply maar eens, het is echt meer dan 3x slomer geworden, dat A2000 was toen het snelste internet in Nederland, A2000 begon in Hilversum, breidde zich uit naar Amsterdam en omstreken en ging verder met nog steeds topsnelheden, totdat UPC kwam.. het netwerk wordt voortdurend uitgebreid,verbeterd etc. t probleem is dat die materialen en die zooi wel goed is maar dat hun het zelf verkloten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (toch?) Ik betwijfel overigens of hun materiaal wel voldoende, zowel qua kwaliteit als kwantiteit, is. |
![]() |
|
Waarschijnlijk al bekend, maar de kans is groot dat kabel-tv van UPC gewoon wordt overgenomen indien UPC failliet gaat...Het zijn voornamelijk de schulden die UPC de das omdoen en de inkomsten van kabel-tv zijn toch €20 miljoen...
|
![]() |
Als upc failliet zou gaan zal gaan zal je gewoon tv kunnen kijken en internetten. Mocht niemand intresse in upc hebben dan zal ze wel zonder internet (chello) en tv kunnen komen maar dit lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Upc heeft een aantal back-ups dus de diensten zullen wel worden aangeboden alleen dit is maar voor korte duur want de back zal dan beslag op de inboedel van upc nemen.
*knip* edit: reclame verkoop je maar op markt, niet op Scholieren.com Laatst gewijzigd op 14-04-2002 om 16:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Tis een beetje met kpn te vergelijken..
als ze geen umts licenties hadden en zo'n grote schuld waren ze zeker falliet verklaart. doordat de umts licentie kpn middelen geeft waarmee ze de schuld verminderen, blijven ze operationeel nou is upc wel iets ingewikkelder maar een kabelnetwerk wordt altijd wel verkocht.. misschien essent/@home of een andere partij zijn er meer dan genoeg. Denk dat het eerder de vraag is wat de banken willen, als ze de uitgaven bijna zouden bevriezen zal upc ook winst kunnen maken. (blijkt uit de gepresenteerde jaarcijfers.)
|
Ik ben ook best wel genaaid door die lui van UPC.. maar heb er uiteindelijk mooi winst op gemaakt: 50 gulden per niet op komen dagende monteur (2 keer) en ook nog eens 5 gulden per dag dat je geen internet hebt (totaal 10 dagen) daar kunnen we duz mooi van uit eten..
Iig als UPC failliet zou gaan dan is dat wel vrij lullig. Dan zit met zonder tv en internet .. lijkt me vreselijk!! Maar ik denk dat dan binnen een paar dagen ook alles weer wordt overgenomen.. al die kabels en dat hele netwerk ligt er dan al.. duz dat scheelt.. Conclusie: UPC heeft een heele slecht service... vaag eigenlijk dat ze daar nix aan doen!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|