Grote bek, dochter van... en enfant terrible Kelly Osbourne komt niet naar Lowlands. Na een tour met Robbie Williams is Kelly met gezondheidsproblemen teruggevlogen naar huis. We bellen inmiddels rond voor een vervangende band.
IEMOW-KOR schreef op 11-08-2003 @ 17:12: Grote bek, dochter van... en enfant terrible Kelly Osbourne komt niet naar Lowlands. Na een tour met Robbie Williams is Kelly met gezondheidsproblemen teruggevlogen naar huis. We bellen inmiddels rond voor een vervangende band.
thank god, nu maar hopen dat ze haar niet vervangen met een kloteband
IEMOW-KOR schreef op 11-08-2003 @ 17:12: Grote bek, dochter van... en enfant terrible Kelly Osbourne komt niet naar Lowlands. Na een tour met Robbie Williams is Kelly met gezondheidsproblemen teruggevlogen naar huis. We bellen inmiddels rond voor een vervangende band.
Jeej feest..
(als ze nu eens Lagwagon ofzo kunnen strikken )..
niet bellen, gewoon Cult Of Luna boeken.... want die staan al tijden TBC op hun website en ik MOET ze gewoon zien. Punt uit!
Dat van blink op reading is al heel lang bekend en als dat al lang bekend is zouden die andere festivals ook allang geregeld kunnen zijn, maar ze hebben het te druk lijkt me met het nieuwe album.
Danique schreef op 11-08-2003 @ 19:48: Dat van blink op reading is al heel lang bekend en als dat al lang bekend is zouden die andere festivals ook allang geregeld kunnen zijn, maar ze hebben het te druk lijkt me met het nieuwe album.
Ik luister de live dvd van Alk3 en ik heb er zo'n zin in. Ook heb ik spijt dat ik 2 jaar terug toen in de melkweg niet goed heb opgelet en ergens achteraan stond te niksen, maar ja, moest toch al na 2 liedjes weg.
Nu, herkansing, en die gaat geweldig zijn.