Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2004, 21:59
jantje006
jantje006 is offline
Beste mensen,

Ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht : Geforce 5200 fx 128 mb van Asus. Nu ik deze in mijn AGP slot heb gezet en vervolgens via de cd de bijbehorende drivers geinstalleerd heb , heb ik problemen met spellen. Ik heb de drivers van Asus en van Nvidea gebruikt. Bij beide kwamen er grote problemen tijden het spelen van het spe GTA : Vice city. Na een minuutje gespeeld te hebben kwamen er echte f*cked up beelden langs het scherm. muren die door liepen, wegen die weg waren, auto's , wapens en mensen die hele andere vormen hadden : kortom : je herkende vice city nouwelijks. Bij een ander spel : Battlefield Vietnam stottert het spel ontzettend tijdens het spelen.

Ik heb Vice City geupgraded naar 1.1 en zelfs opnieuw geinstalleerd maar de problemen willen niet weg gaan.

Mijn pc gegevens :

AMD Athlon XP +1500 Mhz
256 RAM geheugen

de pc is vorige week opnieuw geinstalleerd en staat dus niet vol en loopt gewoon lekker normaal. De computer is ongeveer 2 jaar oud .

Ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen en dat ik voldoende informatie gegeven heb,

Alvast bedankt, Jan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2004, 22:09
Verwijderd
BF vietnam stottert overal en zit bij iedereen vol bugs en is zo goed als onspeelbaar

Maare, dat was de vraag natuurlijk niet
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 22:57
SCREAM!
SCREAM! is offline
Probeer eens de detonator drivers. Nieuwste versie weet ik niet.

Ati
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:05
jantje006
jantje006 is offline
Ok, ik zal eens proberen met die drivers. Zijn er verder nog mensen die dezelfde problemen hebben/hadden ? Want ik weet nog niet of het zal helpen omdat ik niet weet hoe het komt ...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:39
pimomes1987
Avatar van pimomes1987
pimomes1987 is offline
Citaat:
SCREAM! schreef op 30-03-2004 @ 23:57 :
Probeer eens de detonator drivers. Nieuwste versie weet ik niet.

Ati
Nvidia biedt anders wel betere performance met zijn topkaarten... Alleen heeft Ati natuurlijk veruit de beste beeldkwaliteit. Ik zou idd een detonator halen of een getweakte driver van Omega. De ASUS drivers zijn erg instabiel (spreek uit eigen ervaring ) en wat trager.
__________________
Van de maan af gezien zijn we allemaal even groot.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:47
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Die videokaart is sowieso niet echt om over naar huis te schrijven. Combineer dat met te weinig intern geheugen om fatsoenlijk te kunnen gamen en een spel als Vice City, en tja...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:13
jantje006
jantje006 is offline
OK , het mag dan niet echt de beste kaart zijn, maar ik vind het wel vreemd van hij op mijn geforce 2 van 32 mb gewoon goed liep ( de kwaliteit was niet opperbest maar was wel goed te spelen ) en op deze geforce van 128 mb zo'n raar probleem geeft.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:40
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
M@rco schreef op 31-03-2004 @ 19:47 :
Die videokaart is sowieso niet echt om over naar huis te schrijven. Combineer dat met te weinig intern geheugen om fatsoenlijk te kunnen gamen en een spel als Vice City, en tja...
Dat klopt, alhoewel hij met misschien best redelijk zou kunnen spelen. Maar een lage performance betekent nog niet dat je beeld fucked up is.

Mijn tip aan de TS is om officiële drivers te gebruiken in de 50.xx serie.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:48
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ow, deed ie dat nog niet? Opschieten dan!

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Videokaart] geen beeld sinds patch
Ymir
7 18-01-2007 18:17
Software & Hardware [Dual Monitor] 2 Videokaarten of 1?
Koning
3 15-11-2006 16:52
Games Grand Theft Auto - San Andreas - III
Jolt
500 07-04-2006 20:53
Software & Hardware [Videokaart] Problemen met m'n videokaart
Verwijderd
28 17-07-2003 09:46
Software & Hardware [Videokaart] Geforce II doet 't waardeloos in DOS-box!
Orion16
7 11-08-2002 14:09
Software & Hardware Problemen met Windows 98 en software
Orion16
3 24-04-2002 13:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.