Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2003, 13:08
cha0s
cha0s is offline
puber
Oud 13-11-2003, 13:09
zeehond23
zeehond23 is offline
stomme punker
Oud 13-11-2003, 13:10
cha0s
cha0s is offline
gheh.. hoe spam je 'n meeting topic vol
Oud 13-11-2003, 13:10
zeehond23
zeehond23 is offline
les 1
Oud 13-11-2003, 13:11
cha0s
cha0s is offline
gheh. Spamming 101
Oud 13-11-2003, 13:14
zeehond23
zeehond23 is offline
101 klinkt altijd wel lekker, maar dan zie ik jou kop voor me, en dan.... nee, liever niet mark
Oud 13-11-2003, 13:15
cha0s
cha0s is offline
gheh
Oud 13-11-2003, 13:16
zeehond23
zeehond23 is offline
ja, lach maar
Oud 13-11-2003, 13:16
cha0s
cha0s is offline
doet ik ook
heb je nog herrie gemaakt afgelopen tijd?
Oud 13-11-2003, 14:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-11-2003 @ 14:16:
doet ik ook
heb je nog herrie gemaakt afgelopen tijd?
ik neem het wel even over

ja, gisteravond nog
Oud 13-11-2003, 14:19
cha0s
cha0s is offline
Oud 13-11-2003, 14:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-11-2003 @ 15:19:
jij ging toch ook in een band spelen? wat voor punk maak je?
Oud 13-11-2003, 14:23
cha0s
cha0s is offline
oude misfits (danzig) stijl met 'n vleugje rockabilly, is het plan.
als 't goed is zaterdag eerste keer oefenen.

en ik ben ook gevraagd voor The Clichés. gheh. met Rich Lager Lout, Rien KHHK en Wilco Blok 1a. Dat wordt gewoon uh, humor meer. Zo cliché mogelijke teksten en riffjes, na elk nummer van instrument wisselen zodat 't nergens naar klinkt, gewoon meer 'n pretband

Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 14:26.
Oud 13-11-2003, 14:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-11-2003 @ 15:23:

en ik ben ook gevraagd voor The Clichés. gheh. met Rich Lager Lout, Rien KHHK en Wilco Blok 1a. Dat wordt gewoon uh, humor meer. Zo cliché mogelijke teksten en riffjes, na elk nummer van instrument wisselen zodat 't nergens naar klinkt, gewoon meer 'n pretband
ghehe net zoals ons....

hoe vet, wij wisten tijdens ons laatste optreden de helft van de zaal weg te krijgen. En achteraf hoorden we dat het niet eens zozeer aan de muziek lag maar eerder aan de opmerkingen vanaf het podium
Oud 13-11-2003, 14:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
birthmark schreef op 13-11-2003 @ 15:28:
ghehe net zoals ons....

hoe vet, wij wisten tijdens ons laatste optreden de helft van de zaal weg te krijgen. En achteraf hoorden we dat het niet eens zozeer aan de muziek lag maar eerder aan de opmerkingen vanaf het podium
ghehe, dat is bruut idd moet jullie nog steeds eens live zien trouwens.
Oud 13-11-2003, 14:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-11-2003 @ 15:29:
ghehe, dat is bruut idd moet jullie nog steeds eens live zien trouwens.
eerstkomende optreden wordt waarschijnlijk half januari, tenzij je nog iets weet.
we kosten onbeperkt bier, maken herrie en hebben voornamelijk schijt aan alles
Oud 13-11-2003, 14:49
Verwijderd
wie komen er:

-birthmark
-cha0s

plaats:
-Henk Mul's Café & Chillroom
Oud 13-11-2003, 14:59
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
birthmark schreef op 13-11-2003 @ 15:37:
eerstkomende optreden wordt waarschijnlijk half januari, tenzij je nog iets weet.
we kosten onbeperkt bier, maken herrie en hebben voornamelijk schijt aan alles
klinkt goed, zal 't es voorleggen bij wat lui die organiseren.
Oud 13-11-2003, 15:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-11-2003 @ 15:59:
klinkt goed, zal 't es voorleggen bij wat lui die organiseren.
gelukkig hebben wij nog geen demo, anders werden we bij voorbaat afgewezen...

teksten die nergens over gaan, een hoop gekrijs.... je kent het wel
Oud 13-11-2003, 15:22
cha0s
cha0s is offline
juh, maar da's juist leuk
Oud 13-11-2003, 15:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-11-2003 @ 16:22:
juh, maar da's juist leuk
zeg, als jullie nou es een half uurtje speeltijd bij elkaar hebben moeten we samen maar es gaan touren...
Oud 13-11-2003, 15:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
birthmark schreef op 13-11-2003 @ 16:25:
zeg, als jullie nou es een half uurtje speeltijd bij elkaar hebben moeten we samen maar es gaan touren...
ghehe en dan 'n wedstrijd: "wie krijgt het eerst de zaal leeg?" houden
Oud 13-11-2003, 15:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-11-2003 @ 16:29:
ghehe en dan 'n wedstrijd: "wie krijgt het eerst de zaal leeg?" houden
ik geloof dat tsasil met zijn 2persoonsband ook een keer zoiets wou organiseren

hahah hoe vet
Oud 13-11-2003, 15:35
Verwijderd
Waar is die Henk Mul zijn chillroom?
Oud 13-11-2003, 15:48
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-11-2003 @ 16:35:
Waar is die Henk Mul zijn chillroom?
den haag
Oud 13-11-2003, 20:16
Verwijderd
oh beters
Oud 13-11-2003, 20:58
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 13-11-2003 @ 13:28:
kinky. vrijdag ga ik... uh... gheh.. nevermind

enniewee:

wie komen er:

- birthmark
- cha0s
- beltaine

plaats:
- Henk Mul's Café & Chillroom
dr moet een spatie na een streepje tsk.
Oud 13-11-2003, 21:04
Mir-idiotA
Citaat:
"Beltaine" schreef op 13-11-2003 @ 21:58:
dr moet een spatie na een streepje tsk.
hahaha ... ehem..
Oud 13-11-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 13-11-2003 @ 15:49:
wie komen er:

-birthmark
-cha0s
- Beltaine ()
plaats:
-Henk Mul's Café & Chillroom
En anders negeer je mijn update post ff Beltaine Maar ik heb je er al weer bij gezet
Oud 13-11-2003, 21:11
Verwijderd
wie komen er:

- birthmark
- cha0s
- Beltaine
- Mutant

plaats:

-Henk Mul's Café & Chillroom Den Haag
Oud 13-11-2003, 22:04
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
********** schreef op 13-11-2003 @ 22:08:
En anders negeer je mijn update post ff Beltaine Maar ik heb je er al weer bij gezet
o ehm sorry
Oud 13-11-2003, 22:33
Verwijderd
wie komen er:

- birthmark
- cha0s
- Beltaine
- Mutant
- Liefkleinmeisje (als black angel meegaat, anders ist te duur)

plaats:

Oud 13-11-2003, 22:36
Verwijderd
wie komen er:

- Beltaine
- birthmark
- cha0s
- eXo
- Mutant

plaats:

Oud 13-11-2003, 23:03
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Ok ik heb dit topic helemaal doorgelezen en het lijkt mij gezellig om ook te komen. Alleen kent niemand me hier denk ik (ook qua naam niet) omdat ik niet zo vaak iets post... Ik weet niet of dit een probleem is...?

Het lijkt mij in ieder geval leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en ik woon in de buurt van DH dus dat is geen probleem... en ik hou van drugs en alcohol uiteraard Vooral wiet.
Oud 13-11-2003, 23:52
Verwijderd
Ik zou bijna zeggen hoe meer volk hoe meer vreugd, maar ik heb even je post verleden gecheckt... je laatste post hier dateert van meer als een jaar geleden: 16 oktober 2002... Een meeting is om al die forummertjes die je al zo lang online kent nu toch es in het echt te zien en elkaar op een andere manier leren kennen. Ik betwijfel of er iemand interesse in je gaat hebben of dat jij interesse in ons gaat hebben want we weten echt geen ene fuck van je...
Ik wil je zeker niet afzeiken ofzo, maar denk je niet dat het weinig nut gaat hebben???
Oud 14-11-2003, 07:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-11-2003 @ 23:36:
wie komen er:

- Beltaine
- birthmark
- cha0s
- eXo
- Mutant

plaats:

eindelijk eens een fatsoenlijke kennismaking met de legendarische eXo!
Oud 14-11-2003, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 14-11-2003 @ 00:52:
Ik zou bijna zeggen hoe meer volk hoe meer vreugd, maar ik heb even je post verleden gecheckt... je laatste post hier dateert van meer als een jaar geleden: 16 oktober 2002... Een meeting is om al die forummertjes die je al zo lang online kent nu toch es in het echt te zien en elkaar op een andere manier leren kennen. Ik betwijfel of er iemand interesse in je gaat hebben of dat jij interesse in ons gaat hebben want we weten echt geen ene fuck van je...
Ik wil je zeker niet afzeiken ofzo, maar denk je niet dat het weinig nut gaat hebben???
Ik zeg zonder meer "hoe meer volk hoe meer vreugd".

En daarbij mutantje, heb ik haar hierheen gestuurd. Dus ga d'r even niet afzeiken ja. Ja? Ja.

sjoerd: zo legendarisch ben ik niet en zoals gezegd je hebt me al kennisgemaakt in de pit en een betere manier van kennismaken is er imho niet.

En stel je dr maar nie zoveel van voor want ik ben zo verlegen als uh iets dat bij uitstek erg verlegen is.
Oud 14-11-2003, 12:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-11-2003 @ 13:05:
Ik zeg zonder meer "hoe meer volk hoe meer vreugd".

En daarbij mutantje, heb ik haar hierheen gestuurd. Dus ga d'r even niet afzeiken ja. Ja? Ja.

sjoerd: zo legendarisch ben ik niet en zoals gezegd je hebt me al kennisgemaakt in de pit en een betere manier van kennismaken is er imho niet.

En stel je dr maar nie zoveel van voor want ik ben zo verlegen als uh iets dat bij uitstek erg verlegen is.
ik had je toen gebeld met de telefoon van sound, komt die hier nog wel eens? teeeeering wat was dat figuur gay zeg....
maar ik ben het met mutant eens, als we je hier niet kennen heeft het weinig zin om te komen

ohw..wacht... het gaat om een vrouw

hmm..... ik heb niks gezegd...
Oud 14-11-2003, 12:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Oud 14-11-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 14-11-2003 @ 13:07:
ik had je toen gebeld met de telefoon van sound, komt die hier nog wel eens? teeeeering wat was dat figuur gay zeg....
maar ik ben het met mutant eens, als we je hier niet kennen heeft het weinig zin om te komen

ohw..wacht... het gaat om een vrouw

hmm..... ik heb niks gezegd...
Hehe niet op drugs & alcohol dude dat zweert ie af

Zit nou niet zo vervelend te doen wat geeft het nou dat ze nooit post op drugs dat doe ik ook nooit en sowieso, er komen ook wel es non-forummers naar meetings (die hebben helemaaaaaaaal geen leven , maar toch)
Oud 14-11-2003, 12:59
cha0s
cha0s is offline
Ja, maar toch zit 'r een kern van waarheid in mutants pleidooi eXo, en dat kan je niet ontkennen. punt. jij zit nu te zeveren eigenlijk

verder mag ze komen van mij, maakt niks uit, is wel gezellig denk ik... maar uh ja... don't say mutant didn't warn you
Oud 14-11-2003, 13:02
cha0s
cha0s is offline
verveling slaat toe, *gaat maar weer eens spammen*
Oud 14-11-2003, 13:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 14-11-2003 @ 14:02:
verveling slaat toe, *gaat maar weer eens spammen*
owh, hoe heerlijk rebels

* ik ga m'n kolossale friet shoarma opeten*
Oud 14-11-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 14-11-2003 @ 13:59:
Ja, maar toch zit 'r een kern van waarheid in mutants pleidooi eXo, en dat kan je niet ontkennen. punt. jij zit nu te zeveren eigenlijk

verder mag ze komen van mij, maakt niks uit, is wel gezellig denk ik... maar uh ja... don't say mutant didn't warn you
Hmm een punt, maar dan een heel klein puntje, meer eigenlijk een komma.

Je hoeft toch niet eerst een x-aantal van iemands' post gelezen te hebben voordat je iemand wil ontmoeten. Zou wel behoorlijk desastreus zijn voor je sociale leven hm? En al helemaal, wat kun je nou zoal bespreken op een D&A forum? Niks anders dan die middelen, en eigenlijk dus geen dingen die betrekking op jezelf hebben. (dat dit wel gebeurd is 'n tweede)

Ten tweede vroeg de betreffende vlinder op Contact Gezocht naar mensen in Den Haag die wel es een jointje rookten, en toen wees ik haar op dit topic.

Ten derde vind ik het gewoon leuk om discussies in te gaan met jou

Ten vierde verveel ik me oook en moet ik gemotiveerd worden om m' n aars naar school te bewegen. Hmm.. misschien maar es naar de shop na schooltijd
Oud 14-11-2003, 13:30
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-11-2003 @ 14:25:
Hmm een punt, maar dan een heel klein puntje, meer eigenlijk een komma.

1 Je hoeft toch niet eerst een x-aantal van iemands' post gelezen te hebben voordat je iemand wil ontmoeten. Zou wel behoorlijk desastreus zijn voor je sociale leven hm? En al helemaal, wat kun je nou zoal bespreken op een D&A forum? Niks anders dan die middelen, en eigenlijk dus geen dingen die betrekking op jezelf hebben. (dat dit wel gebeurd is 'n tweede)

2 Ten tweede vroeg de betreffende vlinder op Contact Gezocht naar mensen in Den Haag die wel es een jointje rookten, en toen wees ik haar op dit topic.

3 Ten derde vind ik het gewoon leuk om discussies in te gaan met jou

4 Ten vierde verveel ik me oook en moet ik gemotiveerd worden om m' n aars naar school te bewegen. Hmm.. misschien maar es naar de shop na schooltijd
1. Nee, an sich niet. Maar 'n meeting is toch juist iets om die groep malloten waar je je tijd mee verdoet op het internet bij gebrek aan 'n leven es 'n keer in 't echt te zien omdat je na al die posts en gekkigheid toch wel benieuwd bent geworden wie 't zijn. (of omdat je ze es irl wil uitlachen, ofzo.)

2. I did not know that, nevertheless: de meesten komen niet uit Den Haag en zullen daar eenmalig aanwezig zijn

3. ghehe.

4. *schopt eXo onder z'n aars* NAAR SCHOOL JIJ! ( )
Oud 14-11-2003, 13:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
5. zeur niet

6. get drunk
Oud 14-11-2003, 17:36
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Citaat:
Mutant schreef op 14-11-2003 @ 00:52:
Ja ok dat is wel waar.. daar dacht ik ook wel aan.
Ik lees dan wel eens op het D&A forum, omdat ik gewoon veel over drugs wil weten enzo. Maar er zit inderdaad niemand op mijn aanwezigheid te wachten...
Oud 14-11-2003, 17:45
Verwijderd
Als je nu gauw begint met posten misschien wel .

Nee eXo en Vlinder, het was niet mijn bedoeling om bot te zijn, ik vroeg me gewoon af of het nut voor haar zou hebben... Maar wat mij betreft, kom maar... we zullen wel zien, als t je niet aanstaat, je woont t schijnt toch dicht genoeg .
Oud 14-11-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
VL»i«NDERTJE schreef op 14-11-2003 @ 18:36:
Ja ok dat is wel waar.. daar dacht ik ook wel aan.
Ik lees dan wel eens op het D&A forum, omdat ik gewoon veel over drugs wil weten enzo. Maar er zit inderdaad niemand op mijn aanwezigheid te wachten...
lekker boeiend, gewoon komen, ik ken al die mensen hier ook amper wat zeggen die paar posts nou
Oud 14-11-2003, 19:41
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
********** schreef op 14-11-2003 @ 19:48:
lekker boeiend, gewoon komen, ik ken al die mensen hier ook amper wat zeggen die paar posts nou
In mijn geval een hoop , wijsheid, .

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.

Regels voor berichten