Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2003, 20:29
probeer
probeer is offline
okej sorry dat ik zo bruut tussen jullie (ZEEER HEFTIGE!!!) versie kom, hijs echt leuk, kben een trouwe van van ER en nu ik dit ontdek... GG (=good game ) jongens! echt geweldig..

maar nu mijn vraag.. ik kan dr totaal naastzitten.. maare.. wie speelt carter? kheb ff de rolverdeling doorgelezen maar hij stond dr niet bij? owww ennnuh!! ons aller heet persoon.. dougy, aka rokkenjager ross? wie speelt hem? (lees: kgeef je 10 euri, mag ik em dan zijn)
Advertentie
Oud 15-12-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 15-12-2003 @ 21:29:
okej sorry dat ik zo bruut tussen jullie (ZEEER HEFTIGE!!!) versie kom, hijs echt leuk, kben een trouwe van van ER en nu ik dit ontdek... GG (=good game ) jongens! echt geweldig..

maar nu mijn vraag.. ik kan dr totaal naastzitten.. maare.. wie speelt carter? kheb ff de rolverdeling doorgelezen maar hij stond dr niet bij? owww ennnuh!! ons aller heet persoon.. dougy, aka rokkenjager ross? wie speelt hem? (lees: kgeef je 10 euri, mag ik em dan zijn)
Een nieuwe ER-fan

Rare kwast speelt Carter. Niemand speelt Ross volgens mij, wat mij betreft mag je hem zijn, maar ik weet niet hoe de anderen er over denken.
Oud 15-12-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 15-12-2003 @ 21:02:
GE-WEL-DIG!

hoeveel zin heeft een hartmassage als je niet beademt

Ja, dat werkt niet echt. Maar goed, anders konden we het niet goed opnemen.
Oud 16-12-2003, 16:29
rare kwast
rare kwast is offline
ME is carter
en ross is er later ingevallen antuurlijk hadden we nog niemand voor, dus COOL
Oud 16-12-2003, 16:36
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ja doe jij maar Ross.

Welcome on board.
Oud 17-12-2003, 15:17
Verwijderd
Idd Welcome on board

En nog even een wens van mij:

Hierbij wens ik alle schrijvers en lezers van de ER-forumversie prettige feestdagen en een gelukkig en gezond 2004
Oud 18-12-2003, 09:04
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Okee, ik zal even flink resumeren:

Citaat:
'Aardige man.' zei Abby tevreden toen ze de artsenkamer binnenkwam. 'ken jij hem al, john?' Ze gaf Carter een zoen op zn mond en ging zitten met een beker koffie. 'Ja, ik ken hem wel. Hij was kinderarts toen ik nog co-assistent was. Na een paar maanden is hij verhuisd, en getrouwd met de toen-malige hoofdverpleegkundige. Ik geloof dat hij toen een tijdjes psychiater is geweest in een kinderkliniek. Wat hij nu hier komt doen? Ik heb werkelijk geen idee, maar het is zeker een aanwinst voor de staff, hij is een goed arts.' Hij keek vertwijfeld naar Abby. 'Hij heeft indruk op je gemaakt, of niet?' Abby lachte. 'De eerste man die echt indruk op mij maakt moet ik nog ontmoeten.' Toen ze Carter's quasi-gekwetste blik zag gaf ze hem een kus op zn mond. 'neeej, jij ben meer dan dat voor me.' Ze wilde weglopen, maar knalde tegen Romano op. 'Ha Abby, is het nou eindelijk klaar met dat geflirt, die bejaarde zeikerd escaleert.'
Citaat:
"Mijn vader, hij heeft kanker. Al geruime tijd. Hij ligt boven op oncologie. Ik heb t je nooit verteld, waarom, weet ik ook niet." . Kovac loopt de lounge in. Abby blijft in tweestrijd staan. Voor Luka zorgen of Carter niet jaloers maken?
Citaat:
Chen blijkt dan nu toch eindelijk het goede nummer gevonden te hebben. Corday besluit te bellen. Ze laat de man, zonder verdere details naar het County komen. Jerry brengt ondertussen een bakje donuts bij Chen en Corday.
Citaat:
"Eh...yes, can I speak the manager?" "We hebben hier geen managers, alleen artsen, maar wilt u het hoofd spreken? Eh...ja, doe maar. Ik zal even kijken zegt Jerry, die de man er zeer verdacht uit vind zien. Hij drukt buiten het zicht van de man op de knop voor de security. En vervolgens loopt hij behoudzaam verder naar het kantoortje van Dr. Romano. Hij klopt voorzichtig op de deur, en geruisloos glijdt de deur open. Achter het grote eikenhouten bureau zitten Romano te werken. "What?" "Sir, there is a suspicious person by the desk, He wants to talk to you." Oh, my god, not another lunatic....En op zijn manier stapt Romano naar buiten toe en loopt naar de balie. Is this mr. Freak? vraagt hij aan Jerry, terwijl hij naar de vreemde man wijst. "Yes, that's him" Op het moment dat Romano op de man afstapt, gooit de man zijn jas uit. Op zijn borst zijn 8 staven dynamiet gebonden. "WTF!?"......

Abby had dit gebeuren van een afstandje nuchter bekeken. Ze pakte koel een brandblusser en mepte die ferm doch elegant op het achterhoofd van de weirdo. Die zakt clichématig als een zoutzak in elkaar. "I think I call the cops..." zegt Romano knikkend. Abby staat nu opeen wel te knikken op haar knieën, maar kijkt toch stoer en zelfverzekerd naar Jon en Luka die naast elkaar staan toe te kijken. Ze moeten toch wel even grijnzen naar elkaar. Jerry gaat voor de verandering maar weer aan zijn donut met roze glazuur erop door. "Okay Abby is the new attending!" schreeuwt Romano. Mark verslikt zich hierop en proest zn koffie uit als een waterval over Benton heen, die net was binnengekomen voor zn standby-dienst. "Hey man look what you did" zegt hij met een chagrijnig gezicht. Wat Benton niet weet, is dat er stukjes koek in zn baardje hangen. Bij de snauw vliegen ze alle kanten op. Nu komt Carter niet meer bij van t lachen. "Okay let's get back to business everybody!" zegt Romano. "And give the poor guy a Mickey Mouse plaster."
Citaat:
Romano, die net zijn kamertje had bereikt, had hem helemaal zitten. 'Chen, je bevalt nu niet, dus heb je niet het recht te gillen.' Ondertussen verslikte Jerry zich in zijn donut. 'WTF? Do you knowthat man??' 'Ehm...' huilde Chen bijna, 'hij.. hij was de voogd van mij zoon... ow.. what's happened to him, he's so different..' Susan kwam er bij staan en troostte Chen. 'Ow, girl, c'mon. Calm down.' Ze seinde naar Romano dat hij zijn opmerkingen voor zich moest houden, dat hier maar beter niet mee gespot kon worden. Tegelijkertijd regelde Kovac dat de mand in een traumaroom werd gelegd. Was het eerst Jerry die de man in de gaten hield, was het nu Kovac die de wacht overnam tot de politie zou komen.
Citaat:
Carter staat ontspannen koffie te drinken, terwijl Abby tussen verschillende behandelkamers heen en weer liep. Vrolijk kijkt John Abby na, telkens als ze langs komt lopen. Even voelt hij zich compleet gelukzalig, maar dit moment van innerlijke rust werd wreed verstoord door het vallen van de favoriete koffiemok van Jerry, met mickey mouse erop....Verschrikt kijkt John op en ziet Dr. Greene met geschrokken gezicht naar de grond kijken. "Damn...." zegt Mark twijfelend. It's his favourite mug....and he's gonna kill me if he finds out. Snel zoekt Greene in een kastje om lijm te vinden, maar net op dat moment komt Jerry aanlopen....Carter is solidair met Greene en stapt kordaat op jerry af...."hee, Jerry, new haircut?" What you're talking about" zegt Jerry terwijl hij John fronsend aankijkt. "Let me er door, ik heb trek in koffie" Ehm...here, take mine....."No, i want coffee from my favourite mug" ...... Carter keek een moment naar Jerry. Greene trok wit weg. Hoewelhij het liefst nu de benen zou willen nemen, gaat het hem aan zn hart dat Carter de klap moet opvangen. 'Eh.. Jerry?' 'Yes..' zegt Jerry bedachtzaam. 'WHAT?!?!?!? What the hell have you done with my mickey mug...' De reddingsactie van Greene kwam te laat. Jerry had een scherf gevonden van zijn zwarte mok met ronde oren, en keek woest naar Greene. Hij stapte op Greene af. In Jerry's schaduw leek Greene een heel klein, dun mannetje, niet opgewassen tegen het grote brok kwaad dat voor hem stond... Hij mompelde nog dat hij het zou vergoeden, maar Jerry ging er tegenin met het argument dat hij de emotionele schade nooit zou kunnen afkopen.
Zo, heel wat verhaallijnen om op door te gaan.
Oud 18-12-2003, 21:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 14-12-2003 @ 19:31:
Even deze topic uppen en een mededeling....

Ik heb met een vriend een ER-filmpje gemaakt, als je het wil zien moet je me maar even toevoegen op MSN dan krijg je het.
Ik heb hem van Keyser Saus (Michel) gehad en ik vind hem echt leuk

Ook leuk dat ik in de aftiteling genoemd wordt
Oud 18-12-2003, 21:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hierbij wil ik ook nog alle lezers en schrijvers van de ER forumversie prettige kerstdagen, een heel goed 2004 en een fijne vakantie toewensen!
Oud 18-12-2003, 22:51
rare kwast
rare kwast is offline
ja ik stond ook in aftiteling
*trots *
maar uhm bij deze mensen
merrie krissumus en een happie nieuwjeer
voorzichtig met vuurwerk anders kom je deze zuster strax tegen op 1 januari en dan begint je jaar pas echt met een erg trauma
Oud 19-12-2003, 09:21
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
De shift liep alweer op zn einde. Nog een kwartiertje, het was nog steeds vrij rustig. Greene, Susan en Abby waren bezig met de dynamiet-weirdo. Hij zit stevig vast in de restraints, Kovac is de politie aan het bellen.

Alle vitale functies zijn gecheckt, de man lijkt niet veel te mankeren. Wanneer Susan met haar gezicht boven de man hangt, komt deze net bij. Hij doet heel hard "Waaaaaaaaaaaaa". Susan schrikt haar eigen dood en doet een paar stappen naar achter. Ze valt in de armen van Abby die haar eigen doodlacht. "Dat is NIET grappig!" zegt Susan. Ondertussen zijn de agenten aangekomen die de man gaan ondervragen, en natuurlijk afvoeren. Als Mark en Susan op de desk komen aflopen, staat iedereen al klaar in zn jas. "We gaan even met zn allen wat eten bij Doc Magoos" zegt Elizabeth, "Kovac gaat niet mee, die is naar zn vader". Iedereen staat klaar om te gaan, ze missen alleen Abby en Carter. Ross kijkt eens de achterste gang in, en ziet ze daar staan kussen. "Ze zijn nog erger dan mij"" mompelt ie. Ross heeft snode plannetjes in zn hoofd en gaat een emmer water vullen. Greene doet hetzelfde, loopt om en gaat verdekt aan de andere kant van de gang staan.
Oud 19-12-2003, 09:59
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Vriendelijk bedankt voor je mail.

We hebben op dit moment dankzij de dagelijkse uitzendingen seizoen 1 t/m 3 van E.R. volledig uitgezonden. We hebben ook de daaropvolgende seizoenen, 4 t/m 6, aangekocht alleen mogen we deze afleveringen in verband met de licentie pas vanaf maart 2004 uitzenden. Derhalve zullen tot die tijd herhalingen van Strong Medicine te zien zijn in plaats van E.R.

Met vriendelijke groet,

Marloes Smit
Communicatieafdeling SBS Broadcasting B.V.
Oud 19-12-2003, 16:11
rare kwast
rare kwast is offline
Carter fluisterd wat in het oor van Abby en ze begint te giegelen, ineens zegt Carter NU en hij en Abby springen opzij, op dat moment gooien dr. Green en dr. Ross hun emmer water leeg (ze stonden vlak bij de twee) zo vol over elkaar heen!! Carter begint te lachen en dr. ross te vloeken.
tsja zegt carter, ik ben een goede arts, ik hou alles in de gaten, en hij en abby lopen samen nog na lachend naar de uitgang," dag he mensen!! Doc Magoos schiet er toch bij in met een nat pak" roept carter ze nog achterna.
en dr. green en dr. ross staan met een kleder nat pak abby en carter na te kijken.
"help me herinneren dat ik dit nooit meer doe" zegt green tegen ross
Oud 20-12-2003, 18:21
Verwijderd
Keyser Saus wees me hier op, voor de echte die-hards:

Citaat:
Verwacht ...
ER-marathon van zaterdag 24 januari 17.00 uur tot zondagmorgen 25 januari 10.00 uur.
Reserveren via de kassa het Ketelhuis, telefoon: 020 - 6840090 of www.belbios.nl.
Oud 21-12-2003, 00:42
rare kwast
rare kwast is offline
hehe lang leven een opleiding in de zorg, me krijgt korting maar kan waarschijnlijk niet
Oud 21-12-2003, 10:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nadat Ross en Greene droge kleren hadden aangedaan, gingen de ER mensen toch nog naar Doc Magoos. De haantjes Ross en Carter hadden natuurlijk het hoogste woord, Greene had het sinds tijden weer eens leuk met Elizabeth, en Susan en Chen zaten gezellig te praten in een hoekje. Zonder dat iemand het merkt lopen Weaver en Carol Hathaway het restaurantje binnen.
Oud 21-12-2003, 12:21
rare kwast
rare kwast is offline
mensen van ER forum, kom ook eens naar ht weerwolven spel in de kantine
Oud 25-12-2003, 09:49
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-12-2003 @ 13:21:
mensen van ER forum, kom ook eens naar ht weerwolven spel in de kantine
Heb ik al gedaan.

Verder met verhaal:

Iedereen is natuurlijk weer blij om Carol te zien, er wordt veel gekletst en oude herinneringen. Maar Abby is er niet. Carter merkt het niet eens op. Abby zit bij Chens zoontje....

Zo nu mag iemand anders weer eens.

Nog een vrolijk Kerstfeest allemaal!
Oud 27-12-2003, 09:48
Verwijderd
Even een up, en dan schrijf ik verder zodra ik met een ander verhaal klaar ben

Heeft iedereen nog een leuke kerst gehad?
Oud 27-12-2003, 10:02
rare kwast
rare kwast is offline
great kerst
Oud 27-12-2003, 10:52
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 27-12-2003 @ 10:48:
Heeft iedereen nog een leuke kerst gehad?
Ach het ging. Ik heb vannacht heel veel ER gekeken, ik kon totaal niet slapen.

Ik ben trouwens bezig met de grote Mark Greene quiz
Oud 27-12-2003, 11:16
Verwijderd
Ik ga even door op het mug-verhaal:

"Tja...ehm...dat is wel zo" antwoordde Greene, die overigens zeer vereerd is dat er een quiz over hem werd gemaakt door een zekere Keyser Saus. Here You've got 20 dollar, please take it en laten we het er niet meer over hebben. Jerry keek of hij een zenuwinzinking nabij was, hij beschouwde de mok als een deel van hemzelf, maar moppelend nam hij 20 dollar aan en liep weg. Greene die nog na te trillen van zijn converstatie met Jerry nam even een donut (met hagel en jaminhoud) en nam er een hapje van. Ondertussen keek hij op zijn horloge....17.43, nog een kwartiertje en dan mag hij naar huis. Vervolgens glijden zijn ogen over de datum...28 december.....dat betekent dat het bijna oud en nieuw is. Snel kijkt hij of hij dan dienst heeft, langzaamgaat hij met zijn vinger langs het bord...Damn, nachtdienst......

Niet echt hoogstaand
Oud 28-12-2003, 01:57
rare kwast
rare kwast is offline

great
Oud 28-12-2003, 14:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-12-2003 @ 02:57:
[afbeelding]
great
1. Hoe kom je aan dat plaatje met al die mensen uit al die seizoenen?
2. jij post om 02.57
3. Wat kijkt Abby lief
4. De quiz is bijna klaar.
edit: 5. En wie staat er het grootst op de voorgrond?
Oud 28-12-2003, 14:54
rare kwast
rare kwast is offline
1: gevonden op internet
2: tsja ik wilde eigenlijk om half 4 nog een stukje schrijven maar ik ging toch maar naar bed
3: abby is
4: jeej *is very benieuwd naar de quiz*
5: het grootst op de voorgrond..............ik geef het op......

ow en 6: hoe is mijn nieuwe avatar ook gevonden tegen 3en haha
Oud 28-12-2003, 15:00
rare kwast
rare kwast is offline

geweldig mooi

mmmm

dit zegt voorlopig genoeg
*zucht*
Oud 28-12-2003, 15:05
Verwijderd
Zo, opeens een liefdesaanval voor Dr. Carter?
Oud 28-12-2003, 15:41
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
6. idd leuke avatar, maar je wil gewoon niet dat ik hier begin met plaatjes inzake mijn Abby-obsessie
Oud 28-12-2003, 16:34
rare kwast
rare kwast is offline
hehe nee we laten het hier bij
alleen laat nacht werk is toegestaan
haha
my heeft carter liefdesaanval
Oud 28-12-2003, 19:40
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Chen die weer bij haar zoontje gaat kijken, merkt Abby al in de gang op. "Wat doe jij hier?!" Abby draait zich om, de tranen staan in haar ogen. Abby vertelt aan Chen dat ze een abortus heeft gehad, ze moest het ff kwijt. (Dit is overigens echt gebeurd). Chen is de eerste aan wie ze het verteld. "Nou, het wordt vast iets moois tussen jou en Carter, wie weet emt kinderen" troost Chen. Abby knikt, en gaat met de afspraak later verder te praten met Jing Mei op weg naar huis. In de metro zit ze verdoofd naar buiten te staren. "Waarom deed ik nou een abortus?" weent ze in gedachten. Ze stapt uit en glijdt bijna uit. Het is glad merkt ze nu pas op. Bij de voordeur aangekomen denkt ze de schaduw van Carter achter het raam te zien. Met een blij gezicht doet ze de deur open, maar het blijkt een roestige ladder te zijn. Ietwat beteuterd doet ze haar postvakje open. Twee handgeschreven brieven! Ze snelt naar boven. Ze gooit haar jas uit. De eerste brief is van ene Keyser Saus. Er zit een megaposter van Abby in, of ze die even wil tekenen. "Maar natuurlijk" denkt ze. De andere brief is van Mark Greene. Weer is Abby bevreemd. Ze doet de brief open.
Citaat:
Dear Abby,

I have made a quiz about me, could you please make it and post it here? Thanks.

1. Wat waren Greene’s laatste woorden bij vertrek uit de ER?
A *antwoordend op de vraag van Carter ‘Who is actually sick?’*: “Just the doctor”
B “Work on your jumpshot.”
C “Thanks Katie, for being my very last patient.”
D “You set the tone Carter.”

2. Welke kleur heeft de weekendtas die Dr. Greene altijd meesleept naar zn werk?
A geel
B rood
C groen
D blauw

3. Welke kleur had Mark Greene ten tijde van het kleurtjes-op-het-bord-projekt van Weaver?
A geel
B rood
C groen
D blauw

4. Wie zei ooit “Who needs Superman? I’ll take Mark Greene!”
A Abby
B Haleh
C Susan
D Jing-Mei

5. Met wie heft Mark Greene nooit enige vorm van een relatie gehad?
A Chuny
B Susan
C Doyle
D Melinda van de psych-afdeling

6. Hoe heet de aflevering waarin Mark Greene voor het laatst te zien is in de ER?
A Orion in the Sky
B Lockdown
C Brothers and Sisters
D The Letter

7. Wat doet Mark Greene ten tijde van zijn psychische inzinking nadat hij in elkaar was geslagen?
A Hij staat op het randje van de brug om te spingen
B Hij slaat Rachel
C Hij slaat de admin desk kort en klein
D Hij koopt een pistool en stond op het punt het te gebruiken

8. Hoe komt Elizabeth erachter dat Mark weer een tumor heeft?
A Ze ziet hem per abuis zitten bij Oncologie
B Susan geeft een duidelijke hint
C Ze vindt hem kotsend op de WC-vloer
D Romano vertelt het haar

9. Welke quote is NIET van Mark Greene
A “To use a ribspreader is like sex. Messy, but when done in the right way, it can be very statisfying.”
B “This is a teaching hospital”
C “This is what I call: ‘The spiritkiller’”
D “Joni Mitchell’s A Big Yellow Taxi? I hate that song.”

10. Wie ging er vandoor met Marks ex-vrouw Jennifer?
A Een andere dokter
B Een hippie
C Een apotheker
B Een griffier

11. Hoe heet de actuer die Mark Greene speelt?
A Noah Whyle
B Sam Ryan
C Anthony Edwards
D John Pilkes

12. Vul aan: “Generosity, be …. “

13. Hoe begint Greene zijn afscheidsbrief aan de ER?
A Dear ER,
B Dear ER gang,
C Dear ER gangsters,
D Dear ER friends,

14. Waar overlijdt Mark Greene?
A County General
B New York
C Schotland
D Hawaii

15. Wie hielp Mark altijd als het over vrouwen ging?
A Carol Hathaway
B Doug Ross
C Susan Lewis
D “Wild Willie”

16. Wie las Greene’s afscheidsbrief voor?
A Weaver
B Carter
C Kovac
D Susan
En Abby gaat aan de slag.
Oud 28-12-2003, 22:41
rare kwast
rare kwast is offline
succes abby,
great quiz Keyser Saus
ik gaat eens ff mijn inspi kraantje open zetten
wordt vervolgt
Oud 28-12-2003, 23:04
rare kwast
rare kwast is offline
terwijl Abby druk bezig is met haar quiz loop Carter nog rond in de gangen van de eerste hulp.
hij heeft weer eens een dubbele dienst en hij vloekt zacht binnensmonds. hij was veel liever bij abby.
waarom moet het nou zo rustig zijn vraagt carter zich af, iedereen is naar huis behalve Jerry, die moet nog een kwartiertje, en alle trauma gevallen zijn naar boven of beneden
aan de eind van de gang keert carter zich om en sjokt diep in zijn gedachte weer terug
als hij vlak bij de uitgang is stapt er een gast van een jaar of 20 binnen en begint in het wilde weg om zich heen te schieten
jerry die bezig was om naar huis te gaan duikt net op tijd achter zijn desk
.........
......
....
..
.
next
Oud 29-12-2003, 00:37
rare kwast
rare kwast is offline
nachtwerk hahaha

erg leuk moet ik zeggen

hoef ik weinig bij te vermelden

mjammie

oke oke, niet alleen carter

realy realy great HAHAHAHA

oke dat was het nachtwerk van deze nacht, misschien volgen er nog meer
Oud 29-12-2003, 00:51
rare kwast
rare kwast is offline
nog ff voor de liefhebber ja jij

en tot slot nog eentje algemeen

nog beter *zucht* I love ER
Oud 29-12-2003, 02:00
rare kwast
rare kwast is offline
geen plaatje
wel de tijd tis 3 uur
Oud 29-12-2003, 09:10
Verwijderd
carterspam
Oud 29-12-2003, 09:13
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 29-12-2003 @ 10:10:
carterspam
Juist ja. Ik vrees dat ik zal moeten terugslaan met Abby-spam.
Oud 29-12-2003, 09:14
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-12-2003 @ 01:51:
nog ff voor de liefhebber ja jij

[afbeelding]

[afbeelding]
en tot slot nog eentje algemeen
[afbeelding]
nog beter *zucht* I love ER
thnx
Oud 29-12-2003, 09:36
Keyser Saus
Keyser Saus is offline

haar problematisch kijkende gezicht

ook voor rare kwast

oef

ook leuk

Ook leuk maar erg groot: http://www.mauratierney.org/people2003.jpg

uit de AVRO-bode:
http://www.mauratierney.org/MauraTierneyDutch.jpg

meer komt nog
Oud 29-12-2003, 09:53
Verwijderd
Even de mensen zonder snelle internetverbinding pesten:

Oud 29-12-2003, 09:54
rare kwast
rare kwast is offline
die ene grote is cool
moeten ons wel een beetje blijven concentreren op het verhaal he

wat carterspam??? ik deed ook met de hele cast
Oud 29-12-2003, 09:56
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-12-2003 @ 10:54:
die ene grote is cool
moeten ons wel een beetje blijven concentreren op het verhaal he
Wat dacht je van de quiz

Nog maar 10 posts in dit topic over
Oud 29-12-2003, 11:06
rare kwast
rare kwast is offline
wat is er met die guiz???
Oud 29-12-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 29-12-2003 @ 12:06:
wat is er met die guiz???
Dat die ook cool is
Oud 29-12-2003, 11:13
rare kwast
rare kwast is offline
ja maar ik had al gezegt dat ik het een leuke en goede quiz vond
Oud 29-12-2003, 11:27
Verwijderd
We zijn er bijna en rare kwast, je plaatste het verkeerde plaatje, er is een nieuwere
Oud 29-12-2003, 11:28
rare kwast
rare kwast is offline
nou jah gaan ze een beetje mn andere sluiten
dan tok ik deze gewoon naar de 500!
Oud 29-12-2003, 11:28
Verwijderd
Het URL van het nieuwe plaatje is :

http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=331803
Oud 29-12-2003, 11:29
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ER? dat is
Oud 29-12-2003, 11:29
Verwijderd
Misschien moet ik die nog aanvullen met scroll-lock, maar die post hier nooit meer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten