Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 14:12
sunna
sunna is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 30-06-2003 @ 15:09:
das wel jammer, dat ie eruit is... maar ik snap het niet zo...
hoezo kan iets 'eruit' groeien, want dat stukje is toch niet zo groeierig?
hij gaat steeds verder naar voren zitten.
ik had t bij bodyflair gedaan, bij de bekende bob
later ging ik naar een andere vrouw die ook weleens bij catherine op tv kwam, en die zei dat hij daar altijd uitgroeid. En dat bob nix zei om gewoon geld te vangen.
Op zich is dat wel naaierig...
hij groeid er daar uit omdat het niet egt een uitsteekstukje is ofsow... dont know
Oud 30-06-2003, 14:13
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik heb even een piercing topic gemaakt en doe deze er ook bij
Oud 30-06-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-06-2003 @ 15:13:
ik heb even een piercing topic gemaakt en doe deze er ook bij
ik dacht al, ik heb geen piercing topic geopend... lol

maa rbedankt...
Oud 30-06-2003, 15:37
Hagel
Hagel is offline
Heb vrijdag nog eentje laten zetten, in mijn linkerneusvleugel. (had al een ringetje in de rechter). Over 2 maandjes doe ik er nog eentje naast denk ik...(als het past )
Oud 30-06-2003, 16:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hm, laat gewoon een piercing zetten op een plek waar het gaatje dicht kan groeien. Als je 'm dan niks meer vindt, haal je hem eruit, simpel.

Ik heb zelf een neus-, navel-, tong- en geslachtspiercing, en heb zowel een knopje als ringetje in mijn lip gehad. De tongpiercing is de enige die ik er 100% zeker nooit vrijwillig uit zal halen.

Wat ik in de toekomst misschien nog wil is een piercing in de hals. Mooie vervanging voor een kettinkje, als je het subtiel doet. Iemand ervaring of tips?
Oud 01-07-2003, 21:37
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 17-06-2003 @ 19:00:
tragus heet dat.
heb ik.
doet helemaal geen pijn, nog minder dan gaatjes in je oorlel laten schieten.

Dank je
Week dat ook weer, wist nooit de naam ervan.
En idd wat Sjeherazade al zei, het doet absoluut geen zeer.
*zo te lezen bennik ook niet orgineel meer *
Oud 01-07-2003, 21:57
duifeltje
duifeltje is offline
[IMG]'http://www.sportiefoost.nl/test/cu2img/img/44piercings.jpg' [/IMG]
Oud 02-07-2003, 18:15
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 01-07-2003 @ 22:57:
*laat maar*
Oud 02-07-2003, 20:10
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Vandaag een neuspiercing laten zetten, nog wel gevoelig en een koeieknop, maar over 3 weken een mooie kleine
Oud 02-07-2003, 21:01
barbara.inc
barbara.inc is offline
Aan mensen met tongpiercing:
Hebben jullie er last van (gehad) met praten / eten?
Deed het pijn?
Wat kostte het ongeveer?

Want ik wil er zelf heel graag 1, moet alleen nog ff ouders overtuigen...
Oud 02-07-2003, 21:39
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
barbelle schreef op 02-07-2003 @ 22:01:
[B]Aan mensen met tongpiercing:
Begin was het wat ongemakkelijk maar ik kon dezelfde dag al min of meer pizza eten, dus het viel wel meer.
Deed het pijn?
nee totaal niet, beetje schrik
Wat kostte het ongeveer?
het kostte mij ong 60 euro, maar dat was op een festival (Lowlands) geen idee hoe veel het bij een gewone piercer kost.
Oud 03-07-2003, 08:26
Liquid
Liquid is offline
Ik wil er een in mn wenkbrauw maar kan some-1 mij ff zeggen hoe dat tewerk gaat??
Oud 03-07-2003, 09:45
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
Deed het pijn?
Wat kostte het ongeveer?

eten heeft een week geduurd...praten heb'k nog wat last van,maar dr zit nog een grote staaf in,en die's te groot om normaal mn 's' te kunnen uitspreken
het deed geen pijn,alleen raar gevoel en veel schrik
het koste 57euro in een officeele piercingwinkel + binnen twee weken krijg ik nog gratis een kleiner staafje
Oud 03-07-2003, 10:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Deed het pijn?
Wat kostte het ongeveer?

Ik heb zeer weinig last gehad. Meteen toen de piercing gezet was (wat overigens ook niet veel pijn deed) ben ik 3 dozen waterijs gaan kopen, en daarvan heb ik er zeker 6 per dag gegeten, met als resultaat dat de tong minimaal opzwelt. Verder na alles wat je eet spoelen, en het is na een week 100% goed. Ik heb zelfs gewoon tosti's kunnen eten dankzij mijn ijsjes.

Het kostte 45 euro. Let ajb niet teveel op de prijs, want bij Jan om de hoek voor 15 euro kan niet goed zijn natuurlijk..
Oud 05-07-2003, 13:08
barbara.inc
barbara.inc is offline
Das waar, was ook niet van plan om me daarop te letten, wilde gewoon ff weten hoeveel ik ongeveer zou moeten sparen

Allemaal heel erg bedankt, ik laat nog wel ff weten hoe het is gegaan enz...
Oud 05-07-2003, 14:22
Verwijderd
tussen je ogen in.. boven je neus zeg maar .. das moooooooooi.. iemand die ik ken heeft dat (maar dat moet je ook staan..)
Oud 05-07-2003, 16:01
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik denk dat ik de hele tijd scheel zou kijken naar die bolletjes
Oud 05-07-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:
NinuhSkateSter schreef op 05-07-2003 @ 15:22:
tussen je ogen in.. boven je neus zeg maar .. das moooooooooi.. iemand die ik ken heeft dat (maar dat moet je ook staan..)
neusbrug..

mhh wel koel maar ik zou het zelf nooit laten zetten, lijkt me echt irritant kijken (ja je went er vast aan, maar toch)
Oud 14-07-2003, 20:50
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Hoi mensen,

Ik ga morgen misschien een ringetje voor over mijn onderlip kopen op de plaats waar ik nu een staafje heb. Maar weet iemand in hoeverre dat uitmaakt? Is het slecht(er) voor je tanden, kan je nog wel lekker eten/zoenen enzo, zit het heel anders, blijft t goed zitten?
Oud 14-07-2003, 20:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
NinuhSkateSter schreef op 05-07-2003 @ 15:22:
neusbrug, ik heb er een
Oud 14-07-2003, 20:59
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 05-07-2003 @ 20:10:
lijkt me echt irritant kijken (ja je went er vast aan, maar toch)
't is alleen de eerste dag ff dat je 'r tegen aankijkt, maar de dag erna zie je ze (de bolletjes/spikes/whatever) al niet meer zitten, tenzij je 'r op gaat zitten letten.
Oud 14-07-2003, 21:04
ZHAzha
ZHAzha is offline
Vraagje aan de mensen met een navelpiercing:

Ik heb mijn navelpiercing nu al een dik jaar, maar nog steeds is het nog niet helemaal genezen.
Ik heb een staafje, en de bovenkant is een mooi gaatje geworden.. maar aan de onderkant komt er nog elke dag van die vieze zooi uit.. het is ook geen mooi gat maar meer een soort van heuveltje

Iemand een id?
Oud 14-07-2003, 21:56
nps
nps is offline
blijven ontsmetten
Oud 14-07-2003, 22:19
Beatdown
Beatdown is offline
ik vindt piercings helemaal top ik heb er een in mijn lip een open ringetje mee 2 balletjes en ik heb in allebij mijn oren een piercing van 4mm
Oud 14-07-2003, 22:25
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
Nog eentje in je lip

Oud 14-07-2003, 22:26
Verwijderd
ik wil er graag 1 in mijn wenkbrauw maar volgend jaar doe ik dat pas en ik weet niet of het staat, maar who gives a damn
Oud 14-07-2003, 22:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
dancing girl schreef op 30-06-2003 @ 14:56:
[afbeelding]

Mijnes...
Maar op deze plek groeit hij er heel snel uit
ontiegelijk veel piercers weigeren die plek te piercen omdat de kans dat 't eruit groeit veel te groot is en dat 'r van alles fout kan gaan.
(naja, behalve bob (bodyflair) dan, maar daar moet je sowieso niet heen gaan om je te laten piercen )
Oud 14-07-2003, 22:54
Ogthala
Ogthala is offline
'tis ook een weinig praktische en/of mooie plaats.
Ik zie er tevens geen lichaamsversiering in.

Maar ja, dat is heel persoonlijk
[/kaasmeisjekutreclame]
Oud 20-07-2003, 19:18
Avelon
Avelon is offline
speciaal voor KazzZ met betrekking tot dit bericht:
Citaat:
k heb er nu een labret in, maar lijkt me ook wel leuk er eens een ringetje in te doen. Maar nu zijn die ringetjes meestal met een balletje eraan, die je er niet zelf in en uit kunt doen. Zou je er ook een normaal ringetje in kunnen doen, zoals dat werkt bij een oorringetje?
Oud 20-07-2003, 19:56
emi
emi is offline
Ik wil opzich graag een wenkbrouwpiercing, of in mn lip...
Alleen ik weet niet wat ze er op mn werk van gaan vinden, en hoe het staat enzo... En hoeveel pijn het wel niet gaat doen !
Met een gaatje laten schieten op de helft van de buitenkant van mijn oorschelp zegmaar, viel ik bijna flauw... Maar dat kwam ook meer doordattie zo'n beetje tegen het kraakbeen aanzat, en de komende 6 weken issie ontstoken geweest waarna ik hem er maar uit heb laten halen
Oud 21-07-2003, 19:54
El Kim
El Kim is offline
Tja, misschien boven je lippen... (je weet wel waar soms zo'n tache de beauty zit...) of neem een neusbel tussen je beide neusgaten sorry ben een beetje melig Verder kun je natuurlijk heel je oor gebruiken, en in je wenkbrauw is ook leuk maar verder weet ik geen plekjes in je gezicht (k geloof dat je al een piercing had in je lip of kin )...
Oud 21-07-2003, 20:23
psychobunny
psychobunny is offline
wil dr eigenlijk ook wel een nieuwe,begint verslavend te worden,maar weet echt niet waar,wil geen opvallende plek als in mn kin ofzo,maar in mn hand of hals ofzo? iemand voorstellen?
Oud 27-07-2003, 16:30
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik wil een ringetje om mn lip heen, in het midden.
alleen de vraag:

hoe lang duurt het voordat de kans op infectie tot 0 verkleint is
hoe lang duurt het totdat ik weer kan zoenen, eten, weet ik veel en geen kans meer loop op een infectie?
Oud 27-07-2003, 16:37
STP
STP is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 27-07-2003 @ 17:30:
Die kans blijft natuurlijk altijd, mijn lippiecing had twee weken nodig om 'fijn' te zitten. In het begin zit 'ie soms wat in de weg en voel je hem soms irriteren. Dát was toen over, maar daarna moet je wel blijven schoonhouden

Citaat:
hoe lang duurt het totdat ik weer kan zoenen, eten, weet ik veel en geen kans meer loop op een infectie?
Eten kan zo goed als direct erna, als je het na het eten maar wel weer goed schoonmaakt. Zoenen na een paar dagen al wel, ook weer gewoon schoonhouden...

Dát is gewoon het meest belangrijk aan een piercing, goed schoonhouden!
Oud 27-07-2003, 16:38
STP
STP is offline
mijn piercing:

en ik heb sinds een weekje een zogenaamde 'tunnel' (waar je doorheen kijkt zeg maar) in m'n oor, een opgerekt 'gat' van (momenteel) 4mm, dat gaat nog verder naar 8mm zoals het nu lijkt...

Oud 27-07-2003, 16:49
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
ik wil een ringetje om mn lip heen, in het midden.
alleen de vraag:

k heb zoiets ook gehad, alleen mn tandvlees raakte erdoor beschadigd dus nou istie dr uit....je kan btw meteen zoenen en eten en alles en n infectie kan je alleen krijgen tijdens/door het zetten verder niet. je moet m natuurlijk wel goed schoon blijven houden maar dat zal de piercingzetmeneer je wel vertellen
Oud 27-07-2003, 17:00
Rocksaan
Rocksaan is offline
Heeft er iemand nog aanraders voor een piercer in utrecht of omgeving.
Oud 27-07-2003, 17:53
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 27-07-2003 @ 18:34:
Dinsdag ga ik als het goed is een lippiercing laten prikken, een ringetje in het midden
Geil..

Ik kan denk ik geen ringetje
Oud 27-07-2003, 17:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 27-07-2003 @ 18:54:
Hoezo niet?
Ik heb laag tandvlees en een lange onderlip (die eindigt halverwege mijn boventanden.. klinkt debieler als dat het is ) dus ik ga er waarschijnlijk constant erop bijten
Oud 27-07-2003, 18:04
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 27-07-2003 @ 18:58:
Hmpf, als dat er zo uitziet als ik me een beetje voorstel klinkt dat idd niet handig Gewoon te weinig lip ervoor dus zeg maar?
Te veel lip juist!!

En dat apart blijven boeit me niet, ik wil het al 3 jaar
Oud 27-07-2003, 19:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Cćles schreef op 17-06-2003 @ 13:58:
Dat botje in je oor daar heb ik er 2 weken geleden eentje laten zetten
kraakbeen heet zoiets volgens mij

zet er eentje door je neus, zoals een stier er 1 heeft. of tussen je wenkbrauwen.
Oud 28-07-2003, 14:35
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
STP schreef op 27-07-2003 @ 17:37:
Die kans blijft natuurlijk altijd, mijn lippiecing had twee weken nodig om 'fijn' te zitten. In het begin zit 'ie soms wat in de weg en voel je hem soms irriteren. Dát was toen over, maar daarna moet je wel blijven schoonhouden

Eten kan zo goed als direct erna, als je het na het eten maar wel weer goed schoonmaakt. Zoenen na een paar dagen al wel, ook weer gewoon schoonhouden...

Dát is gewoon het meest belangrijk aan een piercing, goed schoonhouden!
Hoe is jou verteld dat je je piercing schoon moest houden? Tegen mij zeiden ze dat als ik een douche neem ik de douche kop op mijn lip moet zetten en dat dat genoeg is. Nou hoor ik andere mensen die hem moesten spoelen met water met zeezout etc. Ik spoel hem nu zo'n 10 keer per dag en maak hem schoon met een wattenstokje. Hij is niet superschoon of genezen maar ik heb hem ook pas 4 dagen.
Oud 28-07-2003, 15:46
biep
biep is offline
Citaat:

`

Géén kans op infectie heb je NOOIT als je een piercing hebt.
je piercing kan altijd gaan infecteren.
Je moet het dus in het begin gewoon 3x per dag bijhouden, en na een paar maanden 1x per dag of per week ofzo.
bij de meesten zal het helemaal niet gaan infecteren, maar de kans dat het wel gaat infecteren bestaat altijd!

Ik kon trouwens de eerste dag meteen weer eten ed.
Oud 28-07-2003, 15:49
biep
biep is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 28-07-2003 @ 15:35:
Hoe is jou verteld dat je je piercing schoon moest houden? Tegen mij zeiden ze dat als ik een douche neem ik de douche kop op mijn lip moet zetten en dat dat genoeg is. Nou hoor ik andere mensen die hem moesten spoelen met water met zeezout etc. Ik spoel hem nu zo'n 10 keer per dag en maak hem schoon met een wattenstokje. Hij is niet superschoon of genezen maar ik heb hem ook pas 4 dagen.
tips:

*Listirine! (gewoon te koop bij kruidvat etc.) 3x per dag spoelen met listirine de eerste 2 weken! daarna 1 of 2x per dag. Werkt echt super goed, (gewoon de gele fles nemen) en er zitten stoffen in die bacterien etc tegenhouden.
*Unicura (vloeibare, met de groene strepen) de buitenkant kun je wassen met unicura zeep, dat is ontsmettend, gewoon 2x per dag doen in het begin, werkt ook heet goed tegen al het vuil dat uit de wond komt.

succes
Oud 28-07-2003, 20:21
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Heeft iemand nog tips voor een goede piercer in amsterdam? m'n zus ging altijd naar een goede die ook goed liep maar die blijkt failliet te zijn
Oud 28-07-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
maantje tuurt schreef op 28-07-2003 @ 21:21:
Heeft iemand nog tips voor een goede piercer in amsterdam? m'n zus ging altijd naar een goede die ook goed liep maar die blijkt failliet te zijn
dan liep hij misschien prima, maar zijn zaak minder....
Oud 29-07-2003, 15:51
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
biep schreef op 28-07-2003 @ 16:49:
tips:

*Listirine! (gewoon te koop bij kruidvat etc.) 3x per dag spoelen met listirine de eerste 2 weken! daarna 1 of 2x per dag. Werkt echt super goed, (gewoon de gele fles nemen) en er zitten stoffen in die bacterien etc tegenhouden.
*Unicura (vloeibare, met de groene strepen) de buitenkant kun je wassen met unicura zeep, dat is ontsmettend, gewoon 2x per dag doen in het begin, werkt ook heet goed tegen al het vuil dat uit de wond komt.

succes
Thanks . Dat is ook gewoon wat ik wil, iets om schoon te maken, ik heb nou gewoon een gevoel dat hij gewoon de hele tijd ranzig is.
Oud 29-07-2003, 17:25
biep
biep is offline
vraagje:

Mijn tongriempje is laatst doorgeknipt in het ziekenhuis.
(tongriempje was tekort waardoor ik bijv. niet gewoon aan een ijsje kon likken )
Maar ik kon hiervoor dus ook geen tongpiercing laten zetten (tong was daardoor tekort)
Nu wil ik graag een tongpiercing, maar weet niet of dat verstandig is als je riempje doorgeknipt is.

Iemand hier tips/ervaringen mee?
Oud 29-07-2003, 17:35
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 17-06-2003 @ 19:00:
tragus heet dat.
heb ik.
doet helemaal geen pijn, nog minder dan gaatjes in je oorlel laten schieten.
hoeveel koste dat bij jouw dan?
Oud 29-07-2003, 18:34
heavinly
heavinly is offline
Is het zo dat als je over het algemeen met piercings (ik heb piercing in neus en gaatjes in oren) geen last hebt van infecties en ontstekingen, de kans sowieso kleiner is daarop. Want ik wil een lippiercing, ben best bang voor infecties, maar als ik het dus goed schoonhoud en er toch al geen last van heb, is de kans dan kleiner?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten