Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Simpele verklaring: nix bovennatuurlijks aan.
Ofwel ken je de persoon redelijk goed en is hij dus voorspelbaar geworden. Ofwel werkt je brein wat sneller dan uw gesprekpartners en daarom kan je hem al aanvullen. (Heb ik ook wel eens, mij moeder is zelfs zo voorspelbaar geworden dat ik reeds antwoord geef voor ze het gevraagd heeft, wel leuk spelletje, maar ik zit er ook wel eens naast hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heel veel zinnen kun je gewoon min of meer afmaken, omdat woorden erg vaak in dezelfde combinatie voorkomen
![]() Ook zo met muziekstukken, eigelijk is er in een nummer na 1 soort noot maar 1 andere noot die erop kan volgen ![]() Zo kan ik na een nummer 1x gehoord te hebben de melodie ook wel meeneurieen, dat heeft echt niet alleen met onthouden te maken ![]() Verder zit er volgens mij ook een soort van vertraging tussen het woord horen en het woord begrijpen, aangezien het eerst verwerkt moet worden, dan een woordenboek geraadpleegd op de betekenis, dan de zin waar het woord in zit d'rbij, totdat je een hele zin hebt.... Misschien dat een ander deel van je hersenen in die tijd alweer bezig is een antwoord op te bouwen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik begrijp ook wel dat als er na 1 noot maar 1 andere kan volgen er maar een paar verschillende muziekstukken zouden bestaan, afhankelijk van met welke noot je begint ![]() Als componist heb je natuurlijk de ruimte ![]() En nee, ik heb nog nooit wat gecomponeerd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
IK WEET WAT HET IS! Ik heb een vriend die precies hetzelfde heeft, maar dan veel erger. Als hij mensen aankijkt, dan kan hij aan hun ogen zien wat ze denken. Oké, het klinkt echt dom van: hij kan gedachten lezen... Maar het is echt waar. Al vanaf dat hij ongeveer 4 was heeft hij die gave. Hij heeft toen contact opgenomen met een paar paragnosten en die zeiden dat het gewoon een vorm is van helderziendheid. Ze zeiden ook dat het heel vervelend kan zijn voor de persoon zelf (in dit geval jij dus) en dat het niet over kan gaan, maar dat je gewoon moet leren om er mee om te gaan....
Dus, voor meer informatie kun je altijd een emailtje sturen naar een paragnost. Er staan een paar paragnosten op de site http://paranormaal.pagina.nl. Die vriend van mij dus kan met behulp van ogen er achter komen wat een ander denkt. Maar hij kan ook, als diegene niet in de buurt is, erachter komen wat iemand denkt. Hij moet zich alleen concentreren en dan hoort/denkt hij het. Misschien heb jij ook wel zoiets. Je denkt aan een persoon en weet wat hij/zij denkt... Naja, vaag verhaal, maar misschien helpt het je wel... In ieder geval, suc6! |
![]() |
|
Jaren geleden heb ik eens een boek gelezen waarin oefingen stonden om elkaars gedachten te lezen. Het ging hierbij vooral om kleuren en fruitsoorten (geen hele zinnen ofzo dus).
En het grappige is, het werkte. 5 van de 6 keer "raade" ik de juiste kleur (hoewel het fruit wat moeilijker ging). Ik was toen nog best wel jong, en zag het eerder als een spelletje natuurlijk en bestede er verder weinig aandacht aan. Maar nu ik er over nadenk lijkt het me toch wel interessant om hiermee eens door te gaan. Want wat Adila beschrijft is echt. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het meetingtopic, 28-12-2005 CSN | 45 | 02-01-2006 12:19 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |