Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
boilen is ook lache.
ik ben niet zo goed in uitleggen van dingen maar ik ga het toch proberen. je moet je een grote emmer hebben en een grote plasic fles (liefst 2 liter ofzo) en de onderkant is er dan afgeknipt. Je doet dan een joint erin aan de bovenkant en dan haal je de fles zachtjes omhoog, de fles vult zich dan helemaal met rook. dan haal je de joint eruit en zet je je lippen aan de fles en dan kan je in een keer een halve joint binnen krijgen...(doe het wel goed, pure joint ![]() dit werkt echt lache.
||
Citaat:
ik ben nog nooit zo snel en zo stoned geweest, maar ik denk niet dat ik het ooit nog es doe want mn longen vonden dit niet leuk (half uur aan een stuk hoesten zo ongeveer)
|
wat je ook kan doen wat de meeste wel waarschijnlijk weten
is zelf een waterpijp maken met een een plastieke fles, een pen en iets om gaten te branden je pakt een fles, vult dit voor een kwart met water (of met iets anders natuurlijk ook goe), je maakt een gaatje iets boven de "waterlijn", en nog eentje aan de zijkant vanboven door het gaatje beneden, steek je je bik (wel zien dat er lucht enzo door kan) nu gewoon je joint in die bik steken (de rest zal iedereen wel kennen) ps!!: zie wel dat je filter dik genoeg is voor in de bik te steken of niet te dik |
![]() |
|
Indianen
je bent met een groep en je hebt natuurlijk een joint het gaat zo dat je moet teugen en alles binnenhouden tot de joint weer bij jou is is wel leuk maar de joint is er snel door op getimed teugen?!? ok ten eerste maak je een goede dikke joint, dit eventueel met een blunt, of minstens een bobje met twee filters ofzo nu zit het zo, het is de bedoeling dat je zo lang mogelijk teugt, en dat dan inhaleert (lijkt simpel maar ik weet dat er mensen zijn die dat niet vinden ![]() en dan nog natuurlijk allerhande soorten blows maar denk da iedreen hier wel orgineel genoeg zal zijn |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
wat je met die 'timing' bedoelt enzo want ik kan hier geen wijs uit
|
![]() |
|
Ik heb wel een keer gehoord van een paar maten dat ze een keer hun haard wilden dichtmaken en dan verschillende soorten drugs in de haard wilden gooien en aansteken en dan alles luchtdicht afsluiten.
![]()
|
Blowen met een helm, wat heerlijk scooter-like zeg.
Ja, wat dacht je van: Een waterpijp Een bong Een blunt Een pure-pipe Een space-cake Een kopje hasj-melk Denk je even stoer te zijn door met een helmpje op te roken terwijl je ook gewoon een huiskamer blank kan zetten met een paar man.
|
Wat dacht je van een gasmasker opzetten , daar volop in blowen enzo, dan heel hard de trap oprennen (4 keer) en dan met een zak over je hoofd gaan springen terwijl je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard schreeuw "IK WIL STONED WORDEN"
|
![]() |
Hmmm ik doe het wellis met het bovenste stuk van een coctailmixer(of hoe schrijf je dat)
dat is zon plastic buismet 2 openeningen.... de grootste jet zet je op je broek ofzo, dan shot je de buis vol, en dan zet je je mond op het andere gat... zuig je de rook eruit en trek je tegelijkertijd de buis omhoog zodat er van onder weer lucht bij kan... daar word je egt waus van
||
Citaat:
blank (bn.) 1 nagenoeg kleurloos => albasten, wit 2 zonder bedekking, beschildering enz. => onbeschreven 3 zuiver 4 precies, rond En ga ergens anders je bekrompen wrok na een van mijn welgeplaatste reply's ten toon stellen. Als je niet tegen kritiek kan moet je er niet om vragen.
||
![]() |
Citaat:
![]() blank zetten: onder water zetten bron: kramer nieuw nederland woordenboek (elsevier) up yours my darling en die welgeplaatste post (whahaha) kan me echt geen fuck schelen, it's all in your head. ik vinnet gewoon leuk dat je je zo makkelijk laat dissen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfde principe, alleen inhaleer je de 2e keer als de joint passeert over de andere teug heen, NIET uitblazen tussendoor dus. Pas de 3e keer mag je uitblazen en opnieuw beginnen. Vrij heftig en geen aanrader voor als je met meerderen bent, 3 is echt genoeg. En dan bij het lijstje etenswaren: soep maken of thee trekken van de takjes. |
![]() |
||
Citaat:
En meid, dissen ? je slaat de plank echt compleet mis.
|
Overdreven mexicanen:
ooit mexicaanden we gewoon, dat veranderde na een tijdje in de hierboven beschreven dubbele variant, tegenwoordig hanteren we een soort van combinatie tussen egoroken en dubbel mexicanen ![]() Drie personen, drie joints, 1 teug, doorgeven. Wie uitblaast doet niet meer mee. Zodra er 1 over is begint t opnieuw. Maar over t algemeen houdt iedereen t erg lang vol zodat de joints alle drie op zijn zodra de winnaar bekend is. ![]() T leuke is dat na n uurtje (of een nacht) iedereen vergeten is wie de winnaar was en er nog een aantal potjes moeten worden gedaan 2 b sure ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Blowen in de auto Nickson | 101 | 23-02-2009 17:11 | |
Games |
Diablo 2: zoek 3 andere mensen om samen te spelen Verwijderd | 217 | 18-02-2009 19:11 | |
Games |
Het "spui u gal over Diablo 2 LOD topic" Eresh'kigål | 500 | 13-12-2004 16:11 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Drugs & Alcohol |
wat is nou precies.... maatje | 5 | 17-03-2002 14:01 |