Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja uitgaan zolang het niet te druk is in een cafe vind ik het best en mijn vriend ook. Ik hou niet zo van om geplet te worden
![]() We gaan nooit naar een disco eigenlijk.Geen behoefte aan! Het is altijd gezellig en meestal gaan we met meerder mensen en soms ook apart. We maken nooit "ruzie" over waar we heen moeten of dat de ene het niks vind en de ander helemaal geweldig. En soms blijven we liever thuis voor de tv.
|
ik ben een stapper en hij niet echt, wat wel jammer is.
ik vind het gezellig als we naar de kroeg gaan met zijn vrienden, of als we een bioscoopje pakken, maar tot nu toe is dat eerste maar 2 keer gebeurd en zijn we maar 1 keer naar de bios geweest. We zijn ook nog nooit uit eten geweest, wat ik er jammer vind. Ik ben wat dat betreft erg romantisch, zou het heel erg leuk vinden als we vaker iets leuks zouden doen met zn tweetjes. Maar ik heb het vaak genoeg voorgesteld en ik heb weinig zin om erover door te gaan. Het is zéker niet ongezellig bij hem thuis (of bij mij), maar ik zou het leuk vinden als we wat meer buiten huis deden
|
We zijn allebei niet echt discothekentypes, dat scheelt.
Naar een café gaan met hem vind ik altijd wel leuk, soms dansen ook wel, maar daar moet ik echt in een bepaalde stemming voor zijn anders verveel ik me rot. Met oud en nieuw was het erg gezellig, maar laatst een stuk minder, ik verveelde me en hij leek zich wel te vermaken (waren nog 2 vriendinnen van hem mee) dus dat was niet echt een succes. Bovendien ga ik meestal naar studentenkroegen en is hij een stuk ouder dus die dingen een beetje ontgroeit denk ik. Daar ga ik dus gewoon met vriendinnen heen. Ik vind samen ergens wat gaan drinken, naar de bioscoop, uit eten e.d veel leuker dan naar een discotheek. Ik ben over het algemeen niet zo dol op al die drukte en vaak vind ik de muziek ook vreselijk. (kom misschien op de verkeerde plekken)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We houden allebei niet van 'uitgaan om te drinken en gezellig te doen', we gaan daarom meestal echt iets dóen wat gezellig is, niet ergens rondhangen. Dus dan gaan we naar de bioscoop, of we huren een filmpje... of we gaan 's avonds laat wandelen... of we maken het thuis heel gezellig... of we gaan uiteten...
Daarnaast kunnen we allebei heel slecht tegen rook, dus zijn cafés ook uitgesloten (we worden allebei benauwd en krijgen pijnlijke ogen), en we houden niet van de muziek die hier vooral wordt gedraaid... cafés waar wél goede muziek wordt gedraaid... mja, daar staat de muziek oer-hard. Dus dan kunnen we net zo goed lekker thuis muziek luisteren ![]() Allebei niet zo uitgaanderig dus, fijn ![]() |
![]() |
|
Hij houdt erg van uitgaan, ik totaal niet. Bios doen we wel. Misschien dat ik eens meega met hem, leer ik de stad waar ik ga studeren meteen wat beter... en misschien vind ik het dan wel zo leuk dat het niet bij 1x blijft.
|
wij gaan elk weekend uit, niet altijd samen maar wel vaak en dan meestal met een paar vrienden van van en van haar ,bios, discotheek kroeg of concertjes, gezellig uit eten etc. m,n vriendin houd erg van dansen en ik doe gezellig lomp mee
![]()
|
Hmz, mijn vriendje en ik gaan redelijk vaak naar dezelfde kroeg, maar meestal gaan we dan niet samen (hij met zijn vrienden en ik met de mijne), maar zien we elkaar daar en dat is wel altijd heel gezellig. Het is ook wel es zo dat hij met mij en mijn vrienden uitgaat of andersom, maar dat komt minder vaak voor.
We gaan ook allebei geregeld apart uit en dat is ook goed denk ik: dat je ook gewoon zonder elkaar lol kan hebben en elkaar op kan vertrouwen dat er niks 'verkeerds' gebeurt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |