![]() |
|
Kijk voor een reply van mij over het voorkomen van een blaasontsteking in het algemeen maar eens op http://forum.scholieren.com/showthre...laasontsteking
Ik zag dat je dit topic ook op het sexualiteitsforum had gezet. Voor zover ik weet is het niet toegestaan om hetzelfde topic in verschillende forums te plaatsen omdat dit op crosspost neerkomt.
|
Uhh het hoeft niet perse dat je wat merkt van blaasontsteking.. Ik kwam laatst bij de dokter.. En ik dacht.. Dat ik GEEn blaasontsteking had.. Zegt ie doodleuk dat er bloed in me plas zit (Kan je alleen onder de microscoop zien..) Dus.. jehoeft er niet altijd wat van te voelen! Zeker niet als je er vaker last van hebt.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() xxx
|
![]() |
Heej allemaal,
Ook ik heb sinds 2 jaar heel vaak last van blaasontsteking gehad. Ik had het eigenlijk vaker wel dan niet. Na de sex kon ik altijd met 100% zekerheid zeggen dat ik binnen 1 á 2 dagen weer blaasontsteking zou krijgen. Heb echt alles geprobeerd ertegen, plassen na de sex, veel drinken voor en na, cranberrypillen, cranberrysap, cranberrythee, vitamine C - tabletten, goede hygiene, onderhoudskuur antibiotica van 2 maanden etc. Niets hielp, de kuur natuurlijk wel, maar zo snel ik daarmee stopte (wilde niet mn hele leven antibiotica slikken) had ik het gelijk de volgende keer na het vrijen weer. Ik werd er moedeloos van, het legt ook zo'n druk op je relatie. Ik en de huisarts dachten steeds meer aan chronische blaasontsteking... Toevallig kwam ik erachter dat ik het met condoom niet kreeg! (Omdat ik de pil was vergeten.) Dit nog een paar keer getest en het was echt zo. Mijn huisarts had er echter nog nooit van gehoord dat je iets van je vriend kon krijgen, dus ik was nog geen stap verder. Een paar maanden daarna kreeg mijn vriend lichte klachten, beetje ongemakkelijk gevoel bij de ballen. Van zijn huisarts kreeg hij een antibioticakuur van 1 maand, speciaal gericht op de prostaat, omdat hij het vermoeden had dat mn vriend prostatitis had (prostaatontsteking). Na deze kuur heb ik NOOIT meer ergens last van gehad! Mijn vriend had dus waarschijnlijk al die tijd een infectie in de urinewegen of prostaat gehad (hij heeft ook een keer blaasontsteking gehad), waar ik iedere keer blaasontsteking van kreeg. Al die tientallen keren blaasonteking en antibiotica voor mij waren dus niet nodig geweest als we dat geweten hadden. Omdat ik dit nergens kon vinden post ik het maar hier, misschien kan ik er nog iemand mee helpen! Sterkte iedereen met blaasontsteking verder, mijn advies is vooral veel drinken... Groetjes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|