Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 11:36
atsirk
atsirk is offline
Gewijzigd op vraag van Atsirk. Probleem is opgelost. Maar ik haal niet alles weg, misschien hebben volgende personen er nog iets aan en anders vraagt iedereen zich plots af waar alles is gebleven.

Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 19:53.
Advertentie
Oud 01-07-2003, 11:58
Verwijderd
Zo'n dingen zijn hier al vaak langsgekomen. JE zult waarschijnlijk veel reacties krijgen dat je tot God moet bidden enzo, laat die maar zitten. Wat je hebt gedaan, dat weet je zelf ook heel goed, is fout. Wat je nu moet doen... ik zou je aanraden de geest vragen weg te gaan. Zeg dat je hem hier niet wilt en dat het fout was om hem op te roepen en dat je het nooit meer zal doen. Verplicht hem om weg te gaan. Je kunt het huis reinigen of laten reinigen, als je zelf de geest niet kunt aanspreken, kun je dat ook iemand anders laten doen.
Een beschermend schild optrekken of een amulet dragen wil ook wel helpen.

AngelLena, Atsirk heeft me via msn duidelijk gemaakt dat dit ernstig is, ook al hebben we veel topics hierrond gehad, laat het maar even open.
Oud 01-07-2003, 15:08
Shade
Shade is offline
Ja als dit echt allemaal waar is.....
Heb je een probleem, volg de raad van Mutant idd maar op en veel succes verder....
Oud 01-07-2003, 16:12
AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuh...om het zo maar te zeggen... PROBLEEM!!!

En Djinn is niet alleen een kwade geest...maar ook een verdomd machtige... Als je die eenmaal te pakken hebt, ben je wel ff bezig om em weg te werken... Standaard dingetjes werken vaak niet tegen zo iets machtigs.... Jouw vrienden die er aan mee hebben gedaan zijn wel verdomd verstandig geweest om de benen te nemen zodra er iets fout ging. Omdat jij bent blijven zitten was jij degene die hij associeerde met zijn oproeping. Tegen de tijd dat hij volledig aanwezig was hadden jou vrienden al de benen genomen en jij zat daar nog het glas stuk te slaan, wat misschien 1 van je red middelen had kunnen zijn... Maar die is nu niet meer. Maar dit is dus de reden dat jij de enige bent die last van hem heeft.

Hij stelde jullie truc duidelijk niet op prijs en dat laat ie op een zeer vervelende manier weten. Aan je omgeving is op dit moment niet zo vreselijk veel te doen. Vragen of hij weg wil gaan heeft denk ik weinig zin, want dit is een geest belust op wraak en geeft pas op als hij doorheeft dat ie het niet kan winnen. Wat jij dus voor elkaar moet proberen te krijgen is dat hij of niet wint, of dat je hem terug stuurt naar zijn eigen wereld. Dat terugsturen naar zijn eigen wereld is een lastige en heb ik zo ook geen antwoord op. Daarvoor zal ik in de boeken moeten gaan spitten en ben ook wel bereid om dat te doen als je dat liever hebt met risico op mislukken dan een langdurige strijd leveren. Maar je zult wel iemand erbij moeten hebben met veel ervaring op het gebied van kwade, machtige geesten.

Zorgen dat hij niet wint is een manier voor, maar hou er rekening mee: it gets wors before it gets better. De manier om jezelf te beschermen is door een beschermende cirkel om je heen te trekken. Hoe je dat precies moet doen is op bijna elke paganistische site wel te vinden. Ik raad je aan om die informatie te kopieren, op te slaan, uit te printen en te gebruiken.
Vervolgens elke keer dat zijn aanwezigheid duidelijk is, zeg je de volgende spreuk 3 keer: Alles wat mij toegezonden wordt, stuur ik terug met liefde.
Je zou er ook wijs aan doen om dat buiten zijn aanwezigheid ook meerdere keren te doen, bv. als je op staat, tussen de middag en als je op bed gaat.
Dit gaat de djinn niet grappig vinden en gaat er alles aan doen om je het leven zuur te maken. Hou daar rekening mee en geef je niet gewonnen. Dit vereist dus een supersterke wilskracht en volle overtuiging.

Het is aan jou om te bepalen welke keuze jij maakt en hoe je het aanpakt. Dit is een heel lastig pakket waar je in zit en dat vind ik echt heel erg, maar het heeft ook 1 voordeel: je hebt je lesje wel geleerd. Ik denk niet dat jij nog geesten op gaat roepen voor de rest van je leven. Gebruik je verhaal om anderen duidelijk te maken wat de gevaren van het geesten oproepen zijn. Jij weet het als geen ander. Behoed anderen voor dezelfde fout. Da's het enige wat ik van je vraag en waar jij zelf ook wel baat bij gaat hebben...
Oud 01-07-2003, 16:31
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Kan je die geest ook controleren en dingen voor je laten doen?

Ja heb mischien teveel naar alladin gekeken.
Nee maar dat hij dingen voor je doet, dat hij je bevelen uitvoert.
Mischien dat ik wel gek ben maar gewoon.

Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 16:44.
Oud 01-07-2003, 16:48
Shade
Shade is offline
ja je hebt idd teveel alladin gekeken....
Geesten zijn geen slaven, ze hebben hun eigen wil en kwaadaardige geesten moet je zeker geen ruzie mee krijgen
Oud 01-07-2003, 16:48
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-07-2003 @ 17:31:
Kan je die geest ook controleren en dingen voor je laten doen?

Ja heb mischien teveel naar alladin gekeken.
Nee maar dat hij dingen voor je doet, dat hij je bevelen uitvoert.
Mischien dat ik wel gek ben maar gewoon.
Zeg het ff andersom en dan heb je het aardig bij het rechte eind. Als je jezelf niet beschermt tegen de kwade geest kan hij jou overnemen op momenten waarop je hem het minst kan gebruiken en jou dingen laten doen die jij helemaal niet wil doen. Heel gedonder om hem dan weer uit je te krijgen, kan ik je wel verzekeren.
Goede geesten doen niets voor jou (vaak dan). Het is vaak zo dat als een goede geest jou benaderd, dat ie hulp nodig heeft om door te gaan naar een volgend leven. En die vraagt ie beleefd aan jou, maar meestal niet rechtstreeks.. Beetje cryptisch zeg maar...
Oud 01-07-2003, 17:42
The Crash Bash
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 17:48:
Zeg het ff andersom en dan heb je het aardig bij het rechte eind. Als je jezelf niet beschermt tegen de kwade geest kan hij jou overnemen op momenten waarop je hem het minst kan gebruiken en jou dingen laten doen die jij helemaal niet wil doen. Heel gedonder om hem dan weer uit je te krijgen, kan ik je wel verzekeren.
Goede geesten doen niets voor jou (vaak dan). Het is vaak zo dat als een goede geest jou benaderd, dat ie hulp nodig heeft om door te gaan naar een volgend leven. En die vraagt ie beleefd aan jou, maar meestal niet rechtstreeks.. Beetje cryptisch zeg maar...
Wow damned dat moet echt wel eng zijn.
Maar als zo'n geest je overneemt wat doet hij dan met jou?
Want kan me niet direct voorstellen wat een geest met je wilt doen.
Oud 01-07-2003, 18:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-07-2003 @ 18:42:
Wow damned dat moet echt wel eng zijn.
Maar als zo'n geest je overneemt wat doet hij dan met jou?
Want kan me niet direct voorstellen wat een geest met je wilt doen.
Hij laat je bijvoorbeeld dingen zeggen die je van jezelf helemaal niet meent, en als ie echt kwaad in de zin heeft kan hij je dingen laten doen tegen anderen of tegen jezelf die helemaal tegen je persoonlijkheid indruisen. (slaan, schelden, kwaad worden om niks etc etc)
Oud 01-07-2003, 18:43
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 17:12:
Eeeuh...om het zo maar te zeggen... PROBLEEM!!!

En Djinn is niet alleen een kwade geest...maar ook een verdomd machtige...

Eh AngelLena....zo'n geest kan natuurlijk wel beweren dat hij een Djinn is, maar voor het zelfde geld is het gewoon een dood ordinaire klopgeest met grootheidswaanzin. Ik heb net een boek gelezen over leven na de dood, waarin een aantal gevallen met geesten beschreven stonden. In de gevallen van een boze geest werd er bijna altijd gelogen. Dus misschien is het toch niet zo vreselijk als het lijkt. Ik denk dat The Crash Bash het beste een paragnost op kan zoeken.
Oud 01-07-2003, 18:46
The Crash Bash
Ik zit niet met een Djinn maar atsirk wel.
Oud 01-07-2003, 18:58
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 01-07-2003 @ 19:43:
Eh AngelLena....zo'n geest kan natuurlijk wel beweren dat hij een Djinn is, maar voor het zelfde geld is het gewoon een dood ordinaire klopgeest met grootheidswaanzin. Ik heb net een boek gelezen over leven na de dood, waarin een aantal gevallen met geesten beschreven stonden. In de gevallen van een boze geest werd er bijna altijd gelogen. Dus misschien is het toch niet zo vreselijk als het lijkt. Ik denk dat The Crash Bash het beste een paragnost op kan zoeken.
Klopt...maar stel dat het nou wel een Djinn is... Zou jij het risico nemen om te denken van: ach valt allemaal wel mee, gaan alleen een paar lampjes stuk, doet zich sterker voor dan het is..?

Dat risico zou ik in dit geval niet nemen. Die geest gaat al ver en heeft bewezen toch wel aardig machtig te zijn. Het is misschien niet echt een Djinn, maar het risico om die mogelijkheid uit te sluiten vind ik wat groot...
Oud 01-07-2003, 19:05
lady of the dark
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-07-2003 @ 19:46:
Ik zit niet met een Djinn maar atsirk wel.
Oeeps.....Sorry, dat ik jullie door elkaar haalde. Ik bedoelde natuurlijk Atsirk.

en AngelLena: Inderdaad moet Atsirk die geest niet negeren, maar dat zei ik ook niet. Djinn of geen Djinn, ik denk dat het wel handig is om proffesionele hulp, een paragnost dus in te schakelen.
Oud 01-07-2003, 19:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 01-07-2003 @ 20:05:
Oeeps.....Sorry, dat ik jullie door elkaar haalde. Ik bedoelde natuurlijk Atsirk.

en AngelLena: Inderdaad moet Atsirk die geest niet negeren, maar dat zei ik ook niet. Djinn of geen Djinn, ik denk dat het wel handig is om proffesionele hulp, een paragnost dus in te schakelen.
Dat zeker. Vooral als ze hem echt weg wil hebben dmv terugsturen. Je kunt zelf ook wel het 1 en ander beginnen en ik denk dat ze daarop doelt aangezien ze het haar ouders niet wil vertellen, maar dan moet ze dondersgoed weten waar ze aan begint en waar ze mee te maken KAN hebben.... Vandaar ook verwijzing naar sites over cirkels ter bescherming
Oud 01-07-2003, 19:40
The Crash Bash
Weet er iemand een goede site over info over een Djinn want het is wel interessant.
Via google krijg ik alleen maar zever.
Oud 01-07-2003, 19:40
The Crash Bash
Citaat:
lady of the dark schreef op 01-07-2003 @ 20:05:
Geef niks.
Kan altijd gebeuren he
Oud 01-07-2003, 19:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-07-2003 @ 20:40:
Weet er iemand een goede site over info over een Djinn want het is wel interessant.
Via google krijg ik alleen maar zever.
Moet je naar startpagina gaan en naar dochter folklore... In veel folklores komen verhalen over Djinns naar voren. Is wel wat info uit te halen. Maar echt een site specifiek over Djinns weet ik zo ook niet te vinden...
Oud 01-07-2003, 19:56
AngelLena
AngelLena is offline
Bestaat tegenwordig al niet meer zie ik net. Moet je bij google folklores opzoeken, ik meende dat de Djinn een folklore beschrijving had in Ierland, GB of Frankrijk, maar pin me er niet op vast...
Oud 01-07-2003, 19:58
The Crash Bash
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 20:56:
Bestaat tegenwordig al niet meer zie ik net. Moet je bij google folklores opzoeken, ik meende dat de Djinn een folklore beschrijving had in Ierland, GB of Frankrijk, maar pin me er niet op vast...
Ok thanks.
Oud 01-07-2003, 20:07
The Crash Bash
Ik heb wel info gevonden over een film over een Djinn.
Mischien als het iemand wat interesseert.
Link
Mij lijkt ie wel goed.
Oud 01-07-2003, 20:22
AngelLena
AngelLena is offline
Neuh... films vind ik altijd nogal misleidend als het om dit soort onderwerpen gaat...
Oud 01-07-2003, 22:49
The Crash Bash
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 21:22:
Neuh... films vind ik altijd nogal misleidend als het om dit soort onderwerpen gaat...
Tja mischien wel.
Oud 01-07-2003, 23:10
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-07-2003 @ 23:49:
Tja mischien wel.
Net zoals the blair witch project waar hier ook een topic over is geopend, is ook zo misleidend...
Oud 01-07-2003, 23:23
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-07-2003 @ 21:07:
Ik heb wel info gevonden over een film over een Djinn.
Mischien als het iemand wat interesseert.
Link
Mij lijkt ie wel goed.
Dit hele verhaal lijkt wel op die film :/
Oud 02-07-2003, 00:00
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 02-07-2003 @ 00:23:
Dit hele verhaal lijkt wel op die film :/
ja vond ik ook al, ik was alleen de naam van de film kwijt
Advertentie
Oud 02-07-2003, 00:32
Conner
Conner is offline
Als het echt zon machtige geest is waarom doet ie dan alleen maar van die lullige dingen..ik bedoel de tv uitzetten is wel creepy maar verder heb je der weinig last van denk ik. En bij wie zou je contact moeten zoeken om je hiermee te helpen? het lijkt mij een nogal vage situatie en hoe weet je dat je een serieus persoon heb die je wilt helpen ipv een vaste charmed kijker?
Oud 02-07-2003, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Conner schreef op 02-07-2003 @ 01:32:
Als het echt zon machtige geest is waarom doet ie dan alleen maar van die lullige dingen..ik bedoel de tv uitzetten is wel creepy maar verder heb je der weinig last van denk ik. En bij wie zou je contact moeten zoeken om je hiermee te helpen? het lijkt mij een nogal vage situatie en hoe weet je dat je een serieus persoon heb die je wilt helpen ipv een vaste charmed kijker?
Ik ben een serieuze persoon en een vaste Charmed kijker . Maar niet serieuze mensen vallen al snel door de mand denk ik.
Oud 02-07-2003, 19:37
lady of the dark
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 20:09:
Dat zeker. Vooral als ze hem echt weg wil hebben dmv terugsturen. Je kunt zelf ook wel het 1 en ander beginnen en ik denk dat ze daarop doelt aangezien ze het haar ouders niet wil vertellen, maar dan moet ze dondersgoed weten waar ze aan begint en waar ze mee te maken KAN hebben.... Vandaar ook verwijzing naar sites over cirkels ter bescherming
Ik ken Atsirk niet, maar als ze zo iemand is die geesten op gaat roepen in het bos, dan is ze vast niet deskundig genoeg om een Djinn, of wat voor geest dan ook weg te jagen. (Sorry Atsirk, maar ik denk dat het zo is) Daarom is de enige juiste oplossing een paragnost te contacteren.

Als je bang bent dat je ouders er achter komen Atsirk, kan zo'n paragnost misschien wel zodanig opereren dat je ouders er niet achter komen. Als je de Djinn (of wat het dan ook is) zijn gang laat gaan, dan komen je ouders er juist achter, al was het maar vanwege het rondvliegende mubilair.
Oud 02-07-2003, 19:50
lady of the dark
http://home.houston.rr.com/rwestmore.../arbdjinn.html Misschien is dit nog wel een aardige link. Als je tenminste zin hebt om dat allemaal in het Engels te lezen.
Oud 02-07-2003, 19:51
Verwijderd
Hij gaat dicht op vraag van Atsirk. Het is naar het schijnt opgelost en anders zoekt ze weer contact met me.
Advertentie

Regels voor berichten