Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat was het enige minpuntje vond ik verder teringstrak no use was echt wel grappig
|
K heb volgens mij een tijd naast Mortischa gestaan voor het geluidsding in t midden van de zaal, k heb weez en sooz nog zien lopen en k ben die lompe static-x weer eens tegengekomen in de pit.
Muziek was overigens zeer vet. Irish Car Bomb was heel strak, Big Wig ook wel leuk, en Nufan vond ik eigenlijk wel ok. De zang viel me nogal tegen eignelijk, maar toch, nufan blijft heerlijke chil muziek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() kheb me erg vermaakt en t was erg leuk, ik vond de bassist van Irisch Car Bomb erg goed ![]() wel weeres te druk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarem, inderdaad, k zeg lekker nooit iets tegen forummers die ik verder neit ken. K zie ze, k heb een indruk van ze, en verder niks ![]() Op Lowlands hebbik jou trouwens ook 40 keer zien lopen hoor ![]() |
![]() |
|
Ik heb BigWig voor de helft gemist omdat op Leiden Centraal een Marokkaan even mijn zus' vriends neus brak. Wat ik heb gezeien vond ik erg vet. No Use vond ik ook erg strak, bas& drum vond ik echt geweldig, zang op zijn tijd ook. Voor de rest ergerde ik me dood aan al die mongolide mensen onstage, vooral wijfies die gaan stagediven godverdomme zeg. Wat ik ook nog zag waar ik echt van ben geschrokken was een of ander wijf met een te kort truitje (en rokje) voor haar figuur en dan haar netpanty omhooggetrokken tot net onder haar tieten. Er staat rollade op het menu vanavond!
Ja ik voelde me ook oud Angela. En ik ben niet eens oud. Vond het trouwens qua drukte onwijs meevallen, misschien omdat ik beetje achteraan ben gaan staan. Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 13:30. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Klote van de vriend van je zus ![]() ![]()
||
Citaat:
Kreeg bij Bigwig te horen van Ben wat het nou ongeveer was (maja die vertelde het ook niet meer helemaal helder, doet ie eigenlijk nooit ![]() Maja gelukkig had Ben nog zoiets van: ik laat me avond niet verzieken door die gasten..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 | |
Muziek |
3 oktober melkweg Loco | 8 | 25-09-2003 17:17 | |
Muziek |
Mars Volta en Nufan in de Melkweg IEMOW-KOR | 261 | 05-09-2003 16:35 |