Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
we kosten onbeperkt bier, maken herrie en hebben voornamelijk schijt aan alles
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
teksten die nergens over gaan, een hoop gekrijs.... je kent het wel
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() hahah hoe vet ![]()
|
![]() |
Ok ik heb dit topic helemaal doorgelezen en het lijkt mij gezellig om ook te komen. Alleen kent niemand me hier denk ik (ook qua naam niet) omdat ik niet zo vaak iets post... Ik weet niet of dit een probleem is...?
Het lijkt mij in ieder geval leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en ik woon in de buurt van DH dus dat is geen probleem... en ik hou van drugs en alcohol uiteraard ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou bijna zeggen hoe meer volk hoe meer vreugd, maar ik heb even je post verleden gecheckt... je laatste post hier dateert van meer als een jaar geleden: 16 oktober 2002... Een meeting is om al die forummertjes die je al zo lang online kent nu toch es in het echt te zien en elkaar op een andere manier leren kennen. Ik betwijfel of er iemand interesse in je gaat hebben of dat jij interesse in ons gaat hebben want we weten echt geen ene fuck van je...
Ik wil je zeker niet afzeiken ofzo, maar denk je niet dat het weinig nut gaat hebben??? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij mutantje, heb ik haar hierheen gestuurd. Dus ga d'r even niet afzeiken ja. Ja? Ja. sjoerd: zo legendarisch ben ik niet en zoals gezegd je hebt me al kennisgemaakt in de pit en een betere manier van kennismaken is er imho niet. En stel je dr maar nie zoveel van voor want ik ben zo verlegen als uh iets dat bij uitstek erg verlegen is. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik ben het met mutant eens, als we je hier niet kennen heeft het weinig zin om te komen ohw..wacht... het gaat om een vrouw hmm..... ik heb niks gezegd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zit nou niet zo vervelend te doen wat geeft het nou dat ze nooit post op drugs dat doe ik ook nooit en sowieso, er komen ook wel es non-forummers naar meetings (die hebben helemaaaaaaaal geen leven ![]() |
![]() |
|
Ja, maar toch zit 'r een kern van waarheid in mutants pleidooi eXo, en dat kan je niet ontkennen. punt. jij zit nu te zeveren eigenlijk
![]() verder mag ze komen van mij, maakt niks uit, is wel gezellig denk ik... maar uh ja... don't say mutant didn't warn you ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hoeft toch niet eerst een x-aantal van iemands' post gelezen te hebben voordat je iemand wil ontmoeten. Zou wel behoorlijk desastreus zijn voor je sociale leven hm? En al helemaal, wat kun je nou zoal bespreken op een D&A forum? Niks anders dan die middelen, en eigenlijk dus geen dingen die betrekking op jezelf hebben. (dat dit wel gebeurd is 'n tweede) Ten tweede vroeg de betreffende vlinder op Contact Gezocht naar mensen in Den Haag die wel es een jointje rookten, en toen wees ik haar op dit topic. Ten derde vind ik het gewoon leuk om discussies in te gaan met jou ![]() Ten vierde verveel ik me oook en moet ik gemotiveerd worden om m' n aars naar school te bewegen. Hmm.. misschien maar es naar de shop na schooltijd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. I did not know that, nevertheless: de meesten komen niet uit Den Haag en zullen daar eenmalig aanwezig zijn ![]() 3. ghehe. ![]() 4. *schopt eXo onder z'n aars* NAAR SCHOOL JIJ! ( ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik lees dan wel eens op het D&A forum, omdat ik gewoon veel over drugs wil weten enzo. Maar er zit inderdaad niemand op mijn aanwezigheid te wachten... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je nu gauw begint met posten misschien wel
![]() Nee eXo en Vlinder, het was niet mijn bedoeling om bot te zijn, ik vroeg me gewoon af of het nut voor haar zou hebben... Maar wat mij betreft, kom maar... we zullen wel zien, als t je niet aanstaat, je woont t schijnt toch dicht genoeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |