Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Okee, ik zal even flink resumeren:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook leuk dat ik in de aftiteling genoemd wordt ![]()
|
Hierbij wil ik ook nog alle lezers en schrijvers van de ER forumversie prettige kerstdagen, een heel goed 2004 en een fijne vakantie toewensen!
![]()
|
ja ik stond ook in aftiteling
![]() *trots ![]() maar uhm bij deze mensen merrie krissumus en een happie nieuwjeer ![]() voorzichtig met vuurwerk anders kom je deze zuster strax tegen op 1 januari en dan begint je jaar pas echt met een erg trauma ![]()
|
De shift liep alweer op zn einde. Nog een kwartiertje, het was nog steeds vrij rustig. Greene, Susan en Abby waren bezig met de dynamiet-weirdo. Hij zit stevig vast in de restraints, Kovac is de politie aan het bellen.
Alle vitale functies zijn gecheckt, de man lijkt niet veel te mankeren. Wanneer Susan met haar gezicht boven de man hangt, komt deze net bij. Hij doet heel hard "Waaaaaaaaaaaaa". Susan schrikt haar eigen dood en doet een paar stappen naar achter. Ze valt in de armen van Abby die haar eigen doodlacht. "Dat is NIET grappig!" zegt Susan. Ondertussen zijn de agenten aangekomen die de man gaan ondervragen, en natuurlijk afvoeren. Als Mark en Susan op de desk komen aflopen, staat iedereen al klaar in zn jas. "We gaan even met zn allen wat eten bij Doc Magoos" zegt Elizabeth, "Kovac gaat niet mee, die is naar zn vader". Iedereen staat klaar om te gaan, ze missen alleen Abby en Carter. Ross kijkt eens de achterste gang in, en ziet ze daar staan kussen. "Ze zijn nog erger dan mij"" mompelt ie. Ross heeft snode plannetjes in zn hoofd en gaat een emmer water vullen. Greene doet hetzelfde, loopt om en gaat verdekt aan de andere kant van de gang staan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Carter fluisterd wat in het oor van Abby en ze begint te giegelen, ineens zegt Carter NU en hij en Abby springen opzij, op dat moment gooien dr. Green en dr. Ross hun emmer water leeg (ze stonden vlak bij de twee) zo vol over elkaar heen!! Carter begint te lachen en dr. ross te vloeken.
tsja zegt carter, ik ben een goede arts, ik hou alles in de gaten, en hij en abby lopen samen nog na lachend naar de uitgang," dag he mensen!! Doc Magoos schiet er toch bij in met een nat pak" roept carter ze nog achterna. en dr. green en dr. ross staan met een kleder nat pak abby en carter na te kijken. "help me herinneren dat ik dit nooit meer doe" zegt green tegen ross
||
Verwijderd
|
Keyser Saus wees me hier op, voor de echte die-hards:
Citaat:
|
![]() |
|
Nadat Ross en Greene droge kleren hadden aangedaan, gingen de ER mensen toch nog naar Doc Magoos. De haantjes Ross en Carter hadden natuurlijk het hoogste woord, Greene had het sinds tijden weer eens leuk met Elizabeth, en Susan en Chen zaten gezellig te praten in een hoekje. Zonder dat iemand het merkt lopen Weaver en Carol Hathaway het restaurantje binnen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder met verhaal: Iedereen is natuurlijk weer blij om Carol te zien, er wordt veel gekletst en oude herinneringen. Maar Abby is er niet. Carter merkt het niet eens op. Abby zit bij Chens zoontje.... Zo nu mag iemand anders weer eens. ![]() Nog een vrolijk Kerstfeest allemaal! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga even door op het mug-verhaal:
"Tja...ehm...dat is wel zo" antwoordde Greene, die overigens zeer vereerd is dat er een quiz over hem werd gemaakt door een zekere Keyser Saus. Here You've got 20 dollar, please take it en laten we het er niet meer over hebben. Jerry keek of hij een zenuwinzinking nabij was, hij beschouwde de mok als een deel van hemzelf, maar moppelend nam hij 20 dollar aan en liep weg. Greene die nog na te trillen van zijn converstatie met Jerry nam even een donut (met hagel en jaminhoud) en nam er een hapje van. Ondertussen keek hij op zijn horloge....17.43, nog een kwartiertje en dan mag hij naar huis. Vervolgens glijden zijn ogen over de datum...28 december.....dat betekent dat het bijna oud en nieuw is. Snel kijkt hij of hij dan dienst heeft, langzaamgaat hij met zijn vinger langs het bord...Damn, nachtdienst...... Niet echt hoogstaand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. jij post om 02.57 ![]() 3. Wat kijkt Abby lief ![]() 4. De quiz is bijna klaar. edit: 5. En wie staat er het grootst op de voorgrond? ![]() |
![]() |
|
1: gevonden op internet
![]() 2: tsja ik wilde eigenlijk om half 4 nog een stukje schrijven maar ik ging toch maar naar bed 3: abby is ![]() 4: jeej *is very benieuwd naar de quiz* 5: het grootst op de voorgrond..............ik geef het op...... ow en 6: hoe is mijn nieuwe avatar ![]() ![]()
||
Chen die weer bij haar zoontje gaat kijken, merkt Abby al in de gang op. "Wat doe jij hier?!" Abby draait zich om, de tranen staan in haar ogen. Abby vertelt aan Chen dat ze een abortus heeft gehad, ze moest het ff kwijt. (Dit is overigens echt gebeurd). Chen is de eerste aan wie ze het verteld. "Nou, het wordt vast iets moois tussen jou en Carter, wie weet emt kinderen" troost Chen. Abby knikt, en gaat met de afspraak later verder te praten met Jing Mei op weg naar huis. In de metro zit ze verdoofd naar buiten te staren. "Waarom deed ik nou een abortus?" weent ze in gedachten. Ze stapt uit en glijdt bijna uit. Het is glad merkt ze nu pas op. Bij de voordeur aangekomen denkt ze de schaduw van Carter achter het raam te zien. Met een blij gezicht doet ze de deur open, maar het blijkt een roestige ladder te zijn. Ietwat beteuterd doet ze haar postvakje open. Twee handgeschreven brieven! Ze snelt naar boven. Ze gooit haar jas uit. De eerste brief is van ene Keyser Saus. Er zit een megaposter van Abby in, of ze die even wil tekenen. "Maar natuurlijk" denkt ze. De andere brief is van Mark Greene. Weer is Abby bevreemd. Ze doet de brief open.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
terwijl Abby druk bezig is met haar quiz loop Carter nog rond in de gangen van de eerste hulp.
hij heeft weer eens een dubbele dienst en hij vloekt zacht binnensmonds. hij was veel liever bij abby. waarom moet het nou zo rustig zijn vraagt carter zich af, iedereen is naar huis behalve Jerry, die moet nog een kwartiertje, en alle trauma gevallen zijn naar boven of beneden ![]() aan de eind van de gang keert carter zich om en sjokt diep in zijn gedachte weer terug als hij vlak bij de uitgang is stapt er een gast van een jaar of 20 binnen en begint in het wilde weg om zich heen te schieten jerry die bezig was om naar huis te gaan duikt net op tijd achter zijn desk ......... ...... .... .. . next ![]()
|
nachtwerk hahaha
![]() ![]() erg leuk moet ik zeggen ![]() ![]() hoef ik weinig bij te vermelden ![]() ![]() mjammie ![]() oke oke, niet alleen carter ![]() ![]() realy realy great ![]() ![]() oke dat was het nachtwerk van deze nacht, misschien volgen er nog meer ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() haar problematisch kijkende gezicht ![]() ![]() ook voor rare kwast ![]() ![]() oef ![]() ![]() ook leuk ![]() ![]() ![]() Ook leuk maar erg groot: http://www.mauratierney.org/people2003.jpg uit de AVRO-bode: http://www.mauratierney.org/MauraTierneyDutch.jpg meer komt nog ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Machiavelli, staatsman en schrijver uit Florence. Machiavelli | 101 | 09-04-2005 19:33 | |
Films, TV & Radio |
ER-forum versie 2 rare kwast | 398 | 19-06-2004 09:36 | |
De Kantine |
Wat vind jij van de avatar, signature en de nickname van de persoon boven je? Thomas | 498 | 11-01-2004 11:44 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie 2 rare kwast | 1 | 29-12-2003 11:25 | |
Films, TV & Radio |
ER op Net5. heavinly | 62 | 26-09-2003 15:04 | |
De Kantine |
Nicknaam/Avatar/Signatuur-verklaring. Verwijderd | 116 | 05-07-2003 15:58 |