Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
cat stevens - morning has broken Eerst zelf wat research doen hm.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
leuk nummer is dat he het is van jordan&baker en heet explode groetjes nicolle |
![]() |
|
ok, een liedje dus... gezongen door een man. Het is gebruikt in de tv serie Scrubs, en het was net te horen in the $treet
![]() maar als ik daarop google kan ik 'm niet vinden ![]() iemand? ![]() p.s weet iemand ook welk nummer er in de Troy trailer gebruikt word? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je hebt zeker zelf al gezocht dit was het enige wat ik vond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Track Listing: [Lazlo Bane] - Superman [Shawn Mullins] - All In My Head [Eels] - Fresh Feeling [Leroy] - Good Time [Francis Dunnery] - Good Life [The Shins] - New Slang [Colin Hay] - Beautiful World [Guided By Voices] - Hold On Hope [Nil Lara] - Fighting For My Love [Butthole Surfers] - Dracula From Houston [Everything] - Hooch [John Cale] - Hallelujah [Jeremy Kay] - Have It All [Jan Stevens] - End Credit Score [Colin Hay] - Overkill
||
Citaat:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...glance&s=music
|
Ik heb twee vragen... ik heb bij de eerste vraag op google gezocht en de tweede niet want die werkte niet echt.
1. Hoe heet die meid die in dat liedje van Justin Timberlake meezingt '' I'm Lovin It '' 2. Er is een oud nummer van ongeveer de eind jaren 80.. of begin jaren 90.. maar enige wat ik me er nog van herinner is dat ie ongeveer zo ging.. radio night here i come, you cant hide, im gonna fiiiind you and take it slowely zoiets als iemand het denkt te weten.. bijvoorbaad bedankt ! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb een heel leuk liedje gehoord, maar ik weet en de titel niet en de artiest niet
tis in de trant van: fix that sink, fix my sink walk my walk, talk my talk fix that sink... (nouja ik d8 dat het zoiets was, maar ik weet het niet precies) weet iemand welke ik bedoel???
||
![]() |
Citaat:
en als het de goeie is gebruik dan aub zelf ook eens deze site |
![]() |
||
Citaat:
delfonics - ready or not fugees heeft dat weer gejat(Gesampled)
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
heb hem ff op mn server gezet: download hier (dis het orgineel.. er zijn 4 officiele remixes van oa. basement jaxx)
Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 17:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey, ik zoek te titel van een liedje dat ik vanmiddag op de radio hoorde.
Ik heb geen idee hoe het heet. Het enige wat ik weet is dat het dance/trance-achtig is en er een paar keer achter elkaar (ongeveer in het midden) de tekst "I feel" of "i'm free" in voorkomt (kon het niet goed verstaan ![]() Sorry dat ik het niet duidelijker uit kan leggen, maar ik heb geen idee wat de rest van de tekst is omdat ik die niet goed kon verstaan ![]() Bij voorbaat dank. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ajb ![]()
|
![]() |
Ik zoek twee liedjes!
1: Dit zit er in: "I'm walking on the moon and I don't know how to reach you baby"... De rest ben ik ff vergeten.. 2: Erg catchy deuntje, echt zo'n deuntje die iedereen herkent als ie voorbij komt. In het midden "zegt" iemand ergens "What's going on". Het is best wel een oud nummer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Zal vast al wel een keer gevraagd zijn en het antwoord is ook heel makkelijk, maar ik ben op zoek naar de laatste hit van "The ..." (invullen op stippellijntjes...tenminste ik dacht dat het zo'n "The"-band is). In de clip zie je de band beetje suf spelen, eerst is alles rood en oranje, dan wordt alles blauw en op het eind rost de zanger een gitaar kapot tegen de bassdrum. De titel was iets met een tijdstip, als in 15.53 ofzo...
Als ik het antwoord zie staan, sla ik mezelf voor me harses, maar ik kan er gewoon niet op komen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 10 Roxy | 255 | 06-02-2004 12:16 | |
Muziek |
Huup huup, een luistertopic! telluriet | 251 | 15-12-2003 18:55 | |
Muziek |
MTV The Trip Bjorn008 | 20 | 13-12-2003 15:53 |