Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik kijk altijd en t isz heel leuk ennuuh t wasz ook spannend vandaag maar wanneer komen ze t mouw te weten over cole????!!!
![]() En ik vind Phoebe wel heel leuk spelen daarna Piper en dang Paige dan Leo en dang pasz Cole.., P.S. wie wilt me please prive-berichten en zeggen hoe ik een plaatje en tekst onder mijn naam kan krijgen? ![]() -xxx-LilDushi |
![]() |
|
Ik wil, nee ik eis een Charmed conventie georganiseerd door Kanaaltwee (Belgie) en Net5 (Nederland) waar je merchandise kunt kopen, waar mss zelfs holly, alyssa, Rose of Brian zijn en dan nog een mega scherm waarop je constant een aflvering kutn zien en Als Extra de premiere van seizoen 6!
zou cool zijn ![]()
||
Citaat:
![]() die aflevering van Leo in t leger ("Saving Private Leo") die blijft mooi ![]() de nieuwe van woensdag was ook ![]() en Cole is weer lekker evil bezig (in de oude) hehe, maar over een paar afleveringen (eind seizoen) gaat ie alweer dood...awh dat vink zo'n zielige aflevering, voor Phoebe dus... ![]()
|
![]() |
Mijn favo aflevering is dat Phoebe gewond raakt door een geest in zo'n spookstadje...... Die vond ik koel, ik heb m laatst ook opgenomen... Een andere goeie vind ik die van de ijscoman...
na vandaga nog 4 keer seizoen 4 en dan begint seizoen 5..... volgende week dus....... ik hoop dat dat er nog op komt.... ![]() Als dat zo is komen er nog 8 afleveringen voordat de herhalingen de afleveringen van woensdagavond hebben ingehaald..... Ik kijk morgen meteen op teletekst om te zien of t volgende week nog komt....... pagina 227 volgens mij...... Well, that matters! Shit tis al tijd...... tis er al op........ ik ga maar...... wil niet meer missen! |
![]() |
||
Citaat:
-aflv2=> We all scream for ice cream ![]() Bij ons in belgie is het morgen de 100ste aflvering whoopido kan ik weer eens zien
||
Citaat:
Wie de 4de pop is weten we niet maar het is ni Prue wss Cole ofzo! ER komt veel merchandise uit binenkort van charmed...let maar op mijn woorden
|||
Citaat:
![]() argh ze gaan idd niet ook die eerste paar afleveringen van seizoen 5 herhalen die al geweest zijn ![]() ![]() Citaat:
IK WIL GEEN ZOMERSTOP!!! ![]() *gelukkig heb k alles op video en kan ik kijken wanneer ik wil ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() awh die aflerering van vandaag, dat vind ik toch echt wel 1 van de besten, Cole gevanquished, Phoebe die toch voor haar zussen kiest ![]() en de 'bedscene' de allerlaatste scene dus, die vink zo liefff...
Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 18:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar wel vaag, bij ons was nix aan de hand?? ![]() ja echt een jank einde ![]()
|
OOh zeker Womb Raider ja idd zeer mooi dat einde
![]() ![]() oh ik heb een video gemaakt van 10 MB duur 4,30 minuten over de season finale Oh my goddess part I (season5) ![]() je kan hem downloaden indien je wenst link: http://users.pandora.be/onofbb/OMGpartI.wmv boxen goed luid zetten want de muziek is soms still!
||
Citaat:
![]() ![]() hm dat kan bij mij niet, heel vaag, ik moet hem eerst downloaden voor ik hem meteen kan afspelen, want nu opent ie m meteen in media player en dat werkt dan niet bij mij ofso ![]() maar ik heb ook een onwijsssss mooi filmpje van Oh My Goddess Part 1 met hele mooie muziek erbij enzo, kweet alleen niet meer waar ik hem vandaan heb, maar die is zooo mooi ![]()
|
Ik vind het echt stom dat ze nu weer een stop hebben bij Charmed en Buffy en Angel.
Nu is er helemaal niets leuks meer op t.v. En charmed herhalingen zijn ook al gestopt. Dan ga ik maar weer alle afleveringen downloaden om het nog een keer te zien. Vond het toch het leukst toen Shannen Doherty (Prue) er nog inzat. Jammer dat ze ruzie kregen op de set.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
damn dan wordt dit ook een dood topic zegmaar... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @fiepje: tis idd heel erg jammer... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en charmed komt pas in t najaar terug *zucht* ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
HEEEL MISSCHIEN IEMAND DIE MENSUH KENT BIJ NET 5?????????????????
ZORG DAN DAT CHARMED SNEL WEER TERUG KOMT WANT ALLE PROGRAMMAS DIE IK KEEK ZIJN AFGELOPEN EN K HEB DUS HELEMAAL NIX TE DOEN IN DE VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUS ALS JE BIJ NET 5 WERKT (WAT NIET HET GEVAL ZAL ZIJN MAAR DAN BEN IK HET FF KWIJT) LAAT HET GEWOON WEER LEKKER OP TV KOMEN EN GEEN GEZEUR....... ![]() DANKJE ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het ois gewoon zomerstop van allerlei programma's nu, zo ook Buffy en Angel, dus ook charmed, en dan kunnen we wel blijven zeggen dat het terug moet op tv, maar dat heeft toch geen nut... daarbij mis je nu geen afleveringen doordat je op vakantie zou zijn oid en als we geluk hebben, gaan we na seizoen 5 sneller door met seizoen 6, omdat het dat weer langer heeft geduurd voor s5 klaar was en s6 in amerika onderhand klaar is. dus... oowja en zet volgende keer ajb je capslock uit... dankje ![]()
|
![]() hmm ik moet ff een charmednieuwtje ofso vertellen hier, anders wordt t topic zo loos heh? oowja kweet al iets ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar uhuhm alyssa milano (phoebe) speelt ook wel es in fimmels... en pas zat ze nog in Spin City ![]() *mooie vrouw* |
![]() |
||
Citaat:
ik weet niet of je ocean's eleven hebt gezien? maar daar zit Piper ook in, 3 minuten ofso haha, terwijl ze aan het kaarten is, volgens mij zegt ze niet eens iets ![]() *eens* maar ik ga voor Holly ![]()
||
Citaat:
nou in eerste instantie willen Piper en Phoebe dan een normaal leven, maar Paige is het daar niet mee eens, dus ze zijn het niet eens...op het moment dat ze de keuze moeten maken, komt er iets tussen en moeten ze een innocent redden, dit gebeurt een paar keer en dan komen ze er uiteindelijk achter dat het heksenleven hen opzich wel bevalt en dat dat is wie ze zijn, dus dan kiezen ze toch voor het heksenleven, dus iedereen weer blij, ook Paige ![]() en dan aan het einde zegt die Angel nog ff zo van "oh ja, wat deze keuze ook was hij heeft geen invloed gehad op Leo en Piper's geluk" en dan snapt niemand het en dan ineens gilt Phoebe : whaaaa you're pregnant!! en dan heeft Piper zouets van : Who's pregnant??? naja en dan blijkt dus dat ze zwanger is!! en dan gaan ze allemala gillen en blij doen en elkaar omhelzen enzo...heel schattig einde iig ![]() jammer dat je die gemist hebt... btw: www.aboutcharmed.com is een goede site met ook een goede episode guide (evenals www.thecharmedones.com)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een Charmed aflevering CharmingPiper | 15 | 08-07-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed]100ste Aflv Trailer Apomes | 7 | 14-01-2003 17:31 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Fanny | 3 | 30-05-2002 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Site Apomes | 7 | 08-05-2002 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Nieuws van het Charmed-front: Verwijderd | 5 | 21-11-2001 18:25 |