Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar niemand weet dus wat het kan zijn.... Ja 1tje zei verwerkte heroïne... zou dat? Ik weet het niet... Niemand ervaring mee? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Indien u geen hoed bezit heeft u onjuiste informatie gegeven en bevind ik u schuldig aan hoogverraad. ![]() Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 19:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
15 M? Ja, is dat te jong om te reizen ofzo? Ik was niet alleen hoor maar met me halve familie. Drugs in supermarkt? NEE, STAATSMARKT voor de tweede keer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lijkt me ook erg logisch dat een Nederlander in contact komt met een N-Koreaanse vrouw, en al helemaal dat ze trouwen en dat de familie gezellig 'op vakantie' gaat daarheen. De allervriendelijkste Noord-Koreaanse fel-communistische soldaten brengen je, als Westerling, toen ze zagen dat je aan het ijlen was van gepropageerde drugs, naar hun kazerne en vervolgens naar je hotel.
... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() dat schijnen veel mensen te denken doordat het op de media zo negatief wordt neergezet door die kernwapens enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je een goede reden heb (wij hadden dus als reden: familiebezoek) en dan krijg je een visum via een ingewikkeld proces (we moesten bijna een half jaar van te voren aanvragen en toen moesten we daar ook nog gescand worden enzo). Maar zodra je eenmaal niet als potiëntele staatsvijand wordt beschouwd (stempel in paspoort) zijn zelfs die soldaten zeer vriendelijk. Jullie roepen allemaal maar wat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() SHUT JIJ DE FUK OP Is je moeder trots op je? He? ConcordDawn? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent 15.
Gaat op vakantie naar noord-korea. Gaat naar staatsmarkt om daar in het koreaans blauw poeder te bestellen. Leest de handleiding waarvan je het russische vertaald... (en het kan natuurlijk aan mij liggen maar voor zover ik weet geven ze op tv nooit het produktenkenmerk waarmee je het op de staatsmarkt kan kopen) LOL |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom zou je niet op familiebezoek in NK mogen als je 15 ben? Ik ging toch niet alleen ofzo!!! En die russische vertaling was met een woordenboek. Mag dat soms niet? EN ik bestelde het neit maar gaf het briefje waarop het produktkenmerk stond, die ik van de tv had opgeschreven. En dat ligt aan jouw ja, in Nederland doen ze dat niet.. Maar hier heb je toch bij boeken enzo ISBN-nummers, nou dat heb je daar voor alle produkten, best handig hoor. Dus het is geen gelul ofzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Want eigenlijk is het heel triest maar bijna alle posts die ik heb gedaan onder deze gebruikersnaam zijn nogal nep. Uhh eigenlijk gewoon helemaal verzonnen. Zie: Deze thread. Ook helemaal nep. Nou dit was de onthulling wat vinden jullie ervan. Ik neem aan dat deze thread een slotje krijgt, en dat ik misschien wel een ban krijg ![]() Maar toen ik oma ze bericht las vond ik het te zielig toen voelde ik me ineens schuldig vandaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() laast hebben een paar mensen voor een kunst project een nep docu gemaakt en zij kregen subsidie ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Hoe kun je vlammen van kleur veranderen? Jeemzz | 2 | 11-03-2010 00:52 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 Sherlock | 500 | 28-11-2009 03:48 | |
Lifestyle |
Make-up noob Blackeyed | 4 | 08-03-2009 19:30 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kaftuhhh load_harmony | 18 | 21-05-2003 13:52 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
iemand die wat info heeft over GLOEILAMPEN ??! ch@rlotte | 2 | 12-03-2002 19:13 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |