Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die hoorntjes implants zijn ook best sick. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
uh, ja.. zie evt. fotoboek voor foto.
|
Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad, maar die is eruit gegroeid, nou zit ik met een litteken
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij zo'n beetje 16. Maar daar bestaan niet echt speciale richtlijnen voor hoor. Het ligt er ook een beetje aan hoe de 'piercer' er tegenover staat. Ik was namelijk 14, toen ik mn wenkbrauwpiercing liet zetten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() kan ik er tenminste glad ringetje in late zetten, zonder bolletje
||
Citaat:
je tong blijf iig rond de 3 dagen dik
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb um pas 2 weken maar heb nu een kleinere ik heb der haast geen last van gehad ..hoor maar dats verschillende merk ik ..
||
Citaat:
![]() ![]() en eng om zelf te doen ...
|
Ehm, nog eens over die ****ing tragus van me.
Ik heb hem nu sinds half december of zo en een tweetal weken geleden heb ik hem eruit moeten laten halen, want hij was er in gegroeid. Terwijl was ik ook al een goede week of zo mijn ontsmettingsvloeistof kwijt. Nu heb ik een ringetje i.p.v. een staafje en gebruik ik ontstekingwerende crème. Maar ik merk nu dat er een klein bolletje naast het gaatje is, nogal rood-paarsachtig van kleur. Is dit wildgroei of zo? ![]() ![]() 't Is mogelijk dat dit er al een eindje zit, ik let er namelijk niet zo op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en is niet echt pijnlijk
|
hehe cool mijn eerste keer hier op dit forum en ik zie gelijk een piercing topic!!!
ik ben bodypiercer in de galaxy tattoo and piercing studio in zutphen, zelf heb ik meerdere piercings zal ff een lijstje maken - 2x een fleshtunnel van 16 mm in mijn oren - 1x conchpiercing op 2 mm - 1x lip op 1.6 mm - 1x tong op 1.6 mm - 1x septum op 1.6 mm heb nu een heel gaaf nieuw sieraad maar die is 2.8 dus dat word strechen - 1x tepel op 2.3 mm ![]()
|
![]() |
Piepeboe!
Kheb enkele vraagjes over navelpiercing. Ik ben van plan binnen enkele weken eentje te laten zetten. De antwoorden zullen hier mss al eens gegeven zijn maar omdat er zoveel reacties zijn zal ik daar net over gelezen hebben. Nah ja, hier men vraagjes: 1. Hoeveel kost het ongeveer om die te laten zetten? 2. Hoe lang hebben de meesten van jullie er echt last van gehad? 3. Hoe lang duurt het eer je de piercing er eens mag uitnemen zonder dat het terug dicht groeit (eventueel enkele minuutjes) |
![]() |
||
Citaat:
2. In principe heb je niet echt pijn, maar is het alleen gevoelig als je een te hoge broek draagt of er al teveel aan gaat zitten. Na ongeveer drie tot zes maanden voel je echt helemaal niks meer (dus als het helemaal dicht is) 3. Als je bedoelt dat je hem er alleen uithaald als je 'm bijvoorbeeld wilt verwisselen, kan dat volgens mij meteen al (al kan het dan wat gevoelig zijn mss). Zo snel groeit het niet dicht hoor!
||
Citaat:
1 prijs rond de 50 euro(dit is inclusief service kosten e.d) 2 je kunt er tot 9 maand laast van hebben meestal is het 6 tot 9 maand tot dat het totaal genezen is maar dit kan afwijken 3 zo'n 6 weken voordat je sieraden kunt wisselen en em tijdelijk uit zo kunnen laten hoewel dit niet verstandig is
||
Citaat:
oh zo ![]() das niet orgineel ok ik heb ook piercing in midde van me lip, ook niet orgineel maar heb er ook een door me wang (een ringetje) en komt er nog een aan de andere kant
||
![]() |
Citaat:
2. ik heb er nooit egt last van gehad, het is soms dat je hem voelt met idd een te hoge broek ofso maar pijn deed het niet 3. geen idee
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic saturday | 500 | 17-05-2005 23:00 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic! Jules | 500 | 10-04-2005 11:27 | |
Lifestyle |