Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En samen studeren.. kan ook.. toch? Ik studeer zo vaak samen met mn vriend. En wij doen compleet andere opleidingen, je kan toch gewoon je eigen boek lezen of je eigen opdrachten maken. Maar dan ben je wel gezellig samen.. Misschien is dat voor een eerste "meeting" niet helemaal geschikt.. om samen te gaan studeren.. ook omdat er dan misschien niets van het studeren terecht komt ![]() Maar je kan haar toch gewoon bellen om te vragen of ze bij je komt eten.. dat hoeft niet perse lang te duren, maar dan kan je wel eindelijk een keer bij haar zijn!! Succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoef geen liefdesromans meer te kopen
|
ik zou het wel doen als ik jou was.
je hebt niks te verliezen, en als ze jou mag dan zal ze echt wel ja zeggen (tenzij ze niet kan, maar dan spreek je een ander keer af) en als ze nee zegt weet je ook dat je jezelf eroverheen moet zetten. t geeft in elk geval zekerheid als je haar mee uiteten vraagt.
|
![]() |
he stier, ik begin een beetje t idee te krijgen dat jij in de wolken bent maar dat zij daar of niet mee om kan gaan of je niet zo leuk vindt. ik kan dat natuurlijk niet zien dus als ik het mis heb spijt me dat, maar uit wat ik lees maak ik op dat je haar niet zo vaak ziet omdat ze elke keer zegt dat ze het te druk heeft en je in alle tijd dat je haar leuk vindt nog niet erg veel vooruit gekomen bent.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We hoeven inderdaad geen liefdesromannetjes meer te kopen. Maar ik vind eerlijk gezegd deze liefdesroman een beetje saai worden.. als er vanavond nog niets gebeurt, en geen duidelijkheid komt pak ik een ander boek
![]() Ga dr voor Stier!!!! Zoen haar! En laat ons, zodra je dr weer bent, weten hoe t was!! Succes ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hier ben ik dan weer, na een tijdje van afwezigheid. Ik kan namelijk niet meer op het forum komen, omdat ik verbannen zou zijn. Mijn broertje heeft aan mijn computer zitten rommelen en ongein uitgehaald op deze fora. Mailtjes sturen naar het beheer heeft geen enkele zin, ze sturen zelfs niets terug. Maar dat terzijde.
Tussen mij en mijn liefde gaat het wel goed. vanmiddag hadden we een borrel van een studentenvereniging, we hebben de hele tijd met elkaar zitten praten. We zaten steeds met onze knieën tegen elkaar en lief naar elkaar te lachen. Zij is van chinees sterrenbeeldteken konijn en ik varken, ze begon een heel verhaal te vertellen dat we zo goed bij elkaar passen enzo. ik ga vanavond niet met haar uit eten, dat gaan we morgen doen, omdat dat ons (en vooral haar) beter uitkwam. Op valentijnsdag nota bene! Als ik dus weer eens op de fora ben, dan zal ik laten weten hoe het is gegaan! (en nog sneller zal ik iets laten weten, wanneer ik weer toegang heb, want nu moet ik steeds inbellen:: ![]() ![]() |
![]() |
|
Heeee Stier!!
Ik hoop echt heeel erg dat je date goed is gegaan!! (maar ik neem aan van wel ![]() ![]() Liefs, Margriet ps. Hij heeft toch gezegd dat z'n computer nogal vaag doet.. Vandaar dat ie niet reageert denk ik!
|
![]() |
AAAAAAAAAArggggh ....... zo vervelend als je een leuk boek aan het lezen bent, van wel 3(0) bladzijden en dat het dan een open eind is!!
Ik zal het boek over een paar dagen nog eens iin mijn hadnen pakken en dan de laatste blz. lezen. om tekijken of er iets verandert is..... spannend. xxx-jes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd, ben mega verliefd maar weet niet of zij me leuk vind Ikke1234_ | 6 | 10-02-2016 11:13 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe ik nou? :S flipvla | 10 | 06-04-2004 22:16 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 |