Advertentie | |
|
20-08-2008, 22:17 | ||
Citaat:
Ik moet morgen vroeg stemmen want ik moet werken van 13:00 tot laat, dus ik hoop dat er nog verdere briljante theorieen worden toegevoegd voor dat tijdstip
20-08-2008, 22:18 | ||
Citaat:
En inderdaad, in de eerste ronden werden alleen maar functies weggestemd en helemaal geen gewone dorpelingen of wannabe-dorpelingen(wolven) |
20-08-2008, 22:40 | |
Op zich heeft Röps een punt, maar op het laatst van stem wisselen is natuurlijk ook altijd een optie. Dat staat vaak enigzins verdacht, maar met de juiste argumentatie valt het best te doen.
Bovendien het gelijkspelincident voor mij onmogelijk te negeren. Heeft er iemand een andere theorie dan de mijne waarom de wolven er niet voor hebben geprobeerd te zorgen dat het gelijkspel werd?
20-08-2008, 22:47 | |
- Basjeeeh wilde wel overleggen, maar zijn een van de wolven zat in Amsterdam en de ander was niet online? xD
- Er was gelijkspel op het moment dat mijn stem op Kunst stond? - De wolven stemden op Kunst en alle Basjeeh stemmers zijn burgers, dus gelijkspel zat er sowieso niet in? - Uice is wolf en heeft het zo laten gebeuren om nu met deze theorie te komen? (...)
21-08-2008, 00:16 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
21-08-2008, 02:52 | |
Verwijderd
|
Ik heb introductie dagen en moet dus nu stemmen omdat ik morgen een druk programma heb..
alle theorieen doen mijn aangeschoten hoofd duizelen en ik twijfel ontzettend op wie ik moet stemmen als ik ford en uice geloof en of ik ze allebei of een van de twee kan geloven. Daarom stem ik nu toch maar een keer op fizzle. Ik ben het helemaal zat, ze is lang niet zo dom als ze nu doet. Na een paar rondes heb je dingen iets beter door en dan leer je jw mond te houden, maar ze blijft stomme vragen stellen en doen alsof ze niets begrijpt.. Wat ik wel denk is dat als fizzle wolf is, er een ervarenere speler zoals sherco of uice wolf is. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit.. @femic, sorry het waren inderdaad sherco en katje die het zeiden.. Maar van katje weten we dat ze dorpeling is/was en dat het 'gelijkspel' idee dus geen wolvenplan was.. :moeilijk: |
21-08-2008, 11:13 | ||
Citaat:
21-08-2008, 11:30 | |
Ik ga denk ik voor Femic. De keuze is Femic of Sherco voor mij, en het was eergisteren wel omgedraaid, maar nu zegt m'n gevoel Femic en niet Sherco.
|
21-08-2008, 11:36 | ||
Citaat:
21-08-2008, 11:51 | |||
Zo, heb even de tijd gehad om alles bij te lezen. Röps, ik begrijp nog steeds niet echt waarom je mij nu ineens verdacht vind? Alleen omdat ik op Kunst stemde? Ik vind dat je nogal bezig bent met verdeeldheid zaaien, door met onduidelijke redenen mensen verdacht te maken. Het lijkt een beetje een 'als jij mij verdenkt, verdenk ik jou, lekker puh' reden, maar je hebt jezelf zojuist op mijn verdachtenlijstje geplaatst.
Verder dan..Ik geloof steeds minder in fizzles ik-snap-er-niks-van-act. Tijdens het spel krijg je echt wel steeds meer handigheid erin en daarbij hoef je het spel niet eens te begrijpen om in elk geval te kunnen begrijpend lezen, maar dat is al te veel gevraagd. Ik denk dat ze zich een bepaalde rol heeft aangemeten, die niet oprecht is. Daarnaast onderbouwt ze haar stem op mij 0,0, waar komt die ineens vandaan? Uice's theorie over waarom de gelijkspeltactiek niet gebruikt is door de wolven en waardoor Kunst dus verdacht zou zijn, daar zit wel wat in. Maar er kunnen natuurlijk wel meer redenen zijn waarom Basjeeh niet gestemd heeft, zoals Röps al aangeeft. Ik ben nog niet overtuigd. Tot slot valt het met op dat Neko* bijzonder stil is, iemand een idee hoe dat komt? Probeert ze zich op de achtergrond te houden om zelf buiten schot te blijven? Verder snap ik deze post van Dun Hout niet : Citaat:
21-08-2008, 11:57 | ||
Citaat:
21-08-2008, 11:59 | |||
Citaat:
Citaat:
Ik maakte je niet verdacht met een domme reden. Ik somde enkel wat mogelijkheden waar Uice om vroeg op. Hoe waarschijnlijk die zijn heb ik er niet bij gezet. Dat je het gelijk als een verdachtmaking ziet doet me dan wel weer aan je twijfelen.
21-08-2008, 12:00 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
21-08-2008, 12:02 | ||
Citaat:
Dat is niet gelijk een verdachtmaking...
21-08-2008, 12:12 | |
Goed, ik moet nu stemmen en ik kan later niet nog online komen, dus ik zet het even op een rijtje voor mezelf.
Kunst Nog steeds verdacht, omdat ze iedereen op Muts wilde laten stemmen, en Juice's theorie van gelijkspel. Rops Komt met theorieen die ik niet altijd even goed kan volgen, pleit mijn verdachten vrij en verdenkt mensen die ik niet verdacht vind. Moeilijk. Fizzle Speelt de noob. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik vind het verdacht, maar ze is niet mijn hoofd verdachte. Dun Hout Reageert soms vreemd. Zijn gesprek met Basjeeh in het eerste topic zit me nog steeds een beetje dwars, net als zijn opmerking net dat hij Basjeeh "verdacht gemaakt" heeft, ipv "verdacht vond"... Neko Schitterd inderdaad door afwezigheid. Ik weet niet precies wat ik hier van moet denken. Het lijkt een beetje op de Twinkebel-act, maar ik vind het niet extreem verdacht. Uice Speelt ook actief mee, komt met goede theorieen. Ik heb hem nog niet veel verdachts zien doen. Femic Vind ik eigenlijk niet verdacht, maar ook niet heel erg opvallend. Wordt door Rops en Fizzle verdacht gemaakt, maar aangezien ik hen verdachter vind dan Femic, hecht ik daar niet zoveel waarde aan. Ik denk dat ik deze ronde toch weer voor Kunst ga, hoewel ik het vreselijk moeilijk vind. Ik vind haar nog steeds het meest verdacht, hoewel Rops, Fizzle en Dun Hout zich ook verdacht maken in mijn ogen. En toch kunnen er maar twee wolven zijn... Kunst it is.
21-08-2008, 12:22 | ||
Citaat:
21-08-2008, 12:45 | ||
Juistem.
Dan nog iets: doordat niemand het met elkaar eens lijkt te worden, spelen we de wolven natuurlijk wel ontzettend in de kaart, want de kansen op gelijkspel nemen alsmaar toe. Edit: Citaat:
21-08-2008, 12:57 | |
Ja gelijkspel zit er dik in, hoewel we aan de hand daarvan wel kunnen afleiden in welk rijtje een wolf zit. Maar daar is het wel betrekkelijk laat voor met zo weinig spelers.
Even kijken... ik wil best m'n stem lenen voor iemand anders, maar niet voor Kunst en Fizzle. En liefst ook niet voor mezelf... De andere 5 vind ik meer waarschijnlijk.
21-08-2008, 16:06 | ||
Citaat:
Kunst Uice Sherco Femic fizzle-fluffy Röps fizzle-fluffy Kunst Röps Dun Hout Femic Onbekend: Neko*. Op papier is het nu gelijkspel. Maar ik ga er vanuit dat Röps wolf is, dus ik loop zelf geen gevaar. Kan er dus wel gelijkspel ontstaan tussen Kunst en Röps. Dus als Sherco, Uice of fizzle-fluffy nog zo lief willen zijn om hun stem te veranderen. Of als Neko* op Röps stemt natuurlijk. Ja, of als ik m'n stem wijzig natuurlijk, maar ik ben er nu wel echt best wel zeker van dat Röps wolf is, dus dat wil ik niet..
21-08-2008, 16:18 | ||
Citaat:
Volgens mij is Uice ook nog wel bereid op mij te stemmen, dus dan krijgen we vast geen gelijkspel. Ik zei al, ik wil die van mij ook nog wel wijzigen, omdat ik redelijk clueless ben. Ik kan ook op mezelf stemmen om gelijkspel voor jullie te voorkomen.
21-08-2008, 16:25 | |
Jij mag überhaupt niet stemmen deze ronde. En wat ik postte was iets anders. Ik twijfelde tussen twee mensen, waartussen het ook nog eens gelijkspel dreigde te worden. Ik was dus bereid om gelijkspel te voorkomen om m'n stem op m'n ene verdachte te wijzigen in een stem op m'n andere verdachte. Jij wilt wel op iedereen stemmen, omdat het je kennelijk niet uitmaakt wie eruit gaat. Dat vind ik wolvengedrag.
21-08-2008, 16:38 | |
Nee, ik weet het gewoon echt niet xD. Ik twijfel tussen 5 personen... en nu eigenlijk nog maar 4, omdat ik het niet iets voor een wolf vind om een dorpeling tot 3x toe zo'n zekere wolf te noemen.
En volgens mij word ik bij iedere post die ik doe meer verdacht, dat heb ik al eerder meegemaakt in m'n eerste spel (toen speelde ik het nog stommer) maar ik kan niet meer doen dan blijven volharden dat ik burger ben en dat zal pas met mijn dood duidelijk zijn. Al snap ik heel goed de redenen op mij te stemmen. Zeker als je dan nog kijkt naar de eerste stemmingen, waarbij ik als eerst de stemming tegen de ziener aanzwengelde bijvoorbeeld... daar heb ik nog niemand over gehoord, maar ok
21-08-2008, 21:21 | |
Jesus.. ik weet niet wat ik moet denken. Ik wil best mijn stem veranderen maar ik stem toch liever op Femic want ik heb al het hele spel het gevoel dat ik op haar moet stemmen maar ik ga steeds al mee met de massa.
En ik kan echt niet meer nadenken omdat ik gewoon uitgeblankt ben door school en stress en eindexamens die heel dichtbij komen en het aftellen naar de presentaties van de profielwerkstukken... |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 17-11-2011 00:16 | |
De Kantine |
Kapsaailon #1403 Edelweiss | 500 | 11-06-2011 16:16 | |
De Kantine |
Saaisend PM's #1165 Verwijderd | 500 | 14-10-2010 18:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 11:20 | |