Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 16:09
Shade
Shade is offline
Citaat:
p0m schreef op 10-08-2003 @ 17:00:
haha dat stukje had ik dan misschien nog niet gelezen
Maar hij beschijft dus stalen vogels:
als ik in de toekomst kijk zie ik ook groene glibberdingen
kijk, als je zoo lang voordat iets echt gebeurt iets echt zietdan moet je andere beschrijvingen zoeken. En dan kunnen dan ook dingen zijn waarvan wij NU dus denken, wat een onzin.

die groene glibberdingen zijn een metafoor. Ik kan niet echt in de toekomst kijken.
wel dromen die uitkomen, maar dat is een andere topic
waar zou groene glibberdingen dan op slaan?....
Vliegtuigen? Ik zou het toch wel wat anders omschrijven
Oud 10-08-2003, 16:32
p0m
p0m is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-08-2003 @ 17:09:
waar zou groene glibberdingen dan op slaan?....
Vliegtuigen? Ik zou het toch wel wat anders omschrijven
dat zeg ik dus dat is mijn metafoor..
voor de duidelijkheid: dat zijn dingen waarvan we nu dus nog niet zouden weten wat het zijn, misschien nieuwe voetballen, misschien tennissokken. Wat ik ermee wil zeggen is dat als je iets niet kent, en het nut er niet van weet dat je zelf een beschrijving maakt.. en die kan en hoeft niet altijd te kloppen. Nostradamus werkte voor zichzelf, en hij bewees een dienst aan anderen, en die anderen moeten maar kijken wat ze ermee (willen) doen. Je hoeft toch ook niet te geloven in god. Dat is ook een dienst van de mensen
"and in the beginning, men created god!"
anyway.. ik hoop dat je het nu snapt.. die groene dingen zijn onzin die verzon ik dus te plekke om mijn mening duidelijk te maken..
Oud 10-08-2003, 20:55
Shade
Shade is offline
Citaat:
p0m schreef op 10-08-2003 @ 17:32:
dat zeg ik dus dat is mijn metafoor..
voor de duidelijkheid: dat zijn dingen waarvan we nu dus nog niet zouden weten wat het zijn, misschien nieuwe voetballen, misschien tennissokken. Wat ik ermee wil zeggen is dat als je iets niet kent, en het nut er niet van weet dat je zelf een beschrijving maakt.. en die kan en hoeft niet altijd te kloppen. Nostradamus werkte voor zichzelf, en hij bewees een dienst aan anderen, en die anderen moeten maar kijken wat ze ermee (willen) doen. Je hoeft toch ook niet te geloven in god. Dat is ook een dienst van de mensen
"and in the beginning, men created god!"
anyway.. ik hoop dat je het nu snapt.. die groene dingen zijn onzin die verzon ik dus te plekke om mijn mening duidelijk te maken..
Ja of hij was gewoon slim en benut de mens hun naiefiteit door vage omschrijvingen te maken waardoor het later zelf ingevuld kan worden als wat er gebeurt is en dan kan zeggen:
NOSTRADAMUS HAD HET VOORSPELT!!

Tis maar hoe je er zelf over denkt....ik denk dat dus...

En ik weet wel wat een metafoor is
Ik dacht dat je duidde op een voorspelling die zogenaamd al uitgekomen zou zijn.
Oud 16-08-2003, 10:48
Justastranger
Justastranger is offline
Heb je nooit eerder in een situatie gezeten waarvan je vroeger altijd dacht dat je er nooit in terecht zou komen.

dingen die nu onwaarschijnlijk lijken, zal je later begrijpen.
Oud 15-10-2003, 15:41
bestylish
bestylish is offline
ja.. maaruh.. Allereerst kijk jomanda enz. hebben ook vanalles voorspelt, hele sekten hebben weken lang niet gegeten omdat ze dachten dat 1 bepaalde dag de dag van verlichting was.. en dan is die dag er en dan komt er geen verandering..

Daartegenover staat weer wel.. als je bijvoorbeeld kijkt naar het rijk van de Azteken die hadden voorspeld aan de hand van de sterrenhemel wanneer ze werden veroverd door de Spanjaarden.
Dat bewijst dus opzich wel dat volken veel kunnen voorspellen aan de hand van de sterren en planeten. Als de Maya dan ook zo'n voorspelling hebben gedaan dan is het heel goed mogelijk..
zeker in deze tijd met het broeikaseffect, china die de ruimte ingaat, A.I. in ontwikkeling en noem maar op.

Ook die oorlogen zie ik wel terugkomen. Wat nou als het op de molukken uit de hand loopt?.. Of dat er een reuze aanslag wordt gepleegd en door misverstanden er weer een soort oorlog komt?

Tenslotte: zou een antoombom echt zo erg zijn? Want als je het sceptisch bekijkt dan is de enige die eraan lijd als jij sterft, degenen die je nalaat... Maar als iedereen tegelijk overlijd dan laat niemand iemand na.. dus is t eigenlijk een goede manier van dood gaan tog?

graag reacties..
Oud 15-10-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
= > Wat vind jij van deze voorspellingen? Wel of niet geloven? Onzin of kern van waarheid?
Ik geloof er wel in, in afzienbare tijd komt er een verschrikkelijke oorlog die de mensheid wegvaagd grotendeels. Daarna zullen de overgebleven mensen pogen een nieuwe samenleving op te bouwen in vrede.
Oud 15-10-2003, 21:15
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik hoop maar dat je ongelijk hebt....want ik acht de kans niet groot dat ik bij de overlevenden hoor (ben niet intelligent, niet handig, geen nieuwetijdskind, niet paranormaal begaafd etc.....dus geen uitverkoren persoon om over te blijven...ik behoor nog tot de 'oude' materialistische egocentrische mensch...in tegenstelling tot de nieuwetijdskinderen onder ons enz.)....ik vrees dat ik dus gedoemd ben ten onder te gaan....maja...aan de andere kant: ach al dat geploeter om te overleven en al die huidziektes...dan mag ik blij zijn dat ik van een rustig afterlife-je in het hiernamaals mag genieten Ik kom dan wel weer terug reincarneren wanneer de aarde weer schoon und gereinigd is door uw werkenden handen Maar niet getreurd, ik zal jullie wel steunen hoor van bovenaf bij dit harde werk

Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 21:17.
Oud 15-10-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
ik vrees dat ik dus gedoemd ben ten onder te gaan
Ik ook, zonder enige twijfel

Toch ben ik van mening dat eerst een ware ramp zich moet voltrekken en bijna alles van de oude cultuur verwoest moet zijn voordat dit zich kan voordoen. Dan is ons weer 1000 jaar vrede toegestaan en dan zijn we weer op het punt waarop we alles gaan mollen stukje bij beetje tot de volgende harde klap
Oud 15-10-2003, 23:51
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 15-10-2003 @ 22:15:
Ik hoop maar dat je ongelijk hebt....want ik acht de kans niet groot dat ik bij de overlevenden hoor (ben niet intelligent, niet handig, geen nieuwetijdskind, niet paranormaal begaafd etc.....dus geen uitverkoren persoon om over te blijven...ik behoor nog tot de 'oude' materialistische egocentrische mensch...in tegenstelling tot de nieuwetijdskinderen onder ons enz.)....ik vrees dat ik dus gedoemd ben ten onder te gaan....maja...aan de andere kant: ach al dat geploeter om te overleven en al die huidziektes...dan mag ik blij zijn dat ik van een rustig afterlife-je in het hiernamaals mag genieten Ik kom dan wel weer terug reincarneren wanneer de aarde weer schoon und gereinigd is door uw werkenden handen Maar niet getreurd, ik zal jullie wel steunen hoor van bovenaf bij dit harde werk
Maar ze bedoelden in die teksten die ik las niet, dat je een speciaal mens moest zijn om te overleven. Het was meer een kwestie van mentaliteit. Maar nou heb ik ook geen zin in die huidziekten .... naja, letterlijke voorspellingen kan je toch niet geloven, want Nostradamus schreef erbij dat ze zijn voorspellingen pas snapten, nadat de dingen gebeurd waren.
Oud 16-10-2003, 23:11
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
pe51 schreef op 05-08-2003 @ 13:00:
In het 'verklaar de droom' - topic staat een droom over het jaar 2012. In dat jaar wordt het einde van deze tijd en het begin van een nieuwe tijd voorspeld door de oude maya's en door anderen.

Nostradamus voorspelde ook een 1000-jarige vrede. Hitler maakte daar voor het gemak maar zijn 1000-jarige rijk van, geloof ik.

Maar als je leest wat ze hier over schrijven, dan lijkt er over 9 jaar toch wel iets te gaan gebeuren. Dit wordt in ieder geval in spirituele kringen in Nederland alom geloofd. Het bewustzijn van de mensen zou een stuk omhooggaan, geld zou onbelangrijk worden, oorlogen zouden stoppen. De geboorte van de nieuwe tijd, verwacht op 21 december 2012, zou met veel moeilijkheden gepaard gaan, en rampen.

Omdat het in die topic over dromen moet gaan, open ik hier een nieuwe topic over dit onderwerp.

= > Wat vind jij van deze voorspellingen? Wel of niet geloven? Onzin of kern van waarheid?

ik heb momenteel even geen tijd om nu die info allemaal te gaan lezen dus zal ik numaar een mening geve zonder me erin verdiept te hebben. een titel zegt iets over het aquariustijdperk... hm ik dacht dat ide al een jaar of 20 geleden begonnen was?
(rond 1980) Ik denk wel dat er over een aantal jaar echt een grote verandering in de wereld zal komen. Alleen al gezien alle problemen nu. Oorlog hier, ramp daar, bom zus, enz. enz. En ook die TE grote wereldbevolking, milieuproblemen, stomme economie. het kan gewoon niet zo doorgaan!
trouwens, het bewustzijn van de mens, gaat dat niet soms al stiekem omhoog? met 'nieuwetijdskinderen' (ik haat die benaming ) en dat soort dingen

HET EINDE IS NADERBIJ (hehe sorry ik moest het ff zeggen)

nee maar ik denk dat er zeker wel een kern van waarheid in die voorspellingen zitten... maar of dat nou komt omdat ik het hoop of omdat ik het ook voorzie weet ik niet.
Oud 17-10-2003, 11:28
JCL
JCL is offline
dit slaar ook op de theorie van Einstein, ik weet niet of dit al is gezegd hoor.

"ik weet niet met welke wapens de 3e werld oorlog word uitgevochten maar ik weet wel dat de 4e wordt uitgevochten met stokken en stenen"

Ook in Star Trek: First Contat (1996) word er ook gesproken over een WO3 waarbij 600 miljoen doden vallen.

Nog veel intressanter is "The Matrix theorie". Daar word in 2012 de werld aangevallen en nemen de machines het over.
Oud 17-10-2003, 13:54
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef op 17-10-2003 @ 00:11:
(...) een titel zegt iets over het aquariustijdperk... hm ik dacht dat ide al een jaar of 20 geleden begonnen was?
(rond 1980) (...)
De grenzen tussen twee grote astrologische tijdperken liggen niet echt vast. Er is alleen maar een geleidelijke overgang. Je zou bijv. in de muziek van Bach, in de ontdekking van Amerika, de Franse Revolutie en de Amerikaanse vrijheidsoorlog, het communisme, enz. al Aquariuseigenschappen kunnen herkennen. (vrijheid, grenzeloosheid, vrijheid, vriendschap/broederschap enz.). In de 60-er jaren meende men dat dit toen het begin van het Aquariustijdperk was, dat het nu zou doorbreken. En wat jaren later kwam de kater, de vernieuwingssfeer hield op, de maatschappij viel weer terug. Nu is de hoop op 2012 gesteld. Maar net zoals het niet in 1 tel, in 1 keer, van nacht dag wordt, en de overgangen tussen de 4 seizoenen ook niet precies op "de juiste datum" komen, en geleidelijk gaan, zo gaan deze overgangen ook geleidelijk.

groeten, peter.
Oud 18-10-2003, 20:10
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Misschien is het ook wel eens interessant om te kijken wat de stand vd planeten is op 21-12-2012?
Om het eens vanuit astrologisch oogpunt te bekijken.
Oud 18-10-2003, 21:35
JCL
JCL is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 18-10-2003 @ 21:10:
Misschien is het ook wel eens interessant om te kijken wat de stand vd planeten is op 21-12-2012?
Om het eens vanuit astrologisch oogpunt te bekijken.
Misschien met zijn alle op 1 lijn?
Oud 19-10-2003, 10:52
Orion2003
Orion2003 is offline
2012 hhhmm ik heb dat ergens eerder gezien...

Heb het http://www.mysterie-wetenschapsforum...topic.php?t=54

Ja dat is hem. Er zou dus een dimensieverschuiving plaats vinden. Volgens mij hebben sommigen hier het al min of meer gezegt, maar hier heb je iig een link met wat achtergrond info. Wel toevallig dat er zo veel voorspellingen zijn voor 2012. Er zou dan bijna wel iets van waar moeten zijn.
Oud 19-10-2003, 10:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Orion2003 schreef op 19-10-2003 @ 11:52:
Er zou dan bijna wel iets van waar moeten zijn.

Nee hoor: schaapeffect.
Oud 19-10-2003, 11:05
Orion2003
Orion2003 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-10-2003 @ 11:58:
Nee hoor: schaapeffect.
Het zou kunnen, maar er zijn ook voorspellingen die los van elkaar staan. Men had geen idee van elkaars bestaan, maar toch voorspellen ze 'iets' uitgerekend in 2012. Niet dat ik er nu van overtuigd ben dat er iers in 2012 gaat gebeuren, maar het maakt het wel waarschijnlijker.
Oud 27-10-2003, 21:11
Weylyn
Weylyn is offline
Een 1000-jarige vrede is pricipieel onmogelijk, kijk naar de geschiedenis. misschien een periode van betrekkelijke rust in vergelijking tot de roerige 20e eeuw maar ook dat geen 1000 jaar. Het basisstreven van de mens is overleven, liefst zo comfortabel mogelijk. Het is een feit dat er op deze planeet onvoldoende grondstoffen zijn om iedereen rijk te maken, of zelfs maar iedeereen rederlijk welvarend te laten leven. En het lijkt me onwaarschijnlijk dat we voor 2012 ineens een tweede aarde ontdekken en koloniseren.

En zelfs dan...
Dan barst er weer een oorlog los om de rijke grondstoffen op deze "terra nova".

Sorry maar conflict zit ons allemaal in het bloed. Jaloezie, woede, haat...
Oud 29-10-2003, 15:26
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Misschiend dat we daarom ook eerst de wereld half moeten laten vergaan door oorlogen e.d waarna er nog maar een fractie van de mensen overblijft...dan is alles wel deelbaar

Maar zelf geloof ik ook niet zo in 1000-jarige vrede....dat gaat ook vervelen op den duur...ik kan het me gewoon niet voorstellen, dat zit niet in de mens.

Maar misschien dat er dus eerst de wereld zo'n beetje moet vergaan en daarna het bewustzijn van de mens immens veranderd...dat we ineens wel tegen vrede kunnen voor langere tijd...tja dan...
Oud 05-11-2003, 09:27
Razza
Razza is offline
Stelletje scholieren ... LUL niet over aliens !! Come out and FIGHT !!!
Oud 05-11-2003, 09:29
Razza
Razza is offline
... the dark forces in the clear moon light! Without see it !
It's like a course.. open your eyes and rise like East !
Oud 05-11-2003, 09:33
Razza
Razza is offline
Eneeh... Hey, i ain't tryin' to preach! I believe I can reach, but your minds ain't prepaird... I se you when you get there !!! ... If you ever get there
- Coolio
Oud 06-11-2003, 17:18
pe51
pe51 is offline
we schijnen op 8 november de laatste fase in te gaan van de maya kalender, op 8/9 november is er een bijzondere samenstand van hemellichamen, met de aarde in het midden. Dit wordt een "Harmonische Concordantie" genoemd. Van het internet haalde ik deze tekst hierover:
Citaat:
( ... knip ...) De concordantie is een vervolg op de Harmonische Convergentie in 1987, toen de laatste fase aanbrak van de Maya tijdsberekening. Deze fase eindigt in 2012, waarop de Maya-kalender stopt. ( ... knip ... ) [/u]
Een uitgebreidere tekst hierover is deze: (op het internet gevonden op deze plaats:

http://groups.msn.com/Sacred-Grove/heksenevents.msnw

Citaat:
Harmonic Concordance

8/9 november (en/of 5 tot 11 nov.)

Op 8/9 november zal er een verbinding aan de hemel komen tussen 6 sterren/planeten (de Zon, Jupiter, Mars, Saturnus, Chiron en de Maan) die in een configuratie van een perfecte zeshoek komen te staan. Het is nog nooit in de geschiedenis voorgekomen dat deze sextet verschijnt op (zo) een groot veranderingsmoment : de Volle MaanEclips(Equinox/verduistering) op 8/9 november. Deze energie zal geactiveerd blijven tot (ongeveer) 23 november, waarop een ZonneEclips plaatsvindt.

De planeten zullen op harmonieuze wijze energieën gaan uitwisselen en elkaars energieën versterken en één krachtige toon (Con-cordance=in één akkoord) van samenwerking zijn, waardoor er ongelofelijk veel transformatie mogelijk is. Omdat we de energie van al deze planeten ook zelf in ons lichaam dragen, zal dit tegelijkertijd ook in ons gebeuren. Polariteiten in onszelf komen tot versmelting en waardering voor elkaar. Maar ook in jou ten opzichte van de maatschappij, je naasten, je werk en vrienden. Tegenstrijdigheden kunnen zich nu gaan oplossen.

De twee driehoeken van deze zespuntige ster vormen een klassieke geometrie - één vertegenwoordigt de Geest (manlijke energie), de andere vertegenwoordigt de fysieke wereld (vrouwelijke energie), oftewel; 'Zo boven, zo beneden/onder'.

Ook is de 3 dimensionale zespuntige ster het symbool voor het Hart en het is dan ook in ons eigen hart waar deze energie met zijn krachtige en hoge trilling zijn werk zal gaan doen. Het betekent een grote bewustzijnsverandering overal op Aarde. We zullen in super tempo alles kunnen transformeren wat als negatief naar de oppervlakte komt en er zullen straks steeds meer mensen gaan ontwaken in de waarheid van wie ze werkelijk Zijn. De energie van het hart gaat zich verbinden met daadkracht, wat betekent dat we meer in contact kunnen komen met onze 'missie' en zo ieder op eigen wijze, een unieke bijdrage kunnen leveren door het vorm geven van eigen kwaliteiten en het uitdragen van deze universele liefdesenergie.

Wij begeven ons nu van de derde naar de vijfde dimensie waarin de kwaliteit van leven bepaald zal worden door liefde en niet door angst of kwaadheid zoals wij dat nu vaak ervaren. We zullen ons meer en meer bewust worden of we onze keuzes vanuit liefde of angst maken en weer durven te gaan staan voor wat voor joú goed voelt, door in contact te blijven met wie je zélf bent en daar trouw aan zijn, ongeacht of de omgeving daar misschien teleurstellend op zal reageren.

Deze ster verscheen eerder, zo'n 2000 jaar geleden en bracht een boodschapper om mensen de weg te onderwijzen om vanuit Liefde te leren leven. Nu zal er geen boodschapper komen, maar zal het Christusbewustzijn, de energie van onvoorwaardelijke Liefde, door élk van ons werkzaam zijn om liefde en leven als één te ervaren. Vanuit ons eigen hart mogen en kunnen wij deze boodschap neer gaan zetten en creëren hiermee een maatschappij die wij zelf graag wensen: één waar samenwerking, zorg en compassie met en voor elkaar vanzelfsprekend zullen zijn.

Het zal een blij feest worden van gewaarwording als we ons gaan herinneren wie en wat we in werkelijkheid zijn. Dat we in wezen allen voortkomen en deel uitmaken van één Grote Bron, God, Liefde, Al(lah) (en er zijn nog vele andere namen), wat ons Goddelijke weZens maakt, die het mensZijn hier, op Aarde, ervaren. Niet 'afgescheiden' van elkaar, maar in wezen één Geheel vormend... Door dit besef zul je de 'ander' met meer respect, liefde en compassie benaderen en het 'anderszijn' kunnen loskoppelen van oordeel, want uiteindelijk zijn wij in wezen állen het Zelfde, alleen op oneindig verschillende manieren uitdrukking gevend aan ons eigen unieke gevoel van zijn.

Wat je kan doen om dit unieke moment optimaal te beleven is je de komende dagen bewust deze vragen te stellen :

- wat is mijn passie - wat is mijn echte hartenwens - wat is er in mij dat ik opgeruimd of anders zou willen hebben - wat heb ik op dit moment nodig om me veilig, in balans, zeker te voelen - baseer ik mijn doelen op werkelijke waarden, of laat ik ze bepalen door wat anderen van mij verwachten - maak ik keuzes vanuit liefde en compassie of vanuit angst ?

Neem de gelegenheid om nu en de komende tijd (en met name op het moment van de maansverduistering in combinatie met de configuratie tussen 01.00 - en 02.00 uur 'snachts op 9 nov.) bewust gericht te zijn op wat jij voor jezelf én de wereld wenst en focust op wat je wilt loslaten. Hoe duidelijker je intentie is, hoe meer de energieën die vrij komen je zullen ondersteunen. Het is aan jou...

Er is een Engelse website; www.astrosite.com die veel informatie geeft. Zo ook een vertaling op http://childrenoflight.com/meditationdutch.htm
Kijk ook eens op deze link: google nl: harmonische concordantie

Je kan van mening verschillen over de woorden: christusbewustzijn, Allah, enz. Dat zijn dure woorden. Je kan zoiets volgens mij ook zonder goden en godsdienst beleven. Vanuit de astrologie bekeken. Maar waar het om gaat, wat met deze topic te maken heeft is, dat we op 8/9 november de laatste fase van deze maya kalender ingaan (de kalender die op 21-12-2012 ophoudt - waar deze hele topic over gaat). Over deze Harmonische concordantie heb ik een aparte topic geopend:

http://forum.scholieren.com/showthre...05#post7943505

Maar hier gaat het dus alleen over deze laatste fase, wat die inhoudt.

Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, wat hier staat, ik heb nog geen tijd gehad om me alles goed te lezen en overdenken. Maar het is wel stof tot nadenken, deze laatste periode van 8-11-3002 tot aan 21-12-2012 lijkt op het eerste gezicht een periode waarin innerlijke harmonie en het spirituele belangrijker worden.

stof tot nadenken dus - is dit een voorbereiding op de nieuwe tijd (1000 jaar vrede of zoiets?) die op 21-12-2012 gaat komen?

peter.

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 17:47.
Oud 04-03-2004, 13:03
Debje
Debje is offline
Ik geloof er niet in.
Oud 04-03-2004, 15:12
A Narrator
A Narrator is offline
Jezus zegt ook ergens: "Denk niet dat ik ben gekomen om vrede te brengen. Er zal juist een scheiding ontstaan tussen de mensen die vóór en anderen die tegen het Licht zullen kiezen".

Noem me gek maar ik herken hier een gelijkenis met het boek The Time Machine.
In dit boek gaat de hoofdpersoon naar de verre verre toekomst, als hij daar is ziet hij dat de 'mens' is geëvolueerd in een dom fragil maar vredelievend wezen dat niet egt voor zichzelf kan zorgen de Eloi.
Maar elk goede heeft zijn slechte want onder de grond leeft een wezen dat slim is. Je komt er niet egt achter of zij nu goed of slecht zijn maar ze lijken dus de afstammelingen van de arbeiders te zijn die verbannen zijn onder de grond om daar te werken het heeft hun sterk en intelligent gehouden.
Zij heten de Morlocks.
Dus wie van hen heeft nu voor het licht gekozen? De Eloi of de Morlocks?

Gremlin
Oud 04-03-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Debje schreef op 04-03-2004 @ 14:03:
Ik geloof er niet in.
Wat een up...
Oud 04-03-2004, 20:09
Isa
Isa is offline
Dan komt Jezus terug
Oud 10-03-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Maar sinds 1980 is deze resonantie langzaam aan het stijgen.
Wat is er sinds 1980 veranderd dan?!... Is van die "Resonatie" ook bewijs?!...zijn er mensen die dit hebben gemerkt ofzo?
Oud 10-03-2004, 20:14
Verwijderd
W8 ff... ik vind die maya theory super intressant... maar als ik het dus goed begrijp :

Hebben de maya's een kalender die dingen van beschaafdheid voorspelde en ook zo is en daarom meest betrouwbaarde is.
op 13.0.0.0. houd die op (Staat gelijk aan 21-12-2012). Dan weten ze dus eigelijk neit wat er gebeurd maar ze voorspellen dat we naar de 4e demensie gaan en zo "geupgrade" worden, zo zouden wij dood gaan want "in een verhevene bewustzijn schijnt geen lichaam nodig te zijn".

Op die dag de planeten (t\m de 12) en de zon, aarde op 1lijn en komen we zo het dichtsbij onze oorsprong van onze bestaan komen. Vandaar de "Upgrade" naar de 4e demensie.

heb ik het zo goed???????

Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 20:17.
Oud 11-03-2004, 08:22
Mastermind
Mastermind is offline
Citaat:
Fortune Faded schreef op 10-03-2004 @ 20:16:
Wat is er sinds 1980 veranderd dan?!...
De koude oorlog is beëindig, de Berlijnse muur is gevallen, Oost-Europa is gedemocratiseerd.
Oud 12-03-2004, 22:56
funkypunk
funkypunk is offline
fucking hell! dan word ik 27 (op die dag ja) en mijn broertje 21

teveel toeval; het zal vast zo zijn

(oke, bullshit reden, maar je moet toch iets geloven )
Oud 20-03-2004, 16:32
Hannibal
Hannibal is offline
Citaat:
Shade schreef op 10-08-2003 @ 16:51:

En idd gaan die veranderingen tuurlijk langzaam. Maar om in 9 jaar ineens 12 stringen DNA te krijgen en te muteren.....
Zo snel is het in de hele geschiedenis van de aarde nog nooit gegaan...
Inductieve redenatie, niet logisch correct. Is niets uit de concluderen, geeft alleen de stelling een lager waarschijnlijkheidsgehalte BINNEN het huidige wetenschappelijk paradigma. Tijd is bovendien zeer relatief zoals Einstein aantoonde. Wellicht was de persoonlijke tijd van God in de eerste 15 miljard jaar van het heelal wel zo snel dat hij het ervoer als 6 dagen. Daarmee is de bijbel dan ook juist .
Oud 21-03-2004, 16:56
Verwijderd
http://www.solcon.nl/w.j.jongman/Bij...ijk/Hfst9.html
Advertentie

Regels voor berichten