Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 11:24
konijntje18
konijntje18 is offline
de laatste tijd als ik sex heb met mijn vriend, raak ik niet opgewonden genoeg meer. in het begin van het voorspel gaat het nog wel, ben ik lekker opgewonden enzo, maar daarna zakt het af en zelfs zover dat als hij in me wil komen dat ik helemaal droog ben daar beneden. dus dan doet het veel pijn enz. enz.
wat kan ik er aan doen??? want zo is het niet leuk meer
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:32
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Waarom laat je hem nog in je komen als je weet at je droog bent? Hij wil jou toch zeker ook geen pijn doen? Helemaal geen schande om tegen em te zeggen dat ie beter even kan wachten.

Verder: Hoe zit het met de variatie? Is het elke keer hetzelfde of veel verschillende dingen om je opgewonden te krijgen?
Hoe lang duurt jullie voorspel? Als dat tot aan vervelends lang is, ja, dan kan je dat iets korter maken.

Zulk soort dingen moet je jezelf eens afvragen. En heel belangrijk: ga er niet vanuit dat je na een tijdje droog bent, waar je van uit gaat, dat gebeurd, dus sta overal open voor.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:35
Verwijderd
glijmiddel
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:41
konijntje18
konijntje18 is offline
jah wel altijd bijna het zelfde eigenlijk. maar in het begin vind ik het echt lekker dat ie aan me zit enzo, maar daarna beleef ik er geen plezier meer aan.

ik vind het zo lullig om het tegen hem te zeggen, alsof het aan hem ligt. en jah hij zal het zelf ook wel merken dat ie er zo moeilijk in gaat.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:55
Verwijderd
Best kans dat doordat het 1 keertje gebeurd is het nu elke keer gebeurd omdat je helemaal niet meer met de seks en het genieten daarvan bezig bent, maar alleen maar met 'als ik maar nat blijf/wordt!'. Dan is het nogal logisch dat je er geen plezier aan beleefd.

Als je veel aan je hoofd hebt kan seks bijvoorbeeld ook veel minder lekker zijn, gewoon omdat je er met je hoofd niet bij blijft.

Glijmiddel kan dan wel een oplossing zijn om de zorgen weg te nemen. Gewoon bij de drogist een tubetje kopen en het eens aan hem voorstellen.

Manieren zoeken om je hoofd terug te brengen bij seks en om jezelf weer op te geilen lijkt me ook wel slim. Ik zou dit sowieso samen met je vriend doen. Ik denk dat hij het een stuk erger vindt als hij erachter zou komen dat jij steeds seks hebt zonder er plezier in te hebben dan dat hij het erg zou vinden als je er gewoon met hem over praat. Zoek variatie, gebruik bijvoorbeeld ook je eigen vingers om de stimulatie daar te houden.. Vertel elkaar sexy verhaaltjes of laat je eens vastbinden of blinddoeken. Wat dingen waardoor je aandacht weer gewoon bij het genieten komt..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 12:23
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-03-2004 @ 12:55:
Best kans dat doordat het 1 keertje gebeurd is het nu elke keer gebeurt. ... Als je veel aan je hoofd hebt kan seks bijvoorbeeld ook veel minder lekker zijn, gewoon omdat je er met je hoofd niet bij blijft. ... Glijmiddel kan dan wel een oplossing zijn om de zorgen weg te nemen. ... Manieren zoeken om je hoofd terug te brengen bij seks en om jezelf weer op te geilen lijkt me ook wel slim. Ik zou dit sowieso samen met je vriend doen.
Helemaal mee eens.

Heb je enig idee, konijntje18, waardoor het komt?

Ben je bij voorbaat al bang dat je geilheid afneemt? Killer! Geen zorgen maken! Gewoon genieten. En het tubetje glijmiddel erbij nemen mocht je niet nat genoeg blijven. Een zorg minder alvast. Dan heb je ook geen pijn meer, dus daar hoef je je ook geen zorgen meer om te maken.

Zit je met je gedachten ergens anders? Kun je je niet concentreren? Daar is vrij weinig aan te willen. Niet focussen op de geilheid, maar ook geen boodschappenlijstjes in je hoofd maken. Zorg dat je tijdens de seks lekker ongestoord je gang kan gaan.

Vind je je vriend wel aantrekkelijk genoeg? Of hebben jullie wat problemen in de relatie? Want dan moet dat eerst opgelost worden wil je je weer 100% kunnen geven tijdens de seks. (En erbuiten.)
__________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit jezelf pijpen 13/14/15 jaar
Verwijderd
26 06-08-2018 14:55
Lichaam & Gezondheid Vaginaal vocht: wat is normaal?
anja
17 09-02-2018 23:30
Seksualiteit Nat
Leomaybe
26 22-08-2011 22:15
Seksualiteit Wat maakt je geil en hoe kan je een meisje geil maken?
Verwijderd
16 20-02-2010 17:05
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Seksualiteit 1ste keer pijnlijk
Lydia16
60 26-04-2002 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.