Advertentie | |
|
09-03-2012, 14:39 | ||
Citaat:
10-03-2012, 15:53 | |
Verwijderd
|
Schijnbaar als je mijn naam googelt, kom je bij mijn twitteraccount uit. En dat was nu net niet de bedoeling, dáárom vermeldt ik dus nooit mijn achternaam. Zou er een manier zijn om ervoor te zorgen dat dat niet gebeurt? En dan bedoel ik dus niet het verwijderen van twitter.
|
12-03-2012, 17:25 | |
Advocaat Wim Anker, die Robert M. bijstaat in de Amsterdamse zedenzaak, heeft maandag de rechtbank gewraakt. Dit nadat die had besloten dat ouders van slachtoffertjes spreekrecht krijgen.
M. en zijn advocaat vinden dat de rechtbank meer kijkt naar de belangen van de slachtoffers en de ouders dan naar de belangen van de verdachte. M. zei verder tegen de rechtbank dat hij zich afvraagt of Nederland wel een rechtsstaat is. "Hoe de beslissing van vanochtend is gegaan, heeft alleen maar mijn mening bevestigd."
12-03-2012, 18:13 | ||
Citaat:
Als je als rechter de verklaring van de aanklager meer gewicht geeft dan de verklaring van de verdachte, ben je verkeerd bezig. Of ze gelijk hebben weet ik niet, maar dat zeggen is nog geen facepalm waard.
12-03-2012, 23:17 | |
Verwijderd
|
Nee, niet zo lang. Maar het is echt 2 keer per dag ofzo ten minste, overdag. Eigenlijk vandaag drie keer, ook nog bij het wakker worden, maar toen lag ik op mijn arm dus dan is het logisch dat ie zo slaapt . Maar nee, ik steun er niet op. Juist niet, het gebeurt gewoon helemaal spontaan en dat is dus het stomme
|
13-03-2012, 02:02 | ||
Citaat:
Het zou godbetert eens wat zijn, als er eens omgekeken wordt naar de slachtoffers (en aanverwanten) ipv alleen maar naar de verdachte en wat ZIJN rechten zijn.
13-03-2012, 02:28 | |
De rechten van de verdachte zijn niet ondergeschikt aan de rechten van de slachtoffers. En het is de taak van de advocaat om die rechten te waarborgen, dus ze doen alleen maar hun werk. De advocaat claimt dat de rechter de slachtoffers bevoordeelt door extra verklaringen van de ouders toe te staan, blijkbaar iets unieks in de rechtsgang (waar de Hoge Raad zich schijnbaar negatief over uit heeft gelaten las ik), dan is het de taak (en plicht) van de verdediging om de rechtbank hierop aan te spreken. Ze moeten immers toezien dat de rechtszaak eerlijk verloopt. Dat wil niet zeggen dat er niet naar de slachtoffers wordt gekeken, maar dat de regels worden gevolgd zoals ze in de wet zijn vastgelegd.
17-03-2012, 17:05 | |
nog meer laptop gezeur:
de mijne had na 2 jaar ineens een kapot moederbord, en nu heb ik deze fantastische oude laptop van papa te leen, met een toetsenbord waar je een hamer voor nodig hebt zo hard moet je die dingen indrukken, en word 2003
18-03-2012, 20:55 | |
Mensen die vragen tijdens mijn werk met rondleiden of ik ook langzamer kan praten. Ik weet ook wel dat ik snel praat en dat mensen me soms niet goed verstaan, maar het is gewoon hoe ik praat. Ik probeer in elk geval goed te articuleren en wat rustiger te praten, maar dat kost zo veel energie. Het is net of ze vragen of ik misschien in een Limburgs accent wil praten.
19-03-2012, 17:42 | |
André Hazes jr schaamt zich er niet voor dat hij af en toe naar de hoeren gaat. Dat verklapte de zoon van volkszanger Hazes in het BNN-programma Spuiten en Slikken. Ook zei hij dat hij met ruim 50 vrouwen het bed deelde.
Nicolette Kluijver, die het programma presenteert, vroeg in de studio applaus voor Dreetje Hazes omdat ze het wel stoer vond dat Dré met meer dan 50 vrouwen neukte.
19-03-2012, 18:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
19-03-2012, 23:25 | ||
Citaat:
20-03-2012, 11:36 | ||
Citaat:
20-03-2012, 12:54 | ||
Citaat:
Toen Jeroen Pauw in een gesprek met Rick Nieman zei dat hij zo'n 200 vrouwen heeft gebatst, begon Rick hem te 'aanbidden', ook zoiets stompzinnigs :')
21-03-2012, 09:55 | ||
Citaat:
Het was inderdaad helemaal geen jordy 2.0. Die Dreetjuh is wel een beetje een machopikkie, maar ik vind het wel leuk/goed dat hij open is over dat hij naar de hoeren is geweest, daar rust toch altijd zo'n taboesfeertje op. In ieder geval beweren alle mannen die ik het tot nu toe heb gevraagd daar nog nooit te zijn geweest. Maar dat Nicolette om applaus vraagt als hij zegt dat hij met 50 sletjes en teefjes heeft lopen palen, dat is inderdaad nogal mongolisch.
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 23:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 20:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 08:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 01:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 10:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 15:29 |