Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 20:16
Verwijderd
Mijn vriend heeft voor mij 8 maanden met een ander meisje gehad. Het is dus uitgegaan maar ze gaan nog steeds goed met mekaar om.
Dat is niet mijn punt, want hoe gek het misschien klinkt voor andere : ik kan dr gewoon niet mee zitten dat ze met mekaar omgaan, want het is uit, en ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal vriendschappelijk is.
Maar nu gebeurt me het volgende:
Mijn vriend zijn beste vriend viert vanavond zijn verjaardag, ik mag hem graag en werd ook uitgenodigd. Ik zat het zo een beetje aan mn vriend te vertellen en die vond het leuk als ik mee zou gaan. Maar hij zei: A. (=ex) komt ook. Toen dacht ik: volgens mij blijf ik dus thuis.
Op een of andere manier zou ik niet weten wat ik tegen dr moet zeggen, ze lijkt me zo volwassen. En wat mn vriend over dr verteld heeft is ze ook heel lief ect.
Daarbij heb ik mezelf redelijk belachelijk gemaakt toen ze een keer naar de koorn kwam. Ik had teveel gedronken en was echt stom aan het doen. Niet tegen haar ofzo, ik heb nog geen woord met dr gesproken, maar mn vriend moest me naar huis brengen (vond hij)
Toen bleek dat ze gezegd had dat we goed bij mekaar passen omdat we allebij zo gek als een deur zijn...

Mijn vraag: waarom 'durf' ik niet gewoon naar die verjaardag, of met dr te praten en wat doe ik eraan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2003, 21:14
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik heb zoiets dus ook gehad. Mijn vriend was verliefd geweest op een meisje, en ze gaan nu nog steeds met elkaar om. Ik werd uitgenodigt op haar feest, en ben gegaan. Ze deed zo haar best om aardig te doen, en ik ook. En dat ging ook goed. Was best gezellig, en nu ben ik niet meer bang voor haar, om het zo maar te zeggen..

Je moet eigenlijk gewoon naast haar gaan zitten en wachten totdat zij misschien gaat praten. Dat doet ze vast wel. Als je echt je best doet, lukt het allemaal wel hoor..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 22:28
Wicca*Girly
Wicca*Girly is offline
je moet niet bang zijn zeker weten dat hij alleen van jou houdt hij laat je heus niet in de steeeek
__________________
Groetjesssss Tamy
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 23:58
Verwijderd
Ik zou niet weten waarom je het niet durft. Misschien is het wel zo dat je haar niet als een directe bedreiging ziet, maar kijk je wel een beetje tegen haar op doordat je vriend toch 8 maanden met haar heeft gehad en je ook een positief beeld van haar hebt.

Ik denk dat je toch gewoon naar die verjaardag moet gaan, je bent toch niet verplicht iets tegen haar te zeggen? Als ze op jou zo volwassen en lief overkomt kun je denk ik zelfs gewoon eerlijk tegen haar zijn. Zeggen dat je je nogal stom voelt over die keer dat je dronken was en dat je het een beetje eng vindt om haar te zien, ookal weet je niet waarom. Zo breek je een beetje het ijs en zij zal je er echt niet raar om aankijken.

Ik denk dat het iets is waar je je even overheen moet zetten. Je kunt wel niet naar die verjaardag gaan maar je zult haar nog wel vaker tegenkomen.

Misschien is het ook een beetje een automatische reactie, ookal zit je er eigenlijk niet mee. Er wordt zo vaak moeilijk gedaan over exen. Ik heb het ook wel bij de ex van mijn vriend, dat ik me toch ongemakkelijk voel ookal ben ik echt niet jaloers wat betreft haar en heb ik ook geen hekel aan d'r. Ze doet gewoon normaal tegen me en vindt mij en mn vriend goed bij elkaar passen, maar iedereen doet altijd moeilijk over exen. Bijna automatisch krijg ik dat dan ook tot ik even iets beter nadenk.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 09:39
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
joh, je moet gewoon gaan hoor! wie weet hoe goed je het met haar kunt vinden! ze heeft in ieder geval iets aardigs over je gezegt! en het lijkt me niet voor niets z'n ex!

suc6 meid!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 11:01
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ga gewoon! Je vriend is bij je, dus het wordt heus gezellig...
Dan zie je gelijk hoe dat meisje in het echt is.. ze is heus niet perfect.

En jouw vriend vind jou toch veeeel leuker
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:45
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Wicca*Girly schreef op 13-09-2003 @ 23:28:
je moet niet bang zijn zeker weten dat hij alleen van jou houdt hij laat je heus niet in de steeeek

houden van nog wel zozo!!!
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Daarbij heb ik mezelf redelijk belachelijk gemaakt toen ze een keer naar de koorn kwam. Ik had teveel gedronken en was echt stom aan het doen. Niet tegen haar ofzo, ik heb nog geen woord met dr gesproken, maar mn vriend moest me naar huis brengen (vond hij)
Is schaamte misschien een reden?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:39
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nja. Ik kan me wel voorstellen waar je bang voor bent. Heb je misschien het idee dat als jullie naast elkaar staan, dat jij dan de minst leuke van de twee bent ofzow? Zoiets zou ik misschien hebben, en dat kan dan ook de reden zijn waarom je liever niet met haar op hetzelfde feest bent. Maar.... als ik jou was zou ik gewoon gaan! Je vriend vindt jou veel leuker, echt waar! Succes.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:00
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-09-2003 @ 18:39:
nja. Ik kan me wel voorstellen waar je bang voor bent. Heb je misschien het idee dat als jullie naast elkaar staan, dat jij dan de minst leuke van de twee bent ofzow? Zoiets zou ik misschien hebben, en dat kan dan ook de reden zijn waarom je liever niet met haar op hetzelfde feest bent. Maar.... als ik jou was zou ik gewoon gaan! Je vriend vindt jou veel leuker, echt waar! Succes.
Precies. Ik dacht precies hetzelfde toen ik het bericht van TS las.

Maar als z'n ex echt zoveel beter is was het z'n ex niet geweest
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:28
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Door dat je niet gegaan bent heb je wel een veeeeeeeeeeeel leukere avond gehad

xxxx mij
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 08:18
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Hoihoi,

Volgens mij hebben wij hetzelfde probleem. Mijn vriend en ik hebben nu een half jaartje wat, maar hiervoor heeft hij ook 2,5 jaar lang wat met een ander meisje gehad. Ik zie haar niet als een vijand, maar het doet me wel wat als ik haar zie. Dat komt vooral omdat het tog wel 2,5 jaar zijn en omdat mn vriend nog heel goed met haar om gaat. Weet zelf ook niet wat ik er aan moet doen, maar probeer dr gewoon niet aan te denken. Gelukkig zie ik haar niet zo vaak...

Kuzziez
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:43
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mhhh, volgens mij is de verjaardag waar t hier om gaat alleng geweest

Ben je wel of niet gegaan, zo wel hoe ging t?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 14:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
laat ff weten hoe het was en of je geweest bent enzo
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:17
Lienielovestim
Avatar van Lienielovestim
Lienielovestim is offline
Ja zo'n verhaal heb ik dus ook.

Mijn vriend is een tijdje verliefd geweest op zijn beste vriendin, en ze hbben ook gezoend.
Dit lang voor ik in beeld was, maar het beeld blijft altijd door mijn hoofd spoken, en ik ben echt bang als hij haar ziet enzo..
ben gewoon bang dat hij dan met haar vreemdgaat ofzo.. ik weet dat hij het noooi zal doen en dat ie voor mij heeft gekozen, maar ik ben en blijf er bang voor.
heb het er ook met hem over gehad, en hij snapt het wel, maar ik wil er liever vanaf.
hoe kom ik van dat gevoel af?
__________________
~vlieland 4-ever!~
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:07
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Stel een trio met jou én zijn ex voor, niet alleen vindt hij jou dan extra leuk maar weet je (als het boefje er niet op ingaat) meteen dat hij tenminste óok aan jou denkt als hij die avond naar haar kijkt.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:36
zita swoon
zita swoon is offline
ik heb ook zoiets alleen ben ik de ex...
Ik vind dat je ab-so-luut niet bang voor haar hoeft te zijn! Dat doet de vriendin van mijn exvriend wel en hij vindt dat altijd een soort van aanstellerig en bovendien ze zijn toch niet voor niets uit elkaar gegaan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol IZSADC-topic en nu fatsoenlijk
Verwijderd
500 16-01-2006 22:32
Liefde & Relatie armbandje van zn ex
SexyLady008
64 31-08-2004 14:44
Liefde & Relatie Wat moet ik nou..
densie
6 03-06-2004 17:43
Liefde & Relatie bang
Verwijderd
22 22-09-2003 08:36
Liefde & Relatie Gun ik hem nix?!
Verwijderd
45 01-08-2003 20:34
Liefde & Relatie nieuwe vriend(in) van je ex
Blubje
9 13-07-2002 12:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.