Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 00:53
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
mobie schreef op 17-01-2004 @ 21:56:
Mja, St-Truiden verloren met 1-2 van Lokeren
zover is het dus nog niet
Het vertrouwen is momenteel uit de ploeg en als de scheidsrechters dan ook nog eens 2 geldige doelpunten gaan afkeuren,...tja
een overtuigende prestatie zou nu echt wel welkom zijn
(samen met een vlot scorende spits natuurlijk, maar daar is heel Europa natuurlijk naar op zoek)
Anderlecht niet Als zelfs onze vierde keuze evenveel scoort als jullie 'wonderknaapje' Mendoza

Overtuigen overtuigen? Probeer eerst maar eens punten te halen, overtuigend moet dat niet eens zijn denk ik.
Oud 18-01-2004, 14:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De Braziliaan Mario Jardel wordt door Bolton Wanderers uitgeleend aan Ancona uit de Italiaanse serie A.De spits (30) kwam in augustus van Sporting Portugal naar Bolton.
Bron: NOS-TT
Oud 18-01-2004, 14:57
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-01-2004 @ 15:28:
Bron: NOS-TT
Da's de nummer laatst uit de Serie A. :­|
Oud 19-01-2004, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Roeleke schreef op 18-01-2004 @ 15:57:
Da's de nummer laatst uit de Serie A. :­|
echr afgezakt...die jardel... letterlijk
Oud 19-01-2004, 13:00
Verwijderd

Stam geeft voorkeur aan Inter boven Juve
Nederlands international Jaap Stam heeft aangegeven een voorkeur te hebben voor een overgang naar Inter, in plaats van Juve dat hem ook wil inlijven. Reden voor deze voorkeur, is dat wanneer hij voor Inter zal spelen zijn huidige overeenkomst niet verlengt hoeft te worden. Stam heeft al eerder aangegeven dat hij in de zomer van 2005 wil terugkeren naar Nederland.

"Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Inter, omdat zij de enige zijn die de huidige duur van mijn overeenkomst respecteren. Mijn besluit staat vast: In 2005 keer ik terug naar Nederland, en sluit ik in principe mijn carrière af bij Heerenveen", aldus de 31-jarige Stam.

mooi uitgestippeld, lijkt me ook geweldig als hij echt naar Heerenveen komt
Oud 19-01-2004, 15:32
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-01-2004 @ 14:00:

Stam geeft voorkeur aan Inter boven Juve
Nederlands international Jaap Stam heeft aangegeven een voorkeur te hebben voor een overgang naar Inter, in plaats van Juve dat hem ook wil inlijven. Reden voor deze voorkeur, is dat wanneer hij voor Inter zal spelen zijn huidige overeenkomst niet verlengt hoeft te worden. Stam heeft al eerder aangegeven dat hij in de zomer van 2005 wil terugkeren naar Nederland.

"Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Inter, omdat zij de enige zijn die de huidige duur van mijn overeenkomst respecteren. Mijn besluit staat vast: In 2005 keer ik terug naar Nederland, en sluit ik in principe mijn carrière af bij Heerenveen", aldus de 31-jarige Stam.

mooi uitgestippeld, lijkt me ook geweldig als hij echt naar Heerenveen komt
koel! hoop dat hij bij inter een beetje aan spelen toekomt en dat hij naar Heerenveen gaat is ook
Oud 19-01-2004, 21:48
mobie
mobie is offline
De 25jarige Kroaat Bosko Balaban zou naar Brugge gaan. Bij Aston Villa is hij op een zijspoor geraakt.

Na het mislopen van Mbo Mpenza zou dit alleszins een mooie transfer zijn.

Mendoza zou nog de komende weken Brugge verlaten. Lokomotiv Moskous wil hem, maar zelf ziet Mendoza een Russisch avontuur niet zitten.
Oud 20-01-2004, 13:49
L1
L1 is offline
van Persie naar Arsenal ?

Arsenal have made a move for Feyenoord winger Robin van Persie, according to the Dutch club.
External affairs manager Jan D Swart said that Arsenal were keen to sign the 20-year-old during the transfer window.

"They have made a serious opening offer and our president, Jorien van den Herik, has responded - it is a base for further negotiations" said Swart.

Van Persie has made it known that he plans to leave Feyenoord at the end of his contract, which ends in 2005.

Arsenal chase Frey

"Robin has informed Feyenoord that he will not extend his contract," said Van Persie's advisor and spokesman, Erwin Boonacker.

"For Robin it is a dream to continue his career abroad with a top team.

In December, Robin was visited by an Arsenal representative and we informed Feyenoord about the interest from London.

"At the moment we are not negotiating but when Feyenoord and Arsenal reach an agreement, we will start negotiations with Arsenal."

Van Persie is a left-sided player, who made his Feyenoord debut in the 2001-02 campaign when he made 10 appearances, before emerging last season with eight goals.

bron: bbc.co.uk
Oud 20-01-2004, 13:56
Verwijderd
in het Nederlands

Arsenal doet redelijk eerste bod op Van Persie

20/1/2004 12:14

Robin van Persie is hard op weg om nog voor het sluiten van de transfermarkt op 31 januari naar Arsenal over te stappen. De Engelse koploper heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord en heeft zelfs een eerste bod op de begaafde linkspoot uitgebracht.
Zelf is Van Persie al een tijdje op de hoogte van de interesse. In december polste een officiële delegatie van de club hem al in zijn ouderlijk huis in Rotterdam. De twintigjarige Rotterdammer heeft wel oren naar een overgang naar The Gunners

'Voor Robin is het Engelse voetbal een droom', legt Van Persies adviseur Erwin Boonacker uit in de nieuwe Voetbal International. 'Als Feyenoord en Arsenal er financieel uitkomen, zullen wij de onderhandelingen openen.'

De kans dat de clubs tot een akkoord komen, lijkt groot. Arsenal is namelijk met een redelijk eerste bod gekomen. 'En daarop heeft Jorien van den Herik al gereageerd. Het bod vormt in elk geval een basis om verder te praten. Ik verwacht dat dit nog deze week zal gebeuren', aldus Feyenoord-manager Jan D. Swart.

Van Persie kan bij Arsenal op stevige concurrentie rekenen. Robert Pires is Arsène Wengers onbetwiste eerste keuze op de linkerflank. Is de Fransman niet beschikbaar, dan spelen Sylvain Wiltord en Fredrik Ljungberg regelmatig op die positie.

De strijd om een plek achter de spits, de positie die Van Persie ambieert, is misschien iets minder hevig. Dennis Bergkamp is de meest geschikte schaduwspits maar nadert het einde van zijn carrière. Wenger laat echter ook spelers als Nwankwo Kanu, Jeremie Aliadiere en Wiltord achter Thierry Henry opdraven.

vind ik niet leuk, Feyenoord heeft dit jaar al zo weinig kwaliteit (althans, ze laten weinig zien). Als Van Persie dan ook nog eens weg zou gaan
Oud 20-01-2004, 14:08
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
L1 schreef op 20-01-2004 @ 14:49:

Arsenal chase Frey
bron: bbc.co.uk
Stond dit zomaar tussen dat tekstje over Van Persie?
Frey is toch echt een heel andere speler.
Oud 20-01-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 15:08:
Stond dit zomaar tussen dat tekstje over Van Persie?
Frey is toch echt een heel andere speler.
waarschijnlijk was dat een link tussendoor, want het gerucht gaat op meerdere sportsites dat Frey naar Engeland wilt
Oud 20-01-2004, 14:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Goed nieuws!
Van Persie gaat daar uitroeien tot de nieuwe Bergkamp...

En hier verzwakt Feyenoord steeds meer, en komt de derde plek voor AZ steeds dichterbij.
Oud 20-01-2004, 14:54
Vandal
Vandal is offline
k had 'm (v persie) graag nog zien spelen onder Gullit, maar ja..in Londen heeft ie nix te zoeken (en vinden)
Rot dan ook maar lkkr op, jankerd!
Oud 20-01-2004, 15:05
Guissie
Guissie is offline
Arsenal doet redelijk eerste bod op Van Persie

20/1/2004 12:14

Robin van Persie is hard op weg om nog voor het sluiten van de transfermarkt op 31 januari naar Arsenal over te stappen. De Engelse koploper heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord en heeft zelfs een eerste bod op de begaafde linkspoot uitgebracht.
Zelf is Van Persie al een tijdje op de hoogte van de interesse. In december polste een officiële delegatie van de club hem al in zijn ouderlijk huis in Rotterdam. De twintigjarige Rotterdammer heeft wel oren naar een overgang naar The Gunners

'Voor Robin is het Engelse voetbal een droom', legt Van Persies adviseur Erwin Boonacker uit in de nieuwe Voetbal International. 'Als Feyenoord en Arsenal er financieel uitkomen, zullen wij de onderhandelingen openen.'

De kans dat de clubs tot een akkoord komen, lijkt groot. Arsenal is namelijk met een redelijk eerste bod gekomen. 'En daarop heeft Jorien van den Herik al gereageerd. Het bod vormt in elk geval een basis om verder te praten. Ik verwacht dat dit nog deze week zal gebeuren', aldus Feyenoord-manager Jan D. Swart.

Van Persie kan bij Arsenal op stevige concurrentie rekenen. Robert Pires is Arsène Wengers onbetwiste eerste keuze op de linkerflank. Is de Fransman niet beschikbaar, dan spelen Sylvain Wiltord en Fredrik Ljungberg regelmatig op die positie.

De strijd om een plek achter de spits, de positie die Van Persie ambieert, is misschien iets minder hevig. Dennis Bergkamp is de meest geschikte schaduwspits maar nadert het einde van zijn carrière. Wenger laat echter ook spelers als Nwankwo Kanu, Jeremie Aliadiere en Wiltord achter Thierry Henry opdraven.

UIT: www.vi.nl
Oud 20-01-2004, 15:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Guissie schreef op 20-01-2004 @ 16:05:
*knip*
Staat al 2keer boven je en je hebt het in je eigen topic geplaatst.
Ff beter kijken volgende keer.
Oud 20-01-2004, 15:19
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-01-2004 @ 16:15:
Staat al 2keer boven je en je hebt het in je eigen topic geplaatst.
Ff beter kijken volgende keer.
Oud 20-01-2004, 15:51
USPalermo
USPalermo is offline
Het feit dat Arsenal intresse toont in van Persie laat zien dat hij over goede kwalititeiten beschikt. Hij is de parel van de jeugdopleiding van Feyenoord. Mensen hadden hun mening over Robin te snel klaar, hij zou alleen op het geld uitzijn. Nee, HIJ was de man Feyenoord die een van de weinigen is die het grote geld WEL verdient. Het is jammer dat Gullit nu pas naar Feyenoord gaat anders had Feyenoord, Robin misschien nog kunnen behouden. Hij is een zege voor het Nederlandse voetbal en ik hoop dat hij mee gaat naar het EK 2004.

Hij is de enige Feyenoorder met tallent en techniek op dit moment!
Oud 20-01-2004, 15:58
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind dat'ie moet gaan. Zo'n kans krijgt hij nooit meer. Ik denk alleen dat hij hopeloos mislukt, ik ben namelijk niet zo onder de indruk van hem. Maar ik vind het dan ook vrij vreemd dat Arsenal in hem geintresseerd is: er zijn toch wel meer spelers met zijn capaciteiten? Hij heeft dan wel erg veel talent, maar ik denk niet dat hij het er uit kan halen met zijn mentaliteit.
Conclusie: Ik denk dat'ie faalt.
Oud 20-01-2004, 16:02
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 16:51:

Feyenoord bestaat niet uit alleen Van Persie en Gyan hoor!
Als dat zo zou zijn dan was hij inderdaad de enige met techniek.
Maar je zou eens kunnen kijken naar Ono, Leonardo, Buffel, Song, Smolarek en Pardo. Die hebben allemaal stuk voor stuk een bovengemiddelde techniek.
Oud 20-01-2004, 16:08
Methuus
Methuus is offline
Ik zie hem 't eerste seizoen niet veel spelen. Pas als er wat mensen bij Arsenal vertrekken kan ie eventueel verder dan 'n bankzitters-statuut gaan.
Oud 20-01-2004, 16:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 16:58:
Ik vind dat'ie moet gaan. Zo'n kans krijgt hij nooit meer.
Dit is natuurlijk onzin dat snap je zelf ook neem ik aan?
Oud 20-01-2004, 16:27
Ketjing
Ketjing is offline
Borussia's Rosicky wil transfer naar Chelsea
Vorige week meldde Voetbalzone al dat Chelsea interesse had in Tómas Rosicky en vandaag schrijft de Daily Telegraph dat de Tsjechische middenvelder zelf ook wel oren heeft naar een overgang naar Stamford Bridge. Rosicky speelt momenteel nog bij Borussia Dortmund, maar vanwege financiële problemen lijkt de Duitse club hun spelmaker te moeten verkopen.

Rosicky was al op de hoogte van de interesse van Chelsea. "Ik weet nu voor acht of negen dagen dat Chelsea belangstelling voor mij heeft." Hij liet ook gelijk blijken dat Borussia de kans meteen moet grijpen om een financiële injectie te krijgen. "Het is aan de club om te beslissen of ik ga of niet, maar als ik Borussia was zou ik een bod niet afslaan."

Dortmund heeft al verklaard dat er nog geen gesprekken tussen de twee clubs is geweest. "En van een transfer kun je dus ook nog niet spreken", aldus Rosicky's zaakwaarnemer Pavel Paska.

De 23-jarige Rosicky kwam in 2001 over van Sparta Praag en ontwikkelde zich meteen tot één van de steunpilaren van Dortmund. Maar vanwege het niet behalen van de Champions League kwam de begroting van de Westfalen-club zwaar onder druk te staan. Rosicky heeft nog een contract bij de Duitse club tot medio 2008. De waarde van de international wordt geschat op rond de 15 miljoen euro.

Ik zou het jammer vinden als hij weg gaat en helemaal naar Chelsea. Borussia zakt langzaam steeds verder weg denk ik.
Oud 20-01-2004, 16:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat Chelsea doet verdomme niks anders dan kopen laatste jaar..
En dan zijn het ook nog eens allemaal grote sterren die ze halen het begint op Real Madrid te lijken..
Oud 20-01-2004, 16:32
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 17:02:
Feyenoord bestaat niet uit alleen Van Persie en Gyan hoor!
Als dat zo zou zijn dan was hij inderdaad de enige met techniek.
Maar je zou eens kunnen kijken naar Ono, Leonardo, Buffel, Song, Smolarek en Pardo. Die hebben allemaal stuk voor stuk een bovengemiddelde techniek.
Ono--> ben ik met je eens, zeer goede voetballer
Leonardo--> moeilijke jongen, heeft mij nog nooit overtuigd en veel blessures
Buffel--> net niet voetballer, leuk voor RBC Vitesse en Roda maar niet voor Feyenoord.
Song-->hopeloos uit vorm(maar kan een goeie zijn)
Smolarek-->alleen omdat hij die achternaam heeft zeker, die jonge heeft nog nooit iets gepresteerd.
Pardo-->wie zei je pardo, nog nooit iets laten zien
Oud 20-01-2004, 16:38
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-01-2004 @ 17:31:
Dat Chelsea doet verdomme niks anders dan kopen laatste jaar..
En dan zijn het ook nog eens allemaal grote sterren die ze halen het begint op Real Madrid te lijken..
met het verschil dat de meeste bij Real nog wekelijks spelen

@USPalermo, van mij mag Buffel ook wel naar Vitesse, mooi achter de spits .
Oud 20-01-2004, 16:49
USPalermo
USPalermo is offline
vitesse, of het daar ooit nog goed komt??
Oud 20-01-2004, 16:57
mobie
mobie is offline
Deze namiddag om 17u15 kwamen Club en Bosko Balaban tot een akkoord. De Kroaat, 1m80 groot en geboren op 15 oktober 1978 tekende een contract voor 2,5 jaar. Hij komt over van het engelse Aston Villa, waar hij zijn talenten niet kon ontplooien. Pas toen Villa hem uitleende aan Dinamo Zagreb, vond Balaban zijn neus voor goals terug: hij scoorde 15 keer in 18 duels. Vanaf nu zal Balaban het brugse legioen versterken.

bron: www.clubbrugge.be

nice
Oud 20-01-2004, 17:01
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 17:32:
Ono--> ben ik met je eens, zeer goede voetballer
Leonardo--> moeilijke jongen, heeft mij nog nooit overtuigd en veel blessures
Buffel--> net niet voetballer, leuk voor RBC Vitesse en Roda maar niet voor Feyenoord.
Song-->hopeloos uit vorm(maar kan een goeie zijn)
Smolarek-->alleen omdat hij die achternaam heeft zeker, die jonge heeft nog nooit iets gepresteerd.
Pardo-->wie zei je pardo, nog nooit iets laten zien
Wat ik zei heeft niks met algemene kwaliteit te maken maar ik had het over hun techniek!!! Want jij zei dat Van Persie de enige technische speler was. En dat Quote ik dan ook omdat er niks van klopte.
Als het over het algemeen ging had ik Paauwe, Schreuder en Kuijt er natuurlijk ook wel bij gezet...
Oud 20-01-2004, 17:04
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 16:51:

Kijk als je zo gaat beginnen, ik zeg ook van Persie is de enige met tallent en techniek...........

Echt de spelers die je opnoemd(op Ono na) hebben nog nooit iets gepresteerd.

Ik probeerde alleen de waarde van van Persie voor Feyenoord en het NL'se voetbal aan te geven.....
Oud 20-01-2004, 17:42
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 18:04:
Kijk als je zo gaat beginnen, ik zeg ook van Persie is de enige met tallent en techniek...........

Echt de spelers die je opnoemd(op Ono na) hebben nog nooit iets gepresteerd.

Ik probeerde alleen de waarde van van Persie voor Feyenoord en het NL'se voetbal aan te geven.....
Ik reageerde alleen op het feit dat Van Persie niet de enige is met techniek. Qua talent staat hij wel bovenaan, ja.

Maar: Buffel is beste speler geworden van Gouden Gids Devisie, Speelde uitstekend met Van Hooijdonk, en is Belgisch international.

Song was het grootste talent van het Korea (door Hiddink gezegd) dat landen als Italie en Spanje uitschakelde. Hij kon ook naar Inter Milan.

De rest van de spelers die ik noemde (Dat was een lijstje met TECHNISCHE spelers) hebben inderdaad niet zo veel gepresteerd.
Maar er zijn nog wel meer spelers die veel gepresteerd hebben.

Maar trouwens: wat heeft Van Persie dan gepresteerd?
Geen Uefa-Cup.
Geen International.
Geen basisplaats voor een langere tijd.
Niet zo veel dus.
Oud 20-01-2004, 17:43
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-01-2004 @ 17:23:
Dit is natuurlijk onzin dat snap je zelf ook neem ik aan?
Het was meer bedoeld op de maier van: ''Dit is een buitenkansje voor Robin Van Persie.''
Oud 20-01-2004, 17:54
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 18:42:
Ik reageerde alleen op het feit dat Van Persie niet de enige is met techniek. Qua talent staat hij wel bovenaan, ja.

Maar: Buffel is beste speler geworden van Gouden Gids Devisie, Speelde uitstekend met Van Hooijdonk, en is Belgisch international.

Song was het grootste talent van het Korea (door Hiddink gezegd) dat landen als Italie en Spanje uitschakelde. Hij kon ook naar Inter Milan.

De rest van de spelers die ik noemde (Dat was een lijstje met TECHNISCHE spelers) hebben inderdaad niet zo veel gepresteerd.
Maar er zijn nog wel meer spelers die veel gepresteerd hebben.

Maar trouwens: wat heeft Van Persie dan gepresteerd?
Geen Uefa-Cup.
Geen International.
Geen basisplaats voor een langere tijd.
Niet zo veel dus.
Je had me bijna overtuigd. Alleem die laatste zin, dat is ZO'N onzin!!

Het feit dat hij geen basisspeler is, heeft meer te maken met het punt dat Robin meer salaris wilde(terecht natuurlijk), Rob Baan wilde hier niet aan toegeven en zorgde ervoor dat Robin op de bank belandde.
Maar hij is Feyenoord basisspeler waardig hoor!!

Maarja Kalou had ook geen basisplaatst voor langere tijd, type van Persie, maarja Bert wilde er niet aan, ook onbegrijpelijk.

Het feit dat Robin NOG niet geselecteerd is heeft meer met het feit te maken dat hij bij Feyenoord speelt dan dat hij niet goed genoeg zou zijn. Immers Sneijder werd wel opgeroepen en van Persie niet terwijl op het moment dat Sneijder opgeroepen werd hij net zoveel gepresteerd had als van Persie. Maar mijn inziens zijn beide spelers Nederlandselftal waardig(al dan niet in de basis). Ook Willem is onder de indruk van Robin, jammer ge noeg is Dick bang voor jonge spelers, dat heeft iedereen kunnen zien, leve de oude garde van Dick!!

Echt, wat heeft van Persie gepresteerd? Als Robin niets zo veel gepresteerd heeft, dan heeft HEEL Feyenoord de afgelopen 2 seizoenen NIETS gepresteerd!!

Wat een onzin!!
Oud 20-01-2004, 17:58
zlatani9
zlatani9 is offline
Zou het voor Nl voetbal jammer vinde als Persie weg ging.. T is soms een rotjong.. Heeft beetje grote mond.. Maar t is wel iemand waarmee de kiddies op straat zich identificeren.. K hoop voor hem dat als hij naar Arsenal gaat, dat ie 100% doorbreekt.. Maar k vrees dat ie het niet zou redden.. Op techniek gaat ie het halen, maar op karakter..
Oud 20-01-2004, 18:01
USPalermo
USPalermo is offline
Of ie het gaat redden zal niet aan hem liggen maar aan de trainer die op dit moment bij Arsenal actief is.

Top spelers zoals Bergkamp belanden bij Arsenal te vaak op de bank. Hoeveel wereld acties,goals en passes moet Dennis maken/geven om een basisspeler te worden?

Als Robin gaat, kan hij beter nog een jaar bij Feyenoord spelen, dan is hij WEL klaar voor het grote werk net als Rafael, Wesley en Arjen......
Oud 20-01-2004, 18:01
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 18:54:
Je had me bijna overtuigd. Alleem die laatste zin, dat is ZO'N onzin!!

Het feit dat hij geen basisspeler is, heeft meer te maken met het punt dat Robin meer salaris wilde(terecht natuurlijk), Rob Baan wilde hier niet aan toegeven en zorgde ervoor dat Robin op de bank belandde.
Maar hij is Feyenoord basisspeler waardig hoor!!
Misschien is hij wel de beste speler van Feyenoord, je zou hem de beste speler van de wereld kunnen noemen, wat jij wilt.
Maar hij heeft nog niks gepresteerd. Nog geen prijzen, nog geen grote daden, niks.
Dat hij dus Feyenoord waardig is heeft er niks mee te maken. voorbeeldje: Sneijder was voor Nederland-Schotland ook al Ajax-waardig. Maar hij had nog geen grote prestaties geleverd. Z'n CV'tje was hardstikke leeg! Maar dat neemt niet weg dat'ie niet goed was.

Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 18:54:

Echt, wat heeft van Persie gepresteerd? Als Robin niets zo veel gepresteerd heeft, dan heeft HEEL Feyenoord de afgelopen 2 seizoenen NIETS gepresteerd!!

Wat een onzin!!
Feyenoord heeft de afgelopen 2 jaar ook niks gepresteerd. Alleen Van Hooijdonk presteerde op de Topscorderslijst.
Oud 20-01-2004, 18:03
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 20-01-2004 @ 18:58:
Zou het voor Nl voetbal jammer vinde als Persie weg ging.. T is soms een rotjong.. Heeft beetje grote mond.. Maar t is wel iemand waarmee de kiddies op straat zich identificeren.. K hoop voor hem dat als hij naar Arsenal gaat, dat ie 100% doorbreekt.. Maar k vrees dat ie het niet zou redden.. Op techniek gaat ie het halen, maar op karakter..
Hier sluit ik me volledig bij aan, behalve met de grammatica.
Oud 20-01-2004, 18:14
USPalermo
USPalermo is offline
nog een voorbeeld:

Volendam - Feyenoord

Daar laat Robin al zien hoe het, het de laatste jaren met hem bij feyenoord gaat. Hij zat weer op de bank, hij mag weer invallen en hij laat weer zien wie bij feyenoord de beste man van het veld is.

kom me niet aan met: hij heeft nog niet zo veel laten zien, elke speelminuut die hij krijgt, laat hij zien dat hij boven de andere jongens uitsteekt.

Ik ben bij FC Twente - Feyenoord geweest.
van Persie was de enige man die 'niveau'had.
Die wat liet zien en die kansen had en anderen kansen gaf.

Feyenoord - Ado Den Haag, scoorde hij ook 2 maal.

Inter - Feyenoord, speelde hij samen met kalou een voortreffelijke wedstrijd. Volgens jou had hij nog nooit iets gepresteerd in de UEFA Cup, heb je de halve finale niet gezien?
Oud 20-01-2004, 18:17
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 19:14:

Inter - Feyenoord, speelde hij samen met kalou een voortreffelijke wedstrijd. Volgens jou had hij nog nooit iets gepresteerd in de UEFA Cup, heb je de halve finale niet gezien?
Ja, ok. Daar heb je gelijk in. Die was ik vergeten.
Maar die prestaties in die wedstrijden: dan heeft iedereen wel eens gepresteerd, anders kom je niet bij Feyenoord terecht lijkt me. (Dit geldt voor de spelers die niet uit de eigen jeugd komen.)
Oud 20-01-2004, 18:24
USPalermo
USPalermo is offline
Kijk nu komen we ergens,

als van Persie speelt is hij een meerwaarde voor Feyenoord en keer op keer één van de beteren al dan niet de beste.

De algemen mening over van Persie is:
snotaap
geldwolf

Maar kijk eerst eens even naar de wedstrijden DIE hij speelt en gespeeld heeft. Dan zul je wel degelijk zien dat hij wat gepresteerd heeft.

Die jongen wordt een echt grote, daar hoef je niet achteraan of dat nu bij Feyenoord of Arsenal is.
Oud 20-01-2004, 18:40
Alexanchez
Alexanchez is offline
OK, daar heb je gelijk in.
Maar toch blijf ik het ''een van de velen'' vinden. En een Leonardo is ook een extraatje, en ook een snotaap. (dat wil zeker niet zeggen dat ik fan van Leonardo ben, in tegen deel.)
Oud 20-01-2004, 18:43
Alexanchez
Alexanchez is offline
En bij Arsenal heb je al genoeg extraatjes. (Pires, Bergkamp, Henry, en op z'n tijd ook Ljungberg en Kanu.)
Oud 20-01-2004, 18:53
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 19:43:
En bij Arsenal heb je al genoeg extraatjes. (Pires, Bergkamp, Henry, en op z'n tijd ook Ljungberg en Kanu.)
Het lijkt wel of je bij Arsenal Frans MOET zijn om te mogen spelen, zie Bergkamp

En wat betreft van Persie:

Feyenoord – Ado Den Haag 4-1(van Persie 2x) HCE
Feyenoord – Vitesse 3-0(van Persie 1x) HCE
FC Volendam – Feyenoord 1-3(van Persie 1x) HCE
Feyenoord - RBC 2-0(van Persie 1x) HCE
Feyenoord – Vitesse 3-1(van Persie 2x) AC(van vorig jaar)
Feyenoord – AGOVV 6-1(van Persie 5x) AC (oké het blijft AGOVV)

Vreemd ook dat hij in het jaar dat Feyenoord de UEFA Cup won, in de finale de halve finale en de kwart finale in de basis stond(alleen tegen de Rangers uit, viel hij in)

Tja geen UEFA-Cup??

Nee ik ben het met je eens, van Persie heeft nog niets gepresteerd.

En hij is zeker niet één van de velen, maar dat zal wel blijken en is voor mij AL gebleken. Hij was de enige man aan Feyenoord zijde waar ik van genoten heb tijden FC Twente - Feyenoord en natuurlijk tijdens andere wedstrijden
Oud 20-01-2004, 19:25
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 19:53:
*verhaal*
De UEFA-Cup is gewonnen door de vrije trappen van Pierre Van Hooijdonk, door de vechtlust van Bosvelt, door de passejes van Ono, en door het feit dat het trio Paauwe-Van Wonderen-Zoetebier zo goed stond. En niet door de creativiteit van Van Persie.

En dan heeft hij wel eens uitgeblonken, maar dan hoeft hij toch niet meteen naar de top van Europa? Er zijn genoeg spelers met zijn capaciteiten. Kijk maar naar het WK, hoeveel spelers blonken daar wel niet uit en hoor je nu nauwlijks meer iets van? Sommige daarvan ''die rijp voor de top zijn'' spelen nu nog bij een club die zelfs slechter is dan Feyenoord.
Oud 20-01-2004, 19:30
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 20:25:
De UEFA-Cup is gewonnen door de vrije trappen van Pierre Van Hooijdonk, door de vechtlust van Bosvelt, door de passejes van Ono, en door het feit dat het trio Paauwe-Van Wonderen-Zoetebier zo goed stond. En niet door de creativiteit van Van Persie.

En dan heeft hij wel eens uitgeblonken, maar dan hoeft hij toch niet meteen naar de top van Europa? Er zijn genoeg spelers met zijn capaciteiten. Kijk maar naar het WK, hoeveel spelers blonken daar wel niet uit en hoor je nu nauwlijks meer iets van? Sommige daarvan ''die rijp voor de top zijn'' spelen nu nog bij een club die zelfs slechter is dan Feyenoord.
Eerst had je het nog over: Van Persie: Geen UEFA Cup!

En die Cup hebben ze i.d.d. aan Piair te danken. Maar vergeet vooral Kalou niet. Type van Persie ook een topper.

Hij hoeft ook nog niet meteen naar de top, ik zie hem liever no geen jaar bij Feyenoord, maar als hij de kans krijgt en zelf wil......
Oud 20-01-2004, 19:50
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-01-2004 @ 20:30:
Eerst had je het nog over: Van Persie: Geen UEFA Cup!

En die Cup hebben ze i.d.d. aan Piair te danken. Maar vergeet vooral Kalou niet. Type van Persie ook een topper.

Hij hoeft ook nog niet meteen naar de top, ik zie hem liever no geen jaar bij Feyenoord, maar als hij de kans krijgt en zelf wil......
Ik dacht inderdaad dat hij er totaal geen bijdrage aan bij heeft geleverd, maar dat blijkt dus een heel klein bijdraagetje te zijn geweest. Voor de rest heb je gelijk.
Oud 20-01-2004, 19:52
Alexanchez
Alexanchez is offline
Zo... dit topic is even flink ver-Persied
Oud 20-01-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 20:52:
Zo... dit topic is even flink ver-Persied
ik kom net terug van trainen en ik zie een enorme van persie pagina no way dat ik dat allemaal ga lezen, alleen ffs snel dan

Ik vind het geen logische stap in zijn carriere tot nu toe, maar zo'n kans zou ik ook proberen te nemen als ik hem was.
Oud 20-01-2004, 20:20
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-01-2004 @ 21:07:
ik kom net terug van trainen en ik zie een enorme van persie pagina no way dat ik dat allemaal ga lezen, alleen ffs snel dan
Haha

Offtopic: Bij welke club zit jij nou in Ede? Blauw-Geel? DTS? FC Jeugd?
Oud 20-01-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 21:20:
Haha

Offtopic: Bij welke club zit jij nou in Ede? Blauw-Geel? DTS? FC Jeugd?
http://forum.scholieren.com/showthre...31#post8947531

Oud 20-01-2004, 21:36
walter
walter is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-01-2004 @ 19:03:
Hier sluit ik me volledig bij aan, behalve met de grammatica.
met de grammatica sluit je je er niet bij aan?

Regels voor berichten