![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al gezegd dat ik niemand wil beschuldigen en ik wil helemaal geen gelijk krijgen. Het is niet zomaar dat ik ervoor heb gekozen. Ik kan alleen proberen duidelijke te maken waarom ik er zo over denk.
Ik val jou helemaal niet aan, maar als ik uitleg waarom het voor mij de enige manier is, valt iedereen over mij want ephedra is slecht en pillen zijn niet de manier. De huisarts heb ik al gevraagd, die komt toch met diëten die niet werken, die ik niet volhou of die ik ga overdrijven. Medicijnen zal hij niet voorschrijven want daar ben ik blijkbaar weer niet dik genoeg voor. Ik ben net zo blij dat ik eens geen honger heb en normaal kan eten. Ik wil niet terug hervallen. En je kan het onzin vinden, maar ik geef niet eens geld uit aan chips, snoep of vlees. Snoep enzo heb ik niet eens meer in huis, behalve wat celebrations van een verjaardag nog en die vind ik niet eens lekker. En ik ben op zoek naar een beter betaalde baan, maar die liggen hier ook niet voor het oprapen... Maar je zal wel gelijk hebben, ik verziek mijn lichaam en misschien is het wel zo dat het me niet eens interesseert. Zal ik daar eerst aan moeten werken voor ik ga beseffen of me überhaupt bezighouden met wat het met me doet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je de dieten van je huisarts al geprobeerd (soms slaat het ene wel en het andere niet aan)? Ben je al eens bij een dietiste geweest? Hij kan je misschien wel medicijnen voorschrijven omdat je altijd honger hebt enz. Heb je er al eens om gevraagd? Ik geef ook geen geld uit aan chips, snoep of vlees. Wel aan light producten en die zijn niet zo waanzinnig veel duurder dan de meeste andere producten, dat is iig mijn ervaring. Ik weet niet wat jij verdient, maar ik red het als op mezelf wonend studentje. Ik vraag me af waarom jij koste wat kost geen honger wilt hebben? Ik weet hoe het voelt om constant honger te hebben, maar al te goed, maar ik probeer toch maar wel om niet allemaal ongezonde troep binnen te krijgen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Replica: Ik steek helemaal geen jubelverhalen af, daarbij op D&A zijn al genoeg topics over ephedra geweest met de voor- en nadelen erin, maar ik begrijp wat je bedoelt. Maar over goed een maand is het verboden en kunnen ze er niet meer aankomen, dus is dat al een probleem minder
![]() |
![]() |
|
Sorry mutant maar replica heeft gelijk. Ik kom niet op d&a omdat ik van mezelf weet dat ik daar verkeerde ideeen van krijg. En door dit te lezen van jou breng je me wel op een idee ja.
Als jij het wilt dan moet je het doen, maar dan hoef je het hier niet te goed te praten zodat je er zelf een beter gevoel van krijgt. ![]()
||
Citaat:
![]() maar eh, als ik vragen mag, hoe lang ben je..? want 48.5 is erg licht
||
Citaat:
|
Wat is dat toch met die weegschaal? Sommige mensen durven er niet op en sommige mensen staan er 3 keer per dag op om te kijken of ze alsjeblieft iets zijn afgevallen of tenminste niet zijn aangekomen. Het kost mij echt ontzettend veel moeite om het bij 1 keer per week te houden.
Verder zit ik nu al weken lang rond de 69, 70 kilo te schommelen en het werkt echt demotiverend. Ik heb het gevoel dat ik weer in mijn oude eetpatroon begin te vervallen en dat vind ik best wel eng. Dus ben ik vandaag weer goed begonnen. Ik loop nu ook hard, 3 tot 4 keer per week, maar dat gaat ook voor geen meter want ik heb echt geen conditie en het is nu zó koud buiten. Misschien ga ik een boek kopen over (power)yoga of pilates en dat er nog bij doen thuis. In groepsverband kan niet ivm inkomsten en daar baal ik echt onwijs van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik wil gewoon men buik eraf ![]() ja ik eet nu ook light smeerkaas en light sneetjes kaas iemand nog andere tips? is een beschuit beter dan een boterham of slechte? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat een boterham beter vult...maar beschuit is ook wel erg lekker. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je moest eens weten hoeveel ìk weeg.. *zuchtje* (maar ik begrijp je wel hoor..(F)
Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 23:12. |
![]() |
|
Hee allemaal
![]() ![]() Mja wat ik ff kwijt wilde, ik deed gisteren boodschappen (ouders weg, ik koken voor mij en mn vriendje ![]() ![]() ![]()
|
Ik wil zo graag weer een paar kilo kwijt maar het wil echt niet...
![]() ![]()
||
Citaat:
Probeer iig te zorgen dat dat wat je eet wel gezond is ed, en regelmaat erin te brengen. (dus bijv 's ochtends gewoon ontbijten ook al heb je niet echt honger ed) En lichte dingen misschien..?
||
Citaat:
Nu een maaltijd voel ik me een olifant.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien krijg je dan eindelijk de hulp van je ouders die je nodig hebt. Misschien zien mensen dan eindelijk hoe slecht het met je gaat. Maar weetje, daar heb je geen eetziekte voor nodig, dit kun je ze namelijk ook vertellen. Zelf de touwtjes van je leven in eigen hand nemen. En nog wat. Vriendinnen willen je steunen, maar er komt een moment dat het voor hen te veel wordt. En dan ben je alles kwijt wat je nog over had. En dan is je leven zo kut dat je idd maar beter dood kunt zijn. Het is jouw leven. Jij kunt doen wat je wilt. Je bent bijna 18, dan ben je niet meer afhankelijk van je ouders. Ook op je 17 zijn er mogelijkheden het huis uit te gaan. Doe eens wat aan je leven, ipv te blijven zeuren hoe kut het is. Want jij bent de enige die het kan veranderen. Maar op dit moment lijkt het echt dat je het niet wil veranderen en als dat zo is, is dat lullig voor de vriendinnen die je meesleept, want die willen je echt helpen, maar dan gebruik je ze in feite. En nee ik weet dat dit niet is wat je wilt horen. Maar nu kun je het topic niet verwijderen als mensen een keer de waarheid spreken, de waarheid die je niet wilt horen. Want het enige wat je wilt is aandacht. Logisch, thuis krijg je dat niet. En elk kind heeft aandacht en liefde nodig. Maar, die zijn ook op andere manieren verkrijgbaar.
||
Citaat:
@dolce: ik denk dat het goed is als je in ieder geval hulp gaat zoeken. Ga naar mensen die je vertrouwt of schakel desnoods professionele hulp in. Zo kan je niet verder met je leven, het maakt je gewoon kapot. Hopelijk gaat het snel wat beter met je, dit gun je niemand.
|
als je mij zo goed gevolgd heb dan weet je ook wel dat ik er alles aan doe om het te veranderen. Ik zoek gvd hulp..
![]() Ik sta continu op een wachtlijst. ik heb er alles aan gedaan om voorrang te krijgen. dat is gelukt bij jeugdzorg, bij altrecht is het te druk. Ik verzin geen nieuwe problemen, ik verzin geen kutgevoel. Ik verzin niet dat ik te dik ben, ik hoef geen zielige antwoorden, en/of aandacht.. Ik sta ingeschreven voor begeleid wonen, hoe lang daarvoor de wachtlijst is weet ik nog niet. Ik ben dan wel bijna 18 maar ik wil het contact met mijn moeder houden, en niet zoals het is gegaan tussen mijn moeder en mijn zus, die hebben geen contact. Dat wil ik gewoon weg niet. ik wil GVD helemaal niet zielig gevonden worden oid. |
![]() |
||
Citaat:
Stop met afvallen, want als je zo doorgaat krijg je die eetziekte, die verzin je niet, maar die ben je wel zelf aan het creeeren. Je kunt wel degelijk stoppen met afvallen, als je dat wilt. Maar dat wil je niet, want in jouw ogen ben je te dik. Begin dus met je eigenwaarde, je zelfvertrouwen. En je gaat mij niet vertellen dat jij geen liefde wilt? Liefde = aandacht. Dat is helemaal niets negatiefs. Het is ook niet zielig, het is gewoon nodig, anders kan een mens niet leven. Een mens is een groepsdier. Het belangrijkste wat ik je wilde zeggen, is dat jij je leven in de hand hebt. Als jij je beter wilt voelen, is dat mogelijk. Jij bepaalt zelf hoe jij met je negatieve gevoelens omgaat, en mijns inziens doe je dat op een verkeerde manier. En dat is zonde, het leven zou je namelijk heel veel leuks kunnen bieden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus voor mensen die ephedra willen gebruiken, je hebt nog maar een maand de kans, daarna wordt het (terecht) verboden. Alleen nog via doktersvoorschrift verkrijgbaar (het is een middel tegen astma geloof ik), maar wie er nu nog mee wil bezig zijn, informeer je goed, denk goed na over wat je doet, want je zou er veel spijt van kunnen krijgen. En zeker niet gebruiken als je al een hoge bloeddruk of hartproblemen hebt!!! En nog iets: niemand is het waard om je lichaam voor te verpesten ![]() Hoop dat ik hiermee ook mijn 'verdedigende' verhaal wat goedmaak en verduidelijk. En Leonoor, pm komt nog ![]() Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 15:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kan begrijpen dat je het niet alleen kan, misschien kun je steun vinden bij je vrienden/vriendinnen, of misschien online. Er zijn genoeg mensen die het even moeilijk hebben als jij. Succes en sterkte iig! |
![]() |
|
![]() |
heeej ik heb sinds vandaag appelslankie gekocht, en dat wil ik gaan proberen, dat is voor mensen met over gewicht, of voor mensen die het snoepen niet kunnen laten.
Ik hoop dus dat het werkt, iemand ooit uitgeprobeerd? en nog een vraagje, iedereen is hier zo druk bezig met afvallen,. maar zijn jullie toevallig ook aan de pil? want ik zit sinds 4 maandjes aan de diane 35, en volgens mij ben ik wel 5 kilo aan gekomen, ik ga dus nu stoppen met de pil, ( proberen of het werkt) en beginnen met appelslankie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over aankomen van de pil: een tijd terug heb ik voor de 1e keer de prikpil gekregen en ik bleek 7,5 kilo aangekomen te zijn (van 82 naar 89,5!), ondertussen was ik (zonder dieet) al weer teruggevallen naar 85, maar in de tijd dat ik die 7,5 kilo bijkwam, at ik minder, dronk liters water, kortom alles wat mij normaal gezien zou doen afvallen (zeker met mijn eetpatroon). En het bleef mij verbazen dat mijn broeken steeds meer spanden. Nu schijnt het toch een reactie te zijn geweest op die pil ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zo, kaarin gaat ook weer beginnen
![]() Ik ga eerst maar even een tijdje niet snoepen, denk dat dat ook al veeeel scheelt! Weet iemand misschien een manier waardoor ik niet meer wil snoepen? Want nu MOET ik soms gewoon iets lekkers pakken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je dieet, maar goed, tien eieren op één dag (of zelfs in een week of 4) zijn sowieso al niet goed voor je... Gewoon doen dus, zou ik zeggen. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Elke dag een ei is volgens mij btw niet echt goed voor je cholesterol... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Moet ik niet te hard zeggen, want dan zit ie er meteen weer aan, maar goed... Ik probeer een keer of 5/6 per dag wat te eten en dan zoveel mogelijk gezonde dingen... Het is wel makkelijk dat het nu vakantie is en dat ik thuis ben, ik kan nou makkelijk wat klaarmaken. Het nadeel van de vakantie is dat de trainingen niet doorgaan en het sporten dus even stil staat.
||
Citaat:
Een gebakken ei/omelet/roerei weet ik niet, maar dat bak je natuurlijk in olie/boter en je klutst het met melk/room en dat maakt het natuurlijk wel vetter. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #23!!! Daantje_0705 | 479 | 13-08-2004 11:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #20! Quiana | 488 | 13-04-2004 15:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen Gianluca * | 5 | 12-02-2004 19:47 | |