Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoe moet die dan gaan heten, de dummies? de bouwhoek? ![]() |
![]() |
|
Geheim is het niet hoor.
![]() Ik ben van plan alle huidige sticky's te vervangen voor één sticky. Hierin staan alle centrale topics. Dus ook de huidige centrale HTML/CSS/JS, Webkeuringen en MSN Messenger topics. Centraal houdt in:
Hierdoor staat alle informatie over een populair onderwerp centraal, en krijgen we kwalitatief goede topics, waar je iets mee kunt. Nu is het nog zo dat er maar 3 sticky's zijn en ik er niet meer wilt maken over andere enigszins populaire onderwerpen, simpelweg omdat het dan onoverzichtelijk wordt. De nieuwe sticky zal linken naar alle centrale topics, dus dat kunnen er wel 20 zijn. Een centraal topic over eMule b.v. of Photoshop. Maar ook discussies zoals Windows XP vs. 2000 etc. maken kans om een centraal topic te worden. Iedereen mag een centraal topic opperen. Zorg voor een goede first-post en goede titel ([Discussie] Windows XP vs. 2000). Stuur dan een PM naar één van de forumbazen op S&M met het verzoek er een centraal topic van te maken. Indien geschikt bevonden zal de tag veranderd worden naar [Centraal] en zal er een link naar het topic in het sticky Centrale topics-thread geplaatst worden. Centrale topics zijn dus niet sticky, maar in de enige sticky die overblijft wordt er wel een link naartoe geplaatst. Binnenkort zal dit idee geïmplementeerd worden. Indien jullie nog ideeën of suggesties hebben, kun je die in dit topic kwijt. ![]()
|
Overigens:
ik ben niet vóór een splitsing van S&M in een Software en Webdevelopment forum. Reden hiervoor is dat Software zijn enigszins populaire plaats dan zal verliezen. Nu komen ook minder onderlegde forumbezoekers op S&M, vanwege sitechecks e.d. Zodoende raken ook zij betrokken met S&M, hetgeen je zult verliezen indien er een apart topic aangemaakt wordt. Ik wil namelijk voorkomen dat S&M elitair wordt.
|
zo krijg je helaas wel dat er grote topics komen, over onderwerpen, waarin nieuwelingen niet 'durven' reageren... vanwege de vele posts, zodat`je nog het overzichtelijke hebt...
dat zou jammer zijn natuurlijk maar opzich is het systeem goed, want dan verdwijnen wel die sticky's zodat het forum er beter uitziet. |
![]() |
|
Misschien is een link naar het Software & Multimedia-onderdeel op ForumFAQ.nl ook een idee?
http://www.forumfaq.nl/?forumid=1 En de zoekmachine voor FAQ's: http://www.forumfaq.nl/?p=zoek&forum=1 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zat te denken he, kunnen we niet gewoon een txt file maken waarin we alles posten? dan zetten we die ergens op een ftp, en als je dan iets wil posten dan download je die txt file, voeg je je post toe (zonder username en onderwerp en regeleinde's natuurlijk, daar wordt het misschien onoverzichtelijk van) en dan upload je die file weer naar de ftp... gegarandeerd een heel overzichtelijk forum!
|
|