Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 19:27
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
hmz... ik weet zo niet of het hier thuishoort, zo niet, verplaats maar ofzow...

maar ik heb over anderhalve week een jaar verkering met mijn vriend!!
we wilden samen de stad ingaan, die avond naar de bios en de volgende dag weet-ik-veel-watten...
opzich allemaal heel leuk enzo, maar het lijkt mij nou ook wel leuk echt iets speciaals te gaan doen ofzo. als ik die avond bij hem blijf kan ik weinig ondernemen qua grootse dingen eigenlijk (ik heb dus een of ander romantisch iets in mijn hoofd he)--> zijn ouders zijn thuis.... en bij mij thuis kan het al helemaal niet.
nou vraag ik me dus af wat verder nog leuke ideën zijn om saampjes te gaan doen dat weekend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2003, 19:28
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Hotelletje? Zeg je allebei dat jullie bij de ander logeren, komen de ouders nooit achter... Wel een beetje duur natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:29
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
toen mn vriendinnetje en ik n jaar iets hadden zijn we gaan picknikken, naar plaatsen geweest die voor ons speciaal waren ( plaats eerste zoen enzo..plaats waar we vroeger altijd afspraken (auwieauwieauwie dis best moeilijk, want tis nu zo goed als uit ) we zijn ook naar de bios geweest en dat was t wel zon btje eigk..samen gekookt 's avonds, dat ook nog!
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:29
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
mjah moet wel een beetje in het bedget passen van mij he, en dat is nou weer niet al te hoog...
dus zeg maar iets simpels maar toch bijzonder/leuk/gezellig... enz.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:29
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
WB schreef op 02-09-2003 @ 20:28:
Hotelletje? Zeg je allebei dat jullie bij de ander logeren, komen de ouders nooit achter... Wel een beetje duur natuurlijk.
hoeft niet zo duur te zijn...
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:31
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
Williams schreef op 02-09-2003 @ 20:29:
toen mn vriendinnetje en ik n jaar iets hadden zijn we gaan picknikken, naar plaatsen geweest die voor ons speciaal waren ( plaats eerste zoen enzo..plaats waar we vroeger altijd afspraken (auwieauwieauwie dis best moeilijk, want tis nu zo goed als uit ) we zijn ook naar de bios geweest en dat was t wel zon btje eigk..samen gekookt 's avonds, dat ook nog!
hmz jah picknikken lijkt me ook wel leuk.. misschien een beetje koud met dit weer? maar kan het bij de ideetjes zetten
thnx !

jammer dat het uit is tussen jullie (lijkt mij als ik het zo lees)..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:31
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
Williams schreef op 02-09-2003 @ 20:29:
hoeft niet zo duur te zijn...
maar wel 18 jaar toch ook?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:33
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
ergens heengaan ofzo lijkt me ook wel leuk, samen iets doen ofzow (weet alleen echt neit wat)... jullie misschien?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 19:57
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
WB schreef op 02-09-2003 @ 20:28:
Zeg je allebei dat jullie bij de ander logeren, komen de ouders nooit achter...
En dan komen de ouders er toevallig wel achter. Op zo'n moment heb je dan wel mooi het vertrouwen dat je ouders in je hebben beschadigd. Lijkt me niet echt tactisch om te doen.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:02
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 02-09-2003 @ 20:57:
En dan komen de ouders er toevallig wel achter. Op zo'n moment heb je dan wel mooi het vertrouwen dat je ouders in je hebben beschadigd. Lijkt me niet echt tactisch om te doen.
mjah klopt, maar dat zou ik ook niet snel doen... hehe, maar nog wel es een keer naar zo'n centerparks hutje ofzow, maar moet k eerst sparen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:19
de goeie fee
de goeie fee is offline
een romantische boottocht op de Leie met onderweg een lichtshow en viooltjes
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 02-09-2003 @ 21:19:
een romantische boottocht op de Leie met onderweg een lichtshow en viooltjes
ketsjingg (t moet in haar budget passen)
Tja, wat ik ergens las was dat je precies hetzelfde gaat doen als toen jullie wat met elkaar kregen. Het dus helemaal 'naspelen'. Vond ik wel grappig klinken. (niet dat ik dat van plan ben)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:22
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
whaha gaafz, waarom niet gelijk een etentje op de eiffeltoren?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:24
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
vizz schreef op 02-09-2003 @ 21:22:
ketsjingg (t moet in haar budget passen)
Tja, wat ik ergens las was dat je precies hetzelfde gaat doen als toen jullie wat met elkaar kregen. Het dus helemaal 'naspelen'. Vond ik wel grappig klinken. (niet dat ik dat van plan ben)
mjah dat was ook wel een ietsiebeetje de bedoeling, we gaan namelijk die avond naar de bios, zijn we vorig jaar ook geweest toen we ons eerste afspraakje hebben (denk alleen niet dat we naar de zelfde gaan, die bios is niet zo denderend...) maar zelfde film enzo gaat moeilijk, ik kan moeilijk vragen of ze voor ons wel ff een uitzondering willen maken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:38
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Metal Gurl schreef op 02-09-2003 @ 21:24:
mjah dat was ook wel een ietsiebeetje de bedoeling, we gaan namelijk die avond naar de bios, zijn we vorig jaar ook geweest toen we ons eerste afspraakje hebben (denk alleen niet dat we naar de zelfde gaan, die bios is niet zo denderend...) maar zelfde film enzo gaat moeilijk, ik kan moeilijk vragen of ze voor ons wel ff een uitzondering willen maken
ja, maar dan doen jùllie toch hetzelfde als een jaar geleden, je weet vast nog precies wat hij tegen je zei en jij tegen hem, hoe dat toen ging enzo (ik iniedergeval wel ). naja, volgesn mij is wel duidelijk wat k bedoel
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:40
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
vizz schreef op 02-09-2003 @ 21:38:
ja, maar dan doen jùllie toch hetzelfde als een jaar geleden, je weet vast nog precies wat hij tegen je zei en jij tegen hem, hoe dat toen ging enzo (ik iniedergeval wel ). naja, volgesn mij is wel duidelijk wat k bedoel
zekers wel (whaha wat was dat erg toen, IEHH haha, maar echt een hele mooie herinnering, dat wel )

en xnap wat je bedoelt
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 07:44
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Metal Gurl schreef op 02-09-2003 @ 20:27:
hmz... ik weet zo niet of het hier thuishoort, zo niet, verplaats maar ofzow...

maar ik heb over anderhalve week een jaar verkering met mijn vriend!!
we wilden samen de stad ingaan, die avond naar de bios en de volgende dag weet-ik-veel-watten...
opzich allemaal heel leuk enzo, maar het lijkt mij nou ook wel leuk echt iets speciaals te gaan doen ofzo. als ik die avond bij hem blijf kan ik weinig ondernemen qua grootse dingen eigenlijk (ik heb dus een of ander romantisch iets in mijn hoofd he)--> zijn ouders zijn thuis.... en bij mij thuis kan het al helemaal niet.
nou vraag ik me dus af wat verder nog leuke ideën zijn om saampjes te gaan doen dat weekend
whehe ik wou net hetzelfde vragen
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 07:47
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Metal Gurl schreef op 02-09-2003 @ 21:24:
mjah dat was ook wel een ietsiebeetje de bedoeling, we gaan namelijk die avond naar de bios, zijn we vorig jaar ook geweest toen we ons eerste afspraakje hebben (denk alleen niet dat we naar de zelfde gaan, die bios is niet zo denderend...) maar zelfde film enzo gaat moeilijk, ik kan moeilijk vragen of ze voor ons wel ff een uitzondering willen maken
je kan de film gaan huren en popcorn poffen. en euhm oja: je ouders buitenschoppen of een leeg huis zoeken (tante net op reis ofzo...)
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2003, 08:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
vizz schreef op 02-09-2003 @ 21:22:
ketsjingg (t moet in haar budget passen)
Tja, wat ik ergens las was dat je precies hetzelfde gaat doen als toen jullie wat met elkaar kregen. Het dus helemaal 'naspelen'. Vond ik wel grappig klinken. (niet dat ik dat van plan ben)
Hihi! Dat naspelen doen mijn vriend en ik best vaak
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 07:17
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
damaetas schreef op 03-09-2003 @ 08:47:
je kan de film gaan huren en popcorn poffen. en euhm oja: je ouders buitenschoppen of een leeg huis zoeken (tante net op reis ofzo...)
ouders huis uit schoppen gaat nog niet zo makkelijk eigenlijk.... en verder ook niet ff een leegstaand huis ofzow majah, et zou altijd nog kunnen he
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 07:18
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Citaat:
snoopy schreef op 03-09-2003 @ 09:14:
Hihi! Dat naspelen doen mijn vriend en ik best vaak
lijkt me best wel grappig om te doen aleen zie ik het ons nog niet zo doen haha kweenie wrom niet
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 07:19
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
hmz verder trouwens nog ideetjes voor ''activiteiten"?
eigenlijk zoek ik ook meer naar dingen die niet zo aan het weer gebonden zijn... (ik had picknikken al voorgesteld, maar leek m geen goed idee ivm het weer.... ) dus binnen-dingen graag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verkering en uit de kast
Nick-Mads
9 27-03-2014 16:31
Seksualiteit 5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks.
geen
72 26-11-2007 15:53
Seksualiteit Geen antwoord op mn vraag
Ivo1986
23 05-11-2004 12:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen
Gatara
174 27-03-2004 21:52
Liefde & Relatie 1 jaar en dan.......:D??
smilegirl
26 25-04-2003 11:23
Lifestyle Zwolle meeting
Jules
431 14-10-2002 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.