Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2008, 20:12
Verwijderd
Vorige was vol.

Uice
Ford Prefect (verrader)
Kunst
Lucky Luciano (ziener)
Röps
Cherry Springs (dorpeling/geliefde)
Mutsieprutsie (tovenaar)
Sherco
Katje (dorpeling)
Femic
Basjeeh (weerwolf)
fizzle-fluffy
Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde)
Krynn (leerlingheks)
Azaelia (dorpeling)
Dun Hout
Neko
Twinkebel (heks)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven aan liefdesverdriet
Advertentie
Oud 20-08-2008, 20:16
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik haal wel even de laatste theorieën erbij, want er werden net hele theorieën gepost... Die quotes zijn niet helemaal ok maar duidelijk genoeg hoop ik.

Uice om 20:21:
Spoiler


Röps op dat moment:
Spoiler


Röps als reactie op Uice:
Spoiler


Uice die daar weer op reageert:
Spoiler


Sherco:
Spoiler


Röps:
Spoiler


Femic:
Spoiler


Röps als reactie op Uice en Sherco:
Spoiler
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie

Laatst gewijzigd op 20-08-2008 om 20:28.
Oud 20-08-2008, 20:38
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hmja. Ik weet niet of ik Kunst wel zo snel vrij zou pleiten. Als er veel meer mensen mee waren gegaan op Azaelia, was het niet opgevallen als er 2 wolven tussen zaten. En als zij de enigen waren (zoals nu), zou het ook niet opvallen, als ze maar niet te veel stemmen kreeg. Dus het lijkt mij zeker niet onmogelijk dat ze beide op dezelfde persoon gestemd hebben
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 20-08-2008, 20:41
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Sterker nog, nu ik er over nadenk: Ford Perfect was de verrader. Hij weet wie de wolven zijn. Hij kan zo zien dat er nog een stem nodig was om ervoor te zorgen dat LL er zeker uit ging, omdat er anders 3 mensen met 2 stemmen waren geweest, waaronder rijtjes met wolven. Als het dan geen gelijk spel was geworden hadden wij dat geweten. Hmmm...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 20-08-2008, 20:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snap je laatste post niet, Sherco
Oud 20-08-2008, 20:50
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Het pleit Kunst niet vrij, maar 2 wolven die op dezelfde stemmen vind ik niet echt logisch eigenlijk. Op het moment dat ze stemden konden ze nog niet echt weten of er meer zouden volgen of niet, dus ik vind het wel erg riskant als ze wel allebei op dezelfde zouden stemmen.

Wat Ford daarna deed doet er dan toch niet zoveel toe?
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 20-08-2008, 20:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ford was toch al vijf rondes dood?
Oud 20-08-2008, 20:58
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Fizzle, het gaat nu over de stemming op dag 3. Toen stemde zowel Basjeeh als Kunst in een vroeg stadium op Azaelia.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 20-08-2008, 21:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh. Ik ben er weer helemaal niet bij, sorry
Ik dacht dat het over yesterday's stemming ging.
Oud 20-08-2008, 21:03
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ik snap je laatste post niet, Sherco
Oke, ik zal het proberen duidelijker te maken. (een deel van) het stemlijstje was op een gegeven moment zo:
Azaelia
Kunst

Lucky
Uice
Rops

Toen kwamen de stemmen van Basjeeh (wolf) en Ford Perfect (verrader) erbij. Basjeh stemde op Azaelia, wat het dus 2-2 maakte tussen haar en LL. Als alle stemmen echt waren, was het nu gelijkspel geweest. Maar, Basjeeh was een wolf, dus zou LL sowieso de lul zijn. Alleen mochten wij dat niet weten, want dan zouden we meteen zien dat in het rijtje van Azaelia een valse stem zat.
Nu komt Ford Perfect voorbij, en hij saves the day voor de wolven door ook op LL te stemmen, waardoor die meer stemmen had dan enig andere speler en er sowieso uit zou gaan. De wolven zijn veilig.
Nu maakt dat uiteindelijk niet zo heel veel uit omdat we allang weten dat Basjeeh een wolf was, maar het sluit voor mij nog steeds niet uit dat Kunst er GEEN is. Vooral omdat Katje ook nog op LL had gestemd (maar niet in het lijstje stond), en van haar weten we dat ze dorpeling is en dus eerlijk gestemd heeft. Er konden dus veilig 2 wolven op Azaelia stemmen.

@Rops: Basjeeh was die dag juist een van de laatste stemmers. Toen was eigenlijk al duidelijk dat er minstens 3 stemmen voor LL zouden zijn (maar Katje stond nergens in de lijstjes).
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 20-08-2008, 21:05
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Katje twijfelde en Uice z'n stem stond ook nog niet vast op het moment dat Basjeeeh stemde.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 20-08-2008, 21:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ah, ik snap het!
Dankje
Ik merk wel dat ik steeds meer in overweging neem voor mijn stemmen, jeetje! Wat is dit een ingewikkeld spelletje
Oud 20-08-2008, 21:17
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ah, ik snap het!
Dankje
Ik merk wel dat ik steeds meer in overweging neem voor mijn stemmen, jeetje! Wat is dit een ingewikkeld spelletje
Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel lastiger vind, met minder spelers dan anders. Als er nu mensen hun stem niet doorgeven heeft dat gelijk heel veel effect. Ook waren de voor ons handige functies er al vrij snel uit, dat schoot ook niet op...
Ik moet morgen vroeg stemmen want ik moet werken van 13:00 tot laat, dus ik hoop dat er nog verdere briljante theorieen worden toegevoegd voor dat tijdstip
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 20-08-2008, 21:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel lastiger vind, met minder spelers dan anders. Als er nu mensen hun stem niet doorgeven heeft dat gelijk heel veel effect. Ook waren de voor ons handige functies er al vrij snel uit, dat schoot ook niet op...
Ik moet morgen vroeg stemmen want ik moet werken van 13:00 tot laat, dus ik hoop dat er nog verdere briljante theorieen worden toegevoegd voor dat tijdstip
Waren er minder spelers?
En inderdaad, in de eerste ronden werden alleen maar functies weggestemd en helemaal geen gewone dorpelingen of wannabe-dorpelingen(wolven)
Oud 20-08-2008, 21:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Op zich heeft Röps een punt, maar op het laatst van stem wisselen is natuurlijk ook altijd een optie. Dat staat vaak enigzins verdacht, maar met de juiste argumentatie valt het best te doen.

Bovendien het gelijkspelincident voor mij onmogelijk te negeren. Heeft er iemand een andere theorie dan de mijne waarom de wolven er niet voor hebben geprobeerd te zorgen dat het gelijkspel werd?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-08-2008, 21:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Misschien hebben ze dat wel geprobeerd maar wilden die vervelende dorpelingen niet meewerken?
Oud 20-08-2008, 21:47
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
- Basjeeeh wilde wel overleggen, maar zijn een van de wolven zat in Amsterdam en de ander was niet online? xD
- Er was gelijkspel op het moment dat mijn stem op Kunst stond?
- De wolven stemden op Kunst en alle Basjeeh stemmers zijn burgers, dus gelijkspel zat er sowieso niet in?
- Uice is wolf en heeft het zo laten gebeuren om nu met deze theorie te komen? (...)
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 20-08-2008, 21:55
Verwijderd
Ik ga morgen uitgebreid lezen en theorieën spuiten.
Ads door Google
Oud 20-08-2008, 22:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Femic is trouwens steeds wel erg stil. Is die ergens heen ofzo?
Oud 20-08-2008, 22:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb op haar gestemd. Want ik vind het allemaal veel te ingewikkeld
Oud 20-08-2008, 23:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
- Basjeeeh wilde wel overleggen, maar zijn een van de wolven zat in Amsterdam en de ander was niet online? xD
- Er was gelijkspel op het moment dat mijn stem op Kunst stond?
- De wolven stemden op Kunst en alle Basjeeh stemmers zijn burgers, dus gelijkspel zat er sowieso niet in?
Waarom zouden de wolven allebei op Kunst stemmen? Als iedereen dan had meegewerkt met het gelijkspelplan was Basjeeh doodgegaan en was het ook meteen duidelijk dat er minstens één wolf in Kunsts lijstje zat.

Citaat:
- Uice is wolf en heeft het zo laten gebeuren om nu met deze theorie te komen? (...)
Beetje omslachtig, dan had ik het beter zo kunnen regelen dat het wel gelijkspel werd. Daar hadden de wolven hoe dan ook meer voordeel uit gehaald, áls Kunst dorpeling is.

Citaat:
Femic is trouwens steeds wel erg stil. Is die ergens heen ofzo?
In het vorige topic zegt ze dat ze bij vrienden op bezoek is. Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van dit soort opmerkingen, Fizzle. En dat je nu al gestemd hebt vind ik ook wat raar, of heb je het morgen te druk?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-08-2008, 01:52
Verwijderd
Ik heb introductie dagen en moet dus nu stemmen omdat ik morgen een druk programma heb..

alle theorieen doen mijn aangeschoten hoofd duizelen en ik twijfel ontzettend op wie ik moet stemmen als ik ford en uice geloof en of ik ze allebei of een van de twee kan geloven.

Daarom stem ik nu toch maar een keer op fizzle.
Ik ben het helemaal zat, ze is lang niet zo dom als ze nu doet. Na een paar rondes heb je dingen iets beter door en dan leer je jw mond te houden, maar ze blijft stomme vragen stellen en doen alsof ze niets begrijpt..

Wat ik wel denk is dat als fizzle wolf is, er een ervarenere speler zoals sherco of uice wolf is. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit..


@femic, sorry het waren inderdaad sherco en katje die het zeiden.. Maar van katje weten we dat ze dorpeling is/was en dat het 'gelijkspel' idee dus geen wolvenplan was.. :moeilijk:
Oud 21-08-2008, 10:03
Verwijderd
Citaat:
- Basjeeeh wilde wel overleggen, maar zijn een van de wolven zat in Amsterdam en de ander was niet online? xD
Ik heb twee rondes lang Basjeeh verdacht gemaakt en op hem gestemd, lijkt me niet logisch.
Oud 21-08-2008, 10:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
alle theorieen doen mijn aangeschoten hoofd duizelen en ik twijfel ontzettend op wie ik moet stemmen als ik ford en uice geloof en of ik ze allebei of een van de twee kan geloven.
Ford is de verrader en bovendien al een paar rondes dood. Ik neem aan dat je Röps bedoelt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-08-2008, 10:30
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik ga denk ik voor Femic. De keuze is Femic of Sherco voor mij, en het was eergisteren wel omgedraaid, maar nu zegt m'n gevoel Femic en niet Sherco.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Advertentie
Oud 21-08-2008, 10:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ga voor Kunst, de reden is al uitvoerig gegeven. Ik zou het vreemd vinden als ze geen wolf blijkt te zijn.

Kunst
Juice

Femic
Fizzle
Röps

Fizzle
Kunst
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-08-2008, 10:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ga denk ik voor Femic. De keuze is Femic of Sherco voor mij, en het was eergisteren wel omgedraaid, maar nu zegt m'n gevoel Femic en niet Sherco.
In dit stadium van het spel nog achter je gevoel aan gaan vind ik ook wat verdacht. Het lijkt dan alsof je een reden zoekt om op een bepaald persoon te stemmen. In de gaten houden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-08-2008, 10:39
Verwijderd
Ik vind Röps verdachter. Net maakte ze mij ook al weer verdacht met een domme reden, en nu kiest ze op gevoel, terwijl kunst veel verdachter is.
Ik ga voor Röps.
Oud 21-08-2008, 10:51
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Zo, heb even de tijd gehad om alles bij te lezen. Röps, ik begrijp nog steeds niet echt waarom je mij nu ineens verdacht vind? Alleen omdat ik op Kunst stemde? Ik vind dat je nogal bezig bent met verdeeldheid zaaien, door met onduidelijke redenen mensen verdacht te maken. Het lijkt een beetje een 'als jij mij verdenkt, verdenk ik jou, lekker puh' reden, maar je hebt jezelf zojuist op mijn verdachtenlijstje geplaatst.

Verder dan..Ik geloof steeds minder in fizzles ik-snap-er-niks-van-act. Tijdens het spel krijg je echt wel steeds meer handigheid erin en daarbij hoef je het spel niet eens te begrijpen om in elk geval te kunnen begrijpend lezen, maar dat is al te veel gevraagd. Ik denk dat ze zich een bepaalde rol heeft aangemeten, die niet oprecht is. Daarnaast onderbouwt ze haar stem op mij 0,0, waar komt die ineens vandaan?

Uice's theorie over waarom de gelijkspeltactiek niet gebruikt is door de wolven en waardoor Kunst dus verdacht zou zijn, daar zit wel wat in. Maar er kunnen natuurlijk wel meer redenen zijn waarom Basjeeh niet gestemd heeft, zoals Röps al aangeeft. Ik ben nog niet overtuigd.

Tot slot valt het met op dat Neko* bijzonder stil is, iemand een idee hoe dat komt? Probeert ze zich op de achtergrond te houden om zelf buiten schot te blijven?

Verder snap ik deze post van Dun Hout niet :
Citaat:
Citaat:
- Basjeeeh wilde wel overleggen, maar zijn een van de wolven zat in Amsterdam en de ander was niet online? xD
Ik heb twee rondes lang Basjeeh verdacht gemaakt en op hem gestemd, lijkt me niet logisch.
Edit: mijn stem gaat dus naar fizzle of Röps, ik wacht nog even af, want ik wil sowieso niet zelf dood haha.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-08-2008, 10:57
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
In dit stadium van het spel nog achter je gevoel aan gaan vind ik ook wat verdacht. Het lijkt dan alsof je een reden zoekt om op een bepaald persoon te stemmen. In de gaten houden.
Als je de rest leest zie je toch dat het niet alleen op basis van gevoel is. Ik moet een keuze maken tussen die twee, en daarbij neigt mijn gevoel meer naar Femic dan naar Sherco. Beide hebben ze nog niet echt verdachte dingen gedaan vind ik, dus speelt gevoel nog steeds een rol
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Verder snap ik deze post van Dun Hout niet :
Wat snap je er niet aan?
Oud 21-08-2008, 10:59
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Ik ga morgen uitgebreid lezen en theorieën spuiten.
Citaat:
Ik vind Röps verdachter. Net maakte ze mij ook al weer verdacht met een domme reden, en nu kiest ze op gevoel, terwijl kunst veel verdachter is.
Ik ga voor Röps.
Nou als dat je theorieën zijn?

Ik maakte je niet verdacht met een domme reden. Ik somde enkel wat mogelijkheden waar Uice om vroeg op. Hoe waarschijnlijk die zijn heb ik er niet bij gezet. Dat je het gelijk als een verdachtmaking ziet doet me dan wel weer aan je twijfelen.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Nou als dat je theorieën zijn?

Ik maakte je niet verdacht met een domme reden. Ik somde enkel wat mogelijkheden waar Uice om vroeg op. Hoe waarschijnlijk die zijn heb ik er niet bij gezet. Dat je het gelijk als een verdachtmaking ziet doet me dan wel weer aan je twijfelen.
Waarom zet je het erbij als het zo onwaarschijnlijk is?
Oud 21-08-2008, 11:02
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Waarom zet je het erbij als het zo onwaarschijnlijk is?
Omdat het wel een (kleine) mogelijkheid is. Er zijn bij elkaar zo'n 6 mogelijkheden. Dat is ongeveer net zoveel als dat er nog spelers zijn. Ik bedenk ook maar wat, wat de wolven gedacht of gedaan kunnen hebben

Dat is niet gelijk een verdachtmaking...
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 11:12
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Goed, ik moet nu stemmen en ik kan later niet nog online komen, dus ik zet het even op een rijtje voor mezelf.
Kunst Nog steeds verdacht, omdat ze iedereen op Muts wilde laten stemmen, en Juice's theorie van gelijkspel.
Rops Komt met theorieen die ik niet altijd even goed kan volgen, pleit mijn verdachten vrij en verdenkt mensen die ik niet verdacht vind. Moeilijk.
Fizzle Speelt de noob. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik vind het verdacht, maar ze is niet mijn hoofd verdachte.
Dun Hout Reageert soms vreemd. Zijn gesprek met Basjeeh in het eerste topic zit me nog steeds een beetje dwars, net als zijn opmerking net dat hij Basjeeh "verdacht gemaakt" heeft, ipv "verdacht vond"...
Neko Schitterd inderdaad door afwezigheid. Ik weet niet precies wat ik hier van moet denken. Het lijkt een beetje op de Twinkebel-act, maar ik vind het niet extreem verdacht.
Uice Speelt ook actief mee, komt met goede theorieen. Ik heb hem nog niet veel verdachts zien doen.
Femic Vind ik eigenlijk niet verdacht, maar ook niet heel erg opvallend. Wordt door Rops en Fizzle verdacht gemaakt, maar aangezien ik hen verdachter vind dan Femic, hecht ik daar niet zoveel waarde aan.

Ik denk dat ik deze ronde toch weer voor Kunst ga, hoewel ik het vreselijk moeilijk vind. Ik vind haar nog steeds het meest verdacht, hoewel Rops, Fizzle en Dun Hout zich ook verdacht maken in mijn ogen. En toch kunnen er maar twee wolven zijn...
Kunst it is.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 21-08-2008, 11:17
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Kunst
Juice
Sherco

Femic
Fizzle
Röps

Fizzle
Kunst

Rops
Dun Hout

Femic: gaat voor Fizzle of Rops
Nog niks bekend: Neko
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Ads door Google
Oud 21-08-2008, 11:22
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Dun Hout Reageert soms vreemd. Zijn gesprek met Basjeeh in het eerste topic zit me nog steeds een beetje dwars, net als zijn opmerking net dat hij Basjeeh "verdacht gemaakt" heeft, ipv "verdacht vond"...
Nu zie ik pas wat Femic waarschijnlijk niet snapte aan die post, het is wel iets om te onthouden.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 11:45
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Juistem.

Dan nog iets: doordat niemand het met elkaar eens lijkt te worden, spelen we de wolven natuurlijk wel ontzettend in de kaart, want de kansen op gelijkspel nemen alsmaar toe.

Edit:
Citaat:
Als je de rest leest zie je toch dat het niet alleen op basis van gevoel is. Ik moet een keuze maken tussen die twee, en daarbij neigt mijn gevoel meer naar Femic dan naar Sherco. Beide hebben ze nog niet echt verdachte dingen gedaan vind ik, dus speelt gevoel nog steeds een rol
Je moet helemaal geen keuze maken tussen ons twee, je moet een keuze maken tussen zeven. Daarom snap ik nog steeds niet waarom je op mij stemt, het idee is dat je op degene stemt waarvan je de kans het grootst acht dat die een wolf is. 'Beiden hebben ze nog niet echt verdachte dingen gedaan vind ik' lijkt daar niet echt op te wijzen. Maar goed, tis jouw stem..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-08-2008, 11:57
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja gelijkspel zit er dik in, hoewel we aan de hand daarvan wel kunnen afleiden in welk rijtje een wolf zit. Maar daar is het wel betrekkelijk laat voor met zo weinig spelers.

Even kijken... ik wil best m'n stem lenen voor iemand anders, maar niet voor Kunst en Fizzle. En liefst ook niet voor mezelf... De andere 5 vind ik meer waarschijnlijk.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 13:32
Verwijderd
Omdat ik zometeen naar een hotel ga voor drie nachtjes, heb ik mijn stem vast ingediend, die ging naar Röps.
Oud 21-08-2008, 15:06
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Even kijken... ik wil best m'n stem lenen voor iemand anders, maar niet voor Kunst en Fizzle. En liefst ook niet voor mezelf... De andere 5 vind ik meer waarschijnlijk.
Dit vind ik ook weer typisch wolvengedrag. "Ik wil best m'n stem lenen voor iemand anders." Het maakt je dus geen bal uit wie er uitgaat, als jij het maar niet bent. Het idee is dat je op een wolf stemt. Maar goed, aangezien je zelf wolf bent, gaat dat voor jou natuurlijk niet op. Mijn stem staat iig nu vast, ik ga voor Röps.

Kunst
Uice
Sherco

Femic
fizzle-fluffy
Röps

fizzle-fluffy
Kunst

Röps
Dun Hout
Femic

Onbekend: Neko*.

Op papier is het nu gelijkspel. Maar ik ga er vanuit dat Röps wolf is, dus ik loop zelf geen gevaar. Kan er dus wel gelijkspel ontstaan tussen Kunst en Röps. Dus als Sherco, Uice of fizzle-fluffy nog zo lief willen zijn om hun stem te veranderen. Of als Neko* op Röps stemt natuurlijk. Ja, of als ik m'n stem wijzig natuurlijk, maar ik ben er nu wel echt best wel zeker van dat Röps wolf is, dus dat wil ik niet..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-08-2008, 15:18
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Femic schreef:
Ik stem nu vast, omdat ik op m'n werk ben en bang ben dat ik 't vergeet. Ik ga toch voor Kunst, vanwege haar 'er zijn toch 4 wolven' en verder eh.. tja onderbuikgevoel I guess. Als ik nog op tijd weer kijk en zie dat er gelijkspel dreigt, ben ik nog wel bereid m'n stem te wijzigen, want gelijkspel is wel het laatste dat we nu willen. Plus Basjeeh vind ik nog steeds verdacht, dus zou 't ook niet erg vinden als hij eruit gaat. Maar mijn gevoel zegt Kunst.
Zelf zei je gisteren zoiets soortgelijks... dus dan zijn wij de twee wolven begrijp ik?

Volgens mij is Uice ook nog wel bereid op mij te stemmen, dus dan krijgen we vast geen gelijkspel. Ik zei al, ik wil die van mij ook nog wel wijzigen, omdat ik redelijk clueless ben. Ik kan ook op mezelf stemmen om gelijkspel voor jullie te voorkomen.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 15:25
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Jij mag überhaupt niet stemmen deze ronde. En wat ik postte was iets anders. Ik twijfelde tussen twee mensen, waartussen het ook nog eens gelijkspel dreigde te worden. Ik was dus bereid om gelijkspel te voorkomen om m'n stem op m'n ene verdachte te wijzigen in een stem op m'n andere verdachte. Jij wilt wel op iedereen stemmen, omdat het je kennelijk niet uitmaakt wie eruit gaat. Dat vind ik wolvengedrag.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-08-2008, 15:38
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Nee, ik weet het gewoon echt niet xD. Ik twijfel tussen 5 personen... en nu eigenlijk nog maar 4, omdat ik het niet iets voor een wolf vind om een dorpeling tot 3x toe zo'n zekere wolf te noemen.

En volgens mij word ik bij iedere post die ik doe meer verdacht, dat heb ik al eerder meegemaakt in m'n eerste spel (toen speelde ik het nog stommer) maar ik kan niet meer doen dan blijven volharden dat ik burger ben en dat zal pas met mijn dood duidelijk zijn. Al snap ik heel goed de redenen op mij te stemmen. Zeker als je dan nog kijkt naar de eerste stemmingen, waarbij ik als eerst de stemming tegen de ziener aanzwengelde bijvoorbeeld... daar heb ik nog niemand over gehoord, maar ok
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 15:41
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Nja dat is geen reden om iemand verdacht te vinden, want de wolven weten ook niet wie de ziener is. En 'stem maar op mij, jullie zullen het wel zien' is ook een typische wolvenuitspraak. Dus idd maak je jezelf steeds verdachter..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 21-08-2008, 18:45
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Hmmz ik heb nog steeds niet gestemd en ik wil eigenlijk niet op Femic stemmen... Ideeën?
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 19:11
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
vergeten jullie niet te stemmen....
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-08-2008, 19:12
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mja ik ga maar op Femic stemmen dan -.- Voordat ik het straks vergeet.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 21-08-2008, 20:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jesus.. ik weet niet wat ik moet denken. Ik wil best mijn stem veranderen maar ik stem toch liever op Femic want ik heb al het hele spel het gevoel dat ik op haar moet stemmen maar ik ga steeds al mee met de massa.
En ik kan echt niet meer nadenken omdat ik gewoon uitgeblankt ben door school en stress en eindexamens die heel dichtbij komen en het aftellen naar de presentaties van de profielwerkstukken...
Oud 21-08-2008, 20:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoelaat is het verhaal vandaag? (en dus de deadline)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #89 deel 2
Spelleider
501 16-11-2011 23:16
De Kantine Kapsaailon #1403
Edelweiss
500 11-06-2011 15:16
De Kantine Saaisend PM's #1165
Verwijderd
500 14-10-2010 17:20
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel # 50
Fantôme
500 20-08-2008 20:11
De Kantine Weerwolfspel #6
hi
227 19-09-2004 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.