Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn broer zit voor een jaar op Curaçao. Op zijn website ( www.bramspeelman.nl ) vertelt hij daar over
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ga 5 maanden naar curacao voor stage... maar ik wil natuurlijk naast het werk ook wat interessante dingen zien. Nog meer tips? Vooral bezienswaardigheden en culturele activiteiten? En over duiken... bij welk bedrijf kan je het beste gaan voor duikcursus?
||
Citaat:
![]() ..Voor duiken kan je het beste bij wederfoort.daar zijn ze heel goed..je moet vooral nie kijken naar de prijzen.En je moet goed opletten als je bij een andere gaat dat je niet met grotere groepen gaat dan met ze'n 3 a 4en...dat is namelijk best gevaarlijk. Interessante dingen zijn hier wel te zien jah. Euhm je hebt hier veel salsa en zulke culturele activiteiten..maar dat is nie zo erg cool maar euhm je hebt hier verschillende musea en richting westpunt is het heel erg mooi... add me anders..jolanda_ _ w @hotmail.com waar ga je stage lopen?? |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Ah nou ja dolfijnen zijn ook wel walvisachtigen ![]() Ja ik had het gehoord van de dolfijnen, en ook van schildpadden. Met schildpadden heb ik weleens gezwommen. Maar ja dolfijnen is wellicht nog leuker ![]() Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Jah schilpadjes zijn ook erg cool om te zien onderwat op 18 meter.. het lijkt net of ze zweven en tis gewoon weird.. dolfijnen zijn wel nieuwsgierig jah..maar je moet wel op de goeie pleken zijn...en wat cool dat je daar gaat stage lopen..hebt er wels van gehoord.. als je veel meer info zoekt...ga naar curacao.pagina.nl....daar zie je heel veel info.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is een klein stukje strand, wel lekker rustig en netjes. Er zitten voornamelijk Nederlanders want vlak voor Baya beach is een gedeelte waar je niet voor hoeft te betalen. Daar zit de Antiliaanse bevolking meestal. Er zit een leuke tent om wat te lunchen en er is een klein duikschooltje waar ik bij heb gedoken. Oh ja, je kunt er ook dingen doen als op zo'n banaan getrokken worden, maar het klinkt op deze manier groter dan het is. Het is maar een klein baaitje. Komen overigens ook niet zo heel veel toeristen, die gaan allemaal naar Jan Thiel (ook best dichtbij). Dat kristal hakken is door anderen geregeld. Niet door mijzelf. Het was in ieder geval bij de Tafelberg, dus ga daar eens informeren anders. Het was een klein stukje van de rondleiding over de Tafelberg. Dan ga je ook naar de top bijvoorbeeld (zie vakantie fototopic) en krijg je wat dingen te horen over een soort fabriek daar. Je hebt er een eigen auto en eigen hakmateriaal voor nodig, dus echt heel toegankelijk voor toeristen is het niet. Het is wel leuk, maar niet heel bijzonder hoor. Eigenlijk sta je gewoon in een stuk steen te hakken (waar je maar nauwelijks iets vanaf krijgt) en vind je tussen het puin het een en ander glinsteren ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Ik ook ![]() Citaat:
Wel leuke site met al die beoordelingen en info over stranden etc.
|
![]() |
||
Citaat:
naar welke school gaat ze |
![]() |
||
Citaat:
![]() ayo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Achteraf viel het toch aardig mee. Ik hoorde dat baya beach wat in puin lag enzo. Bij het plaza hotel was er eigenlijk niet veel te beleven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vind het na een maand daar niet saai hoor. Lekker een zwembad bij de hand. Vele andere studenten. Voor de live optredens enzo dat is niet zo veel aan nee. Maar we hebben een auto dus kunnen overal heen voor andere dingen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja mambo ben ik daarnet nog geweest (en meteen daarna gaan werken ![]() Mambo is echt top. Na mambo waren we vorige week naar baya geweest. Die was nog open. Vond het daar op het moment wat minder eigenlijk. Maar dat lag misschien aan de tijd. Ben wel naar ay caramba en de nachtwacht geweest. The living room nog niet, maar die is vast ook nog wel aan de beurt. Ik heb nog een paar maanden dus kan nog genoeg bezoeken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij dat gedeelte met jan thiel ben ik nog niet geweest.
||
Citaat:
![]() hihi leuk man... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb hier lekker snel internet op mijn werk, dus mijn laptop download hier nog eerder de nieuwe films op mijn laptop ![]()
|
Uhm nee met mijn opleiding kom je vrijwel nooit in een hotel terecht... Het is meer richting maatschappelijk werk, als je begrijpt wat ik daarmee bedoel. Dingen die je ermee kunt zijn bv: evenementen organiseren, in een buurthuis werken, activiteiten voor jongeren opzetten (maar dan vaak wel met een boodschap),
uhm... Het is zo dat ik met iedere doelgroep kan/mag werken. Dat stagebureau, bedoel je daarmee www.curacaostage.com / www.werelstage.com ? Of is er nog een ander bureau? Want op deze website staat niks in mijn sector zeg maar, dus ik kan me wel in gaan schrijven, maar als ze toch niks in die sector doen... Ennem, ik wil denk ik liever niet in dat hotel (is dat ook niet duurder dan een studentenhuis???lijkt me wel...) en liever in een studentenhuis of gewoon tussen de antillianen. Mag ik trouwens weten hoe oud je bent? En woon je je hele leven al daar of ben je verhuisd? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maare, jij kunt mij niet echt verder helpen denk ik? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
curacao madyliefje | 6 | 12-11-2006 15:43 | |
Liefde & Relatie |
ik zit hier en hij in Curacao nivava | 19 | 30-12-2005 11:57 | |
Eten & Drinken |
fles blue curacao Havik | 18 | 12-10-2005 13:36 | |
Drugs & Alcohol |
Blue Curacao MaHo | 59 | 01-07-2005 03:50 | |
Liefde & Relatie |
Zes maand Curacao God's Lemonade | 16 | 02-10-2004 21:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Yusuf Estes - Explaining Islam to the People of Curacao - video Realmoslim | 42 | 29-06-2004 12:13 |