Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 18:20
Anarchychick
Anarchychick is offline
*meldt*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2003, 18:28
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
*Present*

Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 18:54
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
*1/2 present*

Ik ben een nep-vergetariër... Ik een thuis eigenlijk altijd vleesvervangers e.d. Maar in mijn vrije tijd let ik er niet zo op.

Mijn zus is trouwens wel full-time vegetariër, alleen die komt nu ook een beetje in de problemen omdat ze tegenwoordig verkering heeft met de zoon van een varkensboer...
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 18:58
goddezzz
Avatar van goddezzz
goddezzz is offline
ben d'r oowk
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 18:59
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Haha.

Ik ben kwart vegetarier. Ik eet geen varken ( kben moslim ) en ik eet nauwelijks rundvlees en kip. Vis eet ik af en toe. Maar eigenlijk vind ik rundvlees en kippenvlees helemaal niet zo lekker, maar eet ik gewoon mee.
__________________
Een oorlog is nooit zonder doel, doelloos zijn slechts zijn gevolgen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:04
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
*hier*

for what cause?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:04
moon
Avatar van moon
moon is offline
ook vegetariër!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:06
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
*hier*
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:08
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Zodra ik op kamers ga, word ik vegetariër. 't Is nu nog gewoon eten wat de pot schaft en dat is (bijna) elke avond vlees.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:08
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 13-05-2003 @ 20:08:
Zodra ik op kamers ga, word ik vegetariër. 't Is nu nog gewoon eten wat de pot schaft en dat is (bijna) elke avond vlees.
Word veganist !
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:38
poesiefox
poesiefox is offline
bonen eten is het beste
tot we bonen zijn ten leste

soep van blaren pasgevallen
met mahoniehouten ballen

( ik weet niet meer wie het gedicht geschreven heeft, het is al heel oud)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:59
midianithia
midianithia is offline
ja hier!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:01
No return
No return is offline
ik ben er
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:02
No return
No return is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 13-05-2003 @ 20:08:
Zodra ik op kamers ga, word ik vegetariër. 't Is nu nog gewoon eten wat de pot schaft en dat is (bijna) elke avond vlees.

wow dan zou ik van huis weglopen
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:03
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-05-2003 @ 20:38:
bonen eten is het beste
tot we bonen zijn ten leste

soep van blaren pasgevallen
met mahoniehouten ballen

( ik weet niet meer wie het gedicht geschreven heeft, het is al heel oud)
ik bid nie voor brune bonen!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:03
midianithia
midianithia is offline
jah mar een dood wezen in je mond is nog altijd erger dan bonen,en btw veggie=niet meteen bonen he!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:17
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
No return schreef op 13-05-2003 @ 21:02:
wow dan zou ik van huis weglopen
Oh, maak je maar geen zorgen hoor, ik zie vlees als een lekkernij.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:20
No return
No return is offline
hm ow ja op die manier. Ik vind vlees ook supper lekker alleen dat weegt minder zwaar voor mij dan hoe er met de dieren wordt omgegaan, en er zijn genoeg vervangers dus.......
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2003, 22:44
poesiefox
poesiefox is offline
Ik ben al sinds 1991 vegetariër. Toen zag ik hoe het er in de slachtsector aan toeging. Later kwam ik erachter wat er in de bio-industrie en op veetransporten gebeurde.

Lang leve de bonen, de noten, de kikkererwten, de tahoe, de linzen en de spliterwten, de zilvervliesrijst en noem het maar op.

Echte vleesvervangers, dus die lijken op een stukje vlees, tja, die had je in 1991 niet, dus ik ben het helemaal ontwent.

Ik eet wel eieren en melkprodukten. Veganisme gaat me iets te ver.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 23:13
PieterB
Avatar van PieterB
PieterB is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-05-2003 @ 23:44:
Ik ben al sinds 1991 vegetariër. Toen zag ik hoe het er in de slachtsector aan toeging. Later kwam ik erachter wat er in de bio-industrie en op veetransporten gebeurde.

Lang leve de bonen, de noten, de kikkererwten, de tahoe, de linzen en de spliterwten, de zilvervliesrijst en noem het maar op.

Echte vleesvervangers, dus die lijken op een stukje vlees, tja, die had je in 1991 niet, dus ik ben het helemaal ontwent.

Ik eet wel eieren en melkprodukten. Veganisme gaat me iets te ver.
veganisme is in sommige gevallen ook niet echt goed voor de gezondheid (hoor ik uit ervaringen van wat andere mensen)

maar ik denk dat de meeste vegetariers wel scharreleieren kopen enzo..?
__________________
Can’t live in yesterday!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 00:05
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
doet me denken aan laatst, veganist die hoofdpijn heeft en dan paracetamol neemt
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 07:02
Anarchychick
Anarchychick is offline
for what cause?
Ik zoek medestanders nee, gwoon.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:04
Verwijderd
*present*
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:07
Verwijderd
Citaat:
killermachine85 schreef op 14-05-2003 @ 00:13:

maar ik denk dat de meeste vegetariers wel scharreleieren kopen enzo..?
Scharreleieren zijn ook hartstikke fout. Scheelt maar een paar centimeter in de omvang van het hok en zo. Beter zijn graseieren.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:13
No return
No return is offline
ja dat is zeker zo, veel mensen denken dat kippen het goed hebben emt scharreleieren maar ondertussen is het niet veel beter dan gewone eieren. Graseieren zijn inderdaad goed
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2003, 14:14
New Born
New Born is offline
ja hier
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:52
Whitey
Whitey is offline
Nou jullie toch hier zijn; denken jullie echt dat je door vegetarier te zijn die dieren ook maar een beetje leed bespaart, en is het niet gewoon natuurlijk om vlees te eten (dieren doen het zelf ook)?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 16:58
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Whitey schreef op 14-05-2003 @ 17:52:
Nou jullie toch hier zijn; denken jullie echt dat je door vegetarier te zijn die dieren ook maar een beetje leed bespaart, en is het niet gewoon natuurlijk om vlees te eten (dieren doen het zelf ook)?
A. Ja, de gemiddelde vegetariër eet zo'n 6 koeien, 5 varkens en nog een aanzienlijk aantal kleinere dieren minder gedurende zijn leven. Alle vegetariërs samen in Nederland, ik geloof zo'n 200.000, sparen dus de levens van meer dan een miljoen dieren.
B. Ik geloof dat de mens door haar uitzonderlijke natuur, namelijk de hersencapiciteit, de mogelijkheid heeft gekregen haar eigen natuur te scheppen door middel van het bedenken van normen en waarden, hoe afgezaagd dat dan ook mag klinken. Deze passen wij namens ook reeds toe op onze eigen samenleving, waarin het, zouden wij dit niet doen, heel natuurlijk zou zijn iemand te vermoorden, iemand te verkrachten, of mensen in elkaar te slaan. Dat doen dieren immers ook.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:07
Whitey
Whitey is offline
Citaat:
Evito schreef op 14-05-2003 @ 17:58:
A. Ja, de gemiddelde vegetariër eet zo'n 6 koeien, 5 varkens en nog een aanzienlijk aantal kleinere dieren minder gedurende zijn leven. Alle vegetariërs samen in Nederland, ik geloof zo'n 200.000, sparen dus de levens van meer dan een miljoen dieren.
B. Ik geloof dat de mens door haar uitzonderlijke natuur, namelijk de hersencapiciteit, de mogelijkheid heeft gekregen haar eigen natuur te scheppen door middel van het bedenken van normen en waarden, hoe afgezaagd dat dan ook mag klinken. Deze passen wij namens ook reeds toe op onze eigen samenleving, waarin het, zouden wij dit niet doen, heel natuurlijk zou zijn iemand te vermoorden, iemand te verkrachten, of mensen in elkaar te slaan. Dat doen dieren immers ook.
A: Maar, je spaart het leven van die dieren toch niet; ze gaan toch ooit dood. Plus, als jij ze niet opeet doen anderen dat wel. Het zou voor een boer geldverpilling zijn om een koe die hij in de wei heeft staan niet naar het slachthuis te brengen.
B: Maar is het ook niet zo dat wij als mensen misschien ook in de voedselketen staan (namelijk bovenaan), waardoor het misschien voor het ecosysteem (en voor de dieren) beter is als we ze van tijd tot tijd opeten. Daarom denk ik dat de mens van oorsprong bedoeld is om vlees te eten; we vinden het (tenminste ik) lekker. Je zou toch aannemen dat als wij geen vlees zouden mogen eten (volgens de natuur) dat we het dan ook niet lekker zouden vinden...

Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar ik vind het allemaal een beetje verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:14
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Ach wat zonde toch, allemaal mensen die zo'n lekker stukje vlees van prachtige koe of verschrikelijk lief paard laten staan.
En het is ZZOOOOO lekker.
Een heerlijk biefstukje
of een malse lamsbout
oeh... of paarderookvlees op je boterham
En trouwens... al die beestjes worden heel proper en snel afgemaakt hoor
nee, d'r gaat niets boven een lekker stukje vlees.
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:24
Ratt
Ratt is offline
Citaat:
morlock schreef op 14-05-2003 @ 18:14:

En trouwens... al die beestjes worden heel proper en snel afgemaakt hoor
nee, d'r gaat niets boven een lekker stukje vlees.
ik ben wel eens in een slachthuis geweest, weet je hoe ze koeien,varkens en kippen slachten??

ze drijven al die beesten (koeien en varkens dan) samen in een lange gang, en dan electrocuteren ze de voorste beesten en dan zo doorwerken naar 8ter, dan hoor je allemaal kreten van beesten die gewoon in doodsangst zitten omdat ze weten dat ze doodgaan en niet wegkunnen
moet je eens voorstellen een lange gang vor met koeien die dan zo van voor af aan worre vermoord en het geschreeuw dat je dan zal horen

en wist je dat varkensvlees bijna identiek is aan mensenvlees en meteen begint te ontbinden als het dier dood is?? die lucht die je altijd ruikt in supermarkten dat is geen vleesgeur maar de geur van rottend vlees.

oja en kippen hangen ze ondersteboven met hun pootjes aan een lopende band aan het plafond en die snijden ze dan stuk voor stuk de keel door en dat gebeurt niet altijd goed waardoor er soms een kip gewoon leeft terwijl ie wordt geplukt
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:27
No return
No return is offline
Citaat:
Whitey schreef op 14-05-2003 @ 18:07:
A: Maar, je spaart het leven van die dieren toch niet; ze gaan toch ooit dood. Plus, als jij ze niet opeet doen anderen dat wel. Het zou voor een boer geldverpilling zijn om een koe die hij in de wei heeft staan niet naar het slachthuis te brengen.
B: Maar is het ook niet zo dat wij als mensen misschien ook in de voedselketen staan (namelijk bovenaan), waardoor het misschien voor het ecosysteem (en voor de dieren) beter is als we ze van tijd tot tijd opeten. Daarom denk ik dat de mens van oorsprong bedoeld is om vlees te eten; we vinden het (tenminste ik) lekker. Je zou toch aannemen dat als wij geen vlees zouden mogen eten (volgens de natuur) dat we het dan ook niet lekker zouden vinden...

Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar ik vind het allemaal een beetje verwarrend.



met die kut instelling kom je nergens dwaas
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:46
Whitey
Whitey is offline
Citaat:
No return schreef op 14-05-2003 @ 18:27:
met die kut instelling kom je nergens dwaas
Goh, dat klinkt als een echte vegetarier a la Volkert van der G., het type dat denkt dat je beter bent als andere mensen als je vegetarier bent. Helaas jongen, met zo'n mentaliteit ben je geen echte vegetarier; sterker nog, met zon mentaliteit ben je niet eens een mens!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Whitey schreef op 14-05-2003 @ 18:46:
Goh, dat klinkt als een echte vegetarier a la Volkert van der G., het type dat denkt dat je beter bent als andere mensen als je vegetarier bent. Helaas jongen, met zo'n mentaliteit ben je geen echte vegetarier; sterker nog, met zon mentaliteit ben je niet eens een mens!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:03
poesiefox
poesiefox is offline
Het gaat dus wel om dieren die speciaal gekweekt worden om door ons doodgemaakt en opgegeten te worden. Ik denk dat ik dat er het meest verwerpelijke aan vindt, vooral dat we ze om een paar dooie rotcenten zo miserabel laten leven en zo gruwelijk aan hun eind laten komen.

Dus denk nooit: ach, dood gaan ze toch.

Ik lever geen economische vraag naar vlees, dus voor mij worden ze niet gekweekt.

En de top van de voedselketen...ach kom, dat werkt alleen in een ecosysteem in evenwicht. Legbatterijen zijn nou niet bepaald onderdeel van de voedselketen he...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:03
Whitey
Whitey is offline
Citaat:
Whitey schreef op 14-05-2003 @ 18:46:
Goh, dat klinkt als een echte vegetarier a la Volkert van der G., het type dat denkt dat je beter bent als andere mensen als je vegetarier bent. Helaas jongen, met zo'n mentaliteit ben je geen echte vegetarier; sterker nog, met zon mentaliteit ben je niet eens een mens!
Voordat ik allerlei boze reacties krijg; ik heb het hier over een bepaald TYPE vegetariers. Waarschijnlijk zijn de meesten van jullie zeer intelligente mensen en zeer beleefd. Het is dus niet de bedoeling jullie te beledigen; ik heb het hier alleen over diegende die mijn dwaze kut instelling bekritizeerde. Dus, als ik ook maar een beetje de indruk heb gewekt dat ik alle vegetariers gelijk stel aan Volkert vd. G., excuses hiervoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2003, 18:05
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Ratt schreef op 14-05-2003 @ 18:24:
en wist je dat varkensvlees bijna identiek is aan mensenvlees
, !
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:21
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Citaat:
Ratt schreef op 14-05-2003 @ 18:24:
ik ben wel eens in een slachthuis geweest, weet je hoe ze koeien,varkens en kippen slachten??

*verhaal*
Maar het smaakt wel lekker. En varkensvlees staat bijna gelijk aan mensenvlees?

Oproepje:
Wie wil zijn arm (l/r) afstaan aan de wetenschap? Ik moet en testje uitvoeren.


*Vraagt zich af welk wijntje er het best bij smaakt *
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:22
No return
No return is offline
Citaat:
Whitey schreef op 14-05-2003 @ 18:46:
Goh, dat klinkt als een echte vegetarier a la Volkert van der G., het type dat denkt dat je beter bent als andere mensen als je vegetarier bent. Helaas jongen, met zo'n mentaliteit ben je geen echte vegetarier; sterker nog, met zon mentaliteit ben je niet eens een mens!

whahah ventje je bergijpt het niet helemaal jij zegt dat als je de dieren niet eet, ze toch wel worden doogemaakt is waar maar zo is er toch minder vraag naar. En ik voel me echt niet beter dan jou ofzo dus ga ergens anders vergelijkingen maken met ontspoorden mensen als volkert van de g want daar heb ik echt niks mee.
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:31
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Whitey schreef op 14-05-2003 @ 18:07:
A: Maar, je spaart het leven van die dieren toch niet; ze gaan toch ooit dood. Plus, als jij ze niet opeet doen anderen dat wel. Het zou voor een boer geldverpilling zijn om een koe die hij in de wei heeft staan niet naar het slachthuis te brengen.
Wat Evito al zei, je spaart echt wel een heleboel dierenlevens. Het is niet zo dat doordat jij vegetariër bent, ander mensen opeens meer vlees gaan eten.



Citaat:
Whitey schreef op 14-05-2003 @ 18:07:
B: Maar is het ook niet zo dat wij als mensen misschien ook in de voedselketen staan (namelijk bovenaan), waardoor het misschien voor het ecosysteem (en voor de dieren) beter is als we ze van tijd tot tijd opeten. Daarom denk ik dat de mens van oorsprong bedoeld is om vlees te eten; we vinden het (tenminste ik) lekker. Je zou toch aannemen dat als wij geen vlees zouden mogen eten (volgens de natuur) dat we het dan ook niet lekker zouden vinden...
Enig idee waarom mensen vlees niet rauw eten? Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor, mensen zijn van nature alleseters. Alleen vind ik dat in deze tijd geen goed argument, omdat wij nu genoeg andere dingen kunnen eten ipv vlees. Vroeger was dat een stuk moeilijker. Ik heb zoiets van 'het kan, dus waarom zou ik niet doen?' (vegetariër zijn he)



Citaat:
Whitey schreef op 14-05-2003 @ 18:07:
Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar ik vind het allemaal een beetje verwarrend.
Het is ook verwarrend. Er zijn al zoveel dingen gezegd over vegetarisme, of het nou wel of niet slecht is, misschien zelfs wel gezonder, etc.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:40
Virtual_Angel
Virtual_Angel is offline
Ik ben zelf ook vegetarieer... K krijg dr altijd al veel commentaar op, ook zoals hierboven al staat bla bla bla en denk je nou dat je er dieren levens mee bespaard...
Er heeft duidelijk nog nooit een *vlees etend* mens gedacht aan dat je het gewoon niet lekker vind..
De dieren hier worden vol gestopt met hormonen etc. Nederlands vlees is echt VIES vergeleken met bijv in Australie...
Bovendien, als je een gehaktbal ofzo eet, en je voelt ineens zo'n peesje of stukje bot in je mond, ga je toch over je nek?
__________________
°°Noting But A Fake Smile°°
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:19
NevaehSunshine
Avatar van NevaehSunshine
NevaehSunshine is offline
hier ook n vegetarier and I'm proud of it.
__________________
No man leaves his flesh and blood this way...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:53
Whitey
Whitey is offline
Citaat:
No return schreef op 14-05-2003 @ 19:22:
whahah ventje je bergijpt het niet helemaal jij zegt dat als je de dieren niet eet, ze toch wel worden doogemaakt is waar maar zo is er toch minder vraag naar. En ik voel me echt niet beter dan jou ofzo dus ga ergens anders vergelijkingen maken met ontspoorden mensen als volkert van de g want daar heb ik echt niks mee.
Mmm okee misschien zat ik enigszins fout in mijn redenering, maar om dat nou een 'kut instelling' (het had helemaal niks met een 'instelling' te maken) te noemen waarmee ik nergens zou komen? Als je deze bovenstaande redenering in je vorige post had gezet had ik echt geen vergelijking met Volkert gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:14
Verwijderd
ben al mn hele leventje vegetarier...
(op deze link gewezen door mn vriend (verslaafd aan vlees ) van: is dit niet wat voor jou?)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:16
City2000
Avatar van City2000
City2000 is offline
lief toch dat ik af en toe wel eens aan je denk?
dikke vette KUSZ voor mijn niet vlees etende vriendin!

smak
__________________
Hou van mijn Loontjuh
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 21:53
MickeyV
MickeyV is offline
Et ego, mi amici!

En Whitey, u wierp enige niet van bijzondere scherpzinnigheid getuigende vragen op, omtrent welke, onder overige, uitvoerig gedisputeerd werd door Mickey en BW in het "topiekje" "Mens en Dier", die Evito, u inmiddels ook bekend, had geopend enkele weken geleden, in welke, zo u die vragen beantwoord wilt zien, dienaangaande een en ander gevonden kan worden dat kan strekken tot bevrediging van uw geveinsde nieuwsgierigheid. Topiek staat thans, nog, op pagina 3.

En wist u, dat Van der G. hoogbegaafd is?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 21:57
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 15-05-2003 @ 22:53:

En wist u, dat Van der G. hoogbegaafd is?
Hoogbegaafd, ach wat. Tegenwoordig is elke snot uit z'n neus etende peuter hoogbegaafd man. De criteria (of -um he,) mogen wel weer worden bijgeschaafd.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 21:58
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Yoow ik ben er ook.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 08:09
salacia
salacia is offline
nog een vegga present
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 08:23
Quistnix
Avatar van Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
morlock schreef op 14-05-2003 @ 18:14:
nee, d'r gaat niets boven een lekker stukje vlees.
Mee eens, maar ik hou het toch al heel consequent een half jaar lang vol om het niet meer te eten..

Citaat:
Briseïs schreef op 14-05-2003 @ 19:31:
Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor, mensen zijn van nature alleseters.
Fout, mensen zijn van nature fruiteters.
__________________
"I am Jack's eye-rolling smiley"

Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 08:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Waarom eet je vlees?
Verwijderd
342 26-09-2005 23:03
Verhalen & Gedichten Mijn levensverhaal
Verwijderd
13 08-04-2005 20:28
Eten & Drinken veganisten?
Verwijderd
35 25-10-2004 19:58
Eten & Drinken bekeren tot vegetarisme
Kill me Ce soir
146 13-03-2004 20:51
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.